Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Mistrzowie Kodu zapowiadają nową grę wyścigową

19 postów w tym temacie

pepsi

FUEL będzie nową grą wyścigową Codemasters. Twórcy zapowiadają największe środowisko do eksploracji w historii gatunku - do dyspozycji graczy ma zostać oddanych 5 tysięcy mil kwadratowych powierzchni. Premiera gry w wersji na PC, PS3 i X360 zaplanowana jest na rok 2009.

Przeczytaj cały tekst "Mistrzowie Kodu zapowiadają nową grę wyścigową" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe Codemasters ma zamiłowanie do 4-literowych nazw. Najpierw DIRT, później GRID, teraz FUEL. Ciekawie się zapowiada. I grafika zapewne będzie przednia, bo znając Mistrzów to użyją podrasowanego (znowu :)) Neona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Woow. Jestem pod wrażeniem. Codemasters, to naprawdę mistrzowie kodu. :] Jak oni zapowiadają, że gra będzie świetna... to taka będzie i koniec kropka. :-)

Z tego co widzę, to będzie połączenie Test Drive Unlimited i "czegoś na styl Fallouta", bo tutaj świat nie będzie po wojnie jądrowej, tylko... po zmianach klimatycznych. Czyli realistycznie - klimat się zmienia, to widać - kiedyś trąby powietrzne w POLSCE były nie do pomyślenia...

Wracając do gry - czekam niecierpliwie na dalsze informacje, bo zapowiada się naprawdę świetna produkcja. I znów 10/10 od CD Action za rok. :D Życzę im tego. ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli coś jak TDU, tylko że w alternatywnej rzeczywistości. Może być ciekawie, zwłaszcza że samochodówki ze stajni Codemasters zawsze trzymają bardzo wysoki poziom. Choć osobiście bardziej czekam na symulację F1, którą również tworzą mistrzowie kodu. W końcu wcielenie się w Kubicę i pokierowanie bolidu to nie lada gratka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2008 o 16:58, ibisz napisał:

Hehe Codemasters ma zamiłowanie do 4-literowych nazw. Najpierw DIRT, później GRID, teraz
FUEL. Ciekawie się zapowiada. I grafika zapewne będzie przednia, bo znając Mistrzów to
użyją podrasowanego (znowu :)) Neona.


TOCA jeszcze :)

Ciekawi mnie te 5000 mil, bo wiadomo, że nie będą to proste i np. w mieście pokroju Pradise City z Burnouta, pewnie też jest trochę mil - ale jeśli to będą kaniony no to naprawdę robi wrażenie.
Endurance w Gran Turismo się schowają :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2008 o 18:12, gnysek napisał:

Ciekawi mnie te 5000 mil, bo wiadomo, że nie będą to proste i np. w mieście pokroju Pradise
City z Burnouta, pewnie też jest trochę mil - ale jeśli to będą kaniony no to naprawdę
robi wrażenie.
Endurance w Gran Turismo się schowają :P


5000 mil KWADRATOWYCH a to coś trochę innego.
Czytajcie dokładnie ludziska
A w filmiku podanym przez Linux M jeden z twórców podaje teren w kilometrach kwadratowych. A konkretnie to 14000km^2. Nieźle. A trąbki powietrzne wyglądają zajeteges.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę FUEL będzie to zupełnie inna gry niż to co Mistrzowie Kodu zaprezentowali graczom do tej pory. Jak dotąd w żadnej z części Colin McRae Rally czy TOCA Race Driver , Codemasters nie pokusił się o pokazanie graczom takich wariacji i to nie tylko pogodowych. Jeszcze niewiele wiadomo o tym tytule , ale jedno jest pewne będzie to kolejny wyścigowy przebój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2008 o 22:23, Waaazuuup napisał:

> Ciekawi mnie te 5000 mil, bo wiadomo, że nie będą to proste i np. w mieście pokroju
Pradise
> City z Burnouta, pewnie też jest trochę mil - ale jeśli to będą kaniony no to naprawdę

> robi wrażenie.
> Endurance w Gran Turismo się schowają :P

5000 mil KWADRATOWYCH a to coś trochę innego.
Czytajcie dokładnie ludziska
A w filmiku podanym przez Linux M jeden z twórców podaje teren w kilometrach kwadratowych.
A konkretnie to 14000km^2. Nieźle. A trąbki powietrzne wyglądają zajeteges.


Tak, ale jakbyś miał 5000 mil na których jest prosta autostrada, to miała by ona dokładnie 5000 mil długości (bo szerokość to 1 mila, a długość 5000 mil). A jak będzie inny kształt świta gry (kwadrat), to automatycznie długości ulegają zmianie. Wystarczy, że droga będzie dookoła takiego kwadratu, a w środku pusto - i mamy znacznie krótszą trasę :) O to mi chodziło właśnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Choć za samochodówkami nie przepadam, to według mnie mistrzem tego gatunku jest nie jakiś tam GRID, DiRT czy ToCA, tylko Need for Speed. W tę serię gra mi się bardzo przyjemnie, mimo że (jak wcześniej wspomniałam) nie przepadam za tym gatunkiem gier. Co do FUEL - będę obserwować ten tytuł, ale wątpię by Codemasters udało się stworzyć taką ścigałkę, która na serio by mnie zainteresowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koszmar!
Codemasters z każdą nową serią są coraz gorsi. Coraz większy nacisk kładą na zręczność, a coraz bardziej rezygnują z symulacji. Nie mówię, że Colin McRae Rally, czy ToCA (a już na pewno nie GRID) były symulacjami, ale w tytułach tych były zachowane jakieś proporcje. Szczególnie ToCA charakteryzowała się pewnym bilansem arcade-symulacja. Tytuł ten wymagał nauki zachowania samochodu, torów, ustawianiem samochodów. GRID dał nam piękną grafikę, niezły poziom grywalności, ale o symulacji mogliśmy już zapomnieć. FUEL ma wielkie możliwości. Połączenie GRIDa, z Test Drive Unlimited wyszłoby super, ale niestety wyszłoby... Po co dorzucać do tego jakiś postapokaliptyczny świat? Może niedługo zrobią Fallout Racer? Moim zdaniem dobra samochodówka ze stajni Codemasters to powinnien być bardziej symulacyjny Test Drive Unlimited, z nastawieniem na jazde po torach wyścigowych znajdującym się w jakimś nieistniejącym mieście + misje wykonywane na mieście + swobodna jazda + ciężko zdobywane pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować