Zaloguj się, aby obserwować  
Huksi

Heroes V - otwarta beta - recenzje i pierwsze wrażenia [M]

373 postów w tym temacie

Do zmiany:
-dzwieki trzeszcza
-pole walki ciut wieksze
-lepsze animacje
-czytelniejszy interface miasta
-pasek jednostek w czasie waki- zbedny i brzydki
-drzewa zaslaniaja bardzo duzo(opcja przezroczystosci?)


Ale ogolnie gra zapowiada sie bardzo dobrze. Moje obawy troche sie rozwialy p otym co widzialem na screenach do tej pory ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2006 o 13:00, Darkstar181 napisał:

Z ostatniej chwili: premiera HoMM5 została przez Ubisoft przełożona na czas nieokreślony.Na
specjalna prośbę fanow gry.

dobrze ze informujesz
aja wiem z dokłdniejszych żródeł ze premiera odbędzie się dopiero 1 kwietnia... 2006 r
dobr ato był żart
ale dobrze ze piszesz
jak coś to wrzucaj na faorum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2006 o 13:02, Chester001 napisał:

> Z ostatniej chwili: premiera HoMM5 została przez Ubisoft przełożona na czas nieokreślony.Na

> specjalna prośbę fanow gry.
dobrze ze informujesz
aja wiem z dokłdniejszych żródeł ze premiera odbędzie się dopiero 1 kwietnia... 2006 r
dobr ato był żart
ale dobrze ze piszesz
jak coś to wrzucaj na faorum

http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,25570;core.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem wczoraj 4godzinki, grafika jak dla mnie git (woda cudenko) najdokuczliwiej cieło mi na najodleglejszym zoomie. Co do pola walki to mozna by odrobinke poszerzyc do 10x10 zeby jeszcze 1 jednostka sie zmiescila ;p
Rozbudowa miasta na dzien dzisiejszy to dla mnie kleska - po pierwsze zoom w miescie to jakas improwizorka, niektore budynki nijak uchwycic kamera od frontu (gralem Sylvan) a po drugie nie ma takiego prostego (czytelnego) systemu rozbudowy jak w trojce - cala ''mapka'' z budynkami i wymaganiami... a szkoda ;/ wypatrzone przezemnie bugi nieopisane chyba wczesniej:
-Resource Silo w Sylvan nie dziala !! co strasznie wkurza
-efekty jak plonacy miecz aniola czy plonaca zmora (Frightful Nightmares) raz dzialaja raz nie podczas walki (co widac na dolaczonym screenie)
-wiekszosc zaklec nie dziala (ale to chyba w readme pisze ;p)

i dwa zdjatka - http://img95.imageshack.us/my.php?image=19kk.jpg
- http://img76.imageshack.us/my.php?image=36bz.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zapowiada sie wysmienicie. mam nadzieje ze sie nic nie opozni. Ja po prostu nie moge sie doczekac. To bedzie najawazniejsza gra w tym roku!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj, nie narzekajcie tak bardzo, ze wam sie tnie. Ja mam PIII 866, 512 MB, GF FX 5200 ultimate 128 MB i tnie sie tylko podczas wchodzenia do zamku i jak gram z kims zza oceanu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2006 o 18:11, paweldomar1 napisał:

Sluchajcie, jakbyscie weszli na polska oficjalna strone o Homm5 to byscie wiedzieli, ze im
wieksze armie walcza, tym wieksze pole bitwy:)


To stare dane, teraz jest STAŁE pole bitwy 8x10, niezależnie od wielkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2006 o 13:01, Lailonn napisał:

Do zmiany: >

>....

Dnia 28.01.2006 o 13:01, Lailonn napisał:

-pasek jednostek w czasie waki- zbedny i brzydki

>....


Może i najładniejszy nie jest, ale pokazuje kolejność atakowania jednostek, a ta jest strasznie pogmatwana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2006 o 18:22, DragonLord napisał:

> -pasek jednostek w czasie waki- zbedny i brzydki
>....


Może i najładniejszy nie jest, ale pokazuje kolejność atakowania jednostek, a ta jest strasznie
pogmatwana.


Genialny pasek ATB był w Grandii 2. Jednostki nasze na dole, wroga na górze, wszystkie oznaczone niewielkimi, ale bardzo klarownymi symbolicznymi obrazkami. Kto grał, ten wie o czym mówię:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam do Was pytanie jakie czy są osoby co im się nie zacina ta beta a jak są to jakie macie kompy :)
Kurde mi się tak strasznie tnie że szok jest to beta i mam nadzieje że to jescze poprawią. A jak nie to trzeba będzie zbierać na pare nowych części do kompa. (tz: karta procek i płyta lol)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomyślcie logicznie, to beta, nie wiadomo jak zareaguje na sprzęt, nawet dobry, wałkowanie tego tematu nie ma sensu, mieliśmy rozmawiać o grze a nie jej działaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2006 o 18:55, kosa45 napisał:

Witam. Mam do Was pytanie jakie czy są osoby co im się nie zacina ta beta a jak są to jakie
macie kompy :)
Kurde mi się tak strasznie tnie że szok jest to beta i mam nadzieje że to jescze poprawią.
A jak nie to trzeba będzie zbierać na pare nowych części do kompa. (tz: karta procek i płyta
lol)

strasznie ci suę tnie? możesz dokłądnie napisać gdzie i jak? oraz jakiego masz kompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z powodu BARDZO długo trwających tur, nie grałem za dużo na mapach a skupiłem się na pojedynkach. Może wpierw te dobre strony : pojednki są całkiem grywalne, pole bitwy jest wystarczjące (by się bić), a same jednostki (mrocznych elfów, bo właśnie nimi wciąż gram) wykonane bardzo dobrze. A te złe? Cóż, nie mam zielonego pojęcia, jak ustala się kolejność jednostek. Za każdym razem wydawało mi się to losowe. Ponadto jednostki mają co najmniej 50% szans na atak ze szcęściem (co podwaja obrażenia) i na morale (co pozwala szybciej zaatakować). Mapy są za małe, by wypracować JAKĄKOLWIEK taktykę (najczęściej po prostu wybierasz, którą jednostke chcesz zaatakować, o zaatakowaniu wroga z dwóch stron z powodu wielkości jednostek i śmiecia na polu walki możesz zapomnieć). A te 2 rzeczy łacznie wzięte dają nam jeszcze jedną wadę - to, czy wygrasz zależeć będzie niemal wyłącznie od szczęścia (tego normalnego, nie zdolności Luck). Przykład - 2 armie Ciemnych Elfów - obie mają 14 czarne smoków. Ten koleś, co wylosuje pierwszy atak smokami po prostu podlatuje do wrogich smoków i atakuje. Jeżeli ma szczęście (ok 50% na to), to z czarnych smoków wroga uchowają się 6-7 jednostek. Jako że reszta armii jest identyczna, niemalże napewno wygra ten, co pierwszy zaatakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2006 o 19:37, Chester001 napisał:

a nie jest tak ze atakuje ten co pierwszy zaatakuje wroga?


To jest tryb pojedynku, 2 gotowe armie naprzeciw siebie i walka, coś jak tryb Duel z Etherlords II


Wogóle to mi ta cała grafika przypomina Etherlords II :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurde nie moge sciagnac :( z dlugo sie czeka :( szkoda to se w bete nie pogram :( wiem ze propagowanie piractwa jest zabronione ale moze ktos sie zlituje i wystawi to na torr-rentach :) wtedy wielu polskich graczy by moglo scigac z owiele wiekszym transwerem niz z fileplanet bo tam nie dosc ze sie czeka to jeszcze transfery sa najczesciej do bani :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nawet mi sie podoba ale spotakelm wiele osob ktorym niestey przez bete gra zbrzydla, a nawet kogos komu nie pasowal klucz beta odmowil zakup gry hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mnie tez zbrzydła:/ ale kupie LEK ..:) mam nadzieje ze FULL mi sie bardziej spodoba ale ogólnie #D w herosach to pomyłka... powinno być przepiękne 2D z ELEMENTAMI 3D no cóż może cs się zmieni w H6 ja już czekam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować