Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Marcinowi Momotowi z CD Projekt RED!

474 postów w tym temacie

A ja trochę z innej beczki, wyczytałem, że będzie można do Wiedźmina 2 zaimportować save''y z jedynki. Nie każdy je ma. I np. jeżeli miałoby to wyglądać podobnie jak w Mass Effect 2, że jest kilka decyzji z pierwszej części, które mają wpływ na fabułę drugiej, to fajnie by było gdyby można było już z poziomu dwójki, przy tworzeniu postaci zaznaczyć fajeczką w jakiej sytuacji, jak się zachowałem w jedynce, imho dla tych którzy nie mają save''ów byłoby to chyba lepsze rozwiązanie niż narzucenie jakiś "kanonicznych" decyzji jak to miało miejsce w przypadku Mass Effect. Co Wy na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam
Mam pytania
1.Czy w tej części zobaczymy Kaer Morhen ponownie? lub chociaż reszte Wiedźminów?
2.Czemu zrezygnowaliście z Tomka Bagińskiego? (przyznam to mnie zdenerwowało) jego Intro i Ountro było nie samowite. Wspaniale pokazywało Wiedźka
3.Pojawi się Sihil?
4. Czy system walki jest już ostateczną decyzją?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Sareth14:

1. Wszystkie lokacje, które gracz odwiedzi w Wiedźminie 2 są nowe - żadna z nich nie występowała w Wiedźminie. Znamy je natomiast oczywiście z książek. Wiedźminów, których widzieliśmy w pierwszej części gry nie spotkamy w Wiedźminie 2.

2. Nie zrezygnowaliśmy z Tomka Bagińskiego - nasz nowy silnik nie pozostawia wiele miejsca na CGI. Skryptując grę na obecnej technologii mamy możliwość płynnego przechodzenia między grą i przerywnikami filmowymi... a tak właściwie to wszystko jest w grze - nawet jeśli odbieramy graczowi kontrolę nad kamerą. Dlatego też wszystkie przerywniki filmowe w Wiedźminie 2 będą robione "na silniku", co oznacza że robimy je sami. :)

3. Pewnie, nie jeden.

4. To, że będzie system walki jest ostateczną decyzją... ;) A na serio - finalny kształt mechanizmów związanych z walką zawsze nadaje się kończąc fazę beta w projekcie. Dlatego też to co mamy już zaimplementowane przejdzie jeszcze z pewnością fazę alfa-testów, focus-testów, beta-testów i miliony innych weryfikacji. Choć przyznam, że nie spodziewałbym się rewolucyjnych zmian.

@damlon:

A IOHO* lepszym rozwiązaniem jest zostawienie konsekwencji wyborów z "jedynki" tym graczom, którzy w nią grali. Dla każdego kto nie miał ochoty grać w W1, "odklikanie" najważniejszych wyborów byłoby bezpowrotnym pozbawieniem ich radości z potencjalnego zagrania w poprzednią część gry. A Co jeśli komuś W2 spodoba się na tyle, że sięgnie po W1? To chyba możliwe, nie?

*IOHO - in our humble opinion ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę, że Wasz pomysł jest z gruntu zły i należy Was z tego powodu zamknąć w wyzimskim lochu :P Uważam, że oba rozwiązania mają plusy. Dla kogoś kto nie grał w jedynkę "odklikanie" wyborów byłoby bez sensu, ponieważ mógłby nie mieć zielonego pojęcia o okolicznościach, tle fabularnym i konsekwencjach tej decyzji w samej "jedynce". To sprawdziłoby się tylko w przypadku graczy, którzy przeszli pierwszą część x-naście razy (jak ja :P). Ogólnie zgadzam się z YHO (your humble opinion :)), że dla większości graczy zagranie w W1 będzie obowiązkowym preludium do W2, aby przypomnieć sobie lub dopiero poznać wydarzenia z pierwszej części.

Wiemy już z Waszych zapowiedzi, filmików, screen''ów, że autorski silnik CDPRED, jest mega-hiper-wypasiony, a w związku z tym nasuwa się pytanie: Czy jest szansa, że przed końcem roku poznamy jaki (oby nie również mega-hiper-wypasiony) sprzęt będzie potrzebny do Wiedźmina 2? Wydaje mi się, że po tym co zrobiliście z Aurorą jesteście wicemistrzami optymalizacji :) (wice- ponieważ wyprzedzają Was twórcy UE3 ;), a poza tym mimo że jesteście rodzimym studiem, zachowajmy resztki obiektywizmu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja piszę w trochę innej sprawie niż W2 :)
Otóż piszę prace magisterską której tematem jest pierwsza część Wiedźmaka Waszego autorstwa :)
Mam niestety spory problem bo jako podstawę do rozważań w tejże pracy potrzebuję tekstów z gry. Siedzenie i spisywanie ręcznie dialogów, wpisów w bestiariuszu, dzienniku itp. jest po prostu męczące jak siekanie kikimory drewnianym mieczykiem ;)
Z tego względy zwracam się z pytaniem czy są bylibyście tak mili i udostępnili mi jakieś listy dialogowe i teksty z gry abym mógł je wykorzystać w pracy.
Oczywiście prawa autorskie będą zachowane itd :) Przypominam, że te teksty mają służyć tylko za bazę pod rozważania :)

W razie potrzeby podam maila do łatwiejszego kontaktu :)
Pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@damlon:

Dzięki za opinię :-) Szansa na poznanie specyfikacji sprzętowej przed końcem roku jest niestety znikoma. Prace nad grą będziemy kończyć na początku przyszłego - to wtedy ostatnie poprawki będą wprowadzali ludzie odpowiedzialni za optymalizacją.

@Phobos_s:

W takich sprawach śmiało kontaktuj się ze mną bezpośrednio (aleksander.pakulski@thewitcher.com) - zobaczymy, co da się zrobić :-)

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2010 o 15:14, alek_p napisał:

W takich sprawach śmiało kontaktuj się ze mną bezpośrednio (aleksander.pakulski@thewitcher.com)
- zobaczymy, co da się zrobić :-)


Dzięki :) Mail wysłany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2010 o 15:14, alek_p napisał:

W takich sprawach śmiało kontaktuj się ze mną bezpośrednio (aleksander.pakulski@thewitcher.com)
- zobaczymy, co da się zrobić :-)

Pozdrawiam!


Witam.
Już prawie miesiąc mija (no troszkę mniej) a tu nadal żadnej odpowiedzi. Pewnie jakiś urlop wypadł ale i tak piszę aby się przypomnieć :)
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.06.2010 o 15:48, alek_p napisał:

Wiedźminów, których widzieliśmy w pierwszej części gry nie spotkamy w Wiedźminie 2.

Szkoda

Dnia 08.06.2010 o 15:48, alek_p napisał:

. Dlatego też wszystkie przerywniki filmowe w Wiedźminie
2 będą robione "na silniku", co oznacza że robimy je sami. :)

Mam rozumieć że nie będzie choćby outro Tomasza Bagińskiego lub jakiegoś cinematica (:D) ?

Dnia 08.06.2010 o 15:48, alek_p napisał:

3. Pewnie, nie jeden.

A Sihil nie jest tylko jeden?
>Choć przyznam, że nie spodziewałbym się rewolucyjnych zmian.
Oglądając Gameplay na prezentacji CPR nie spodobał mi się system walki ponieważ Wiedźmini to mistrzowie miecza robią piruety, finty, precyzyjne cięcia itd a to mi wyglądało jak jakiś rębajło (Nie zrozumcie mnie źle nie chce was urazić)

I jeszcze jedno pytania do importowania savów. Jak to będzie wyglądać (słyszałem ze coś takiego będzie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.07.2010 o 21:58, Sareth14 napisał:

Mam rozumieć że nie będzie choćby outro Tomasza Bagińskiego lub jakiegoś cinematica (:D)
?


Po co Ci to skoro wystarczy popatrzeć na obecny gameplay, by stwierdzić, że już filmiki wyglądają przepięknie.

Dnia 01.07.2010 o 21:58, Sareth14 napisał:

> 3. Pewnie, nie jeden.
A Sihil nie jest tylko jeden?

Nie. Sihil to rodzaj mieczy. Nie nazwa pojedynczego. Kują je w Mahakamie.

Dnia 01.07.2010 o 21:58, Sareth14 napisał:

Oglądając Gameplay na prezentacji CPR nie spodobał mi się system walki ponieważ Wiedźmini
to mistrzowie miecza robią piruety, finty, precyzyjne cięcia itd a to mi wyglądało jak
jakiś rębajło (Nie zrozumcie mnie źle nie chce was urazić)

Hmmm... Sprawdź co znaczy rębajło. Dobrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.07.2010 o 09:02, Spolskee napisał:

Po co Ci to skoro wystarczy popatrzeć na obecny gameplay, by stwierdzić, że już filmiki
wyglądają przepięknie.

Tak, ale może ja lubie animacje T.Bagińskiego?

Dnia 03.07.2010 o 09:02, Spolskee napisał:

Hmmm... Sprawdź co znaczy rębajło. Dobrze?

Jak jakiś zwykły człowiek, zbój a to jest wiedźmin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam może takie mało znaczące pytanie ale...

1.Już nie pamiętam z sagi...Czy w Wiedźminie Sapkowski coś pisał o potworach wielkości budynków(takich jak np. "kraken" na ujawnionych gameplayach z wiedźmina)???

2.Jeśli dobrze pamiętam były tylko smoki, ale tych wiedźmin nie chciał zabijać ponieważ miały one swój rozum, oraz były wręcz już epickie...Jeśli mówię racje że nie było mowy o tych 30metrowych bestiach w takim bądź razie nie boicie się że wyjdzie z tego polski god of war???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Czy w Wiedźminie 2 zostanie wprowadzony freeplay? W pierwszej części bardzo mi tego brakowało.

P.S Bardzo spodobała mi się część pierwsza i mam nadzieję, że druga będzie lepsza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zarejestrowałem grę i mam 40zł wirtualnych pieniędzy jak mogę obniżyć cenę gier kupowanych???

W ramce przy grach mam niższą cenę niż "cena sugerowana" czy cena jest niższa przez ilość posiadanych pieniędzy wirtualnych a jeśli tak to dlaczego nie zmniejsza mi się ich ilość?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robi sie trochę spam super moderatorze zjaw sie...

Dla każdej gry masz ograniczoną ilość wirtualnych pieniędzy, jeśli masz dajmy na to 100wirtualnej kasy nie kupisz gry całkiem za free a bd mógł ich dajmy na to wykorzystać tylko 10 wirtualnej kasy kpw???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wirtualnych pieniędzy z gier CD Projekt nie można wydawać na gram.pl od 01.05.2008:
http://www.gram.pl/sklep_pomoc_art.asp?pid=16

To już wiem ale jak w takim razie mogę tą kasę wykorzystać skoro jak chcę kupić na stronie CD Projekt to pisze kup na stronie gram.pl!!!

I jeszcze sprawa tej twojej ceny.

PS: Tutaj http://www.cdprojekt.pl/cdprograM, ale uwaga. Dzięki tym punktom nie można kupować nowych gier od CDProjektu, tylko gry z asortymentu strony http://www.gog.com

I jeszcze sprawa tej twojej ceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować