Zaloguj się, aby obserwować  
Paoro

Star Wars: The Old Republic - temat ogólny [M]

3987 postów w tym temacie

Jak sobie policzyłem ile daje mi tarcza tak naprawdę bez modów na absorb oraz szanse to to jest około 35% na ~22%
Niby coś ale nie sposób na tym polegać tak naprawdę, wole swoje 2% crit i z 3% crit dmg :)
Skoro nie padam w PVP będąc w tłumie to po co mi tarcza?
Jak to się zmieni to będzie trzeba ubrać.
Z itemami na def dobijam do 45% i koło 33% już niezłe ale trace ogrom ataku i gracze mają mnie w nosie. Nie ma nic gorszego niż okładanie jakiegoś snajpera za 1k jak on ma jakieś 13000 życia. Licząc GC to trzeba by go okładać około 20s, masakra.

Polecam jednak sprawdzić bulid 31/0/10, synergia z instantem critem+50% jest śwetna.
Co dałeś w środkowe drzewko? Ja tam nic ciekawego nie widziałem dla tanka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tarcza - powiem tak, będąc tankiem nie do ruszenia z tarczą jest się istnym bogiem sród robaczków xD
Nie a tak poważnie - dobre do wprowadzania totalnego chaosu, bo można na klatę mając odpalonego warda złapać naprawdę ciężki dmg.

Dnia 04.01.2012 o 02:02, Selv napisał:

Polecam jednak sprawdzić bulid 31/0/10, synergia z instantem critem+50% jest śwetna.
Co dałeś w środkowe drzewko? Ja tam nic ciekawego nie widziałem dla tanka.


Co ja dałem a raczej zamierzam dać bo lvl stoi dalej na 43 [dziś nie miałem czasu pograć, za dużo rzeczy do zrobienia] - ano ze środka chce Obfuscation czyli darmowe 15% move spd i 3 poziomy stealtha a drogę do nich odblokowuje mi dark embrace [wyższy force regen w stealth i po wyjściu zeń] i duplicity [30% szans na exploit weakness i maul ignorujący 50% odporności przeciwnika].
Aczkolwiek może wywalę to i polecę standardem w madness, nie mniej mój serwer to nie PVP tylko PVE-RP więc tu trzeba też nieco innego podejścia [stealth na 20 poziomie czyli 5 bazowe + 15 za blackout w pvp jak i pve daje czadu, nic cię nie wykryje, wchodzisz i wychodzisz z walki jak chcesz =)] bo tutaj PVP to jest opcjonalna zabawa dla nielicznych [bo randomów biegających dla funu nie liczę, poważne pvp jednak między zgranymi ekipami jest tu skrajnie względem innych serwerów ograniczone]

Przetestuję, zobaczę, będzie lipa to wrócę do standardu z madness, respeca mam za friko, kolejne kilka tez za jakieś śmieszne kwoty z tego co wiem więc mogę eksperymentować =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie zagrałem teraz przed chwilą z tarczą i nie jest źle, co ciekawe, spadek dmg jest zauważalny albo to placebo :)
Na 50 zmieniłem z tarczy na focus bo pobawiłem się chwile środokowym drzewkiem i dostałem focus z pvp więc wybrałem rożowy i jakoś tak zostało. Teraz mam i tarcze i focus z pvp.
Z healerem w premade jednak nigdy jej nie musiałem brać, z randomami może jednak lepiej z tarczą, potestuje :)

Ja levelowałem w tanku całą grę i starczał poziom ukrywania a przekradłem się przez 3/4 mobów, 1/4 była do questów :)
Zdaje mi się, że baza starcza.
Backstaba nie ma sensu używać bez ogrooooooomnej ilości crit dmg+masterek pod crit dmg, po prostu się nie opłaca, zbyt drogi jeśli chodzi o energie ale z moimi itemkami wchodzą crity po 4000 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak żeście mi apetytu narobili, że nie dobiłem do końca fabuły BHem, tylko zacząłem wczoraj Sith Inquisitora. Na razie mam lvl 11, jestem w Imperial Fleet, wybrałem Assassina jako spec i idę w drzewko Defense.

Nie lubię Was. Mój BH lubi Was jeszcze mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorki za dubla, ale już nie mogę edytować. Właśnie rzuciłem okiem na patch notes z dzisiaj (tak, właśnie trwa maintenance), najbardziej zaintrygował mnie następujący wpis:
Corrected an issue that caused poor performance on some machines in indoor areas with shadows enabled.

Czyżby BW w końcu brało się za optymalizację, naprawiając po kolei kolejne błędy, sprawiające, że gra czasem staje się niegrywalna?

A teraz z innej beczki. Pograłem trochę Sithem i jedna rzecz mnie mocno zirytowała: po wybraniu specjalizacji, praktycznie każda broń oprócz mieczy świetlnych, przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie. A konkretniej - używanie jej nie ma sensu. Większość umiejętności (np. Maul) wyraźnie mówi o mieczu świetlnym i nawet nie da się ich odpalić mając w łapce coś innego.

I tu pojawia się bardzo istotne pytanie: czy to po prostu przeoczenie ze strony BW, czy może szykują już sobie miejsce dla nowych klas? Bo w przypadku Sithów aż prosi się o klasę w stylu Imperial Guard, walczącą w zwarciu, ale skupioną nie na mieczach świetlnych, a na Techstaffs, Electrostaffs itp. Tylko nie bardzo wiem, w czym ta klasa mogłaby się specjalizować, bo kombinacje DPS/tank i DPS/heal już mamy w specach Inqu''a. Czyli co, buffs? Trochę bez sensu, bo to właśnie IG powinien być DPS/tank, jak na ochronę przystało.

No, chyba że nie zrobią z tego nowej klasy, tylko w którejś łatce zmienią wymagania dla umiejętności Inqu''a, pozwalając mu korzystać z Electro-/Techstaffs. Dobrze by było, w końcu mój BH z Armstechem by się do czegoś przydał, jak na razie zrobił Inqu''owi tylko jeden miecz, na poziom 9, dzięki któremu

Spoiler

bezboleśnie przeszedłem przez ostatnie Trials (w grobowcu Nagi Sadowa) oraz The Blood Legacy, którego długo nie mogłem ruszyć

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ano maul [u ciebie backstab] jest bezuzyteczny, nie mniej muszę coś wziąć, żeby dostać się do Obfuscate a do wyboru mam jeszcze tylko pasywke dającą lepszy def w electric charge..której nie używam i używać nie będę xD
Z dwojga złego już lepszy ten bonus do maula bo raz na ruski rok sie go użyje [np jak wróg ma minimalne hp a mi się assasinate nie schłodził, mogę mu wtedy w plery od bidy zamaulować xD]

Te w sumie 3 dodatkowe poziomy do efektywności stealtha - fakt w pve mało użyteczne w pvp tez poniekąd średnio [ja tez ich jeszcze nie mam, wbije je wbijając równo 50] i tez cała gre się skradam luzem [bo mind trap jest wręcz boski, skradam się bokiem do grupy wrogów na tego którego mijam najbliżej z 10m daję mind trap i nie muszę marnować blackouta, tego używam przekradając się miedzy droidami] aczkolwiek 15% move spd z tego co się orientuję nie jest dodawane podczas skradania tylko jest dodawane ogólnie, co by dawało łacznie ze sprintem bazowe 45% bonusu do poruszania się, w takim hutballu istna miazga i ogółem w pvp istna miazga [dogonić wroga/dąc w długą i wciagnąc kogoś w pułapkę, imho move spd nigdy za wiele]

Jak się okaże, że ten move spd nie działa tak jak to ludzie opisują, to się respecne pod podwójnego shocka z drzewka madness =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety, Sith Inquisitor to jest typowa klasa bazująca na takich postaciach z lore jak Palpatine czy Darth Maul.
Sorc to taki właśnie Palpatine, potezny sith wyspecjalizowany w uzywaniu zabójczych technik w mocy.
Assasin to z kolei tak jak Maul - zabójca, specjalizujący się w kryciu w cieniach i niesamowicie skutecznej walce w zwarciu.
Drzewka są bardzo nierówne w kwestii lvlowania.
Darknes [drzewko tanka] ssie niemiłosiernie do około 25 poziomu i trzeba czasem zacisnąć zęby [przejść się da wszystko do tego 25 ale jest to nieporównywalnie mniej komfortowe niż idąc np drzewkiem madness czy deception]
Wszystko zmienia się w późniejszym etapie - tam gdzie deception błyszczy na starcie, im dalej w grze tym bardziej zasysa, bo to drzewko typowego glass-cannon DPSa czyli lepiej zabij wszystko w kilka sekund bo inaczej to to coś zabije ciebie =) [surging charge daje kopa w dmg tęgiego, oj tęgiego]
Drzewko madness to z kolei dps-aoe, dosyć nietypowy caster który może dosyć dobrze tankowac jeśli używa dark charge [niby deception assasin tez może latać z dark charge tylko u niego to bezsens, bo tam się dazy do zdobycia surging charge jak najszybciej]

No i te latarki - nie ma lekko, to sa sithy xD Latarki muszą być !
Ja bym dla takich jak gwardziści imperialni widział zupełnie osobna klasę, pytanie tylko czy - jest to potrzebne ?
No ok masa broni jak electrostaffy itp wynalazki to kompletny szmelc którego nikt używać nie będzie i tylko pod wykorzystanie tych gratów nowa klasa miała by rację bytu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2012 o 13:23, Pietro87 napisał:

No niestety, Sith Inquisitor to jest typowa klasa bazująca na takich postaciach z lore
jak Palpatine czy Darth Maul.


Ale czemu niestety? To chyba raczej zaleta, a nie wada?

Co do umiejętności i prowadzenia postaci, to nie mogę narzekać. Ok, mam dopiero 12 poziom (o dziwo, mimo maintenance, serwery cały czas działają, przynajmniej kilka minut temu działały), ale i tak odnoszę wrażenie, że wbiło mi się go znacznie szybciej i przyjemniej, niż w BHu. Być może to kwestia pewnego "doświadczenia" i nabytego obycia z TORem, ale chyba Sithem gra mi się lepiej.

Dnia 04.01.2012 o 13:23, Pietro87 napisał:

No i te latarki - nie ma lekko, to sa sithy xD Latarki muszą być !


Ależ proszę bardzo, niech będą, tylko w takim razie po co dodawać broń, z której nie można skorzystać? Albo zmieńmy skille z wymagających latarek na wymagające broni melee, albo pozbądźmy się Electro- i Techstaffów, albo dodajmy klasę, która będzie z tej broni korzystała. Akurat do tej broni Gwardziści pasują idealnie, a że będą nowe klasy, to chyba oczywiste, biorąc pod uwagę sukces, jaki TOR odniósł (i odnosi nadal). Wszystko jest kwestią czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2012 o 11:26, Ring5 napisał:

A teraz z innej beczki. Pograłem trochę Sithem i jedna rzecz mnie mocno zirytowała: po
wybraniu specjalizacji, praktycznie każda broń oprócz mieczy świetlnych, przestaje mieć
jakiekolwiek znaczenie. A konkretniej - używanie jej nie ma sensu. Większość umiejętności
(np. Maul) wyraźnie mówi o mieczu świetlnym i nawet nie da się ich odpalić mając w łapce
coś innego.


Ano, fakt, generalnie używanie innych broni niż miecze świetlne odpada. Tylko raz, po skończeniu Korriban miałem okazję pobiegać z wibromieczem (za commendations z Taris) na offhandzie ale zastąpił go szybko inny miecz świetlny.

Czy BW szykuje miejsce dla nowych klas? Może, ale raczej bym nie oczekiwał że takie klasy się pojawią zbyt szybko. Na razie muszą tę grę solidnie połatać, zoptymalizować i dodać więcej contentu dla ludzi z maksymalnym poziomem. Ewentualne nowe klasy najpewniej pojawią się przy okazji jakiegoś expansion packa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sukces xD
Nie przesadzajmy, to jest MMO made by EA, ja bym się pytał raczej co tym razem nie wypali.
Wystarczy zobaczyć po statusie serwerów w godzinach szczytu - początkowo było wszystko pozapychane, nawet mój serwer PVE-RP. Teraz - jak dobija status Very Heavy to święto a Fulla to widzę co najwyżej w weekend i to tez przeważnie najwyżej na kilka min bo zaraz spada w dół [inne serwery podobnie]

Weź dzisiejszy patch - rzekomo coś tam poprawia z tragiczną optymalizacją cieni na full - jakiś ponury żart.
Nie mam czasu dziś pograć dłużej, ale wbiłem przetestować patcha 20 min temu i co - i dupa.
Wszystko identycznie - mam kilka spotów gdzie mam zapisaną wydajność [czyli ile klatek było przed patchem w tym miejscu stojąc i patrząc na dany obiekt] i wszystko po staremu.
Jednym z takich spotów jest mój statek, stając obok wejścia do magazynu i patrząc na wprost tak żeby widzieć holoterminal mam z cieniami na high 41.2 FPS i po dzisiejszym patchu który to niby miał coś z tymi cieniami w zamkniętych lokacjach zmieniać mam uwaga uwaga... 41.2 FPS.
Wbiłem tez na szybko na WZ akurat farcik - trafiłem Alderan i co widzę...ano te same spadki do 18-21 FPS.
Po WZ poleciałem na flotę [bo i tak miałem tam do ogarnięcia aukcje] i co widzę - te same spadki do 15-22 fps jak się teren ładuje, ta sama wolno ładująca się przestrzeń, te same doczytujące się tekstury.

A więc reasumując - Mythic Fail Brigade który teraz jest ekipą supportu technicznego TORa daje dupy tak mocno jak dawał w WAR [tak dla wszystkich niekumatych to ludzie z mythic od końca bety odpowiadają za cudowne patche i inne tego typu rzeczy, podobnie jak to oni są całym supportem i customer servicem, nie dziwcie się więc, że maja was w dupie, mieli was tam już podczas premiery WARa i nic się nie zmieniło]

Last but not least - patch to jakaś ponura kpina. Pofatygowali się naprawić zbugowany tytuł Dartha a nie mogli naprawić tak kardynalnego błędu jak problemy z Kirą Carsen [czy tam Karsen, czort jeden nie pamiętam jak to się pisało teraz] ?
Naprawili głupi tytuł Dartha - no spoko, ale już obecnie zepsutego przez patch 1.1 questa żeby ten tytuł zdobyć [ostatni quest Inkwizytora] nie raczyli naprawić ? Nie chce mi się mnożyć takich przykładów bo by znaków na posta zbrakło xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2012 o 14:52, Pietro87 napisał:

A więc reasumując - Mythic Fail Brigade który teraz jest ekipą supportu technicznego
TORa daje dupy tak mocno jak dawał w WAR [tak dla wszystkich niekumatych to ludzie z
mythic od końca bety odpowiadają za cudowne patche i inne tego typu rzeczy, podobnie
jak to oni są całym supportem i customer servicem, nie dziwcie się więc, że maja was
w dupie, mieli was tam już podczas premiery WARa i nic się nie zmieniło]



Nie do końca tak jest. Część pracowników Mythica nawet nie miała dostępu do testów TOR przecież (pamiętna sytuacja, kiedy to BW dało zlecenie, ale już nie dali przetestować implementacji - klap, klap, klap). Widać to nawet po braku staggera zamiast stuna, co było dość ważną i szybką zmianą wprowadzoną w WAR. Natomiast support... Support to EA. Jak zwykle. To właśnie z EA już od, bagatela!, pół roku użeram się w sprawie usunięcia tytuły zarejestrowanego na social.bioware.com. Sprawę teoretycznie przejęło samo Bioware jakoś w połowie października ubiegłego roku. Dostałem tylko komunikat, że założą ticket i się ze mną skontaktują. Do tej pory nic takiego nie nastąpiło. Przestańmy wobec tego mówić, jako to Bioware jest OH i AH, bo od czasu przejęcia ich przez EA zeszło na psy.

Żeby nie było off-topu, to powiem, że nowy patch miał ten pozytyw, że szybko się maintanance skończył. W którym miejscu jest bug w historii Inkwizytora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2012 o 14:52, Pietro87 napisał:


A więc reasumując - Mythic Fail Brigade który teraz jest ekipą supportu technicznego
TORa daje dupy tak mocno jak dawał w WAR [tak dla wszystkich niekumatych to ludzie z
mythic od końca bety odpowiadają za cudowne patche i inne tego typu rzeczy, podobnie
jak to oni są całym supportem i customer servicem, nie dziwcie się więc, że maja was
w dupie, mieli was tam już podczas premiery WARa i nic się nie zmieniło]


Nie miałem co prawda większej styczności z WAR-em, ale jeśli to prawda, to mocno ostudziłeś mój (i tak umiarkowany) entuzjazm, by wypróbować niedługo TOR. Można wybaczyć EA jeden błąd, ale jeśli niczego się nie nauczyli i powielają pewne mechanizmy to naprawdę coś nie gra...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2012 o 23:03, gothicsheep napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=A4aJceI5oCQ - niesmiertelne moby ftw...


One nie są nieśmiertelne, tylko się restartują chwilę po rozpoczęciu walki. Trafiłem na to raz na Tatooine(akurat w przypadku jakichś elit exchange) i na Balmorze (przy misji na wysadzanie dział republiki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - jeśli się robi patche które poprawiają bzdury z jakimi człowiek może żyć a wali się kardynalne błędy, to jest to najmniej śmieszne [vide naprawili tytuł Dartha a już ostatniego questa inkwizytora nie ? przecież teraz formalnie 99% ludzi nie może skończyć głównego wątku inkwizytora, kto ma nieziemski fart i tańczy taniec deszczu smagając się porem po pośladkach daje radę za setną z kolei próba zatriggerować scenkę która się nie odpala i ukończyć ten ostatni quest fabularny, ale to sa nieliczne wyjątki, z forum wynika, że na 100 osób dało radę wątek skończyć ostatnio z 5-6 a reszta ma quest-bug, sam nie jestem w stanie sprawdzić, dzieli mnie od finału 7 poziomów]

Podobnie pisanie jakiś bredni w patchu - jakiś fix na cienie powodujące zwolnienia a zmiany w FPSach w żadnym miejscu nie widać ? To co to jest ja się pytam jak nie walenie ludzi w balona ? Ale oczywiście teraz kto na forum dalej będzie psioczył na wątpliwe działanie gry dostanie link do patch notes i Bw może sobie dalej z ludzi kpić.


Sama gra - świetna, nie mniej support i ludzie odpowiedzialni za jej łatanie [bo wiadomo, każdy mmo ma bugi, WoW tez miał na kopy] to jakiś ponury żart.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heheheh, patche od BioWare mają to do siebie, że zawsze poprawiają bzdury, a dodatkowo psują poważne rzeczy. Lub po prostu psują więcej (vide Mass Effect czy KotOR). Nie gram w TOR-a, ale wygląda na to, że chyba sobie go odpuszczę lub kiedyś tam popykam przy okazji, ale inwestować czasu i pieniędzy w bubla nie zamierzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Od wczoraj jestem w swiecie gry!jednak mam pare pytan! Mianowicie jak sie wlacza napisy dialogow? zeby lecialy caly czas podczas rozmowy a nie tylko pojawialy sie podczas wyboru mojej opcjio dialogowej?gdzie i kiedy mozna nauczyc sie craftingu? i gdzie jest AH ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować