Zaloguj się, aby obserwować  
PioMrex

Microsoft Flight Simulator X (2006)

124 postów w tym temacie

Pozwolę sobie odkopać temat.

Gra trafiła już do tłoczni! To oznacza, że będziemy mogli polatać już w październiku. Teraz tylko czekać, kto będzie dystrybutorem (oby nie APN Promise!) i jaką cenę zażąda firma Billa G.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2006 o 10:15, Arclight napisał:

Pozwolę sobie odkopać temat.

Gra trafiła już do tłoczni! To oznacza, że będziemy mogli polatać już w październiku. Teraz
tylko czekać, kto będzie dystrybutorem (oby nie APN Promise!) i jaką cenę zażąda firma Billa G.


Ostatnio pare gier Micro$oftu wydalo nasze kochane CDP, wiec moze i tym razem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2006 o 10:21, Klimos napisał:

Ostatnio pare gier Micro$oftu wydalo nasze kochane CDP, wiec moze i tym razem ;)


Cenega wydała za to CFS 2 i ma zamiar wydać FS2002 oraz MSTS...

Napiszę do nathana, może on będzie coś wiedział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

M$ Flight Simulator zawsze odstraszal cena. Mam nadzieje, ze tym razem bedzie inaczej. Chociaz biorac pod uwage, ze gra nie zostanie wydana w polskiej wersji jezykowej, to cena bedzie taka jak na zachodzie - min. 200zl :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie na to liczę, że jeśli za grę zabierze się CDP bądź Cenega, to cena odpowiednio spadnie. Niech nawet będzie po polsku, oby nie kosztowała 229 zł, tak jak przez długi czas FS 2004 czy FS 2002.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj - super by było gdyby CD Projekt zainteresowałby się tym tematem. Oczywiście wolałbym aby MSFS był zlokalizowany i wtedy nawet cena do 250 PLN by mnie strasznie nie przeraziła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2006 o 11:23, Jarys napisał:

Oj - super by było gdyby CD Projekt zainteresowałby się tym tematem. Oczywiście wolałbym aby
MSFS był zlokalizowany i wtedy nawet cena do 250 PLN by mnie strasznie nie przeraziła.


Gdyby go zlokalizowano to cena zapewne bylaby nizsza, gdyz nie byloby zagrozenia eksportu gry z Polski na Zachod.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie do kogo z CDP w tej sprawie napisać. Do Cenegi napisałem, odpowiedź pewnie dostanę później. Chyba, że ktoś już do CDP napisał, co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2006 o 11:54, Klimos napisał:

{ciach}
Gdyby go zlokalizowano to cena zapewne bylaby nizsza, gdyz nie byloby zagrozenia eksportu gry
z Polski na Zachod.


Hmm - pewnie masz rację. Wcześniej się nie zastanawiałem dlaczego czasami cena gry zlokalizowanej jest niższa.
To może byłaby nawet szansa na to żeby Microsoft Flight Simulator wyszedł w cenie poniżej 200 PLN. To byłoby extra :)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skończyłem latać w demku. Gra na max detalach działa płynniej niż na niskich, a przy tym wygląda bosko! Teraz trzeba kupić joystick i czekać na grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to się lata jakimi samolatami, w jakich czasach i czy pójdzie na:
Intel Celeron 2,4Ghz
512MB RAM
ATi Radeon 9200SE 128MB
Windows XP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cztery samoloty (jakiś Bombardier, Beechcraft, lotnia i wodnolot), bodajże z 10 lotnisk (wszystkie mało znane, np. St. Kitts i Nevis), pogoda "na żywo" w danym rejonie (oczywiście trzeba wybrać odpowiednią opcję) i 2 misje. Jedna to zrzucanie z lotni worków z mąką do celu a druga to lądowanie na jakimś lotnisku. W misje się nie bawiłem. Aha, bez joya nie podchodź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daje mnóstwo radości, ale jak już chyba wspomniałem, nie mam joysticka, więc dalszy lot gdziekoliwiek był niemożliwy. Chyba, że jesteś prawdziwym entuzjastą, wtedy wielokrotne lądowanie samolotem w czasie burzy starcza na wiele dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: na Athlon 64 3000+, 1 GB Ram, Radeon X800GTO w max detalach nie tnie. A max detale to olbrzymie tekstury ziemi (ładnie odwzorowane), odbicia światła w wodzie, chmury, duża ilość obiektów ruchomych (statki, samoloty, samochody na drogach).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować