Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pytania i odpowiedzi odnośnie Fallouta 3

185 postów w tym temacie

Dnia 24.07.2008 o 18:45, b00gieman napisał:

Proszę... to było dobre, ale 10 lat temu <ziew>

Prosze cie, FPP 10 lat temu bylo juz nudne.

Zawsze jest zabawa jak ludzie, ktorzy nie maja pojecia o grach komputerowych i ich historii sie wymadrzaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poza tym nie wiem jak wyobrażaliście sobie nowego Fallouta... rzut izometryczny?
Proszę... to było dobre, ale 10 lat temu <ziew>

Trochęto stwierdzenie jest krótkowzroczne..... ale co tam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2008 o 19:23, marselus napisał:

Poza tym nie wiem jak wyobrażaliście sobie nowego Fallouta... rzut izometryczny?
Proszę... to było dobre, ale 10 lat temu <ziew>

Trochęto stwierdzenie jest krótkowzroczne..... ale co tam



A co jeszcze fajniejsze?
Wystarczy popatrzec na ten http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=38886&pid=27 post i od razu widac, ze facet to zatwardzialy hipokryta :d Jak to, zapowiada sie wysmienicie?? Ale przeca to nowe King''s Bounty jest izo, co widac na tym http://pl.youtube.com/watch?v=XSeQQfH-XjM filmiku, prosze was, takie cos byloby dobre 10 lat temu, ale teraz liczy sie tylko fpp bo jest next-gejowe.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

King''s Bounty IZO i w dodatku z walka oparta na hexach!, staaary, to jakie 10 lat? 15 najmarniej. Kto w ogole kupi taki zabytek. Przeciez oni wtopia jak nic kupe kasy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co oni za głupoty wypisują. ><

"Nie będzie można zostać zabójcą dzieci. Wynika to z kilku powodów, przy czym niektóre są dość proste. Przykładowo, nie moglibyśmy sprzedać naszej gry nigdzie i nikomu, jeśli byłaby w niej taka możliwość."

Jasssne, tak samo jak dwóch pierwszych części gdzie można było zabijać dzieci nikt nie mógł nigdzie sprzedać. -.- (i nawet teraz wcale nie można ich kupić w sklepach) Mam tylko nadzieję że fani stworzą jakiegoś moda który to usunie.

"Nigdy nie chcieliśmy, żeby gra stanowiła jakąkolwiek zachętę do zabijania dzieci"

Aha, czyli ich gra stanowi tylko zachętę do zabijania dorosłych ludzi (w tym kobiet), ale dzieci nie, no to wszystkim na pewno ulżyło. -.-''

"Jeżeli chodzi o ważnych bohaterów niezależnych, to zostało to kwestia ta została rozwiązana podobnie jak w Oblivionie. Kiedy "umierają", to tak naprawdę są jedynie pozbawieni "przytomności" i dochodzą do siebie chwilę później. Sprawdziło się to w Oblivionie, dlatego postanowiliśmy zachować ten system"

Oblivion się sprawdził? -.-'' Bez jaj, w Oblivionie jest masa głupich rozwiązań i to właśnie było jednym z nich (w ogóle jak się walczy z tymi postaciami wiele razy to w końcu niszczy im się sprzęt i walczą w samych gaciach :P). Jakoś w F1 i F2 można było wszystkich wybić i nikomu to nie przeszkadzało - no może poza Overseerem Vaulta 13, bo ten miał tak obłędną ilość życia, że nie dało się go zabić :P - ale poza tym jednym NPC nie było innych postaci których zabicie uniemożliwiłoby ukończenie gry. W ogóle co za głupota wprowadzać takie postacie, nie powinno być tak że po zabiciu jednego NPC nie da się już ukończyć gry, jak dla mnie świadczy to albo o skopanej fabule, albo o lenistwie twórców, bo przecież nawet w przypadku zabicia takich osób można by stworzyć jakieś alternatywne sposoby dokończenia głównego questa i przejścia gry, ale do tego potrzeba chęci... a jak widać panom z Bethesdy ich brakuje i idą na łatwiznę dając niektórym NPC nieśmiertelność. -.-''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować