Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

O braku TFU na PC

115 postów w tym temacie

to że tworzy się na jedną platformę sprzętową dale dużo pod względem optymalizacji jednak nie da się zwiększyć możliwości sprzętowych tym. ciekaw jestem w ogóle co na ps2 uciąga ten ich super silnik fizyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, tak trudno zrozumieć?
Wiadomo że komputery są silniejsze, ale ile komputerów tyle konfiguracji. Grafike przecież można zoptymalizować (nawet ten facet tak mówi), ale fizykę w grze już nie, więc na gorszych komputerach by jej nie było, a w końcu fizyka jest jednym z ważniejszych elementów gameplay-u w tej grze.

Od dzisiaj w newsach o grach których nie będzie na konsole piszę "OMG!!! nie będzie na konsole, a to $%*%^$" itp.
Bo patrząc na komentarze niektórych to się słabo robi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z SW juz daaawno wyrosłem, a ze nie zrobia na PC ? Who cares ?

no i apropo "slabosci" PC, konwersja z X360 nie byla by taka trudna - zmyslaja, zadnych uberowskich fajerwerkow grafinczych tam nie uswiadczymy, nie ma sie co oszukiwac - tak samo z PS3, duzo lepszego obrazu (albo nawet wogole) obrazu niz na X360 nie dostaniemy.

co do fizyki - pozyjemy zobaczymy, jakas wideorecenzja rozwieje watpliwosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że 260-tka by dała radę, ale jej cena przewyższa cenę każdej z konsol.

Zgadzam się natomiast z poprzednikami, że jeśli dało się zrobić wersje na wszystkie konsole od DS-a po PS3 to oni już zrobili POTĘŻNE skalowanie, bo platformy te diametralnie różnią się osiągami. Także również nie kupuję tej ściemy o tym, że kompy musiały by być nie wiadomo jakie.

Myślę, że tu chodzi po prostu o kasę. Oni nie chcą sprzedawać gry taniej na PC ani narażać się na mocniejsze (w przypadku PC) piractwo. Przeliczyli to i stwierdzili, że już bardziej im się opłaca zrobić jakąś beznadziejnie zredukowaną wersję na DS-a, która będzie kosztowała z 200zł niż wersje na PC (wymagająca jeszcze dopasowania do różnej mocy sprzętów) za 150zł. to sie po prostu nie opłaca (więcej kosztów a mniej zysków!) i szkoda, że tego po prostu nie przyznają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2008 o 10:50, Soter Jealan napisał:

jeśli dało się zrobić wersje na wszystkie konsole od DS-a po PS3 to oni już zrobili POTĘŻNE skalowanie, bo platformy te diametralnie różnią się osiągami. Także również nie kupuję tej ściemy o tym, że kompy musiały by być nie wiadomo jakie.

Problem jest taki że wersję na konsolę starej generacji, na handhieldy i konsole obecnej generacji robiły różne ekipy, i to nie jest na każdej konsoli ta sama gra. Tak więc to nie była optymalizacja, tylko zrobienie nieco innej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, z fizyką jest prawie jak z raytracingiem, trudno sprawić, aby na każdym (różnym) sprzęcie PC chodziła bez zarzutu ;)

A co do braku wersji TFU na PC - gdyby zapewnili już teraz, że gra wychodzi także na komputery osobiste, ilu napalonych na nią ludzi kupiłoby którąś z konsol?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Xbox 360 ma trzyrdzeniowy procek z zegarem 3 GHz to Quady by tej gry nie udźwignęły? Dajcie spokój... twórcy gry po prostu nie umieją silnika gry zoptymalizować. Zobaczymy jakie będą miały wymagania sprzętowe Red Faction: Guerilla tam to dopiero ma być fizyka. A wyjdzie na PC... Może jednak twórcy w przyszłości wydadzą Star Wars: The Force Unleashed na PC?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2008 o 10:50, EmperorKaligula napisał:

> No taaak... Nawet na głupiego DS-a wyjdzie, a pecetowcy muszą obejść się smakiem
:/

bez takich! na DSa jest masa swietnych gier!



Po prostu większośc PC-towców to ludzie którzy nigdy nie grali na konsoli i nie potrafią docenic żadnej z nich. Na DS-ie jest dużo grywalnych gier, grafika to nie wszystko. :P Konsola ma inną architekturę niż PC. Dlatego to co na konsoli śmiga bez zacięcia, na PC wymagało by już naprawdę mocnego sprzętu. Do tego dochodzi jeszcze optymalizacja silnika. Kiedy wychodził pierwszy Gears of War producenci nie mogli przekroczyc jakiejś bariery bo w tedy już by się "tneło". A dziś po modernizacji silnika mogą mogą w GoW2, z ładniejszą grafą, pokazac ponad 2 razy tyle bez zmniejszenia płynności gry!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już większej ściemy to nie mogli walnąć. Żałosne po prostu. Wystarczyło powiedzieć ze są za leniwi. Jakoś inni twórcy gier nie narzekają, że każdy PC ma inną konfigurację i potrafią zrobić dobrze zoptymalizowaną grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaaa..... a Wii, to normalnie liczy fizykę na poziomie 10 zintegrowanych akceleratorów fizyki!!!!! O tak! To tu leżała jego ukryta moc! Ma szczęście mistrzom kodu piszącym tę grę udało się odkryć te ukryte pokłady mocy dżemiące w Wii! Gratulacje!

EDIT:

Fizyki skalować nie można? To może podeślę im mój egzemplarz GRAW 2 (niech stracę), może zobaczą, że fizykę skalować jednak MOŻNA!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LucasArts pierniczą głupoty. Sprzętowo PC udźwignie dużo więcej niż jakakolwiek konsola, po prostu im się nie chce robic, tym bardziej, że zapewne podpisali papier na wyłącznośc na konsole. Plujmy na niesolidną i olewającą nas firmę, TFUUUU panowie i panie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jasne PS2 , PSP i Wii to takie zaawansowane konsole że pC to przy nich kalkulator, kłamstwo szyte grubymi nićmi , najmocniejsze kompy mogą uciągnąć potężniejsze gry od tego TFU , najwyżej nie zarobią na nas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niezwykle trudno było nam podjąć taką decyzję, jednak należy pamiętać, że nie można skalować fizyki.

Tak samo trudno jak z Battlefrontem III i jeszcze paroma innymi grami?

A te ich tłumaczenia to niech se w d... wsadzą - żadnen jeden się na coś takiego nie nabierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj ludzie nie przesadzajcie jeśli chcecie pograć to zamiast kupić nowej karty graficznej kupcie X0 którego można już dostać za 700zł i będziecie mogli cieszyć się takimi produkcjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tu czegos nie rozumiem, fizyke gry udzwignie psp, ps2 a PC juz nie? hehehe dobre... wiekszych bredni nie czytałem :):) moze i sie nie znam ale dla mnie to sa jakies głupoty:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować