Zaloguj się, aby obserwować  
DambialkoX

Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir (temat ogólny)

260 postów w tym temacie

Dnia 19.05.2009 o 23:41, jadam napisał:

Skopałem powyższego posta.
Rozmawiając z ranną łowczynią można spytać jakieś są poszukiwane łupy? Ona odpowie, że
najpierw 8 dużych pająków, potem 10 dzików itd.
Zdobyte "zamówione" trofea (w odpowiedniej ilości) chowasz do torby na łupy i przychodzisz
do łowczyni i w opcjach dialogowych pojawia się, że przyniosłeś np. 8 gruczołów z pająków.
Inne trofea, które nie były zamówione sprzedajesz jak w normalnym handlu.

Nie wiem czy przynosząc zamówione trofea możesz mieć inne rzeczy w torbie, ja miałem
w tym momencie tylko zamówioną ilość określonego trofeum.


Dzieki ale doszedłem do tego wczoraj poprostu żeby sprzedać łupy i trofea trzeba otworzyc worek na łupy i bezpośrednio przeciągąć na okienko kupna łowcy inne przedmioty poprostu sprzedaje się bezpośrednio i Iwventarza poprostu dwa razy klikając a tu trzeba przeciągać ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nadal mnie wiem gdzie mogę odebrać i jak wysłane towary z innych miast do Warownii czy ktoś wie ??
a po drugie ktoś zna lokalizacje wszystkich ogniw mistycznych?.
Dzięki za rady pozdr..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem z jednym zadaniem. Nie bardzo wiem co zrobić, żeby przylazł do mnie Djin z wieży "Furia Burzy", tej na wschodzie na bagnach, zadanie dla Illithida...pamięta ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2009 o 11:07, Thuavir napisał:

Mam pewien problem z jednym zadaniem. Nie bardzo wiem co zrobić, żeby przylazł do mnie
Djin z wieży "Furia Burzy", tej na wschodzie na bagnach, zadanie dla Illithida...pamięta
ktoś?


Musisz znaleźć w okolicy trzy klucze, dzięki którym otworzysz skarbiec. Znajdują się one w dwóch otwartych skrzynkach i jednej zamkniętej, porozrzucanych po wierzy. Jak wejdziesz do skarbca otwórz skrzynię i zabierz z niej rzeczy. Wtedy zaatakuje nas Djin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.05.2009 o 13:44, Desann235 napisał:

Musisz znaleźć w okolicy trzy klucze, dzięki którym otworzysz skarbiec. Znajdują się
one w dwóch otwartych skrzynkach i jednej zamkniętej, porozrzucanych po wierzy. Jak wejdziesz
do skarbca otwórz skrzynię i zabierz z niej rzeczy. Wtedy zaatakuje nas Djin.


Dzięki, myślałem że trzeci klucz ma właśnie Djin, dopiero później znalazłem ostatnią skrzynkę w jakiejś wnęce :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, oto ja z kolejnym pytaniem.
Ulepszam Twierdzę. Portal jest, reklama też. No ale co dalej? Mógłbym ulepszyć pancerze Szarych Płaszczy, ich broń, wybudować kaplicę Waukeen, gdyby nie pewien wielki problem.
Skąd mam brać zimne żelazo, mirthil i adamant*? Odwiedziłem - jak mi się zdaje - wszystkie miasta, tylko w Neverwinter nie ma nigdzie ekranu wymiany handlowej. A może jest, tylko nie mogę go znaleźć?
Proszę o pomoc.

*Tak, zdaję sobie sprawę, że prawdopodobnie źle to napisałem, ale wiadomo o co chodzi ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak "wchodzisz" w ekran handlu z miastami to tam są 2 zakładki:
1. Tu jest ruda+drewno+skóry
2. Tu są unikalne surowce dla danego miasta - to tu znajdziesz adamant i inne.
Surowce te znajdziesz w miastach po (chyba) prawej stronie mapy (nazw miast już nie pamiętam).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde no! Nie wiem dlaczego ale mój czarnoksiężnik od jakiegoś czasu ma obniżoną charyzmę. I nie jest to spowodowane żadną chorobą czy czymś w tym stylu bo zakładka efektów działających na moją postać jest pusta. A i w ekwipunku nie mam nic co by mogło mi obniżać charyzmę! Wiecie jak to usunąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2009 o 19:52, Growin napisał:

[Ciachciach]


Dzięki, ale to już wiedziałem. Sprawdzę jeszcze raz, ale jestem niemalże pewien, że w żadnym miasteczku niczego takiego nie było. W jednym z nich, z kolei, dostałem qesta w wyniku którego w jego ofercie pojawiło się zimne żelazo. Może w przypadku pozostałych surowców specjalnych jest podobnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2009 o 18:48, Tajemnic napisał:

...
Skąd mam brać zimne żelazo, mirthil i adamant*?...


Spoiler

Zimne żelazo - Phandalin
Mitril - Highcliff
Adamant - Leilon


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2009 o 23:03, jadam napisał:

[rachuciachu]


I znów ktoś inny miał rację ;P Dzięki. Faktycznie, moja wina, musiałem się tak uprzeć przy tym żelazie, że inne nie zwracało mojej uwagi.
Gierę skończyłem i... zadowolony jestem, pieniędzy w błocko nie wyrzuciłem. Zehir nie trafi do panteonu moich ulubionych fRPG (w przeciwieństwie do takiej na przykład Maski Zdrajcy), głównie z powodu braku zapadających w pamięć postaci (jest wyjątek - Volo oczywiście - ale moim zdaniem po raz kolejny sprawdziło się stwierdzenie, że przygotowani wcześniej bohaterowie o własnej osobowości >>> coś stworzonego przez gracza). Przed uruchomieniem gry już co nieco o niej słyszałem i miałem nadzieję na ratowanie świata w sposób mniej epicki od tego co się nam zazwyczaj serwuje (konkretnie - że głównym celem gry będzie stworzenie dobrze działającej sieci handlowej), ale skończyło się jak zwykle - na potyczce z Dwa Razy Większym Od Naszego Bohatera Wrednym Stworem.
Grało się jednak przyjemnie, zakończenie bardzo mi się podobało - zwłaszcza motyw z poprawianiem Volo :). I takie jedno pytanko - czy ta banda poszukiwaczy przygód którzy pojawiali się na obrazku kiedy on już kończył (dokładnych słów nie pomnę, ale wyrażał nadzieję na pojawienie się kolejnej, wspaniałej drużyny) też przypomniała Wam tą "bandę pod wezwaniem" (wiecie, ci którzy pojawiali się w Warowni i przyjmowali od nas "qesta)? Bo mi się szczególnie ten kapelutek skojarzył... ;P
A - i wie ktoś, czy istnieją szanse na odpalenie Purgatorio na obecnej, polskiej rzecz jasna, wersji NWN2?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2009 o 14:01, Thalanthas napisał:

Jak mogę zwiększyć pojemność karawany z 15 na więcej. 15 to moim zdaniem za mało jeśli
chcę szybko zdobywać sztabki handlowe.


15 sztabek to max. Więcej się już nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2009 o 14:01, Thalanthas napisał:

Jak mogę zwiększyć pojemność karawany z 15 na więcej. 15 to moim zdaniem za mało jeśli
chcę szybko zdobywać sztabki handlowe.

Karawana kosztuje złoto a daje dochód w sztabkach. Nie mówi się w grze o pojemności karawany tylko o możliwościach przenoszenia przez drużynę.

1. Jeśli można zasugerować to nie zajmuj się zbytnio przenoszeniem towaru (tylko tyle aby móc założyć w 1 rzucie 3 faktorie Highcliff, Phandalin, Burzowy Las = 400 szt + 10 rudy + 5 drewna).
2. Wykonujesz zadania i eksplorujesz teren w najbliższym terenie.
3. Odbierasz Variel sztabki i całość zamieniasz na złoto - lecisz do swoich faktorii i tworzysz karawany tylko 3 poziomu (drogo ale warto).
4. Teraz zarabiasz na papiery w Neverwinter i faktorię tam.
Bawić się w przenoszenie towaru tylko gdy Ci sam wpadnie lub lecisz na trasie.
5. Dalej zostaje awansowanie, zakładanie kolejnych faktorii i wykupowanie silnych karawan.

Wiem, że ekwipunek i rzemiosło kosztują ale warto szybko zainwestować w portal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Da się jakoś przywrócić kondycję bez konieczności odbywania odpoczynku? Są na to jakieś mikstury albo coś? Bo gram piekielnym czarnoksiężnikiem, a ten za jedną inwokacje traci 1 pkt. kondycji, przez co przy dłuższych starciach doprowadza to nawet do śmierci. Wprawdzie mogę grać bez tych ulepszeń ale wtedy zadaję bardzo mało obrażeń. Da się na to coś poradzić? Dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2009 o 21:07, Desann235 napisał:

Da się jakoś przywrócić kondycję bez konieczności odbywania odpoczynku? Są na to jakieś
mikstury albo coś? Bo gram piekielnym czarnoksiężnikiem, a ten za jedną inwokacje traci
1 pkt. kondycji, przez co przy dłuższych starciach doprowadza to nawet do śmierci. Wprawdzie
mogę grać bez tych ulepszeń ale wtedy zadaję bardzo mało obrażeń. Da się na to coś poradzić?
Dzięki za odp.

Można, przy pomocy: mniejsze przywrócenie, przywrócenie i większe przywrócenie, zaklęcia klas: druid/kleryk/wybraniec bogów/szaman dusz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2009 o 21:07, Desann235 napisał:

/ciach


Można tez założyć jakiś przedmiot, który zabezpiecza przed wyssaniem cechy. Co prawda kondycja i tak powinna być wtedy obniżana, ale tak się nie dzieje, więc można korzystać z inwokacji Piekielnego ile się chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2009 o 09:35, gum1s1 napisał:

> /ciach

Można tez założyć jakiś przedmiot, który zabezpiecza przed wyssaniem cechy. Co prawda
kondycja i tak powinna być wtedy obniżana, ale tak się nie dzieje, więc można korzystać
z inwokacji Piekielnego ile się chce.


A wiesz gdzie można zdobyć taki przedmiot?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2009 o 22:01, Sparco_64 napisał:

Witam.Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co mam zrobić/jak zaśpiewać w Świątyni Głębin?


Tam na podłodze jest taka jakby rozeta z kółkami na końcach. Trzeba stanąć na tych kółkach. 3 razy po trzy osoby wsłuchując się w wydawane dźwięki. Muszą być one do siebie podobne. Jak uda ci się dobrze ustawić, to powinno się zapalić światełko obok zamkniętych drzwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować