Zaloguj się, aby obserwować  
Paoro

Star Wars: The Old Republic - temat ogólny [M]

3987 postów w tym temacie

Dnia 15.01.2012 o 15:25, Deathscythe napisał:

Pochwalę się ;) Zebrałem dzisiaj datacrony +10 All ;) Screen poniżej.


Dobrze widzę, że to w Imperial Fleet? Gdzie takie skarby się znajdują?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2012 o 14:52, Pietro87 napisał:

Tak z innej beczki - czy lud co tu gra w tora był by chętny przepychać na oficjalnym
forum petycje odnośnie tego jak chcemy żeby wyglądała w kolejnym patchu [1.2 bo w 1.1
to już nie da rady] wyglądała kwestia customizacji postaci ?


Dajesz. Dorzuciłbym do tego jeszcze opcję "barwienia" ubranka. Moim zdaniem jest to szczególnie ważne w przypadku BHa, bo w kulturze Mandalorian różne kolory oznaczały konkretne rzeczy, będące niejako "celem" w życiu danej osoby - zemstę, honor itp. Jeśli kogoś to zagadnienie bardziej interesuje, sporo informacji na ten temat (oraz ogólnie o kulturze i historii Mandalorian - niestety, informacji, dzięki wspaniałym pomysłom George''a, już nieaktualnych) znajdzie w cyklu książek Republic/Imperial Commando, autorstwa Karen Traviss => http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_Republic_Commando_Series

Naprawdę warto przeczytać (co już pewnie nie raz mówiłem), choćby po to, by zobaczyć, że Jedi wcale nie są tacy cudowni i wspaniali, za jakich chcieliby, by ich uważano. W tej chwili w całym uniwersum GW są jedynie trzy osoby posługujące się Mocą, które uważam za wartościowe - Mara Jade (zanim zrobiła się ciepłymi kluchami), Etain Tur Mukan oraz Bardan Jusik. Dwie ostatnie są właśnie z książek Karen Traviss. Reszta Jedi zdecydowanie zasłużyła sobie na los, jaki spotkał ich z rąk Palpatine''a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do dzisiaj myślałem, że scoundrel/operative są zdecydowanie przepakowanymi postaciami. Aż w końcu podczas jednego warzona zostałem zaatakowany przez smugglera i... nawet nie zdążyłem się podnieść ze stuna. Stoję sobie spokojnie, nagle ok. 60% hp znika, a ja nie mogę się ruszyć, sekundę później widzę scoundrela i ciało mojej postaci. I niech nikt nawet nie mówi, że te klasy muszą mieć takie ataki, bo w innym przypadku nie mają szans. W tym samym meczu, ten sam koleś latał między kilkoma atakującymi go graczami, a hp nawet mu nie schodziło. Scoudrel/operative + sprzęt pvp = jednoosoba armia zdolna walczyć z 6 przeciwnikami na raz. Z assassinami w sumie jest podobnie, albo nawet jeszcze gorzej, bo wprawdzie tak szybko wszystkich nie zabiją, ale są jeszcze twardsi. Przypomina mi to trochę sytuację z WoWa, kiedy ktoś robił sobie alta rogala albo huntera ze wszystkimi heirloomami. Można było samemu rozwalać cały battleground, bo po jednym ataku ludziom zostawało 20% hp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W końcu degrada dostanę za spam, ale nie mogę już edytować poprzedniego posta, a znalazłem w necie coś ciekawego:

GS: In terms of the legacy system, how much can you say about the features we can expect out of that?

JO: So the legacy system, it''s kind of inspired by the fact that the family dynamic is so important in the Star Wars movies. You have Luke being Anakin''s son, the most famous father-son relationship in movies. We wanted to have a system that encouraged players to create alts and to play the game through the different story paths. So the legacy system is meant to do that. It essentially allows you to, instead of just having a bunch of alts that have no relation to each other, you can actually create a family tree where your alts can be related to your main character, either as, you know, a sibling, a son, a father, a family friend, or a husband and wife.

You can actually choose the relationship your characters will have with each other. And then you gain legacy experience points and legacy levels, and with legacy experience points and levels, that gives you--that allows you to unlock abilities, perks, a whole slew of different advantages, essentially, that all the members of your legacy tree will be able to enjoy.

So it''s pretty tight. I think people are going to really like it, and it''s something we want to push towards players who enjoy the level-up game. It''ll also be beneficial to the end game, but it really is going to have a lot of abilities that make leveling up even more enjoyable and allow you to customize your leveling experience.

( http://www.gamespot.com/features/flashpoints-and-fixes-the-old-republic-rise-of-the-rakghouls-6348435/?page=2)

Krótkie tłumaczenie: system Legacy pozwoli nam "uporządkować" wszystkie nasze postaci w jedno "drzewko genealogiczne" (choć to akurat nie do końca precyzyjne określenie). Ustalimy kto jest czyim synem, bratem, ojcem, żoną itp. Na dodatek kolejne poziomy Legacy będą odblokowywały dodatkowe umiejętności i perki, którymi cieszyć się będą członkowie naszej "rodziny" (czyli wszystkie nasze postaci). Dodatkowo ma to mieć również pozytywny wpływ na end-game (nie mam pojęcia jak...).

Czyżbyśmy mieli do czynienia z systemem, w którym np. za każde 10 poziomów doświadczenia naszych postaci, kolejni bohaterowie będą otrzymywali bonusy (nie wiem, szybsze zdobywanie XP "cy cuś")? W każdym razie zapowiada się to dość ciekawie. Może nie do końca pasuje mi akurat opcja ustalenia, że ktoś jest czyimś ojcem (bo postaci na to nie wyglądają, chyba, że planują również i tu wprowadzić jakieś zmiany), ale bonusiki do kolejnych tworzonych postaci - jak najbardziej! Byle z głową: nie przesadzić z ułatwieniami, ale też i nie sprawić, by cały system był kompletnie bezużyteczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2012 o 16:43, Ring5 napisał:

> Pochwalę się ;) Zebrałem dzisiaj datacrony +10 All ;) Screen poniżej.

Dobrze widzę, że to w Imperial Fleet? Gdzie takie skarby się znajdują?


Potrzebujesz 4 osób i komunikatora - bez niego będzie ciężko. Najpierw musisz się wybrać na Alderaan i kupić MGGS (ten hak do przyciągania), później na Corellii musisz znaleźć czerwony kryształ w okolicach zoo. Wtedy udajesz się na Zoist Shadow i do Muzeum na jego pokładzie. Giniesz (działko testowe), żeby dostać się do przełącznika, którym wysadzasz drzwi i zabierasz kryszatał niebieski. Później wskakujesz i za pomocą posągu otwierasz pole siłowe dalej. Następnie jest praca zespołowa z przebieganiem przez most, uruchamianiem punktów do podciągnięcia hakiem i wreszcie pomieszczenie z 6 datacronami +10 :D

Filmik poglądowy:
http://www.youtube.com/watch?v=D7miHDE_VOA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Istnieje opcja resetu skilli? Bo pewnie nie można ich dowolnie ustawiać w miastach? Zastanawiam się czy nie brać się za budowanie builda na kalkulatorze. Zamierzam grać Jedi Knightem Sentinelem. Całkowity DPS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2012 o 18:06, Sipso2008 napisał:

Istnieje opcja resetu skilli?


Istnieje. Skill Mentor znajduje się we Flocie. Pierwszy reset jest darmowy, każdy kolejny kosztuje coraz więcej. Poza tym pamiętaj, że zresetować można tylko skille. Wyboru klasy zaawansowanej cofnąć się nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2012 o 19:07, Ring5 napisał:

Istnieje. Skill Mentor znajduje się we Flocie. Pierwszy reset jest darmowy, każdy kolejny
kosztuje coraz więcej. Poza tym pamiętaj, że zresetować można tylko skille. Wyboru klasy
zaawansowanej cofnąć się nie da.


Podobno mają wprowadzić, że koszt resetu skilli będzie się resetować razem z Weekly i co tydzień jeden reset będzie darmowy ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie, w sumie śmieszne, pytanie:

Czy obrażenia rzędu 1528-2078 na 19 lvlu Smugglera/Gunslingera to dużo czy mało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2012 o 19:57, Leos8 napisał:

Czy obrażenia rzędu 1528-2078 na 19 lvlu Smugglera/Gunslingera to dużo czy mało?


Wprawdzie na samo pytanie nie odpowiem, bo Smugglerem/Gunslingerem nie grałem, ale mała uwaga. Gra, z nieznanych mi przyczyn, podaje niewłaściwe obrażenia. Tak naprawdę, Twoja postać zadaje 152,8 - 207,8 dmg. Problem polega na tym, że nie wyświetla się przecinek, przez co robią się obłędne ilości damage''u.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mhm, a macie link do jakiegoś builda dla Sentilnela dps? Na PvE.
EDIT: Może stronę z ładnie opisanymi klasami... wiecie o co chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam torhead.com - takie wiki + kalkulator skilli ;)
A ogólnie sentinel jest raczej do grania w grupie, na późniejszym etapie gry robienie questów solo jest trudne, miałem problemy ze zrobieniem main story questa mając 4 levele wyżej niż wymagane (a moim zdaniem główne questy są z reguły najłatwiejsze).

> Mam takie, w sumie śmieszne, pytanie:
>
> Czy obrażenia rzędu 1528-2078 na 19 lvlu Smugglera/Gunslingera to dużo czy mało?
>
Rozumiem, że chodzi ci o pojedynczy atak, który ma mały/zerowy cooldown? Na PvP - norma. Na PvE - w porównaniu do innych klas - to dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Agent, Smug - to jest pikuś...
W Republice na moi serwerze są w sumie same ciamajdy oprócz jednego typa - Sage 22khp full bm set, mocny biohem + zawsze poty z pvp na expertise.
Gościa 1vs1 ubiłem dosłownie raz i to tylko jak nie miał self-potów zapodanych, do tego ledwo ledwo, normalnie typ wygrywa tym fujarom generalnie mecze solo [bo elegancko tankuje na siebie dmg a jego kolezka tez sage tylko dużo słabszy go leczy + on sam siebie też leczy, strasznie twardy klient]

Dziś gadałem z kumplem który ma marudera dopakowanego [16k hp też prawie pełny bm set] podobne ma problemy z ubiciem gościa.

Niewątpliwie repekt, kosztowało to typa sporo no-lifeu ale rezultat godny uznania xD [chyba jedyny pełen BM na serwie łącznie z akcesoriami, saberem itp]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2012 o 21:00, Sipso2008 napisał:

W takim razie, jeżeli w Empiku będzie egzemplarz, jutro wbijam do gry. Jakieś rady co
do wyboru serwera?


W Empiku? Pieniędzy masz za dużo?! Kup jakiś cd-key (keye.pl, na przykład, kosztuje 149,99, dwie dychy taniej, niż w empiku, a klucz dostajesz praktycznie od razu, jak tylko zaksięgują wpłatę, co przy opłacie paypalem następuje w ciągu kilku sekund), ściągnij grę i tyle. 20 zeta to praktycznie 1/5 pre-paida na 2 miesiące, a w pudełku naprawdę nie ma nic, co by było warte tych pieniędzy.

Co do serwerów... Na Basilisk Droid znajdziesz chyba najwięcej Polaków (a przynajmniej wcześniej widziałem, że wiele osób np. z gramu tam się wybierało). Ja też tam próbowałem, ale w pierwszych dniach były straszne kolejki, więc dałem sobie spokój i teraz siedzę na Starstorm One.

Ogólnie wszystko zależy od tego, co planujesz w grze robić. Nie wiem, na ile orientujesz się w grach MMO, więc przepraszam za być może zbędny wykład. Są trzy podstawowe rodzaje serwerów:
PvE - Player vs Environment lub (w zależności od wersji) Player vs. Enemies, czyli Ty kontra otoczenie. Twoimi głównymi wrogami są przeciwnicy sterowani przez komputer i nikt więcej. Nawet, jak spotkasz gracza z przeciwnej frakcji, możesz mu co najwyżej pomachać. Walczyć z nim możesz tylko na specjalnych arenach i w meczach drużynowych.
PvP - Player vs. Player: gracz kontra gracz. Tu robi się trochę trudniej, bo oprócz "normalnych" przeciwników, możesz też spotkać wrogich graczy, którzy mogą Cię bez ostrzeżenia zaatakować. Oczywiście zaletą jest to, że Ty możesz zaatakować jego :) Na razie takie sytuacje są rzadko spotykane, bo za zabicie innego gracza nie ma żadnych nagród, więc w sumie nikomu się nie chce trudzić. Chyba, że dla zabawy. Są "sadyści", którzy ganiają w bandach po kilka osób i polują na innych graczy dla samej (wątpliwej) satysfakcji.
RP - role-playing, czyli fabularny. Tu gracze starają się (a przynajmniej powinni) jak najbardziej wczuć w rolę. Imiona postaci powinny trzymać się reguł rządzących danym światem (czyli raczej niezbyt mile widziany będzie Jedi o imieniu StefanWymiatacz) itp. Takie serwery są zwykle z gatunku PvE.

W zależności od tego, jaki typ zabawy preferujesz, takiego serwera szukaj. Jeśli masz zamiar bawić się głównie sam i skupiać się na questach, lepiej wybrać serwer PvE lub Rp, przynajmniej nikt nie wbije Ci przysłowiowego noża w plecy, gdy będziesz walczył z jakimś trudnym "potworem", mając już końcówkę życia. Natomiast jeśli głównie zależy Ci na tym, by kosić przebrzydłych Jedi/Sith (w zależności od tego, jaką frakcję wybierzesz), wbijaj na serwer PvP. Wprawdzie trzeba będzie poczekać, zanim w grze pojawi się system nagród za ubicie innego gracza, ale przynajmniej poćwiczysz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcę mieć pudełko i płytki. Przy internecie z Orange nie chcesz pobierać plików większych niż 7gb, a tyle pewnie to waży jeżeli nie więcej. Poza tym, jestem z tych co wolą mieć pudełko na półce.

Wykład zbędny. Grałem sporo w Guild Warsy. Idę na PvE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2012 o 21:57, Ring5 napisał:

PvP - Player vs. Player: gracz kontra gracz. Tu robi się trochę trudniej, bo oprócz
"normalnych" przeciwników, możesz też spotkać wrogich graczy, którzy mogą Cię bez ostrzeżenia
zaatakować. Oczywiście zaletą jest to, że Ty możesz zaatakować jego :) Na razie takie
sytuacje są rzadko spotykane, bo za zabicie innego gracza nie ma żadnych nagród, więc
w sumie nikomu się nie chce trudzić. Chyba, że dla zabawy. Są "sadyści", którzy ganiają
w bandach po kilka osób i polują na innych graczy dla samej (wątpliwej) satysfakcji.



Aż się poskarżę ;( Wbiliśmy kilka dni temu ze znajomym do kantyny Republiki w ich bazie na Ilum. On miał wtedy coś koło 40-41 levelu, a ja 50. I tak siedzimy w ich kantynie i klepiemy każdego, kto podejdzie. A ci wredni nas zaraportowali ;o Nie moja wina, że patrole są dziurawe, a NPC w bazie Republiki są zieloni dla Imperium ;o Poza tym to serwer PvP, więc trzeba być gotowym zginąć nawet w kantynie :P Dodam, że po stronie Republiki padały same 50. Jednak podkreślę pewną istotną rzecz: zabijanie graczy w Open World nie daje żadnego XP, Valoru, kredytów, przedmiotów. W sumie zepsuli tym całą zabawę i wybór serwera PvP może spowodować jedynie stres, że ktoś się po nas przetoczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować