Zaloguj się, aby obserwować  
PioMrex

Microsoft Flight Simulator X (2006)

124 postów w tym temacie

Powszechnie wiadomo, że CDProjekt wydaje, ostatnio, w Polsce gry firmy Microsoft.
W styczniu tego roku (2006), Microsoft ogłosił (sam B. Gates), że na lato planowane jest wydanie kolejnej części renomowanego symulatora lotu.

Społeczność wirtualnych pilotów zrzeszonych w sieci VATSIM to stali nabywcy kolejnych wersji tego symulatora.
Stąd informacje o planowanym wydaniu MSFS X, które pojawiły się po prawie 2,5 roku dziwnego milczenia ucieszyły osoby związane z lataniem na poprzednich wersjach.
Wątpliwości mnożyły się z każdym kolejnym rokiem, nie nadzieja na ukazanie sie tytułu gasła, tymczasem okazuje sie, że firma najwidoczniej mocno strzegła informacji o pracach rozwojowych, tak, że właściwie nikt poza zespołem rozwijających produkt, nic nie wiedział dokładnie jak sprawy wyglądają.

Informacje o przyszłym MSFS pojawiły się 8 stycznia 2006 na specjalnym serwisie serii MSFS:
http://www.fsinsider.com/

Trochę informacji o MSFS można znaleźć na Wikipedii:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Flight_Simulator

są tam też linki do VATSim.
Przygodę z wirtualnymi liniami lotniczymi warto przeżyć, obowiązują tam zasady jak w prawdziwym lotnictwie, w sieci VATSim można nie tylko latać na MSFS, ale również stać się kontrolerem lotniczym (oprogramowanie własne VATSim). Już nie wspominając o samej atmosferze, latanie na zatłoczonych lotniskach wśród tysięcy innych pilotów z całego świata.
Polski oddział VATSim:
http://www.pl-vacc.org/pol3/index.php

Tymczasem , CDProjekt nic nie daje znać w sprawie tego produktu, nie ma go w swoich planach, to jest wręcz karygodne, wreście pojawia się okazja na super wydanie MSFS z wieloma lokalizacyjnymi dodatkami, gdzie jest pole do popisu a CDProjekt milczy, czekając czy "gracze" wyrażą chęć wydania MSFS przez CDProjekt.

Stąd proszę o przyłączenie się do głosu wołającego o wydanie MSFS pod szyldem CDProjekt i ewentualne propozycje do co byście widzieli w dodatkach, aby to wydanie było na prawdę wyjątkowe.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2006 o 18:56, WorldWar3PL napisał:

Jest to gra wspaniała, ale wymagania ( które podobno są wysokie ) i cena 129,99 zł odstraszają

Gra ta kosztowała normalnie (MSFS2000 ok 400zł na początku potem 190zł(wtedy kupiłem), MSFS2002 składałem i przegapiłem, MS2004 200zł na start i potem 170zł(teraz)). Więc to co mówisz prawdziwych wyżeraczy w MSFS nie odstraszy a i kompa czas zmienić na 64bit więc i Vista i nowy MSFS.
:)
Symulator dostarcza niezapomnianych wrażeń, te wszystkie pokrętła ... i oczywiście konieczny super dźojstik, najlepiej z ForceFidback, aby w pełni odczuć te emocje... ah..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2006 o 18:56, WorldWar3PL napisał:

Jest to gra wspaniała, ale wymagania ( które podobno są wysokie ) i cena 129,99 zł odstraszają


129.90 zł to ja mogę za nią dać. Ale nie więcej. A M$ jest znany z tego, że FS idzie w cenie 200 zł.

Dodatki? Wszystkie samoloty w malowaniu LOT-u, TS-11 Iskra, Iryda. No i oczywiście w miarę dobrze oddane największe polskie lotniska.

Czuję jednak, że CDP, ze względu na małą ilość zainteresowanych nie pokusi się o sprowadzenie gry do nas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2006 o 19:02, Arclight napisał:

Czuję jednak, że CDP, ze względu na małą ilość zainteresowanych nie pokusi się o sprowadzenie
gry do nas.

Gdyby odpowiednio paka przygotowali to myślę, że stali nabywcy by nie poskąpili "grosza"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam, MSFS przychodził do MediaMarkt w ilościach około 30 sztuk, a następnie co pół roku po jednej sztuce (i znikał), pod koniec, kiedy "zapowiadało się" na nową wersję przychodziło ok 5-10 sztuk.
W empikach to regularnie zamawiali jak schodził (początkowo po premierze ok 4 sztuki, ale proszę pamiętać, że zanim CDP zajął się wydawaniem gier Microsoftu, wszystkie ich gry AgeOfEmpires, Rise Of Nations zamawiane były w tych sklepach w podobnych ilościach bo i ceny ich na starcie kręciły się koło 200zł, by przed wyjściem nowej wersji spaść do 150-140zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z odpowiedzi jaką uzyskałem od CDProjekt, najwyraźniej wynika, że umywają ręce i odsyłają do Promise (firmy do tej pory dystrybuującej w Polsce gry MS).
Dziwne taki symulator jak Trainz to wydają a FS X już nie, cóż ostatnio CDProjekt podupada w moich oczach, najpierw zerwane z Atari, Take2 teraz to, tracę do nich swój entuzjazm... cóż...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie pogrywałem w demo FS X i zapowiada się ciekawie, poprawiona grafika w stosunku do 2004, poprawnie mają być zaimplementowane prądy wznoszące, aby jeszcze lepiej oddać lot szybowcem (paralotnią w demie można pośmigać). NIestety wymagania poszły w górę oraz cena pewnie zabije - w USA gra kosztuje 49,95$ wersja standart i 69,95$ wersja Deluxe, więc w Polsce pewnie w granicach 280,- trzeba mieć. O ile oczywiście ktoś się zdecyduje wydać sima u nas. Wysłałem maila do Promise w tej sprawie, ale 0 odpowiedzi. No nic ja w każdym razie już pieniądze zbieram na wersję Deluxe i oby premiera u nas za bardzo się nie obsunęła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2006 o 12:09, VuLgAtUs napisał:

(...)na wersję Deluxe i oby premiera u nas za bardzo się nie obsunęła.

CDP też wodę w usta nabrał (chociaż inne gry M$ wydaje), pewno się ważą losy jak CDP nie weźmie to Promise na 100% sprowadzi (oni nie wydają!) więc co do obsuwy nie ma się co martwić.
Cena zawsze była wysoka a nawet pamiętam FS2000 za 450PLN swego czasu. Myśle, że gdyby nawet CDP wydał w granicach ~200PLN jak ostatnio wychodziły 2002 i 2004 jak również wersje Combat to kupców by nie brakło, a zawsze możnaby było liczyć na jakiś akcencik od wydawcy (czego od Promise, jako importera liczyć nie można).

Nie wiem po co oni wydają wersję standard bodaj w przypadku 2004 ostatecznie wyszła jedna wersja. Czy ktoś wogóle kupuje tę uboższą? Dziwna polityka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na gadżetach do gier mi nie zależy bo i tak leżą na półce i isę kurzą, choć niepowiem jakies mapki do FlightSim''a przydałyby się. Zwłaszcza plany lotnisk, ale 24000 lotnisk i do kazdego mapka, hmmm.... Troche grube by to było :) Byle się u nas ukazało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2006 o 00:57, VuLgAtUs napisał:

Na gadżetach do gier mi nie zależy bo i tak leżą na półce i isę kurzą, choć niepowiem jakies
mapki do FlightSim''a przydałyby się. Zwłaszcza plany lotnisk, ale 24000 lotnisk i do kazdego
mapka, hmmm.... Troche grube by to było :) Byle się u nas ukazało.

Bardziej chodzi mi o dodatkowe mapy, samoloty i poradniki np. z wprowadzeniem do mapek Jeppesenowskich, coś na kształt porządnej knigi jaką mam z wydania FS2000 bo potem to już tylko w PDF dawali materiały. Takie coś po polsku na pewno było by ciekawe a osobom, które chciałyby wejść w świat symulatorów cywilnych i ogólnie lotnictwa cywilnego sprawiłyby nielada gratkę, dodatkowo np. jakieś poradniki do procedur obowiązujących w lotnictwie, w tym wprowadzenie do VATSIM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.08.2006 o 19:57, PioMrex napisał:

Bardziej chodzi mi o dodatkowe mapy, samoloty i poradniki np. z wprowadzeniem do mapek Jeppesenowskich,
coś na kształt porządnej knigi jaką mam z wydania FS2000 bo potem to już tylko w PDF dawali
materiały. Takie coś po polsku na pewno było by ciekawe a osobom, które chciałyby wejść w świat
symulatorów cywilnych i ogólnie lotnictwa cywilnego sprawiłyby nielada gratkę, dodatkowo np.
jakieś poradniki do procedur obowiązujących w lotnictwie, w tym wprowadzenie do VATSIM.


Samoloty całkiem niezłe i scenerie można zassać z avsim.com
Co do początków to samouczek w FS2k4 jest niezły, pod warunkiem, że angielski zna się w miarę dobrze, można powiedzieć, że to moje pierwsze zetknięcie się z "profesjonalnym" lataniem. Wcześniej to przepustnica na maksa i tyle. A tu trochę procedur liznąłem, dowiedziałem się o regule: Attitude, Power, Trim :) itp. A co do VATSIM to nie jest produkt MS więc nie sądzę, żeby support jakiś był z ich strony. Czytałem troszkę o VATSIM, ale żeby zacząć jeszcze dużo się muszę nauczyć :) Nie mogę rozgryźć nawigacji VOR, niby to proste, ale mi nie wychodzi :). Może w końcu załapię.
No i mam nadzieję, że FS X będzie kompatybilny z dodatkami wstecz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2006 o 22:21, VuLgAtUs napisał:

Samoloty całkiem niezłe i scenerie można zassać z avsim.com

Ta tylko aby można ssać bez ograniczeń to trzeba abonament wykupić bo tak masz limity.
Jakby już ściągnęli i dodali do płyt byłoby łatwiej.

Dnia 17.08.2006 o 22:21, VuLgAtUs napisał:

Co do początków to samouczek w FS2k4 jest niezły, pod warunkiem, że angielski zna się w miarę
dobrze, można powiedzieć, że to moje pierwsze zetknięcie się z "profesjonalnym" lataniem. Wcześniej
to przepustnica na maksa i tyle. A tu trochę procedur liznąłem, dowiedziałem się o regule:
Attitude, Power, Trim :) itp.

Nie każdy zna angielski, więc dla wielu osób przygotwowanie materiałów po polsku przez CD Projekt byłoby świetnym pomysłem.

Dnia 17.08.2006 o 22:21, VuLgAtUs napisał:

A co do VATSIM to nie jest produkt MS więc nie sądzę, żeby support
jakiś był z ich strony.(..)

Ale ja mówię o wydaniu przez CDP (gdyby się zdecydowali) wtedy mogliby z polskiej strony virtualnych linii dołączyć ich materiały (po uzgodnieniu z nimi).

Dnia 17.08.2006 o 22:21, VuLgAtUs napisał:

No i mam nadzieję, że FS X będzie kompatybilny z dodatkami wstecz...

O to nie ma co się raczej martwić, raczej regularnie dodają konwertery do poprzednich wersji. Ale po co stare dodatki na miesiąc dwa przed premierą będzie ich pełno do nowej wersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2006 o 06:18, PioMrex napisał:

Ta tylko aby można ssać bez ograniczeń to trzeba abonament wykupić bo tak masz limity.
Jakby już ściągnęli i dodali do płyt byłoby łatwiej.


Ja do limitu jeszcze nie dotarłem, a ostatnio ściągam dużo z avsim, niedawno zasysałem mesha Himalaji, Alp, kawałka Kanady i Alaski do tego kilka samolotów, łącznie ponad 2 GB i żadnego komunikatu o ograniczeniu.

Dnia 18.08.2006 o 06:18, PioMrex napisał:

Nie każdy zna angielski, więc dla wielu osób przygotwowanie materiałów po polsku przez CD Projekt
byłoby świetnym pomysłem.


Tu się zgadzam, ale jakby nie patrzeć bez angielskiego w świecie lotnictwa daleko się nie zaleci. Niedalej jak wczoraj bodajże turecki samolot wylądował na wojskowym lotnisku pod Poznaniem zamiast na Ławicy. Pomyłka prawie niemozliwa według mnie, chociaż na planie Ławicy jest dopisek, żeby nie pomylić lotniska z innym w okolicy (teraz nie pamiętam jakim), a co dziwniejsze to był jakiś pasażerski samolot ze 170 pasażerami na pokładzie, a pani kapitan miała problemy z dogadaniem się po angielsku, więc uczcie się języków rodacy. I nie oszukujmy się symulator Microsoftu jest przeznaczony dla raczej dość specyficznej grupy odbiorców.

Dnia 18.08.2006 o 06:18, PioMrex napisał:

Ale ja mówię o wydaniu przez CDP (gdyby się zdecydowali) wtedy mogliby z polskiej strony virtualnych
linii dołączyć ich materiały (po uzgodnieniu z nimi).


Skoro są na Vatsin, mozna tam poczytać, a spodziewam się, że dodatkowe materiały to zwiększnie kosztów.

Dnia 18.08.2006 o 06:18, PioMrex napisał:

O to nie ma co się raczej martwić, raczej regularnie dodają konwertery do poprzednich wersji.
Ale po co stare dodatki na miesiąc dwa przed premierą będzie ich pełno do nowej wersji.


A stre dodatki po to, że jak się zapłaciło za nie kilkanaście, bądź kilkadziesiąt euro to szkoda byłoby żeby teraz "kurzyły" się w jakimś zapomnianym katalogu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2006 o 12:17, VuLgAtUs napisał:

(...)żadnego komunikatu o ograniczeniu.

hmmm, może cos się zmieniło, już dawno nie ściągałem niczego.

Dnia 18.08.2006 o 12:17, VuLgAtUs napisał:

Tu się zgadzam, ale jakby nie patrzeć bez angielskiego w świecie lotnictwa daleko się nie zaleci.
Niedalej jak wczoraj bodajże turecki samolot wylądował na wojskowym lotnisku pod Poznaniem
zamiast na Ławicy. Pomyłka prawie niemozliwa według mnie, chociaż na planie Ławicy jest dopisek,
żeby nie pomylić lotniska z innym w okolicy (teraz nie pamiętam jakim)

Mieszkam w Poznaniu, wojskowe to Krzesiny, jeszcze jest trzecie w pobliżu Poznania... Kobylnica .... hmmm gdyby tu wylądowała to by była gościara... ;D ( http://www.aeroklub.poznan.pl/kamera.html)

Dnia 18.08.2006 o 12:17, VuLgAtUs napisał:

a co dziwniejsze to
był jakiś pasażerski samolot ze 170 pasażerami na pokładzie, a pani kapitan miała problemy
z dogadaniem się po angielsku, więc uczcie się języków rodacy. I nie oszukujmy się symulator
Microsoftu jest przeznaczony dla raczej dość specyficznej grupy odbiorców.

Prawda, ale czemu nie przygotować poradników po polsku (oczywiście terminologia specjalistyczna obok słowa po polsku powinna w nawiasie zawierać nazwę angielską).

Dnia 18.08.2006 o 12:17, VuLgAtUs napisał:

Skoro są na Vatsin, mozna tam poczytać, a spodziewam się, że dodatkowe materiały to zwiększnie
kosztów.

Nie koniecznie. Nie mówię tu o Vatsim bezpośrednio bo przed pobraniem ich softu musisz zaakceptować ogólne warunki, ale raczej o polskim odpowiedniku.

Dnia 18.08.2006 o 12:17, VuLgAtUs napisał:

> Ale po co stare dodatki na miesiąc dwa przed premierą będzie ich pełno do nowej wersji.
A stre dodatki po to, że jak się zapłaciło za nie kilkanaście, bądź kilkadziesiąt euro to szkoda
byłoby żeby teraz "kurzyły" się w jakimś zapomnianym katalogu.

He :) ja się zastanawiam czy je wogóle kupować.
-----
Generalnie scenerie mnie nie interesują, jak dla mnie to może być pusto byle pasy były narysowane na lotniskach. Ogólnie bardziej same obiekty latające jestem skłonny ściągać, pamiętam, że kiedyś tego ssałem nałogowo. Teraz mam za mało czasu na takie bawienie się. Wystarczy mi standardowy zestaw maszyn (chociaż chętnie ujrzałbym jakieś dodatkowe dołączone przez polskiego wydawcę) i może czasem jakiś jeden model, obowiązkowo Bell 222 w wersji Airwolf i wszystkie pochodne Bell 230 szczególnie i 430.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2006 o 18:47, PioMrex napisał:

Mieszkam w Poznaniu, wojskowe to Krzesiny, jeszcze jest trzecie w pobliżu Poznania... Kobylnica


Wylądowała w Krzesinach :)

http://www.pl-vacc.org/files/maps/0513-EPPO-ILSDMEY-RWY29.pdf

tu jest rzeczona mapka, na której jest napisane, żeby nie pomylić Ławicy z Krzesinami :)

Ja mieszkam w Kaliszu ale studiuję w Poznaiu :) może kiedyś wspólne latanie uskutecznimy :)

Co do materiałów drukowanych wydaje mi się, że dołączenie właśnie w postaci papierowej może zwiększyć koszty wydania. Oczywiście mogę się mylić.

Dnia 18.08.2006 o 18:47, PioMrex napisał:

He :) ja się zastanawiam czy je wogóle kupować.
-----
Generalnie scenerie mnie nie interesują, jak dla mnie to może być pusto byle pasy były narysowane
na lotniskach. Ogólnie bardziej same obiekty latające jestem skłonny ściągać, pamiętam, że
kiedyś tego ssałem nałogowo. Teraz mam za mało czasu na takie bawienie się. Wystarczy mi standardowy
zestaw maszyn (chociaż chętnie ujrzałbym jakieś dodatkowe dołączone przez polskiego wydawcę)
i może czasem jakiś jeden model, obowiązkowo Bell 222 w wersji Airwolf i wszystkie pochodne
Bell 230 szczególnie i 430.


Bellem 430 wczoraj się bawiłem :) Śliczna maszyna. A ostatnio latam deHavilland Beaverem DHC-2 Śłiczny może nie jest ale prowadzi się go rewelacyjnie a w połączeniu z FSCargo zabawa jest przednia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2006 o 21:26, VuLgAtUs napisał:

Wylądowała w Krzesinach :)

Wiem. Swoją drogą to mimo wszystko niezła agentka, wylądować na nieoświetlonym pasie, bez danych potrzebnych do podejścia.

Dnia 19.08.2006 o 21:26, VuLgAtUs napisał:

Zgadza się. To jest mapka dla podejścia przy orientacji 29, czasami podejście jest od drugiej strony (11).

Dnia 19.08.2006 o 21:26, VuLgAtUs napisał:

Ja mieszkam w Kaliszu ale studiuję w Poznaiu :) może kiedyś wspólne latanie uskutecznimy :)

Może, ja skończyłe studia rok temu i powiem, że żadko mam obecnie czas na latanie na simie.

Dnia 19.08.2006 o 21:26, VuLgAtUs napisał:

Co do materiałów drukowanych wydaje mi się, że dołączenie właśnie w postaci papierowej może
zwiększyć koszty wydania. Oczywiście mogę się mylić.

Koszt jakiś jest na 100%, jak już ma to być wersja premierowa to zawsze jest jakaś instrukcja, więc dlaczego by mieli nie przygotować. Cena MSFSX i tak poniżej 200PLN nie będzie możliwa.

Dnia 19.08.2006 o 21:26, VuLgAtUs napisał:

Bellem 430 wczoraj się bawiłem :) Śliczna maszyna.

Generalnie ja przepadam za śmigłowcami. 430 ładny jest, ale to już nie 230, tamten miał 2 łopaty (230) ten obecny ma 4 (430). 230 dodatkowo praktycznie nie różni się od 222 a stąd już blisko do Airwolfa (fikcja filmowa fikcją, ale wprost mam bzika na punkcie tego śmigłowca).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2006 o 22:34, PioMrex napisał:

> Wylądowała w Krzesinach :)
Wiem. Swoją drogą to mimo wszystko niezła agentka, wylądować na nieoświetlonym pasie, bez danych
potrzebnych do podejścia.


Może leciała VFR zamiast IFR :)

Dnia 19.08.2006 o 22:34, PioMrex napisał:

> http://www.pl-vacc.org/files/maps/0513-EPPO-ILSDMEY-RWY29.pdf
Zgadza się. To jest mapka dla podejścia przy orientacji 29, czasami podejście jest od drugiej
strony (11).


A tam w ramce jak byk żeby nie pomylić Ławicy z Krzesinami. Weidocznie nie miała tej mapki :p

Dnia 19.08.2006 o 22:34, PioMrex napisał:

Koszt jakiś jest na 100%, jak już ma to być wersja premierowa to zawsze jest jakaś instrukcja,
więc dlaczego by mieli nie przygotować. Cena MSFSX i tak poniżej 200PLN nie będzie możliwa.


Niestety. W stanach cena jest ustalona na 69,95$ No cóż jednak MSFS to klasa sama dla siebie i chyba nie ma lepszego cywilnego symulatora.

Dnia 19.08.2006 o 22:34, PioMrex napisał:

> Bellem 430 wczoraj się bawiłem :) Śliczna maszyna.
Generalnie ja przepadam za śmigłowcami. 430 ładny jest, ale to już nie 230, tamten miał 2 łopaty
(230) ten obecny ma 4 (430). 230 dodatkowo praktycznie nie różni się od 222 a stąd już blisko
do Airwolfa (fikcja filmowa fikcją, ale wprost mam bzika na punkcie tego śmigłowca).

Wiem, że filmowa fikcja, ale też mi sie podoba. Pamiętam jeszcze jak byłem w podstawówce, zawsze w środę o 20 na polsacie leciał. Na drugi dzień z kumplami w szkole gadaliśmy tylko o Airwólfie. Dopóki się nie skończył :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2006 o 15:36, VuLgAtUs napisał:

Niestety. W stanach cena jest ustalona na 69,95$ No cóż jednak MSFS to klasa sama dla siebie
i chyba nie ma lepszego cywilnego symulatora.

Całkiem dobrze prezentuje się też darmowy FlightGear w wielu zakresach zastosowań jest nawet lepszy od M$FS, np. w instytutach badawczych. (www.flightgear.org). Co prawda nie jest on łatwy w "uruchomieniu" ale jak się w gryźć to jest świetny. Jak masz czas to warto się pobawić, tymbardziej, że na Windowsa też jest dostępny, a na Linuksa, na którym większość czasu w domu pracuję, to łaściwie jedyny liczący sie symulator.

Dnia 20.08.2006 o 15:36, VuLgAtUs napisał:

> > Bellem 430 wczoraj się bawiłem :) Śliczna maszyna.
> Generalnie ja przepadam za śmigłowcami. 430 ładny jest, ale to już nie 230, tamten miał
2 łopaty
> (230) ten obecny ma 4 (430). 230 dodatkowo praktycznie nie różni się od 222 a stąd już
blisko do Airwolfa (fikcja filmowa fikcją, ale wprost mam bzika na punkcie tego śmigłowca).
Wiem, że filmowa fikcja, ale też mi sie podoba. Pamiętam jeszcze jak byłem w podstawówce,
zawsze w środę o 20 na polsacie leciał. Na drugi dzień z kumplami w szkole gadaliśmy tylko
o Airwólfie. Dopóki się nie skończył :(

Tak, piękne czasy, ciekawe, czy ktoś wyda w końcu w Polsce "Airwolf. Season One" na zachodzie już dawno jest. Ja pamiętam, że często miałem problem musiałem nawet do sąsiadów chodzić, bo brat był malutki i chodził spać o tej godzinie, a sypiał w pokoju gdzie było TV.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować