Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

O braku TFU na PC

115 postów w tym temacie

A to wszystko po to aby fani SW którzy mają PC a nie mają konsol musieli kupić którąś z nich ... taki cichy sojusz. Ale ja mam to gdzieś ... mam PS3,PS2 i PSP i zapewne i tak pogram w TFU ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to mnie facet rozśmieszył. Xbox 360 i PS3 nawet wykorzystane do granic swoich możliwości nie mogą się równać wydajnością z obecnym, do tego dosyć przeciętnym, kompem (Core 2 Duo, GF 9600/8800 GT, 2GB RAM). Pociągnięcie Star Warsa to bułka z masłem dla nowych kart graficznych, w końcu nie z takimi grami już sobie blaszaki radziły. Crysis pod każdym względem przebija TFU i jakoś ma moim 8800 GTX bez najmniejszych problemów śmigał w wysokich detalach i 1680x1050. Niech więc twórcy nie pieprzą bzdur, tylko powiedzą szczerze, że albo im się konwersji nie chce robić, albo po prostu nie potrafią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tja... grałem u kumpla w demko na PS3 i nie jestem zachwycony. Silnik fizyczny jest ok, ale sama MOC to przegięcie w tej grze. Główny bohater na 1 poziomie rzuca TIE-FIGHTERAMI, ma jakiś magiczny Haduken który zmiata wszystko na swojej drodze, Mieczem świetlnym w mangowy sposób przecina AT-ST na pół. Płacz i zgrzytanie zębów, kicz i tandeta leje się po ekranie telewizora. W grze nie kierujemy jediem, ale jakimś Son Goku z Dragonballa. On nawet potrafi się zatrzymać w powietrzu i przez kilka sekund machać w bezruchu mieczem! Zupełnie jak w tym anime.

Ani grafika, ani ta fizyka nie wygląda aż tak imponująco jak zapowiadali. Nie mam zamiaru tolerować takich kłamstw od twórców. Eeeh...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2008 o 10:37, baniolek247 napisał:

Napisz ktoś jaki komp obecnie dorównuje mocy xboxa360, bo mi się wieżyc nie chce za to
prawda z tą fizyką... Taki GTX260 nie da rady?! bez przesady...

Ciężko powiedzieć gdzie jest ta granica. Powiem tak - zgadzamy się, że wersje na PC są gorzej zoptymalizowane, tak? Zgadzamy się, że dodatkowo komp musi udźwignąć ciężki system.
Komp: Radeon 4850 (530PL) Z procesorem Core 2 Duo E4500 (350PLN) daj radę Mass Effect na maksa. Reszta części w tym kompie to "drobne" które zwiększają wartość całości do około 1500 PLN. Nie wiem dokładnie ile, bo mam tak złożoną konfigurację (z głową), że przez 3 lata wymianą płyty głównej czy RAM czy innych podzespołów przejmować się nie muszę. Ot i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak tamte info to była lipa. Cóż, w sumie można się było tego spodziewać.

Fizyka tej gry miecie i nie dziwie się że ciężko by było to wrzucić w różnych wersjach na PC.
No chyba żę z fizyką i bez niej, ale wtedy byłby wielki płacz że jak tak mozna dzielić graczy i w ogóle...

Przejdzie się na konsoli i tyle :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


""Ani grafika, ani ta fizyka nie wygląda aż tak imponująco jak zapowiadali. Nie mam zamiaru tolerować takich kłamstw od twórców. Eeeh...""


spoko .. mówisz to grając w demo które jest okrojone i żałośnie słabe.. pograsz w fulla to dopiero pisz że to kłamstwa.. -,-

--------------------------------------------------------------------------------

""A to mnie facet rozśmieszył. Xbox 360 i PS3 nawet wykorzystane do granic swoich możliwości nie mogą się równać wydajnością z obecnym, do tego dosyć przeciętnym, kompem (Core 2 Duo, GF 9600/8800 GT, 2GB RAM). Pociągnięcie Star Warsa to bułka z masłem dla nowych kart graficznych, w końcu nie z takimi grami już sobie blaszaki radziły. Crysis pod każdym względem przebija TFU i jakoś ma moim 8800 GTX bez najmniejszych problemów śmigał w wysokich detalach i 1680x1050. Niech więc twórcy nie pieprzą bzdur, tylko powiedzą szczerze, że albo im się konwersji nie chce robić, albo po prostu nie potrafią.""


i co z tego że twój piec ma full detale na crysisie? ... problem polega na tym że PS3 ma stały framerate 60fps..
a twój komp może miec 20-30 ... lipa jest tylko na Xboxie który chodzi tak sobie.. w większości gier wyświetla czasami na ekranie 20 klatek co widać.. PS3 ma w sobie duża nie odkrytą moc.... i zgodzę się z tobą że nie potrafią zrobić tej konwersji na PC.. ale nie chcą się do tego przyznać :] trochę śmieszne.. ale niech się uczą.. co do grafy w TFU.. jest nexgenowa.. w zamkniętych lokacjach nie powala... Dla mnie po przejściu 3 lvl.. gra ma wady... ataki ala DMC4... atakowanie i zatrzymywanie się w powietrzu.. oraz jest za łatwa.. jedynie pojedynki z jedi są ciężkie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> zara, zara... PS2 udzwignie a PC-ty nie??

A kto powiedział że gra ma ten sam content w wersji PS3 i PS2 ??
Ten sam tytuł jest, ale gry różnią się diametralnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PS3 i XBOX 360 wykorzystane do granic możliwości?Ha,a miały był wykorzystane mozliwości dopier 2010 roku.
Móiwiąc prościej silnik gry jest cienki ,a programiści nie umieja programowac na PCty.Widać że silnik tej gry z początku był tworzony na konsole.A na PCty po prostu by sie po prostu kaszanił i trzeba by było wgrywać dziesiatki patchy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2008 o 13:10, Tyron napisał:

PS3 i XBOX 360 wykorzystane do granic możliwości?Ha,a miały był wykorzystane mozliwości
dopier 2010 roku.
Móiwiąc prościej silnik gry jest cienki ,a programiści nie umieja programowac na PCty.Widać
że silnik tej gry z początku był tworzony na konsole.A na PCty po prostu by sie po prostu
kaszanił i trzeba by było wgrywać dziesiatki patchy.


A jeszcze jedno .Jeśli KOTOR 3 nie powstanie na PC.To ja jako gracz bojkotuje całkowicie świnie Lucasa i będe kupował jedynie z ich firmy piraty specjalnie ,dla tych wrednych głupców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widze ze niektorzy nie rozumieja roznicy w pisaniu oprogramowania pod okreslona architekture.
PS3, X360, WII itd. - na te konsole pisanie gier jest proste i nie wymaga zastanawiania sie nad wieloma problemami jak ilosc dostepnej pamieci czy dostepna moc obliczeniowa .

Na PC sprawa jest utrudniona ze wzgledu na to ze tak naprawde konfiguracji sprzetu ktore trzeba przewidziec przy pisaniu kodu jest naprawde ogromna ilosc. Trudno oczekiwac zeby programisci umiescili w grze magiczny suwak ktorym ustawialoby sie zlozonosc obliczen wykonywanych przez kod stosownie do kazdego sprzetu ( chociaz mozna zawsze umiescic wymagania minimalne typu 4 rdzeniowy procesor ,4gb ram , GF GTX lub ATI 4870 ). Ktos moze posiadac silny procesor ale niewydajne GPU, znowu ktos inny najnowszego GF-a czy ATI, a slaby CPU. I teraz trzeba do tego wszystkiego trzeba zoptymalizowac kod zeby wszystkim dogodzic.

ZROZUMCIE wkoncu, nie wszystkim producentom kalkuluje sie tworzenie gier na PC w tym momencie. Czas zdjac klapki z oczu, to czy dana gra sie ukaze czy nie na dana platforme podyktowane jest bilansem kosztow/zyskow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe. PS3, czy X360 są słabsze od PC średniej klasy. Nie rozumiem, czemu nie chcą dodatkowo wykonać portu na PC i dodatkowo zarobić parę milionów... Nie to nie, ich sprawa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż. Jak nie chcą to niech nie robią, ich sprawa. Ale tłumaczenie się fizyką, grafiką raczej śmieszy niż cokolwiek wyjaśnia. Wywołany już wcześniej Crysis, czy nadchodzący Warhead grafiką biją TFU na głowę. Co do fizyki to faktycznie, jej zmiana znacznie wpłynęła by na rozgrywkę, tyle że nowsze karty powinny sobie z tym radzić. Jeżeli nawet minimalne wymagania na pceta miałyby być takie jak zalecane GTA IV to nie jest to poza zasięgiem przeciętnego gracza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2008 o 13:30, Mściwój napisał:

Hehe. PS3, czy X360 są słabsze od PC średniej klasy. Nie rozumiem, czemu nie chcą dodatkowo
wykonać portu na PC i dodatkowo zarobić parę milionów... Nie to nie, ich sprawa...


tak, ale jest drobna różnica. każde PS3 jest takie samo (w przybliżeniu) i projektanci nie muszą się martwić czy na danej konfiguracji pójdzie. robią grę pod jeden model. a przy PC koszty produkcji wzrastają kilkukrotnie, z powodu potrzeby dostosowania gry pod różne konfiguracje. grafa osłabia się automatycznie, a moc obliczeniowa konsoli jest znacznie wyższa niż przeciętnego PC, więc fizyka byłaby marna, a na konsoli jest znakomita. A co do tych paru milionów, to rak piractwa trawi rynek gier PC i opłacalność gier PC jest coraz mniejsza, wręcz znikoma. to niestety nie jest takie proste jak się wydaje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2008 o 14:23, Zakrzysiunio napisał:

tak, ale jest drobna różnica. każde PS3 jest takie samo (w przybliżeniu) i projektanci
nie muszą się martwić czy na danej konfiguracji pójdzie. robią grę pod jeden model. a
przy PC koszty produkcji wzrastają kilkukrotnie,

Pojechałeś ostro po bandzie. Koszty produkcji to nie tylko programowanie i inne kwestie techniczne. Koszty produkcji gier konsolowych osiągaja kwoty, których nie powstydziłby się Titanic czy inny kinowy hit. Sama promocja GTAIV kosztowała MS 50 MUSD. Promocja Halo 3 pewnie jeszcze lepiej. Samo programowanie na konsole też nie jest takie różowe, bo gracze chcą coraz lepszej grafiki, a konsole jak sam mówisz są wszystkie takie same. A do tego wśród konsol też jest konkurencja i trzeba juz robić nie jedna ale tak na prawdę kilka autonomicznych gier. Wszystko ma swoje jasne i ciemne strony. Ale koszty produkcji na konsolach są wielokrotnie większe.Dołóż do tego fakt, że producent gry potem jeszcze musi odprowadzać haracz do producenta konsoli. Im więcej konsol tym większy łączny haracz.

Dnia 13.09.2008 o 14:23, Zakrzysiunio napisał:

z powodu potrzeby dostosowania gry pod
różne konfiguracje. grafa osłabia się automatycznie, a moc obliczeniowa konsoli jest
znacznie wyższa niż przeciętnego PC, więc fizyka byłaby marna, a na konsoli jest znakomita.

To są jakieś potwierdzone informacje?

Dnia 13.09.2008 o 14:23, Zakrzysiunio napisał:

A co do tych paru milionów, to rak piractwa trawi rynek gier PC i opłacalność gier PC
jest coraz mniejsza, wręcz znikoma. to niestety nie jest takie proste jak się wydaje...

Powody spadku opłacalności na PC są zupełnie inne, ale nie lubię wciąż pisać tego samego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.09.2008 o 14:23, Zakrzysiunio napisał:

tak, ale jest drobna różnica.(...)


Fakt. Trzeba silnik przystosować do wyświetlania tekstur, modeli o wyższej i niższej rozdzielczości. Jeżeli engine jest mało plastyczny to od razu wymagania skaczą w górę, bo musi "nadganiać".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować