Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - recenzja

14 postów w tym temacie

gram.pl

Sins of a Solar Empire spadło na nas bez zbytniego szumu medialnego. I nie po raz pierwszy okazało się, że taki tytuł potrafi zaskoczyć zarówno jakością przygotowania, jak i grywalnością. Wyruszcie zatem z nami na podbój i kolonizację niezliczonych galaktyk.

Przeczytaj cały tekst "Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - recenzja" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako, że również jestem fanem gatunku, ''Grzechy Imperium Słońca'' sobie sprawię. Widziałem parę gameplay''ów w YouTube i prawdę mówiąc gra wydaje się być dziwnie znajoma. Troszkę to to podobne do Homeworld''a i Hegemonii...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiscie gra Sins of a Solar Empire wciaga jak odkurzac. Jesli sie jednak troche w nia pogra to mozna zuwazyc pewne schematy, dzieki ktorym przy odrobinie wprawy da sie wykorzystac do wlasnych celow. Jednak gra bardzo mi sie podoba i mocno mnie wciagnela.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autor recenzji napisał:
"Niektórzy gracze mogą również narzekać na minimalne opcje strategiczne podczas walki "

Nie no rozwaliło mnie to :P
Ostatnio na kumplu zastosowałem stategię/taktykę odwrócenia uwagi. Po raz pierwszy w grze zastosowanie jej dało tak świetne efekty !

Gram w tą gierkę od początku roku(tak tak Polska jest opóźniona o ok pół roku albo i więcej). Gra jest świetna, nawet bardzo dobra ale głównie do gry w multi :P
Bo na singla niestety już kiepsko się to prezentuje.
Tak przy okazji to trwają obecnie prace nad łatką 1.1, która wyjdzie podejrzewam w ciągu miesiąca jak nie wcześniej i to będzie koniec łatek do tego produktu.
inna sprawa, że jak ktoś preferuje single player to polecam mody wszelkiego rodzaju :]

Dodam też, że w grach multi można save-ować, dlatego też jeśli ktoś będzie chciał pociąć to jestem chętny. GG 1597393

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O samej grze nie mam co się wypowiadać - kto nie zagrał, niech żałuje.


Co do błędów :P i niedomówień w recenzji:

> w Sins of a Solar Empire kampania jako taka nie istnieje
Autorzy mają to poprawić w dodatku.

> Background fabularny przedstawia się natomiast następująco: przed tysiącem lat powstała Zbrojna Koalicja Handlowa
Trade Emergency Coalition powstała po ataku Vasari (czyli niedawno) - tysiąc lat temu zwało się to Trade Order.
Zapewne był to "skrót myślowy"?

> Mimo zwycięstwa Imperialiści nie byli jednak w dobrym położeniu. Od wieków przez liczne galaktyki uciekali bowiem przed wrogimi siłami Mrocznej Floty.
Mroczna Flota to siły Vasari! I uciekają oni z jednego systemu do kolejnego przed nieznanym (zapewne do czasu dodatku) zagrożeniem - ale wciąż w tej samej galaktyce.

> Ostatnią frakcją toczącej się bezustannie walki są w Sins of a Solar Empire siły Adventu. To frakcja, której przodkowie przed laty zostali wygnani przez Zbrojną Koalicję Handlową.
Trade Order - pewnie następny skrót?

> Na przykład, aby zaznaczyć eskadrę statków
Czwarta możliwość - zajrzeć do instrukcji i zobaczyć co można za pomocą skrótów klawiszowych osiągnąć (a można naprawdę wiele).

> Nie ma również znanego z Homeworlda "trzeciego wymiaru"
Zapraszam do zapoznania się z instrukcją. :P

> Autorzy mogli również pomyśleć o wygaszaniu się ikon, pod którymi są opcje nieaktywne, co uchroniłoby nas przed wchodzeniem do podmenu, w którym nic zrobić już nie możemy.
Przecież ikony statków czy planet można przypinać i odpinać z interfejsu. I nie tylko je. Ilośc opcji włącz/wyłącz jest pokaźna.

I na koniec - autor recenzji zapomniał wspomnieć o programie Galaxy Forge - można go ściągnąć ze strony producenta i pobawić się w budowanie własnej planszy rozgrywki.

I jeszcze dwie rzeczy mi się przypomniały, ogólnie Stardocku - szybkie patchowanie gier oraz brak zabezpieczeń gier (Customers are not Criminals!) należałoby dodać do plusów tego tytułu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No no gra zapowiada się bardzo ładnie.
Jako zatwardziały fan gatunku (w szczególności GC II) muszę pomyśleć nad szybkim zakupem pozycji.

Martwi mnie tylko jedno. Czyżby nie było możliwości projektowania własnych okrętów? W GC II to był największy plus i samo tworzenie swoich "zabawek" zajmowało mnie na długie godziny. Jednak warto chyba zagrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować