Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

O braku multiplayera w King's Bounty: Legenda

31 postów w tym temacie

Ciekawe jak moze miec hot seat skoro z tego co wiem tam nie ma tur, to kiedy niby bedziesz sie zmienial z kims-pomysl. Ja nawet nie oczekiwalem ze bedzie multiplayer w tej grze, mnie interesuje tylko single.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak "płonących pośladków" to niewybaczalny brak. Niech się w nos pocałują... Tak się zastanawiam, dlaczego jeszcze nikt nie próbował wydać turówki na konsole. Sterowanie banalnie proste, nic nie wymaga nadprzyrodzonej szybkości. Coś czuje, że jeśli gra się przyjmie dodatek wprowadzi MP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w final fantasy tez nie ma trybu hot seat a jakos nikt nie narzeka a takie wlasnie jest kings bounty - epickie i z rozmachem. na plonace posladki miejsca brak

zaznajom sie z tematem zanim zaczniesz cos krytykowac - bicie piany dla samej przyjemnosci nie wnosi niczego wartosciowego do dyskusji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra fajna, kto muszę przyznać ale dla mnie brak multi to max miech gry i koniec ;/. Zastanowię się nad kupnem ale raczej poczekam na Disciples 3, który prezentuje się wspaniale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2008 o 14:38, Half-Devil napisał:

Brak "płonących pośladków" to niewybaczalny brak. Niech się w nos pocałują... Tak się
zastanawiam, dlaczego jeszcze nikt nie próbował wydać turówki na konsole. Sterowanie
banalnie proste, nic nie wymaga nadprzyrodzonej szybkości. Coś czuje, że jeśli gra się
przyjmie dodatek wprowadzi MP.


Na taki argument zawsze odpowiadam tak: To, że na zjedzenie zupy masz cały dzień nie oznacza, że wygodnie jest używać tutaj widelca. Tak samo jest z turówkami na konsolach - to, że masz czas na podjęcie decyzji nie oznacza, że pad staje się wygodnym kontrolerem w strategiach. Grałem, wiem.

KB nie potrzebuje multi, bo to nie jest do końca taka turówka, jak HoMM. HoMM to czysta strategia, tam brak multi byłby bolesny. Tutaj liczy się opowiedziana historia, wiele możliwości typowo erpegowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

multi jest praktycznie niewykonalne w grze real time, która ma bitwy turowe (w czasie bitwy pozostali graczy musieli by mieć przymusową pauzę...). Jedynym rozwiązaniem byłyby automatyczne bitwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwię się, że dopiero teraz piszą na ten temat na gram.pl. Od dawna było już wiadomo, przynajmniej dla tych co śledzili rosyjskie newsy na oryginalnej stronie gry, że KB:L nie będzie posiadał trybu multiplayer w podstawce, natomiast zostanie dodany w drugim dodatku. Należy może odświeży sobie źródła aby podawa takie wiadomości na gorąco a nie jakieś 2-3 miesiące po tym jak zostało to ogłoszone. Z góry przepraszam jeśli kogoś uraziłem moją wypowiedzią ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imho brak multi jednak baardzo boli, zwłaszcza że wprowadzenie go nie jest skomplikowane - wystarczy tryb pojedynku. Gracze dostają określoną ilość zasobów, kupują za to zdolności bohatera oraz wojo i huzia na Józia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wspomniano natomiast o krążących plotkach, że twórcy planują dodać multiplayer w nieogłoszonym jeszcze dodatku do King''s Bounty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bambusek jeśli w RPG typu Elder Scroll czy się sprawdza to i tu by się sprawdziło. Cały myk polega na tym, że strategie turowe nie potrzebują precyzyjnego sterowania. Skoro Civilization się przyjęło to czego z takim HoMM miało by być inaczej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wcale mi nie będzie brakowało multi w King''s Bounty. Gry tego typu potrzebują spokojnego planowania.

A zreswztą podobno świat przedstawiony w grze jest tak rozbudowany, że w singlu zatopimy się bez pamięci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gorzej, jeśli w singlu się walną. To trochę ryzykowne zagranie, zwłaszcza gdy gry sieciowe ponownie są na topie. W dobie MMO to może być strzał we własną stopę. A nawet jeśli gra w singlu będzie super, to pojawią się narzekania i marzenia, jakby to było pograć w King''s Bounty przez sieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2008 o 15:29, Half-Devil napisał:

Bambusek jeśli w RPG typu Elder Scroll czy się sprawdza to i tu by się sprawdziło. Cały
myk polega na tym, że strategie turowe nie potrzebują precyzyjnego sterowania. Skoro
Civilization się przyjęło to czego z takim HoMM miało by być inaczej?


Sprawdziło się w Civ: Revolution. Grze robionej od początku pod konsole i tylko tam wydanej. Civ 2 z czasów PS One jeszcze, jak była konwersją, to już tak dobrze nie miała (niższa sprzedaż i oceny też). W HoMM to by wyglądało zapewne tak, że wymagałoby skakania kwadrat po kwadracie w trakcie bitwy. Byłaby to męczarnia po prostu.

Co ma Elder Scrolls do sterowania w turówkach? Bo nie widzę związku zupełnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bambusek, a jaki problem stworzyć HoMM lub zrobić porządną konwersję ze zmianą sterowania? Skoro jedną grę się da to i resztę też. Co do ES, jeśli w takiej grze gdzie jest sporo okienek i zabawy w ekwipunku da się grać komfortowo to i w turówce też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak multi w tego typu grze to nie jest aż taki wielki problem. W HoMM5 grałem grubo ponad 100 godzin i to tylko w singlu, czy to w kampanie czy w zwykłe mapki.

Co do wojny Bambusek vs Half-Devil to może warto przypomnieć że mamy jeszcze Wii. Ma pojawić się na tą platformę CoD:WaW, a przy okazji premiery ma być zwiększona czułość wiilotów. Grafika w HoMM czy w KB:L nie jest tak wymagająca niż będzie nowego CoD-a. Tutaj bym się dopatrywał ewentualnej konwersji, aczkolwiek HoMM to marka głównie pecetowa, a ludzi w to grających jest tyle że konwersja może być nieopłacalna. W sumie nie wiadomo czy Hirołsy przypadłyby do gustu konsolowcom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować