Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Czego nauczyła członków Funcomu premiera AoC?

34 postów w tym temacie

"Czego nauczyła członków Funcomu premiera AoC ? "

Może....hm...Nie nadajemy się do PC (o MMO nie wspominając ^^), od roku 2009 zaczynamy robić gry na komórki, oczywiście super dopracowane i najwyższej jakości ;D

O właśnie, kto chce kupić Age of Conan EK ? Zapłacę za wysyłkę ! :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ Xarodon:
Jeszcze poczekam i zglosze sie do iebie jak bedziesz doplacal :P

@ news:
Ciekawe ze nie wspomnial nic o trzymaniu sie terminu na sile, mimo ze gra jest zrobiona do polowy i ma bugi na rok dalszych prac.
A tak przy okazji - byl tu juz news o przesunieciu na 2009 polskiego wydania AoC?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z Funcomu odszedł Gaute Godager. Ten, który z wielkiego potencjału wykreował fail. Ten, przez którego gotowa na wrzesień 2007 gra wyszła w maju 08. Tharaldsen zajmował się AoCem u jego początków i za jego sprawowania funkcji game directora przed Gaute wszystko było na dobrej drodze. Pozostaje więc mieć nadzieję, że Funcom wróci do normalności i Conan stanie się naprawdę dobrym MMO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

The Secret World na podstawie tego co już o nim powiedzieli będzie dla mnie chyba pierwszą grą MMO, za którą byłbym skłonny płacić abonament. Konspiracja, apokalipsa, Lovecraft- to moje klimaty :D Tym bardziej, że nie będzie to kolejna siekanka RPG, a raczej coś w rodzaju przygodówki/survival horroru. Oby tylko tego nie skopali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2008 o 19:11, rbialo napisał:

A tak przy okazji - byl tu juz news o przesunieciu na 2009 polskiego wydania AoC?

Coś faktycznie jakoś chyba go nie było na gram.pl. Widać FunCom czegoś tam się uczy,a gram.pl nie, nawet nie wiedzą co się u nich za ścianą dzieje. W planie wydawniczym i w sklepie gram.pl ciągle data premiery polskiego AoC to 2 października. -> ŻAŁOSNE <- to do ludzi z gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech lepiej dadza sobie na luz z AoC i polska wersja bo watpie by im zeszla ta wersja. Ludzie gry nie chwala, gra poza grafika nie ma nic do zaproponowania i niech naucza sie ,ze przeklady na jezyk ojczysty w grach MMo szykuje sie przed premiera. Dla czego podczas premiery mamy do wyboru jezyki : niemiecki,angielski,francuski,wloski a polskiego nigdy nie ma...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko nie rozumiem jednego ( bądź nie tylko jednego )

Czy za tą nową produkcję bierze się inna grupa ludzi ? Jeśli tak, to jakie doświadczenie zyskali ?
Jeśli nie, to czy AoC jest już w tak dobrym stanie że nie trzeba przy nim siedzieć ? ( mówię o twórcach, nie graczach ;P )
Czy za przeproszeniem, nasrali i każą innemu teamowi po nich sprzątać ?
A może zaniechali już ten ''projekt'', zostawili go by powoli umarł ? ( AoC )

Ehh idę grać w stalkera ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i gra jest zabugowana ale przynajmniej JEST. Czego o polskiej wersji AoC powiedzieć nie można. Kto to widział, aby opóźnić premierę gry o 3 miesiące z powodu głupiego patcha. No bez przesady panowie. Mogliście spokojnie wydać Conana w październiku, ludzie zaczęli by wtedy grę, a za 3 miechy zwyczajnie ściągnęli łatkę. W końcu to MMO, tutaj każdy ma dostęp do internetu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ooo jakie zbiorowisko ludzi anty AoC! A ktoś tu pamięta ile miechów po premierze pojawił się pierwszy działający poza BRS rad w WoW? A ktoś wie jak obecnie wygląda sytuacja w AoC? Sporo ludzi świetnie się przy tej grze bawi i sporo wróci jak tylko skończy się darmowy miesiąc w WAR. Można się z tym nie zgadzać, można wysuwać subiektywne argumenty, sucha prawda jest taka, że AoC już funkcjonuje nieźle, a do końca roku będzie wymiatać i nawet jeśli nie ściągnie takiej masy ludzi jak moloch mmorpg, czyli WoW, to nagromadzi solidną i zadowolą "bazę graczy" (playerbase). Widzę tutaj sytuację bardzo podobną do Eve Online, gdzie początki były gorzej niż fatalne, a teraz gra i community rośnie, rośnie i rośnie.

No ale cóż, narzekanie zawsze było popularne ;)

PS: Żeby nie było, uważam się za osobę dosyć obiektywną - przyznam, że pomysł z polską wersją i polskimi serwerami AoC to pomysł grubo chybiony. Oczywiście mogę się mylić, ale WSZYSCY ludzie, których znam i z którymi gram w AoC powiedzieli, że wolą grać z europejczykami niż zamykać się w gronie rodaków, z których (jeśli chodzi o środowisko gier sieciowych) reprezentuje swoją osobą jakiś sensowny poziom obycia w światach mmo i gier online ogółem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować