Zaloguj się, aby obserwować  
Ferilas

Deus Ex/ Deus Ex: Invisible War: Temat ogólny

504 postów w tym temacie

Dnia 21.04.2010 o 16:15, likop2 napisał:

To Paul umiera?
JA przechodziłem grę już 3 razy, i ani razu czegoś takiego nie zauważyłem.

W grze możesz zadecydować o śmierci lub przeżyciu bodaj... 3 postaci. Paula, Doktorka z UNATCO który się tobą zajmował gdy do nich należałeś i Jocka (tego gościa który lata helikopterem) Może jeszcze kogoś ale dawno grałem więc już nie pamiętam dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2010 o 14:41, In_The_End napisał:

Hej czy ktoś nadal tu jest?

Yep.

Dnia 21.04.2010 o 14:41, In_The_End napisał:

Przede wszystkim jak zdobywamy doświadczenie?

Za wykonywanie misji głównych i pobocznych, za pomaganie enpecom, za odkrywanie ukrytych lokacji [ to się zwało jeśli dobrze pamiętam Bonusem Eksploracyjnym ].

Dnia 21.04.2010 o 14:41, In_The_End napisał:

Jestem w pierwszej misji i trochę zaskoczyła mnie swoboda działania.

Heh ... a to ciekawe. :-P
>O ile się nie mylę

Dnia 21.04.2010 o 14:41, In_The_End napisał:

to można wejść do statuy albo od prawej, albo od lewej.

Jest główne wejście, można też wejść od tyłu (?) górą, wspinając się po metalowych skrzynkach. Innego wejścia chyba nie ma.
>Można niezabijać nikogo, bądź

Dnia 21.04.2010 o 14:41, In_The_End napisał:

podkradać się od tyłu i jechać przeciwników z noża.

Oczywiście, swoboda działania to podstawa jednak zamiast noża sugerowałbym używanie granatów z gazem pieprzowym, spray''u z owym gazem, pałki lub minikuszy na strzałki paralizujące [ to bardzo ważne ]. W każdym razie uwierz - lepiej jest eliminować wrogów by padli nieprzytomni niż zabijać. Jak skończysz misję to się przekonasz.

Dnia 21.04.2010 o 14:41, In_The_End napisał:

Widziałem już kilka robotów. Da się je unieszkodliwić paralizatorem?

Nie. Na boty jest kilka sposobów - najprostszy - ominięcie ich. :-P Poza tym można używać GEP Guna, wyrzytni rakiet, granatów EMP z impulsem elektromagnetycznym lub żółtego granatu [ zapomniałem nazwy ] który "przestawi" bota by był po naszej stronie. Czasami da się też sterować nimi ze shackowanego panelu. I chyba da się jeszcze unieszkodliwić bota za pomocą drone''a ale to wymaga odpowiednio wszczepionej augmentacji.

Dnia 21.04.2010 o 14:41, In_The_End napisał:

Wybrałem na samym początku kusze, ale totalnie nie idzie mi zabijanie za jej pomocą wrogów.
Celuje w głowę, nawet z bliska, a i tak nikogo nie zdjąłem za pierwszym strzałem:/

Bez odpowiedniego skilla na broń podstawową to nie przejdzie.
>Z

Dnia 21.04.2010 o 14:41, In_The_End napisał:

pistoletem mam ten sam problem.
Macie jakieś rady na początek?

Dużo cierpliwości, częste sejwowanie, czytanie wszystkich napotkanych notek, rozmawianie "do końca" z każdą napotkaną postacią, korzystanie z informacji, podsłuchiwanie rozmów. Poza tym o wiele lepiej najpierw jest pytać a dopiero potem strzelać.

Dnia 21.04.2010 o 14:41, In_The_End napisał:

Czy gra jest długa?

Jak na dzisiejsze standardy to tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oprócz nich [ na pewno nie pomyliło ci się nic z tym doktorkiem z Unatco? Ja nic takiego nie pamiętam ale kiedy ja w to grałem >< ] można uratować

Spoiler

Lebedeva przy okazji pozbywając się upierdliwej agentki Navarre

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2010 o 16:41, Tyler_D napisał:

Oprócz nich [ na pewno nie pomyliło ci się nic z tym doktorkiem z Unatco? Ja nic takiego
nie pamiętam ale kiedy ja w to grałem >< ] można uratować

Spoiler

Lebedeva przy okazji
pozbywając się upierdliwej agentki Navarre

.

Lebedeva z tego co pamiętam można tylko oszczędzić (Navarre i tak go zabije, a jej raczej się zabić nie da, przynajmniej nie wtedy) co do doktorka to jestem niemal pewien. Można albo zaproponować mu żeby poszedł z nami, odmówi, ale potem jakoś dotrze do Tracera Tonga, albo powiedzieć żeby został i trzymał głowę nisko, ale wtedy go chyba zabiją w czystce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2010 o 16:48, Hubi_Koshi napisał:

Lebedeva z tego co pamiętam można tylko oszczędzić

No właśnie nie.
>(Navarre i tak go zabije, a jej raczej

Dnia 21.04.2010 o 16:48, Hubi_Koshi napisał:

się zabić nie da, przynajmniej nie wtedy)

Da się, oj da. A jak? Bardzo prosto -

Spoiler

przybywamy przed nią do samolotu z Lebedevem, NIE zaczynamy rozmowy z nim tylko na ścianie w korytarzyku przed pokojem w którym siedzi Lebedev przyczepiamy LAMa. Potem należy się gdzieś ukryć. :-P Po chwili powinna przybieć Anna która po drodze zginie przez owy granat. Wypróbowane i potwierdzone. :-) Mamy jedną przeciwniczkę mniej i żywego sojusznika. Potem chyba krótka gadka z nim, on znika i mamy questa zaliczonego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2010 o 16:52, Tyler_D napisał:

Da się, oj da. A jak? Bardzo prosto -

Spoiler

przybywamy przed nią do samolotu z Lebedevem,
NIE zaczynamy rozmowy z nim tylko na ścianie w korytarzyku przed pokojem w którym siedzi
Lebedev przyczepiamy LAMa. Potem należy się gdzieś ukryć. :-P Po chwili powinna przybieć
Anna która po drodze zginie przez owy granat. Wypróbowane i potwierdzone. :-) Mamy jedną
przeciwniczkę mniej i żywego sojusznika. Potem chyba krótka gadka z nim, on znika i mamy
questa zaliczonego.


Spoiler

Hoho, będę musiał zapamiętać i wypróbować przy następnym przechodzeniu Deusa, dzięki za informacje :-) Czyli potem już nie musimy z nią walczyć/wysadzić jej Kill Switchem uciekając z UNATCO ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2010 o 16:10, Hubi_Koshi napisał:

> pistoletem mam ten sam problem.
Z dostępnej amunicji wybierz zatrute (zielone) i strzel JEDEN raz w przeciwnika po czym

A jak się zmienia amunicję:o?
Tyler_D

Dnia 21.04.2010 o 16:10, Hubi_Koshi napisał:

Jak skończysz misję to się przekonasz.

Zabiłem już z 4 więc może innym razem. A czy da się ich ogłuszyć pałką?(o ile taki przedmiot istnieje w grze)

Dnia 21.04.2010 o 16:10, Hubi_Koshi napisał:

czytanie wszystkich napotkanych notek, r

Mam nadzieje, że informacje z notatek są zapamiętywane:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2010 o 18:13, In_The_End napisał:

A jak się zmienia amunicję:o?

Wchodzisz do inwentora, klikasz broń (czyli np tą kuszę) i tam w opisie broni będziesz miał do wyboru różne rodzaje amunicji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2010 o 18:13, In_The_End napisał:

A jak się zmienia amunicję:o?

Tak jak napisał ci to Hubi, ewentualnie możesz to zrobić odpowiednio skonfigurowanym przyciskiem. Wystarczy go sobie przypisać w opcjach.

Dnia 21.04.2010 o 18:13, In_The_End napisał:

Tyler_D
Zabiłem już z 4 więc może innym razem. A czy da się ich ogłuszyć pałką?(o ile taki przedmiot
istnieje w grze)

No tak, da się ogłuszyć chyba tylko minikuszą na strzałki zatruwające, pałką [ jest bodajże przy ciele jednego z martwych żołnierzy Unatco, zaraz na początku wyspy, tam gdzie kończy się molo i kroczy bot ] i paralizatorem.

Dnia 21.04.2010 o 18:13, In_The_End napisał:

Mam nadzieje, że informacje z notatek są zapamiętywane:P

Tak, do wszystkiego masz dostęp z odpowiedniego menu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy to item o nazwie "baton"(xp)?
Kurcze, nie wiem teraz jak mam grać:D Skoro mówicie, że skradając się i nie eliminując wrogów są lepsze zakończenia misji etc... Jestem w kropce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2010 o 18:50, In_The_End napisał:

Czy to item o nazwie "baton"(xp)?
Kurcze, nie wiem teraz jak mam grać:D Skoro mówicie, że skradając się i nie eliminując
wrogów są lepsze zakończenia misji etc... Jestem w kropce.

Och nie przejmuj się tym zbytnio :-) Na razie po prostu graj, jeśli chcesz zabić, zabij, jeśli nie to nie. różnice między pacyfistyczną, a eksterminatorską wersją grania nie są takie wielkie, czasem dostaniesz parę dolców więcej, albo jakąś dodatkową amunicję, ale ogólnie nie ma to jakiegoś Ogromnego znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2010 o 18:50, In_The_End napisał:

Czy to item o nazwie "baton"(xp)?

Tak, dokładnie tak.

Dnia 21.04.2010 o 18:50, In_The_End napisał:

Kurcze, nie wiem teraz jak mam grać:D Skoro mówicie, że skradając się i nie eliminując
wrogów są lepsze zakończenia misji etc... Jestem w kropce.

Lepsze? Hm ... ciężko powiedzieć - dam tu lekkiego spoilera - jeżeli nie będziesz zabijał tylko starał się powalać wrogów by padali nieprztomni nie dostaniesz opieprzu tylko pochwałę od swojego przełożonego. Poza tym dostaniesz więcej kasy i chyba więcej doświadczenia oraz itemków ale tego nie jestem pewien. Oprócz tego musiałbym wspomnieć o czymś innym ale to już za bardzo zdradzałoby całą fabułę i intrygę a ta jest mistrzowska. Graj tak jak chcesz, po prostu. Wczuj się i rób tak jak uważasz, prawie pewne jest jedno. Wrócisz do tej gry a nawet za piątym razem znajdziesz coś czego wcześniej nie zauważyłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok jeszcze jedna kwestia, a mianowicie skakanie. Daje screena. Za tymi skrzyniami jest pomieszczenie, ale nie mogę na nie wskoczyć i tam wjeść. Pewnie jest wejście z innej strony, ale nvm. Spróbowałem wskoczyć na krzesło, a potem na skrzynie, ale jest to też niewykonalne. Czy w grze więcej jest takich mini przeszkód, którymi się nie przejmować;o?

20100421191213

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Pewnie jest wejście z innej

Dnia 21.04.2010 o 19:12, In_The_End napisał:

strony, ale nvm.

Najlepiej zrobisz jak dostaniesz się tam w pewien sposób. Jeżeli dobrze pamiętam w tym pomieszczeniu w którym teraz jesteś jest kratka wentylacyjna przy podłodze - otwórz ją, wślizgnij się tam a dotrzesz do pomieszczenia lecz uwaga, przygotuj się na bodaj 3 strażników oraz dużą możliwość uruchomienia przez nich alarmu.
>Czy w grze więcej jest takich mini przeszkód, którymi się nie przejmować;o?
Zdarzają się ale bardzo sporadycznie. Ja sobie żadnej takiej nie przypominam a nawet jeżeli się takowa trafi to na sto procent zawsze jest co najmniej jedno inne wejście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2010 o 19:12, In_The_End napisał:

Ok jeszcze jedna kwestia, a mianowicie skakanie. Daje screena. Za tymi skrzyniami jest
pomieszczenie, ale nie mogę na nie wskoczyć i tam wjeść. Pewnie jest wejście z innej
strony, ale nvm. Spróbowałem wskoczyć na krzesło, a potem na skrzynie, ale jest to też
niewykonalne. Czy w grze więcej jest takich mini przeszkód, którymi się nie przejmować;o?

Tych skrzyń nie możesz obejść ani podnieść, ale jest wejście z innej strony (w holu budynku, drzwi z boku za laserami, lub w pomieszczeniu do którego wcześniej dotarłeś tunelem, są tam drzwi które albo możesz wysadzić materiałami wybuchowi, albo otworzyć wytrychem. W tej części budynku jest gość którego musisz uratować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2010 o 20:07, Magok napisał:

Nie za jasno masz na monitorze ?

Włączyłem lampkę, która była na stole:P
btw do tego pomieszczeni dostałem się właśnie kanałem wentylacyjnym, ale już od wewnątrz.

Ok, pierwsza misja za mną. Jestem teraz w bazie. Mam jeszcze kilka pytań, które zrodziły się od tego czasu.
W siedzibie tej organizacji jest przynajmniej z 8 zamkniętych drzwi. Czy opłaca się je otwierać i poświęcać wytrychy? Czy da się gdzieś kupić wytrychy? Jak na razie miałem możliwość kupienia amunicji, ale z uwagi na fakt, że działam po cichu to znajdywana w zupełności mi wystarczy.
Czy jest możliwość sprzedania zbędnych śmieci?
Czy jeszcze do tej siedziby wrócę:o?
Za pierwszą misję dostałem bonusowo 115 expa i ponad 200 kasy. Znalazłem też bez problemu ukrytą lokacje.
Czy zawsze tak będzie, że po wykonaniu misji, trzeba będzie udać się do punktu zbiórki? Dzięki temu można poświecić trochę czasu na przeszukiwanie miejsc, w których się nie było.
Czy w grze będzie jakiś sklep? Mam już ponad 1000 w gotówce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2010 o 21:07, In_The_End napisał:

W siedzibie tej organizacji jest przynajmniej z 8 zamkniętych drzwi. Czy opłaca się je
otwierać i poświęcać wytrychy?

Zależy - aby za bardzo nie spoilerować powiem tylko że przynajmniej raz będziesz miał sporo czasu by wszystkie drzwi sobie posprawdzać i pootwierać. Jeżeli masz dużo picklocków to możesz się pobawić i poszperać, jeżeli nie - twój wybór. Jak mówiłem - będzie jeszcze co najmniej jedna szansa na ich dokładne przeszukanie. Poza tym - próbowanie otwierania ich przy pomocy granatów lub GEP Guna w bazie nie jest zbyt mądre. :-P
>Czy da się gdzieś kupić wytrychy?
Kupić nie - można albo dostać albo znaleźć.
>Jak na razie miałem

Dnia 21.04.2010 o 21:07, In_The_End napisał:

Czy jest możliwość sprzedania zbędnych śmieci?

Nie.

Dnia 21.04.2010 o 21:07, In_The_End napisał:

Czy jeszcze do tej siedziby wrócę:o?

Tak.

Dnia 21.04.2010 o 21:07, In_The_End napisał:

Czy zawsze tak będzie, że po wykonaniu misji, trzeba będzie udać się do punktu zbiórki?

Nie zawsze ale dość często.

Dnia 21.04.2010 o 21:07, In_The_End napisał:

Czy w grze będzie jakiś sklep? Mam już ponad 1000 w gotówce.

Sklep nie - można używać automatów do napojów i takich tam. Większość kasy wydasz rozmawiając z enpecami i płacąc im za przedmioty lub informacje. Ewentualnie można ich wspomóc dając im kasę ale to bardzo rzadko.

PS. Mała podpowiedź. Gdy będziesz się wybierał na drugą bodajże misję by odebrać ładunek Ambrozji weź ze sobą batonik albo paczkę jedzenia - przyda się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować