Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

DirectX 11 już oficjalnie

54 postów w tym temacie

Dnia 23.07.2008 o 11:38, juhas7 napisał:

Co jak co ale Crisis dziala na dx 9 bez zadnych trikow , jedyna różnica tkwi w tym ze
pod xp nie mozna ustawic poziomu detali very high


można po podgraniu odpowiedniego moda :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"można po podgraniu odpowiedniego moda :)"
k**** nastepny no... po zainstalowaniu crysisa masz 2 ikonki na pulpicie odrazu bez modow!!!!!
Crysis dx10 Crysis dx9 zaleznie co masz to odpalasz... omfg...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2008 o 11:41, Grubis napisał:

"można po podgraniu odpowiedniego moda :)"
k**** nastepny no... po zainstalowaniu crysisa masz 2 ikonki na pulpicie odrazu bez modow!!!!!
Crysis dx10 Crysis dx9 zaleznie co masz to odpalasz... omfg...


Chyba że po patchu jest taka możliwość...
Grałem przed patchem w Crysis''a i aby uzyskać efekty Very High (dostępne tylko w Vista) na XP potrzebny był mod.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2008 o 10:47, Modok napisał:

Zapomnieli cię napisać że Direct 11 będzie działał na kartach które teraz obsługują Direct
10 i Direct 10.1.


A skad takie rewelacje? Kazda kolejna wersja Dx wymagala zmian w sprzecie, a nie tylko samych sterownikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2008 o 11:35, kaganiec napisał:

Hmm w DX 11 ma być obsługiwana teselacja, co umiały już X2900.


Tylko, ze jesli DX tego nie wspieral, to zadna gra tego nie wspierala. Posiadanie funkcji ktora i tak nie dziala (bo nie ma kiedy) jest niepotrzebne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o ile directx 9 byl w sumie w pełni wykorzystany to dycha już nie i zamiast wykorzysta w pełni 10-siątke producenci gier będą się chwali 11 na pudełku która i tak pewnie nic nowego nie wniesie, tak jak to było z shader model 3 i 6 generacją geforców nvidi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dla wszystkich martwiących się o kompatybilność ja miałem kartę graficzną bez shaderów na dx 9.0c i co z tego wszystko działało nie było tylko efektów, których moja karta nie obsługiwała, a wsteczna kompatybilność oznacza, że gra odpali tylko jak w crysisie nie ustawisz np. ultra high nikt nikogo nie zmusza do wymiany sprzętu i byłaby to głupota, bo gdy wyjdą gry sensownie pokazujące coś w dx11 sprzęt, który kupiliśmy dla "niby kompatybilności" nie da rady i tak na high detalach.

Co do artykułu ostatnio czytałem, że ms przyznał się, że vista była niewypałem marketingowym, a w innym artykule, że dx 11 ma wyjść równo z nowym windowsem i niby tylko na niego i ma zostać napisane wsparcie dla larrabee intela, więc intel się ucieszy, a my przy płaceniu rachunku za prąd mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.07.2008 o 11:49, Volvox napisał:

Tylko, ze jesli DX tego nie wspieral, to zadna gra tego nie wspierala. Posiadanie funkcji
ktora i tak nie dziala (bo nie ma kiedy) jest niepotrzebne ;)


volvox na viscie żadna gra to fakt, ale na xp gry które wykorzystywały opengl spokojnie mogły korzystać z teselacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2008 o 11:49, Volvox napisał:

Tylko, ze jesli DX tego nie wspieral, to zadna gra tego nie wspierala. Posiadanie funkcji
ktora i tak nie dziala (bo nie ma kiedy) jest niepotrzebne ;)


Właśnie dlatego mogli ją zastosować już choćby w DX 10.1 ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie bardzo dobrze, że DX11 będzie z Vistą. Zamierzam na swoim blaszaku powoli zmienić system oprócz aktualizacji Linuksa to dać Vistę 64 bitową :) Dobra wiadomością jest to, że dzisiejsze karty wspierające DX11 będą miały niektóre cechy DX11 :) W końcu Microsoft myśli o konsumentach poważnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DirectX 11 to według mnie nie za bardzo będzie się różnił od 10 , mało ludzi ma karty pod 10 a tu już wychodzi 11 , dziwna ta polityka Microsoftu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu obiecywali wsparcie do raytracingu w DX11. Jak sie okazuje na obiecankach tylko się skończyło. DX10 był krokiem na przód jedynie dla developerów, z punktu widzenia użytkownika nie wnosił chyba nic nowego. Zobaczymy jak będzie z 11.

Szkoda i to wielka, że nie wydają go pod XP. Jeśli znowu posłuży do promocji nowego systemu jak przy Viście może nie być za wesoło, zwłaszcza gdy okaże się tak "rewolucyjny" jak ona. Wszystko wskazuje na to, że Windows7 wbrew wcześniejszym zapowiedziom (jak zwykle zresztą) z rewolucją nie wiele będzie miał wspólnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2008 o 12:30, Modok napisał:

Myli się już dużo ludzi ma karty pod Direct 10 i karty z Direct 10 będą obsługiwać też
Direct 11.

to directx 11 będzie obsługiwał karty zgodne z dx10 nie na odwrót, na tych kartach uruchomisz gry pod dx11, ale tylko z efektami, które one potrafią obsłużyć czyli tymi z dx10. Po prostu nie będzie tak jak teraz emulowanego dx9 w dx10, a natywne wsparcie, jednak an nic poza tym co oferuje dx10 na kartach dx10 nie licz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować