Zaloguj się, aby obserwować  
DambialkoX

Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir (temat ogólny)

260 postów w tym temacie

Dnia 14.03.2009 o 19:37, BoloMaster napisał:

mam wersję 1.10. Czy najnowsza poprawka umożliwia granie bez płyty?


Możesz coś napisać? Myślałem, że na gram znajdę info większe tam gdzie grę można kupić, a tu nic.
Nowe lvl, rasy, klasy? I ogólnie czy warto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiem że dodatek dodaje klasy prestiżowe, nowe rasy itp ale gram pierwszy raz w podstawkę i ciężko jest cokolwiek zmianach napisać:)
niech wypowiedzą się ci, którzy Maskę ukończyli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maska Zdrajcy - fajny dodatek jeśli chodzi o fabułę a co do nowych klas itd napewno nie rewelacja generalnie szybko się przechodzi przez ten dodatek poziom trudności nawet chyba mniejszy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2009 o 19:37, BoloMaster napisał:

mam wersję 1.10. Czy najnowsza poprawka umożliwia granie bez płyty?



Nie, najnowszy patch nie umożliwia grania bez płyty ale nie zaszkodzi go zainstalować choć nie jest to konieczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy jak ukończe NW2 maskę zdrajcy to który dodatek pierwszy zainstalowac i grać Storm of Zehir czy Mysteries of Westgate żeby zachowac ciągłóśc i logike jeśli takowa istnieje przy tych dodatkach czy też nie ma to znaczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2009 o 13:27, bongola napisał:

/ciach/


Fabuły Soza i MoW nie są powiązane ze sobą wzajemnie ani z wydarzeniami w podstawce i Masce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2009 o 16:51, gum1ś napisał:

> /ciach/

Fabuły Soza i MoW nie są powiązane ze sobą wzajemnie ani z wydarzeniami w podstawce
i Masce.

ok dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2009 o 16:51, gum1ś napisał:

> /ciach/

Fabuły Soza i MoW nie są powiązane ze sobą wzajemnie ani z wydarzeniami w podstawce
i Masce. Witam , jednak po przeczytaniu n/w tekstu:

"Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu to nietypowy dodatek, a w zasadzie moduł, do Neverwinter Nights 2 autorstwa Ossian Studios. Przeznaczony on jest dla postaci powyżej 8 poziomu doświadczenia i przenosi akcję do egzotycznego miasta Westgate, gdzie będziemy musieli pozbyć się założonej wcześniej przeklętej maski, której nie można ściągnąć żadnymi metodami. A wszystko wskazuje, że jej miejscem pochodzenia jest właśnie owe tajemnicze, portowe miasto."
Śmiem twierdzić iż jest jakieś powiązanie i jednak od tego trzeba będzie zacząć nie sądzisz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Że tu i tu maska jest to nic nie znaczy :)
Na neverwinter2.gram.pl czytałem że została ona przeklęta przez jakiegoś boga, czy jakoś tak :)
Ogólnie wydaje mi się że mod nie jest w żadnym stopniu powiązany z kampanią i chyba tak jest ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.03.2009 o 10:41, ArekForn napisał:

Że tu i tu maska jest to nic nie znaczy :)
Na neverwinter2.gram.pl czytałem że została ona przeklęta przez jakiegoś boga, czy jakoś
tak :)
Ogólnie wydaje mi się że mod nie jest w żadnym stopniu powiązany z kampanią i chyba tak
jest ;)

Niedługo się przekonamy .
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Maska Zdrajcy dzieje się w Rashemenie.
2.MZ przeznaczona jest bezpośrednią kontynuacją podstawki, a zaczyna się na 18 lvl więc gdyby MoW był po niej poziomy by się nieco kłóciły.
3.

Spoiler

W MZ nie musimy nawet zdobyć tytułowej maski



Mam nadzieję, że to rozwiewa Twoje wątpliwości, ale w razie co to mogę zarzucić jeszcze kilkoma spojlerami z MZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.03.2009 o 11:22, gum1ś napisał:

1. Maska Zdrajcy dzieje się w Rashemenie.
2.MZ przeznaczona jest bezpośrednią kontynuacją podstawki, a zaczyna się na 18 lvl więc
gdyby MoW był po niej poziomy by się nieco kłóciły.
3.

Spoiler

W MZ nie musimy nawet zdobyć tytułowej maski



Mam nadzieję, że to rozwiewa Twoje wątpliwości, ale w razie co to mogę zarzucić jeszcze
kilkoma spojlerami z MZ.

NIby tak tylko i tak mnie zastanawia ten wymóg postaci na 8 poziomie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.03.2009 o 12:17, ArekForn napisał:

A pomyślałeś że mogą być tam silniejsze potwory z którymi jednopoziomowa postać może
sobie nie poradzić?

NO niby tak ale znowu 8 poziom nie jest wcale taki rewelacyjny teraz jestem na 16 poziomie i duże problemy miałem z przejsciem Smoka i Ognistych Olbrzymów ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie takie znowu trudne nie było. Najważniejsze są żeczy chroniące przez ogniem i czary związane z lodem. U mnie minuta i było po niej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.03.2009 o 12:53, ArekForn napisał:

Dla mnie takie znowu trudne nie było. Najważniejsze są żeczy chroniące przez ogniem i
czary związane z lodem. U mnie minuta i było po niej ;)

Pewnie masz racje tylko jeszcze pytanko jaki wybrales poziom trudnosci ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.03.2009 o 13:49, ArekForn napisał:

Średni.

No właśnie ja gram na trudnym - lubie wyzwania no i dłużej można sobie pograć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować