Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

DirectX 11 już oficjalnie

54 postów w tym temacie

Renor Mirshann

Microsoft oficjalnie ogłosił, że prace nad DirectX-em 11 trwają. Tym razem ta biblioteka nie przejdzie aż tak poważnej rewolucji, jak w przypadku dziesiątej odsłony - będzie z nią wstecznie kompatybilna. Firma zapowiedziała również, że nowe shadery znacznie ułatwią wykorzystanie GPU nie tylko do generowania coraz lepszej grafiki...

Przeczytaj cały tekst "DirectX 11 już oficjalnie" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

M$ podkopał się DX10. Nie wydaje mi się, aby DX11 jakoś sytuację poprawił. Poza tym, jeszcze nie wszyscy developerzy użyli DX10 w swoich grach, a tu już jedenastka wchodzi na boisko ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I dobrze. Ciekawe jak z obsługą Larabee. Jeśli takowa zaistnieje to szykujcie się na rewolucję. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2008 o 10:47, Modok napisał:

Zapomnieli cię napisać że Direct 11 będzie działał na kartach które teraz obsługują Direct
10 i Direct 10.1.

A będzie?. Szczerze nie zdziwiłbym się gdyby M$ co roku wydawał nowego DirectXa, dla którego trzeba by było kupywac nowe karty graficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Direct 11... mam nadzieje ze obsluzy technologie ray tracer jesli oczywiscie intel z nia zdazy i w ogole wypusci... to wtedy i owszem 11 cos pokaze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"A tymczasem warto czekać na moment, w którym gry na PC zaczną w pełni wykorzystywać możliwości DirectX-a 10."
Warto czekać na moment, w którym włączenie DX10 w jakiejkolwiek grze przy rozsądnych rozdzielczościach nie będzie się wiązało z ilością FPSów rzędu 5-20 ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troche za szybko wystartowal juz DirectX 11. Niektórzy tworcy jeszcze nie nacieszyli sie dziesiątka. Z drugiej strony dobrze, że technika idzie do przodu i mozna sie spodziewac pieknej grafiki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2008 o 10:59, Degzu napisał:

Direct 11... mam nadzieje ze obsluzy technologie ray tracer jesli oczywiscie intel z
nia zdazy i w ogole wypusci... to wtedy i owszem 11 cos pokaze.


Niestety nie będzie obsługiwał tej technologii która przecież zapoczątkuję istną rewolucję graficzną w grach. ;). Chociaż ok mogę się przecież mylić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A były gdzieś o tym informacje? TO, że OSa zaktualizują pod nowy direct to już znamy z czasów 7-9 ale czy grafiki działające teraz z 10.1 obsłużą 11 to nie takie pewne. No chyba, że zmiany są na tyle kosmetyczne, że wystarczą nowe sterowniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pamiętacie, że przerobili jakąś grę (nie pamiętam już jaką), która była przewidziana pod DirectX 10 tak, żeby działała pod 9? I pomimo tej "rewolucji" screeny mało się różniły...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2008 o 11:27, RuneX napisał:

A pamiętacie, że przerobili jakąś grę (nie pamiętam już jaką), która była przewidziana
pod DirectX 10 tak, żeby działała pod 9? I pomimo tej "rewolucji" screeny mało się różniły...


To był Crysis , nie no powaga, nie... jednak nie mogę, muszę: Buahahahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm w DX 11 ma być obsługiwana teselacja, co umiały już X2900. IMO trochę późno z tą teselacją.
Trochę też o tym jest w newsach na www.in4.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"To był Crysis , nie no powaga, nie... jednak nie mogę, muszę: Buahahahaha"

to był shadowrun , crysis odrazu wyszedl na x9 i x10 .... mysl! a nie wysmiewasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co jak co ale Crisis dziala na dx 9 bez zadnych trikow , jedyna różnica tkwi w tym ze pod xp nie mozna ustawic poziomu detali very high

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować