Zaloguj się, aby obserwować  
Paoro

Star Wars: The Old Republic - temat ogólny [M]

3987 postów w tym temacie

wiec odblokowalem konto. Mit ze bok nie zna pytan obalam:D zadzwonilem i musialem odpowiedziec na pytania pozostale po czym pracownik przeliterowal moja odpowiedz na nieznane pytanie....kluczem byl CAPS LOCK (dziwne ze na tylko jedno pytanie byl wlaczony:D )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2012 o 20:21, RadeXMaster napisał:

wiec odblokowalem konto. Mit ze bok nie zna pytan obalam:D


To nie jest mit. Od początku mówiłem - telefonicznie załatwisz wszystko. Odpowiedzi na pytania nie znają (lub nie udzielają takich informacji, co w sumie na jedno wychodzi) w mailowym BOKu.

Ale nic to. Ważne, że konto hula. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=2337461#edit2337461

ROTFL! :D

Dla osób, które nie chcą śledzić całego tematu:
1. pewna gildia zdobyła 28 stycznia biały kryształ (white color crystal)
2. pochwalili się na forum
3. kuriozum: Bioware stwierdziło, że taki kryształ nie jest osiągalny bez oszustwa w grze
4. Bioware postraszyło banami ("investigantion is ongoing") i usunęło kryształ z ekwipunku gracza
5. profit? :D Znaczy: ROTFL! :D

Aż blednie przy tym brak komunikacji między developerami i osobami opracowującymi patch notes, w których stwierdzono, że naprawiono błąd z niezaliczaniem scenariuszy, a gracze raportowali go nadal. Bioware koniec końców zrzuciło winę na wspomniany brak komunikacji dwóch zespołów :D TOR staje się zabawniejszy jako obiekt obserwacji z każdym kolejnym dniem :D Szkoda, że nie staje się coraz bardziej interesujący jako gra MMO ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2012 o 03:01, Deathscythe napisał:

1. pewna gildia zdobyła 28 stycznia biały kryształ (white color crystal)


Wszystko przez to, że pochwalił się na forum, uznając wszystkich którzy nie są sami w stanie dojść do tego jak to zrobił za pokraki. Korzystał z błędu który odkrył w becie, a ten nie został do tego czasu usunięty. Oczywiście to tylko jedna osoba ;)


20120204084233

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.02.2012 o 10:31, Damian091 napisał:

Jakie umiejętności najlepiej rozwijać Sith Warrior Marauder?


Kilka stron wcześniej masz podane gotowe 3-4 buildy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedi Consular


General

Unity: Now properly provides damage reduction when used.


Shadow

All Techniques now cost 100 Force.
Force Technique’s Force Breach now also deals damage when applied. Overall damage dealt by this ability has not changed.


Kinetic Combat

Technique Mastery: No longer increases the duration of Force Technique’s Breach effect. It now increases the damage dealt by Force Technique.
Particle Acceleration: This skill now also triggers from Spinning Strike. It now triggers from damage dealt (rather than ability use) such that each hit of Spinning Strike, Double Strike, and Whirling blow have an individual chance to yield the Particle Acceleration buff. The chance to trigger has been reduced to 30% per hit, and it now properly increases the critical damage dealt by Project when a Force Potency charge is consumed.
Harnessed Shadows: Stacks of Harnessed Shadows now last 30 seconds. Using Slow Time now yields a stack of Harnessed Shadows.


Infiltration

Circling Shadows: Now requires the purchase of the Shadow Technique skill. Shadow Technique must be active in order to trigger the Circling Shadows buff. This skill now also triggers from Spinning Strike.


Balance (Shared Tree)

Force Focus: Now additionally lowers the cooldown of Force Breach while Force Technique is active.
Force Strike: Now triggers from activating melee attacks that hit a target affected by Force Technique’s Breach effect. This effect now triggers more easily but cannot trigger as frequently.
Force in Balance: Heals the caster for 1% of maximum health for each target struck. This healing effect can no longer crit and no longer consumes Force Potency charges.
Psychic Absorption: Now doubles the amount of healing generated by Force in Balance and Focused Insight.


Sith Inquisitor


Assassin

All Saber Charges now cost 100 Force.
Lightning Charge’s Discharge now also deals damage when applied. Overall damage dealt by this ability has not changed.


Darkness

Charge Mastery: No longer increases the duration of Lightning Charge’s Discharge effect. It now increases the damage dealt by Lightning Charge.
Energize: This skill now also triggers from Assassinate. It now triggers from damage dealt (rather than ability use) such that each hit of Assassinate, Thrash, and Lacerate have an individual chance to yield the Energize buff. The chance to trigger has been reduced to 30% per hit.
Harnessed Darkness: Stacks of Harnessed Darkness now last 30 seconds. Using Wither now yields a stack of Harnessed Darkness.


Deception

Induction: Now requires the Surging Charge skill to be purchased and requires that Surging Charge is active in order to trigger the Induction buff. This skill now also triggers from Assassinate.


Czyli kolejna klasa [smutne bo akurat ta która gram] dostanie zupełnie idiotyczny nerf bo BW założyło sobie, że nie można zrobić hybrydy, nie no przecież to taki grzech rozwijać całe dwa drzewka zdolności a nie tylko jedno....
Porażka na całej linii, skończy się 41 dni grania i sub mówi bb.

P.S.
Dla nie kumatych - nerfiona jest klasa która jako jedyna musiała iść w hybrydę, żeby w ogóle coś można było zdziałać w porównaniu do reszty klas które mają drzewka mocno op w postaci czystej.
Wykombinowanie buildu który miał odpowiedni power i survival i używanie go na sinie wymagało do tej pory sporo ogrania i kombinowania [nie tak jak bezmózgie klepanie sorcem czy scoundrelem polegające na mashowaniu 2 skilli na krzyż]
Zamiast podbić assasina w górę, BW w swojej mądrości nerfi go w dół, wspaniała polityka [za co serdeczny kor im w dupę, biorąc pod uwagę, że to popularna klasa to odpłynie kolejna porcja subskrypcji ze źródełka kasy - i bardzo dobrze]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2012 o 01:52, Pietro87 napisał:

odpłynie kolejna porcja subskrypcji ze źródełka kasy - i bardzo dobrze]


Cóż, moja odpłynie na pewno. Na razie suba nie anulowałem, głównie dlatego, że boję się, czy nie mają jakiejś chorej polityki, zgodnie z którą moment anulowania suba jest momentem "zamrożenia" konta (czort ich wie, to BioWare/EA w końcu), zrobię to tuż przed końcem suba i nie planuję wznawiać płacenia, dopóki coś się w końcu nie zmieni na lepsze w grze.

Na chwilę obecną nie odczuwam braku TORa, zająłem się demkiem Jagged Alliance BiA, które przechodzę na różne sposoby w oczekiwaniu na pełną wersję (9.02) i luty pewnie upłynie mi pod znakiem tego tytułu. Potem - zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2012 o 10:20, Ring5 napisał:

Cóż, moja odpłynie na pewno. Na razie suba nie anulowałem, głównie dlatego, że boję się,
czy nie mają jakiejś chorej polityki, zgodnie z którą moment anulowania suba jest momentem
"zamrożenia" konta (czort ich wie, to BioWare/EA w końcu), zrobię to tuż przed końcem
suba i nie planuję wznawiać płacenia, dopóki coś się w końcu nie zmieni na lepsze w grze.


nie jest, możesz śmiało anulować subskrybcje i grać przez pozostały czas gry ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2012 o 01:52, Pietro87 napisał:

P.S.
Dla nie kumatych - nerfiona jest klasa która jako jedyna musiała iść w hybrydę, żeby
w ogóle coś można było zdziałać w porównaniu do reszty klas które mają drzewka mocno
op w postaci czystej.
Wykombinowanie buildu który miał odpowiedni power i survival i używanie go na sinie
wymagało do tej pory sporo ogrania i kombinowania [nie tak jak bezmózgie klepanie sorcem
czy scoundrelem polegające na mashowaniu 2 skilli na krzyż]

Ja z tych niekumatych bo Sinem nie grałem, ale chciałem się upewnić, chodzi Ci o te saber charges, które działają jak formy u warriora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2012 o 01:52, Pietro87 napisał:

[nie tak jak bezmózgie klepanie sorcem czy scoundrelem polegające na mashowaniu 2 skilli na krzyż]


Rozbawiłeś mnie nieźle. Pograj sierotą przy użyciu dwóch klawiszy i powiedz jak Ci idzie. Oczywiście sprawdź też jak wygląda przeżywalność tej klasy po wyjściu ze stealth, podpowiem, że skoro masz problem tym czym grasz to tutaj będzie tragedia ;)

Dnia 05.02.2012 o 01:52, Pietro87 napisał:

Zamiast podbić assasina w górę [...]


Wszyscy płaczą gdy coś jest zmieniane, wystarczy zajrzeć na oficjalne forum, tam takich na pęczki. Następna będzie pewnie jedyna ''jedno-klawiszowa'' klasa BH i spam rakietami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.02.2012 o 12:38, Shinigami napisał:

Rozbawiłeś mnie nieźle. Pograj sierotą przy użyciu dwóch klawiszy i powiedz jak Ci idzie.
Oczywiście sprawdź też jak wygląda przeżywalność tej klasy po wyjściu ze stealth, podpowiem,
że skoro masz problem tym czym grasz to tutaj będzie tragedia ;)


To miło że cię rozbawiłem i umyka ci fakt, że to co robi BW to dosłowne chamskie blokowanie możliwości zrobienia klasy hybrydy.
W przypadku sina budowanego pod raze i df chodzi właśnie o rotacje DMG na enerized shock + raze + df, teraz z tej rotacji wypadnie i raze i prawdopodobnie df bo oba będą używalne tylko w electric charge które nie nadaje się zupełnie do niczego.
Biorąc pod uwagę fakt, że gram buildem tank/dps to dosyć rzadko w ogóle siedzę stealthed, z resztą były tu wstawki z pvp więc swoje śmieszne wydłużanie e-pena schowaj w kieszeń.
I nie z obecnym buildem - nie miałem problemu, bo miał dobrą rotacje i pod pvp i pod pve [w przeciwieństwie np do 31/0/10 który ma dziadowski whiter w momencie w którym na rajdzie trzeba przeskoczyc na role dpsa odpada jeden skill, bo bankowo ściągnie agro, w przypadku dfa nie ściągam agro na siebie ciągle stojąc w jedynej słusznej szarży czyli dark charge]
A przeżywalność sina stoi chyba zaraz obok juga jeśli nie przed nim [odpowiednio oszczędzając self-buffy można z healerem za plecami tankować party pełnych 8 osób]
O ile nerf takiego operativea/agenta był dosyć zrozumiały to tutaj blokowanie skilli tylko pod konkretne charges jest najmniej głupie.

Dnia 05.02.2012 o 12:38, Shinigami napisał:

Wszyscy płaczą gdy coś jest zmieniane, wystarczy zajrzeć na oficjalne forum, tam takich
na pęczki. Następna będzie pewnie jedyna ''jedno-klawiszowa'' klasa BH i spam rakietami
;)


Patrząc na to co BW robi to opłaca się tylko grać bh/trooperem, bo jaki sens grać jakąkolwiek inna profesją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2012 o 15:33, Pietro87 napisał:

[...]więc swoje śmieszne wydłużanie e-pena schowaj w kieszeń.


To nie ja rozpisuje się tutaj jakie mam niesamowite statystyki w PvP, więc nie kieruj tego do mnie. Odniosłem się do tego co napisałeś, Ty mi tu z e-penem wyskakujesz ;)

Dnia 05.02.2012 o 15:33, Pietro87 napisał:

O ile nerf takiego operativea/agenta był dosyć zrozumiały to tutaj blokowanie skilli
tylko pod konkretne charges jest najmniej głupie.


Operative został przycięty, przez narzekania ludzi którzy nie potrafią grać, bo każda klasa miała z nim szanse tyle tylko, że trzeba grać PvP nie tylko od święta i przy tym co dla niektórych nieosiągalne - myśleć.

Zaznaczam, że dla mnie to jest buff. Ci bez skilla płaczą i wbijają właśnie BH czy SI ;)

Dnia 05.02.2012 o 15:33, Pietro87 napisał:

Patrząc na to co BW robi to opłaca się tylko grać bh/trooperem, bo jaki sens grać jakąkolwiek
inna profesją.


Oj tam, Oj tam. I tak giną jak muchy i zawsze można się z nich śmiać, że na paskach pod wszystkimi bindami mają jednego skilla ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.02.2012 o 16:33, Shinigami napisał:

To nie ja rozpisuje się tutaj jakie mam niesamowite statystyki w PvP, więc nie kieruj
tego do mnie. Odniosłem się do tego co napisałeś, Ty mi tu z e-penem wyskakujesz ;)


A ja się gdzieś rozpisuję o.0 ?
Dobra, nvm może coś źle zrozumiałem w pierwszej odpowiedzi.

Dnia 05.02.2012 o 16:33, Shinigami napisał:

Operative został przycięty, przez narzekania ludzi którzy nie potrafią grać, bo każda
klasa miała z nim szanse tyle tylko, że trzeba grać PvP nie tylko od święta i przy tym
co dla niektórych nieosiągalne - myśleć.


Bez przesady, nie chodzi o fakt, że każdy mógł OP położyć 1vs1 tylko o fakt, jak słaby był balans tej klasy względem reszty [aczkolwiek ja tam o nerf OP nie prosiłem, irytowało mnie zagrywanie na jedną taktykę które dalej obowiązuje tylko nie jest już tak efektywne, ale generalnie ja nie latam po forach wygłaszając peany nad nerfami czy power-upem, owszem assasin - bolało mnie tu pewne zatracenie profesji deception bo ta wymaga jakiejś przebudowy ale tez za tym nie chodziłem i nie jęczałem]

Dnia 05.02.2012 o 16:33, Shinigami napisał:

Zaznaczam, że dla mnie to jest buff. Ci bez skilla płaczą i wbijają właśnie BH czy SI
;)


Polemizował bym czy zablokowanie razea pod dark charge to jest buff, jak by nie patrzeć electric charge to kompletna pomyłka [surge z deception - ok tu jeszcze można coś kleić ale electric charge to syf straszliwy]
To jest w sumie wywalenie jednego skilla z rotacji dmg bo jak by nie patrzec sam CD bez Razea jest bezużyteczny w pvp [2 sekundowy channeling - bez szans, chyba, ze mam kogoś 1vs1 w jakimś stunie np electrocute albo spikeu], połowicznie rozwiązaniem jest wyzbycie sie owego bezużytecznego po patchu razea i zrezygnowanie z haunted dreams [skill zmieniający whirlwind w instant skill i dodający mu 2s stun gdy przeciwnik się wyrwie wcześniej] i przesiadka w drzewie darkness na harnessed darkness, jest to zawsze jakies rozwiązanie bo w miejsce razeowanego Cd wejdzie harnessowany lightning.
O możliwości biegania jak kazdy jeden full tank nawet nie mysle, whiter to skill tragiczny w zadawaniu dmg nawet z obecnym buffem [30% move spd redukcji jest spoko, ale dmg tragedia, do tego kinetic dmg niemiłosiernie redukowany, dla przykłądu crit z DF 3-3.5k w tanka, crit z Whitera 800-900 dmg - nawet biorąc pod uwagę fakt, że w czasie jednego dfa wchodzą 2 whitery to i tak jest w porywach z 1600-1800 dmg czyli dalej - lipa]

Dnia 05.02.2012 o 16:33, Shinigami napisał:


Oj tam, Oj tam. I tak giną jak muchy i zawsze można się z nich śmiać, że na paskach pod
wszystkimi bindami mają jednego skilla ;)



Fakt faktem 1vs1 tropper czy bh na hutballu to jest klasa która pada ekspresem, ale to głównie dzięki temu, że np sin którym gram zadaje internal damage, a inne dmg ma zwyczajnie i tak bardzo wysokie więc mimo redukcji bolą [taka rotacja pierwsza z brzegu trash 2 hity za łącznie średnio 1400-1600dmg, energised shock z doładowaniem z recklesness za 2.6k, następny df na cricie z reacklesness za kolejne 2.5-3k, na finisz jeden stack harnessed lightning za jakieś 2.8k = 9300-10000 dmg z marszu, no powiedzmy w dobrego tanka na mocnym buffie niech to nawet będzie 6-8k i tak sumy całkiem znośne a dochodzi jeszcze np naładowanie harnessed darkness na 3 stacki czyli średnio 3.8-4k dmg za jeden lightning]


Nie boli mnie nerf jako taki, tylko fakt, że BW na siłe chce ludziom blokować możliwość prowadzenia dowolnej kombinacji postaci, przecież to jest czysty debilizm zmuszac ludzi do brania albo pełnego drzewka darkness albo madness, to po jaki wał tworzyć 3 osobne skill tree skoro chca wmuszać ludziom używanie tylko jednego o.0 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2012 o 17:16, Pietro87 napisał:

[aczkolwiek ja tam o nerf OP nie prosiłem, irytowało mnie zagrywanie na jedną taktykę które dalej obowiązuje tylko nie jest już tak efektywne [...]


Jak napisałem dla mnie to buff, bo teraz przy odpowiedniej rotacji zabijam delikwenta w stunie ;)

BW jak na ironię uderzyło w graczy PvE, zmniejszając cholernie stały DPS na rajdach. Ale sprawy nie ma, przecież nikt nie sprawdzi, że jeden z drugim robią mniej DPSu od tanka. A stracili jakieś 35-40% w dłuższych walkach.

Dnia 05.02.2012 o 17:16, Pietro87 napisał:

[...] to po jaki wał tworzyć 3 osobne skill tree skoro chca wmuszać ludziom używanie tylko jednego o.0 ?


Też staram się to zrozumieć, biorąc po uwagę to, że ops ma tylko jedno grywalne drzewko w PvP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.02.2012 o 17:39, Shinigami napisał:

Też staram się to zrozumieć, biorąc po uwagę to, że ops ma tylko jedno grywalne drzewko
w PvP.



Jedyny hybrid build jaki zostaje po patchu to imho coś takiego :

http://knotor.com/skills#Ag4bAA4qQUlRanOBiZGaoaqyytLbiZKZq7rL0gAA

Przynajmniej ja się tak dziś przerobiłem, co by się przyzwyczaić już zawczasu.
Aczkolwiek nie ma bata, żebym się przesiadł z DFa na zasysający whiter [różnica w dmg na jeden warzone to jest od 80 do 150k dla 31/0/10 a dla jakiejkolwiek hybrydy jaką używałem już nie wspominając, że DFem zagrywa się zwyczajnie o wiele lepiej, przynajmniej mi, pomijając niemałe różnicę dmg - mogę z 30m dobijać uciekających cwaniaków, przerywać minowanie/zajmowanie wieży, trafiać na różnych płaszczyznach i wysokościach np będąc pod podestem albo na dole schodów - whiter daje mi tylko -30% move spd na grupę wrogów i od patcha stackowanie HD, ale jakoś do tego patcha stackować się HD dawało w 31/0/10 swego czasu bez tego to i dalej sie da xD ]


Aczkolwiek w momencie w którym debile z BW stwierdza, ze np DF będzie można tylko używać w Light Charge albo jakikolwiek inny skill który obecnie można normalnie odpalać w dowolnej szarzy to żegnamy się z TORem permanentnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie mam pytanie...sniper czy operative daje wiekszy dmg?
bo rozumiem ze snip to long range dmg a operative? Bo mnie healing nie interesuje (bo nie umiem) jedynie w charakterze supportu do PVE
mialem juz snipera ale to byla moja pierwsza postac i troche pochrzanilem ja (wyglad+wybory) potem zostawilem.i zrobilem ia jeszcze raz i sie zastanawiam czy jeszcze raz snipera robic bogaty w doswiadczenie czy operative? i jsli operative to lethality czy to drugie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem edytowac posta ale sie nie dalo. bo jeszcze pytanie mam. za co były bany zwiazane ze slicingiem? bo sobie przypomnialem o tym niedawno a mam postac mercenary ktora ma wlasnie slicing.Podczas grania na wz 19-23 lvl wbilem 323 stopnie slicingu co dalo mi mnostwo kredytow.Ii teraz nie jestem pewien czy za to bana mozna dostac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na cholerę Tobie większa szansa na odpalenie techniki? :P to i tak ma ukryty CD :P
Po patchu dalej się da wymiatać swoją drogą :)
http://i.imgur.com/ooTdi.jpg
Niestety, po zmianach w technikach nie do końca opłaca się smigać w postawie na armor jak kiedyś :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować