Zaloguj się, aby obserwować  
Ferilas

Deus Ex/ Deus Ex: Invisible War: Temat ogólny

504 postów w tym temacie

Ano, już nie pomnę ile razy przechodziłem tę grę bo już naprawdę nie pamiętam ale za KAŻDYM razem znajdowałem coś nowego. Nową skrytkę, rozwiązanie problemu, kod do drzwi, cokolwiek. I teraz znów mnie wzięło. ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.12.2012 o 19:51, Tyler_D napisał:

Ano, już nie pomnę ile razy przechodziłem tę grę bo już naprawdę nie pamiętam ale za
KAŻDYM razem znajdowałem coś nowego. Nową skrytkę, rozwiązanie problemu, kod do drzwi,
cokolwiek. I teraz znów mnie wzięło. ^^

Nom dokładnie, przyjemność z odkrywania nowych rzeczy jest naprawdę ogromna. Heh gdy pierwszy czy drugi raz grałem to miałem problemy bo miałem albo za mało materiałów wybuchowych, wytrychów czy multi-tooli żeby wszystko oblookać, ale im człowiek dłużej gra tym lepiej mu idzie wykorzystywanie wszystkiego co znajduje. W późniejszych grach bywało że Nie Miałem Miejsca na ten cały sprzęt, mimo że wszystkie skrytki otwierałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to też jest prawda. Swoją drogą do dziś mnie zastanawia do czego służą te zakichane paczki papierosów? Bo w zasadzie wszystko inne mogło być użyte do czegokolwiek - swoją drogą - wiedziałeś że gaśnicą albo gazem pieprzowym w sprayu można opryskać lasery alaromowe [ niebieskie ] i przejść niezauważonym? :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.12.2012 o 20:36, Tyler_D napisał:

No to też jest prawda. Swoją drogą do dziś mnie zastanawia do czego służą te zakichane
paczki papierosów? Bo w zasadzie wszystko inne mogło być użyte do czegokolwiek - swoją
drogą - wiedziałeś że gaśnicą albo gazem pieprzowym w sprayu można opryskać lasery alaromowe
[ niebieskie ] i przejść niezauważonym? :-D

Ooo? O tym nie wiedziałem, gdy musiałem się przedostać przez lasery to zazwyczaj albo zasłaniałem je jakimiś pudłami albo po prostu rozwalałem granatami lub GEP Gunem. Papierosy to nie wiem... może jakieś odniesienie do Metal Gear Solid albo czegoś w tym rodzaju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Istnieje jakiś trik na powiększenie interfejsu w pierwszym Deusie? Nawet na mojej laptopowej rozdzielczości 1366x768 troszkę trudno się czyta te mróweczki na ekranie. ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamięta ktoś może gdzie dokładnie jest ten moment gdzie możemy sobie nabić co nieco punktów doświadczenia poprzez otwarcie / zamknięcie pewnych drzwi [ jaka lokacja, miło by było jakby ktoś też zarzucił miejscem ]? Wiem że na pewno coś takiego było tylko już niestety nie pamiętam gdzie ... any idea?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2013 o 16:34, Tyler_D napisał:

Pamięta ktoś może gdzie dokładnie jest ten moment gdzie możemy sobie nabić co nieco punktów
doświadczenia poprzez otwarcie / zamknięcie pewnych drzwi [ jaka lokacja, miło by było
jakby ktoś też zarzucił miejscem ]? Wiem że na pewno coś takiego było tylko już niestety
nie pamiętam gdzie ... any idea?

Chodzi o ten numer w Bazie łodzi podwodnych http://www.youtube.com/watch?v=39vcZ7oDBY0 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm ... teraz to mnie zagiąłeś. Właśnie odświeżam sobie Deusa i tego nie pamiętam, tzn nie kojarzę. Do tej pory wydawało mi się, że to było w jakimś biurze [?] na parterze w pewnej lokacji i chyba gdzieś blisko był w hangarze ten wielki bot kroczący, którego mogliśmy przez ''przypadek'' wywołać otwierając ów hangar / schowek. Czas pokaże, na razie jestem przy oswabadzaniu stacji metra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2013 o 00:32, Tyler_D napisał:

Hm ... teraz to mnie zagiąłeś. Właśnie odświeżam sobie Deusa i tego nie pamiętam, tzn
nie kojarzę. Do tej pory wydawało mi się, że to było w jakimś biurze [?] na parterze
w pewnej lokacji i chyba gdzieś blisko był w hangarze ten wielki bot kroczący, którego
mogliśmy przez ''przypadek'' wywołać otwierając ów hangar / schowek. Czas pokaże, na
razie jestem przy oswabadzaniu stacji metra.

Ja bym spróbował na dowolnych zawiasówkach: może to nie tylko w jednym miejscu działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może akurat gdzieś na dysku spolszczenie które swego czasu wisiało na fanowskiej [?] stronce deusex.pl? Chciałbym sobie pograć znów a z polską wersją językową byłoby to zdecydowanie i łatwiejsze i przyjemniejsze. Ktoś, ktokolwiek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2015 o 21:47, Tyler_D napisał:

Ma ktoś może akurat gdzieś na dysku spolszczenie które swego czasu wisiało na fanowskiej
[?] stronce deusex.pl? Chciałbym sobie pograć znów a z polską wersją językową byłoby
to zdecydowanie i łatwiejsze i przyjemniejsze. Ktoś, ktokolwiek?

http://www.portal24h.pl/pobierz/spolszczenia-gier/df/deus-ex/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2015 o 23:16, Shinigami napisał:

http://www.dx-revision.com/website/

Grzecznie czekam na wydanie finalnej wersji, pewnie przed premiera najnowszej odsłony
trzeba będzie sobie odświeżyć klasyka. W nowym stylu :)

"Wspólczesne" tekstury nałożone na "wczorajszą" geometrię - niedobrze mi się robi. Lepiej by ktoś przystosował staruszka do dzisiejszych systemów, a nie profanował operacjami plastycznymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie co to za różnica nie wiem, tekstury w wyższej rozdzielczości z dodatkowymi efektami przeszkadzają? W oryginał grałem, teraz zobaczę wersję odświeżoną przez fanów, Thief wyszedł na tym świetnie, mam nadzieję, że tutaj będzie podobnie.

Z tego co wiem z tą wersją nie ma problemów.
http://www.gog.com/game/deus_ex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2015 o 23:22, zadymek napisał:

"Wspólczesne" tekstury nałożone na "wczorajszą" geometrię - niedobrze mi się robi. Lepiej
by ktoś przystosował staruszka do dzisiejszych systemów, a nie profanował operacjami
plastycznymi.


Ech, to by było od cholery i trochę roboty - jasne, da się wziąć Unreal Engine 4 i odtworzyć w nim całą grę. Jakby zrobić to dobrze to wyglądałaby super. Z jednym ale - spróbuj tylko to zrobić a Square Enix wyśle w twoim kierunku armię prawników. Same tekstury raczej nie zwrócą ich uwagi ale odtworzenie gry nie raz i nie dwa kończyło się "prośbą" o zaprzestanie prac od producenta. Bo co jeśli ci to WYJDZIE - to wtedy jak wydać remake który potem będzie można sprzedać?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2015 o 23:42, Shinigami napisał:

Z tego co wiem z tą wersją nie ma problemów.
http://www.gog.com/game/deus_ex

To nie wiesz wszystkiego. Mody etc swoje, a gra swoje - na Win 8/7 renderer DirectX ma problem z jasnością (nie można zmienić), a z OpenGL świruje szybkość (nic nowego, mało który staroć nie w tym punkcie problemów). No i są jeszcze tradycyjne "wysypki".
@ziptofa
Nie chodzi o DX na UE4, tylko o przystosowanie starego DX (DeusEx) do działania na nowym ...DX (tym razem chodzi o DirectX:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować