Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Plotka: Crysis na X360 jeszcze w tym roku, na PS3 w przyszłym

83 postów w tym temacie

I uważasz, że masz rację? Słuchaj jak się nie zna to się nie wypowiada, proste prawda? Konsole działają zupełnie inaczej niż komputery, główną rolę w wyświetlaniu grafiki odgrywa procesor w konsolach, tak na prawdę to on wspomaga kartę graficzną. Dzięki dużej ilości rdzeni i ogromnej mocy procesora mamy zabójczą grafikę w stałym FPS (60) i bez żadnych spadków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.08.2008 o 09:42, EmperorKaligula napisał:

a dlaczego ? wytlumczysz mi dlaczego nie ogladamy ps3 z maxymalnymi osiagmi ? specjalnie
na zlosc robia nam producenci gier ?. No i wiesz... gowno mnie obchodzi potenciał, a
jak widze GTA4 w nizszej rozdzielszosci na PS3 (w porownaniu do X''a), to duzo sie nie
spodziewam po Crysisie na ps3 ;)

eee bo programiści nadal uczą się programować na PS3? Spójrz na przykład pierwszych gier na PS2 a później np na GoW2 100% użycia konsoli, a gra wyglądała pięknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Och, widać że naprawdę mało kto zna się tutaj na konsolach... Po pierwsze konsole i kompy to zupełnie inne struktury (co już było napisane). Playstation ma... 32 MB pamięci! <WTF> <LOL> czyż nie? Grafika z Warcrafta 2 się kłania. Tytuły na PieCa miały już w 2000 większe wymagania. Ale teraz zobaczcie sobie na gry pod tytułem God of War 2 (grafa) i Shadow of the Colossus (Kolosy, artyzm, przestrzeń). God of War NIGDY nie miał spadku animacji. W drugiej wspomnianej grze są spadki animacji ale wynagradza to brak dogrywania się.
Po drugie wolno uczy się obu struktury konsol. Tutaju nie będę polemizował, bo za bardzo się nie znam, ale spójrzcie na np. Katamari Damacy (albo jakąkolwiek inną startową grę na PS2) i wspomnianego wyżej GoW (tak, to jest skrót od God of War) 2. Hmmmm...? Obejrzane? To teraz możemy rozmawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Crysis? Nie wróżę mu sukcesu na konsolach (na PC zresztą też go nie odniósł). Wolałbym kasę wydać na Far Cry 2, a już bezwzględnie na Gears of War 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 10:16, GandalftheBlack napisał:

Och, widać że naprawdę mało kto zna się tutaj na konsolach... Po pierwsze konsole i kompy
to zupełnie inne struktury (co już było napisane). Playstation ma... 32 MB pamięci! <WTF>
<LOL> czyż nie? Grafika z Warcrafta 2 się kłania. Tytuły na PieCa miały już w 2000
większe wymagania. Ale teraz zobaczcie sobie na gry pod tytułem God of War 2 (grafa)
i Shadow of the Colossus (Kolosy, artyzm, przestrzeń). God of War NIGDY nie miał spadku
animacji. W drugiej wspomnianej grze są spadki animacji ale wynagradza to brak dogrywania
się.

Gdybyś porównał sobie rzeczywistą specyfikację PS2 i ówczesnego PC, to zauważyłbyś, że wymagania gier były bardzo podobne, ponieważ Sony zastosowało podzespoły, które w PC nie miały większej racji bytu ze wzgledu na monopol MSu, który nie był w stanie sprostać 64 bitowym procesorom z 128 bitowym rejestrem oraz nie był w stanie wycisnąć grosza z pamięci taktowanych na 400 MHz. Tu nie idzie o znajomośc tematyki konsol tylko znajomość architektury procesorów. PS2 wyprzedzał przez pewien czas PCty ze względu na niezależność od MSu. Sprzęt był gotowy do produkcji i PCty m,ogły go teoretycznie łykać, ale był on bezużyteczny na windowsie 98. Prawda jest taka, że gdyby nie MS, to dzisiaj PC mógłby bez problemu przygarnąć Cella zamiast C2D itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że jest to temat o Crisisie i ewentualnie o next-genach wiec prosze bez offtopów. Choć uważam że PS2 było świetna konsolą to jej czas już raczej powoli mija.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 09:43, Łeber napisał:

I uważasz, że masz rację? Słuchaj jak się nie zna to się nie wypowiada, proste prawda?
Konsole działają zupełnie inaczej niż komputery, główną rolę w wyświetlaniu grafiki odgrywa
procesor w konsolach, tak na prawdę to on wspomaga kartę graficzną. Dzięki dużej ilości
rdzeni i ogromnej mocy procesora mamy zabójczą grafikę w stałym FPS (60) i bez żadnych
spadków.


Wyobraź sobie, że uważam, że mam rację, bo gdybym uważał inaczej to bym tego nie mówił, proste prawda? Przeszkodą są nie tylko słabości kart graficznych, ale choćby zbyt mała ilość RAMu czy ograniczenia szybkości odczyty płyty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po cóż znowu ta wojna ? Po pierwsze - to jest oczywiste że konwersje będą miały ciut gorszą grafikę (niższe rozdzielczości chociażby, pewnie też ciut gorsze tekstury), nie ma co tego negować - Crysis na wypasionym PC wygląda przecież obłędnie. Kwestia o ile grafika będzie gorsza jest dyskusyjna - moim zdaniem będą to kosmetyczne różnice.
Po drugie - dla osób które mają konsole liczy się to że gra wyjdzie, że i tak będzie wyglądała obłędnie i że będzie to od razu wersja z dodatkiem :)
Ja na pewno nie kupię. Powód - w podstawkę nie grałem (demo mnie nie zachwyciło), a "Warheada" pewnie kupię we wrześniu na PC (głównie ze względu na multi). Tym którzy czekają na edycję konsolową życzę aby ta plotka okazała się prawdą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika bedzie na poziomie takiego PCowego medium + kilka efektów zs DirectX10... wiec prosze nie pisać, że będzie taka sama jak na PC...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że jeżeli twórcy Crysis''a na początku mieli założenie żeby stworzyć grę która wyciska siódme poty z naszego blaszaka a teraz tworzą ja na konsole to się po prostu ośmieszają... Sorry ale z mojej strony tak to wygląda... Nie mam nic do Cryteka ale powinni nieco zmniejszyć wymagania sprzętowe i dalej promować Crysisa jako trylogie na PC.
Pozdro dla calego Gram.pl :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież twórcy Crysisa mieli duże straty przez piractwo, a przynajmniej dobrze zarobią na wersji konsolowej, co będzie ich motywowało do dalszej pracy :) Ale Crysis miał być przecież exclusivem na PC.
Pozdro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze to ostatni post w tym watku.

Piszecie ze nie ma mozliwosci aby CRYSIS wygladal gorzej na konsoli niz na PC. Teraz tak zarzucacie "nam" ze takiej mozliwosci nie bo skad mamy wiedziec w takim razie skad wy wiecie ze grafika bedzie lepsza niz na PC ?

To dziala w 2 strony skoro nie moze wygladac gorzej to znaczy ze do czasu wydania nie moze wygladac lepiej... wiem bez sensu.

Teraz wielcy fani PS3 do ktorych tez sie zaliczam bo bardzo lubie ta konsole pokarzcie mi gre w ktorej to PS3 ma lepsza grafe niz PC. Przeciez jest tyle konwersji bardzo prosze o przyklady, za 2 - 3 lata PS3 osiagnie kres ale wtedy tez bedzie inna grafa na PC. Pewnie nie wielu was wie ze CoD 4 powstalo na modyfikowanym silniku quake wiec zeby grafa mogla byc dobra obecne silniki rowniez zalerza od modyfikacji i optymalizacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po co? Czemu masa osob chce gry, ktora miala niby byc "nadzieja PC" a jest kaszanka/benchmarkiem? To juz Gears Of War 2 ma miec lepsza fabule, nie wspominajac o masie innych gier.... Na konsole jest mnostwo duzo lepszych FPS''ow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie ciekawi czy X-360 da radę:)Bo skoro Crysis potrafi zarżnąć niejednego PC to... A PS3 ma niewykorzystany potencjał? jak twórcy nie potrafią zoptymalizować gier pod ten sprzęt to się zgodzę. Wszystko zależy od chęci producentów. Na mnie te shadery-bajery nie robią zbytniego wrażenia, bo liczy się przede wszystkim grywalność:) A ambicją twórców Crysisa jest zrobić najładniejszą grę. Czyż to nie ironia? Nie powinni myśleć w aspekcie najlepszej gry?:0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 12:14, Valium napisał:

Po co? Czemu masa osob chce gry, ktora miala niby byc "nadzieja PC" a jest kaszanka/benchmarkiem?
To juz Gears Of War 2 ma miec lepsza fabule, nie wspominajac o masie innych gier....
Na konsole jest mnostwo duzo lepszych FPS''ow.

Nadzieja PC? Ja nigdy tego określenie nie słyszałem. Na długo przed premierą gro komentarzy na necie kwitowała ten tytuł określeniami właśnie typu "benchmark". Nie mylmy nadziei PC z agresywnym marketingiem. Prawda jest taka, że producenci na PC puszczaja same syfy, których budżet na marketing przekracza budżet produkcji i potem narzekają na kiepską sprzedaż. A jak wiadomo każdy syf prędzej czy później musi wyjść na wierzch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 12:26, wosq napisał:

Mnie ciekawi czy X-360 da radę:)Bo skoro Crysis potrafi zarżnąć niejednego PC to...
A PS3 ma niewykorzystany potencjał? jak twórcy nie potrafią zoptymalizować gier pod ten
sprzęt to się zgodzę. Wszystko zależy od chęci producentów. Na mnie te shadery-bajery
nie robią zbytniego wrażenia, bo liczy się przede wszystkim grywalność:) A ambicją twórców
Crysisa jest zrobić najładniejszą grę. Czyż to nie ironia? Nie powinni myśleć w aspekcie
najlepszej gry?:0

W zasadzie X360 poradzi sobie lepiej niż PS3, bo tam to dopiero będzie problem w optymalizacji. Za podparcie tego twierdzenia weźmy chociażby GTAIV, które na PS3 chodzi w rozdzielczości sporo niższej niż 720p, podczas gdy klocek daje real 720p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ojej a na konsole wychodzą same wypaśne gry z którymi nie ma problemu. Nie ma tak by na jakiejś platformie nie trafił się gniot. Na PC łatwiej się tworzy, bo przede wszystkim nie trzeba mieć takiego budżetu np. na dev-kit.jedna i druga strona ma swoje plusy i minusy. Proszę nie wyjeżdżajcie mi z argumentami,że konsola jest super bo ktoś tam w marketingu stwierdził,że jej potencjał jest niewykorzystany.PC ze względu na architekturę x-86 i monopol systemowy Microsftu też nie ma wykorzystanego w pełni potencjału. BTW. ponoć procki mają zaczynać mniejszą rolę niż karty graficzne, ale to na PC:) Z resztą ciekaw jestem jak przeniosą Crysisa na konsolę, bez DX 10 i tym podobnym bzdurek:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 12:29, hans olo napisał:

> Po co? Czemu masa osob chce gry, ktora miala niby byc "nadzieja PC" a jest kaszanka/benchmarkiem?

> To juz Gears Of War 2 ma miec lepsza fabule, nie wspominajac o masie innych gier....

> Na konsole jest mnostwo duzo lepszych FPS''ow.
Nadzieja PC? Ja nigdy tego określenie nie słyszałem. Na długo przed premierą gro komentarzy
na necie kwitowała ten tytuł określeniami właśnie typu "benchmark". Nie mylmy nadziei
PC z agresywnym marketingiem. Prawda jest taka, że producenci na PC puszczaja same syfy,
których budżet na marketing przekracza budżet produkcji i potem narzekają na kiepską
sprzedaż. A jak wiadomo każdy syf prędzej czy później musi wyjść na wierzch.


Chociazby w CDA. Ta gra miala pokazac "sile" PC, na to ze warto inwestowac w PC (jesli sie ta gra sprzeda, a sprzedala sie tak sobie - na PC to dobry wynik, na konsolach slaby). Bo to byl najglosniejszy exclusive PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować