Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zakończono prace nad Warhammerem Online

49 postów w tym temacie

Poczekam na jakieś pochlebne, opinie czy recenzje nt. WAR. WoW samym trialem nie przypadł mi do gustu, a uniwersum Warhammera już tak, ponieważ dla mnie jest ono świetne. Haracz duży nie jest, ledwo 2zł/dzień. W końcu bym się skusił na jakieś MMO, tylko, że nie chcę takiej bety jak to było w AoC, a GW już mi się znudziło. :/

Czekać, czekać i czekać, może się doczekam na jakieś solidną dla mnie sieciówkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 16:36, theptrk napisał:

A ja tez dodam komentarz od siebie:

FOR THE HORDE

i tyle

chcialem zagrac w WHO ale jak wywalili orc choppa i hammerera to sie zawiodlem. Znowu
bedize warrior tylko od tankowania. I znowu motyw bedzie:

"You are not protection? WTF?! GTFO!! LoL"


Bluźnierco, WAR a nie WHO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WoW, Wathammer, jeden pies. Kolejny nudny MMO, w którym fabuła jest ograniczona do zera, zaś liczy się tylko zabijanie kolejnych mobów i farmienie. Jakże daleko tym groma do RPG-ów. A szkoda, bo MMO nastawione na fabułę i prawdziwe odgrywanie postaci mogłoby być naprawdę interesującą produkcją. Problem w tym, czy tworzenie czegoś takiego się developerom opłaca. W końcu większość, powiedzmy sobie szczerze, dzieci woli gry proste, niezbyt zawiłe fabularnie, w których liczy się głównie walka i zdobywanie coraz wyższych poziomów doświadczenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 20:28, Mr Black napisał:

niezbyt zawiłe fabularnie, w których liczy się głównie walka i zdobywanie coraz wyższych
poziomów doświadczenia...

Eeee, nie, dlaczego, niesamowite community RP jest w LoTRO na serverze RP Laurelin. Tam naprawde graja ludzie ktorzy jeszcze nie zrobili levelcap. Stoja, gadaja, oczywiscie caly czas IC. Zeby bylo ciekawiej tam jest stosowane RP Policy, nicka typu Ziomal666 czy podobnych nie znajdziesz. Wiec wiesz, gra to gra, tylko narzedzie do tego co w niej chcesz robic. Jesli chcesz grac RP to przeciez od ciebie zalezy czy bedziesz to robil czy nie. Nikt odgornie tego nie narzuci. RP w nazwie servera ma Ci wskazac ze na tym wlasnie serverze zbieraja sie ludzie tacy a nie inni. A reszta zalezy od nas samych. Wiec dobre RP mozna zrobic i w WoW i w AoC i w WH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 21:24, Terrorite napisał:

RP w nazwie servera ma Ci wskazac ze na tym
wlasnie serverze zbieraja sie ludzie tacy a nie inni. A reszta zalezy od nas samych.
Wiec dobre RP mozna zrobic i w WoW i w AoC i w WH.


Ok, to by się zgadzało, ale autor posta miał chyba bardziej na myśli samą fabułę, jakąś nic fabularną w stylu singleplayerowych cRPG (tak mi się przynajmniej wydaje ;-)), której w obecnie nam królujących MMO raczej próżno szukać.
Według mnie zrobienie czegoś takiego byłoby możliwe, ale na dłuższą metę i tak niewiele by zmieniło. Bo po przejściu owego wątku nadal pozostaje to samo: farmowanie. Dlatego twórcy rezygnują z aspektu jakiejkolwiek fabuły, przechodząc od razu do farmowania. ;-P A ludziom jak widać to nie przeszkadza.

Nie ma się co oszukiwać, każdy widzi w jakim kierunku zmierza branża gier. Gdyby dzisiaj ukazały się w sprzedaży dwie gry: Planescape:Torment 2 zrobiony pod każdym względem na styl części pierwszej oraz Diablo 3, która nota bene akurat kiedyś tam i tak będzie ;-), to nie ma wątpliwości, który tytuł osiągnąłby lepszą sprzedaż. Choć ja osobiście w takim zestawieniu na Diablo 3 nawet bym nie spojrzał. ;-)
Teraz np. Bioware gada coś o Dragon Age, że niby powrót do klimatów itd., a ja powiem, że Bioware nie potrafi robić złożonych i naprawdę klimatycznych cRPG w klasycznym stylu. Nie wiem jaki wkład mieli Oni w tworzenie BG2 (którym to tytułem tak bardzo się reklamują), ale patrząc na ich współczesne produkcje można odnieść wrażenie, że co najwyżej użyczyli Interplay''owi licencji na Infinity. ;-) Także pozwólcie, że jednak pozostanę sceptyczny.

Ale wracając do tematu. W takim układzie jedyna rzecz mogąca jako tako zmienić oblicze MMO, to nastawienie gry na połączenie PvP z PvE, gdzie np. dwie strony walczyłyby o jakąś sprawę. A wszystko to oczywiście w ramach większego wątku fabularnego, zdobycia kontroli nad czymś tudzież pokonania czegoś/kogoś. Takie rozwiązanie + ograniczenie grindu do minimum (nie nastawianie rozgrywki na zdobywanie super epixów, tylko na realizowanie wątku fabularnego) + oczywiście w.w., czyli dobra wola graczy w podejściu do gry, mogłoby przynieść jakąś odmianę. Ale to w sumie czcze pisanie i pobożne życzenia. ;-)
O takim WoWie można w zasadzie zapomnieć, jako że tam nawet w PvP gra się dla farmowania czegoś. A Blizz na pewno tego nie zmieni, bardziej pogłębi. Z tego co dotychczas przeczytałem o WO, tu może być nieco lepiej ... w każdym razie gorzej jak w WoWie być nie może (bo się nie da ;-P). Ale pożyjemy zobaczymy (teoretycznie już bliżej jak dalej ;-))
Ponadto ja osobiście liczę także na SG:W , ale to póki co dość odległa perspektywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O co chodziło z pytaniem w konkursie gram.pl ,,jaki numer ma sys. walk w warhammer online" ? chyba było 3,5 5 i 6. Jakoś tak było to pytanie, na Warhammerze sie nie znam dlatego pytam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2008 o 01:38, Dann napisał:

Ok, to by się zgadzało, ale autor posta miał chyba bardziej na myśli samą fabułę, jakąś
nic fabularną w stylu singleplayerowych cRPG (tak mi się przynajmniej wydaje ;-)), której
w obecnie nam królujących MMO raczej próżno szukać.

Jedynym MMO z bardzo wyrazna linia fabularna podzielona na Books a Books na Chapters ma wlasnie LoTRO, i owszem, do levelcap grindu klasycznego teoretycznie nie masz bo exp zalatwiasz questami. Jedne sa lepsze inne gorsze ale jednak. Co ciekawe nowe Books sa dodawane jako free content update czyli nie ma tak ze zrobiles juz wszystko. Natomiast poza tym oczywiscie to samo co gdzie indziej, czyli Titles i Traits na ktore musisz wiadomo co, grrrrind, ale tez nie jakis masakryczny. Czesc tytulow i traitow masz np. za sama exploracje terenu. Wiec LoTRO jest owszem, fajne dla ludzi dla ktorych RP jest najwazniejsze a mniejsza wage przykladaja do PvP. Ja natomiast licze na to ze WH bedzie mialo to czego w LoTRO brakuje. RvR, wojny gildii itd. Nie mam pojecia czy jest jakas linia fabularna w WH, w sumie bardzo malo informacji jest na ten temat, ale gdyby byla np. podobnie skonstruowana jak w LoTRO to bylaby to gra swietna. Anyway zobaczymy, w sumie to kilkanascie dni do otwarcia serverow :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Macie 20 klas postaci, po kiego grzyba wam jeszcze hammerer i choppa ? Szukacie dziury w całym ?
I zeby nie bylo ze sie czepiam, we wczesnej closed becie hammerer i choppa były najslabszymi klasami melee :)
Usunięto je bo nie ''zadowalały'' twórców, chyba lepiej je usunąć niz potem słuchać gorzkie zale w stylu "hammerer sux, omg buff plx" ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Kejter93

LOL bo z GW takie mmo jak z koziej dupy trąba.

@Mr Black

No proszę, kolejny miętowy gostek, który nawet nie raczył przeczytać co to jest WAR. I tu się zdziwisz, bo WAR nie jest nastawiony na zabijanie mobów i farmienie a na zabijanie innych graczy! Kwintesencją WAR''a jest PvP / RvR. Do tego jest fabuła, w dodatku zajebista. Chcesz odgrywać postaci? To spotkaj się z kolegami i graj a jak nie masz o czymś pojęcia to lepiej milcz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Dann

Widzę, że też nie masz pojęcia o czym jest WAR.

@Terrorite
WAR także jest podzielony na rozdziały i jego fabuła działa na podobnej zasadzie co LotRO. Chcesz mieć

"jedyna rzecz mogąca jako tako zmienić oblicze MMO, to nastawienie gry na połączenie PvP z PvE, gdzie np. dwie strony walczyłyby o jakąś sprawę. A wszystko to oczywiście w ramach większego wątku fabularnego, zdobycia kontroli nad czymś tudzież pokonania czegoś/kogoś. Takie rozwiązanie + ograniczenie grindu do minimum (nie nastawianie rozgrywki na zdobywanie super epixów, tylko na realizowanie wątku fabularnego) + oczywiście w.w., czyli dobra wola graczy w podejściu do gry, mogłoby przynieść jakąś odmianę. Ale to w sumie czcze pisanie i pobożne życzenia. ;-)"

To właśnie WAR! Jest dokładnie tak jak opisałeś. Polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2008 o 15:58, TobiAlex napisał:

To właśnie WAR! Jest dokładnie tak jak opisałeś. Polecam.


A no to swietnie swietnie, ja juz zrobilem preorder wiec teraz tylko czekac na start ;) Mam nadzieje ze znajdzie sie szybko jakies dobre RPCommunity i ze bedzie pomoc ze strony GMow w rozwoju RP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2008 o 02:01, Piwomaniak napisał:

O co chodziło z pytaniem w konkursie gram.pl ,,jaki numer ma sys. walk w warhammer online"
? chyba było 3,5 5 i 6. Jakoś tak było to pytanie, na Warhammerze sie nie znam dlatego
pytam.


I kto niby pomoże ci znaleźć odpowiedź na pytanie konkursowe? Żałosne.
I pytanie było o najnowszą edycję Warhammer 40k i to bodajże w wersji bitewnej. Czytać się naucz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na WARa czekam już od daaaawna. Tylko się pojawił pre order, od razu zamówiłem. Gram też w fantasy role play więc to też skłoniło mnie do kupna. Polecam. No i skoro status gold to mam nadzieję, że nie będzie mocno zabugowany na początek. Już tylko jakoś przeżyć do 18 września i gitara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować