Zaloguj się, aby obserwować  
Paoro

Star Wars: The Old Republic - temat ogólny [M]

3987 postów w tym temacie

Dnia 28.11.2012 o 12:54, Sipso2008 napisał:

Nie ma auto ataku bo jest on niepotrzebny, ba nawet przeszkadzałby. Na wyższych poziomach
wyrabiasz rotację dps albo healujesz/tankujesz. Skilli używasz nonstop, a podstawowego
ataku może z dwa/trzy razy na walkę gdy braknie ci zasobu do używania skilli.


No nie do końca...
Wiele zależy od buildu.
Bazowe ataki "latarką" [podstawowy darmowy, trash czy lacerate] u Madness Sina aktywują raze który daje zerowy czas aktywacji na cd. Dobra rotacja u madness sina to właśnie mieszanie bazowego ataku lub trasha [ale trash kosztuje force pointy a nie zawsze można sobie na to pozwolić, zwłaszcza w pvp czy na rajdzie gdzie mamy konkretną rolę czy konkretny plan jak rozegrać daną walkę] tak aby aktywować raze co i rusz.
Przy odpowiednim secie ekwipunku [force master pvp set, w moim przypadku jeden przerobiony na pve zmiana armoryingów do wywalenia zbędnej w pve ekspertyzy] i odpowiednim buildzie skilli doty jak i sam cd leczy nasza postać za łącznie bodajże 2.5% [2% skille, 0.5% set bonus] maksymalnego hp.
Przy sporym spamie dotów [madnes build to dot build] to leczenie jest całkiem efektywne.
DPS tez jest spory bo cd zadaje sumarycznie całkiem duży dmg, zwłaszcza jak wszystkie 3 doty trzyma się ciagle nałożone [discharge, creeping terror, crushing darkness] i miesza się ję z death fieldem zakładającym death mark [wtedy jak jest dobra rotacja można aktywować raze za pomocą trasha bo konsumowanie death marków zwraca force points, ale w momencie kiedy doty zjedza za szybko death marki spamujesz raze zwykłymi atakami]

Reasumując - podstawowy atak wcale nie jest tak bezużyteczny, wszystko od klasy i buildu zależy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko do osób które wróciły do gry, jak wygląda przenoszenia postaci? Czy opcja ta działa? I co z postaciami które miałem na serwerach których już nie ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś taki motyw, że mu animacja spada [framerate] i to tak dziarsko o dobre 50% [z 60 na 30 klatek] jak wskakuje na swój speeder ?
Od tego dzisiejszego patcha mam takie dziwne sytuacje....
Na piechotę, normalnie spokojne 60 klatek, grafika na full, na speederze zjazd na 30 a na alderanie anwet na 20 miejscami...

Sprawdzałem ustawienia graficzne, bez znaczenia niskie->wysokie, jakiekolwiek nie walnę ten sam numer.

Jak by ktoś był tak miły i obadał [na obu kompach mam ten sam problem, konfiguracje kompów dosyć skrajnie rożne wiec raczej małe szans,e że to coś po mojej stronie].

FPSy mierzyłem frapsem [jak by ktoś sprawdzał to preferowany ten sam program do pomiaru]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Transferu postaci obecnie nie ma.

Parę miesięcy temu miejsce miała Wielka Migracja gdy łączono i usuwano serwery. Wtedy Bioware wybierało dla twojej postaci serwer i... jedyne co mogłeś zrobić to kliknąć aby potwierdzić.
Te postaci na 90% zostały na siłę upchnięte na docelowe serwery. Ja swoja postać przeniosłem zaraz po ogłoszeniu akcji wiec nie jestem pewien, ale jeżeli grałeś na PvE to polecisz na PvE i tak dalej.
Niestety panel "Character Transfer" wywala z "niedostępny" wiec jedyny sposób by sprawdzić co się stało z postaciami to włączyć gierę.
Moze zajść konieczność zmiany imienia postacij jeżeli było ono użyte na docelowym serwerze.


Co do fps - u mnie przy wskakiwaniu na mounta na jakąś sekundę spada fps tak do 2 klatek potem normalnie. Skacząc 110% speederem po flocie z max limitem postaci na dość przeciętnym kompie oczywiście doświadczam lagów i to mocnych na tyle że potrafi mnie wyrzucić poza barierki. Poza tym fps na mouncie mam takie jak bez.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten cyrk z mountem to tylko na Alderanie występuje...
Generalnie zrobiłem to co zawsze jak TOR miewał kaprysy, przywaliłem cienie na low z high, gra straciła nieco wizualnego wodotrysku, ale klatki znów są 60+ [nawet w zawalonej po brzegi flocie].

Ot widać już tak ma mój cfg, że się gryzie z tym pożal się boże hero enginem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Alderaanu na oczy nie widziałem z 6 miesiecy ale mogę cię zapewnić, że zapadł mi w pamięć też z jakimiś problemami z mountem. I ogólnie to wywalenie cieni = fix na każde problemy z klatkami w swtorze. Czasem wolę pomęczyć się z małą ilością klatek niż oglądać takie Belsaviss czy Voss bez cieni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2012 o 12:54, Sipso2008 napisał:

10lvl wbija się w 6h więc zdążycie pograć sobie jeszcze...


6h? To chyba z przerwami na obiad i kolację...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest chyba największa bolączka tej gry - cienie high = włączenie wszystkich rodzajów cieni + ich animacji.
Cienie low = wyłączenie wszystkich cieni.
A jestem więcej jak pewien, ze wystarczyło by dodać takie przełączniki typu włączenie cieni ale bez ich animacji [tzw statyczne cienie, bo np tego, ze cień liści które się ruszają na wietrze sam w sobie się nie porusza kompletni by mi nie wadził, jeśli np rozwiązywał by te dziwne jazdy z fpsami...], dodanie regulacji map cieni [bo przecież te cienie mają jakieś rozmiary, które można by zmniejszyć, pogorszenie jakości kosztem wydajności, tu tez by uzyskał pewnie jakiś półśrodek]

Ogółem cienie z SW:TOR przypominają mi równie wielki fail z cieniowaniem jaki BW strzeliło przy drugim Neverwinterze...
Tamten tez się dławił na high end systemach jak się wrzuciło cienie an full [tylko tam bogu dzięki cienie na low wyglądały tak jak cienie na max z dodatkiem gładkie cienie, więc wizualnie można było grac bez strat niemalże.. tu w TORze jest dupa zbita].


Osobiście przywykłem do gry z cieniami wyłączonymi, owszem Voss czy wspomniany Alderan tudzież Tatooine bez cieni wygląda nieco..hmm "dziwnie", ale jak to mówią "na władze nie poradzę"....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.11.2012 o 15:51, Fumiko napisał:

> 10lvl wbija się w 6h więc zdążycie pograć sobie jeszcze...

6h? To chyba z przerwami na obiad i kolację...


Tyle wbijałem gdy sprint nie był jeszcze dostępny na początku. Teraz to może i owszem szybciej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2012 o 12:54, Sipso2008 napisał:

10lvl wbija się w 6h więc zdążycie pograć sobie jeszcze...

Nie ma auto ataku bo jest on niepotrzebny, ba nawet przeszkadzałby. Na wyższych poziomach
wyrabiasz rotację dps albo healujesz/tankujesz. Skilli używasz nonstop, a podstawowego
ataku może z dwa/trzy razy na walkę gdy braknie ci zasobu do używania skilli.


No tak nie do końca, bo grając marauderem/sentinelem auto atak by się przydał czasami, zwłaszcza, że podstawowy atak ładuje punkty potrzebne do używania skilli o ile mnie pamięć nie myli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.11.2012 o 22:29, Sipso2008 napisał:

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=529567

Jutro spróbuję. Może zadziała, kto wie ;)



Wątpię,l żeby to cokolwiek dało...
Na moim kompie może i by to miało sens, ale obecnie na kompie brata [który siedzi już 4ty miesiąc w Szwajcarii bo wyjechał z polecenia swojej firmy zawodowo] który jest dużo lepszy niż mój sprzęt bo wyposażony w i7mkę skręconą na 4.1, gtxa 580 i 8 gb ram to raczej nie ma najmniejszego sensu.
No owszem ramu mam tyle, że mógł bym tego ramdisca zmontować i to nawet takiego całkiem pokaźnego bez jakiś większych oporów na rozmiar, ale tu raczej jedynym lekarstwem na różne jazdy jest przywyknąć do niskich cieni i czekać na [daj bóg] jakiś patch który coś przez przypadek poprawi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie.

Co do tego mistycznego programu. Warto z nim pokombinować. Dodałem parę rzeczy do RAMu i na flocie z początku rzeczywiście lepiej działało. Nie doświadczyłem mega skoku w fps, może z 5-8 ale co najważniejsze przestały mi owe fpsy skakać, gra działała zwyczajnie stabilniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że sith assassin z podwójnym swordem to taki bardziej dps, nastawiony tyle samo na moc i miecz, a ten drugi z pojedynczym to bardziej support?
Bo nie mogę nigdzie znaleźć polskiej dobrej strony opisującej to i skille, z góry dzięki jak ktoś podeśle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sith Assassin (Jedi Shadow po stronie republiki) może iść pod DPS albo na tanka. A ten drugi to Sith Sorcerer (Jedi Sage), który to może iść w DPS albo heal.

Polskiej strony opisującej wszystkie skille nie ma. Może któraś delikatnie opisuje tło postaci, nic więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Assasin [u republiki Shadow] może być świetnym main tankiem jak i offtankiem w drzewku darkness.
Do tego tankiem który generuje całkiem spory dmg.

http://www.torhead.com/skill-calc#200MfrokrskfsZZf0c.2

Może też być typowym stealth-melle dpsem :
http://www.torhead.com/skill-calc#200bsZdGrRkfbRroZc.2

Albo bardzo skutecznym doterem :
http://www.torhead.com/skill-calc#200MsZ0MZdrforrkrfz.2

Sam gram buildem pod madness [tym który wkleiłem, wszystkie 3 buildy to buildy które sobie układałem i nimi grywałem na swoim sinie] i jest to jeden z najbardziej przyjemnych buildów i pod pve i pod pvp jakim dane mi było w TORze grywać.

Sin w tanku też daje nieźle kopa na pvp, zdarzało mi się [jak jeszcze grałem tank buildem tylko hybrydowo bo ekwipunek miałem nastawiony na boost dmg] trzymać na klatę po kilku graczy, do tego wygrywać 1vs2 czasem 1vs3.
Madness podobnie, tez bardzo przyjemny do potyczek 1vs2-3 tylko mniej bezpieczny bo bardziej kruchy oczywiście niż tank.

Najmniej przypadał mi zawsze do gustu Deception sin, niby taki typowy "łotrowaty" build który atakuje z ukrycia i atakuje bardzo solidnie, ale jednak wolę swoje spamowanie dotami na Madness buildzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować