Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blizzard o karach za śmierć w Diablo III

72 postów w tym temacie

Się zobaczy jak z tymi karami śmierci :P. Sądzę, że może to być dobre rozwiązanie, ale też niekoniecznie więc poczekamy zobaczymy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech. To rozwiązanie jest dziwne. Śmierci w D2 były dość ciekawe, bo wymagające - tutaj wygląda to pobłażliwie, a do tego nie została poruszona kwestia utraty exp. po śmierci... Mam nadzieję, że trochę bardziej się wysilą ;)
Jednak Diablo III i tak kupie , pomijając już fakt, że pewnie gra, wzorem WoW''a, będzie też na Macach (które chce w przyszłości posiąść :) ) , a oprócz tego... To dziwne, ale w Diablo jest po prostu taka magia, a jak DII ma być jak DII, tylko że jeszcze lepsze i bez denerwujących mnie wad, to zapowiada się cudna rozgrywka. Tak szczerze, to jest to chyba moja druga po Guild Wars 2 gra, na której premierę na PC czekam z niecierpliwością :)

Ps. Wie ktoś coś może o równowadze broń-umiejętności? W DII mieliśmy weapon>skills, co było denerwujące - mam nadzieję,że tutaj to zmienią ;)

Pozdrowienia.
M.

Edit: A Teletubies Armor widziałem już daaawno ;-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.09.2008 o 20:05, Pile napisał:

Jestem nawet w stanie stwierdzić że nie oburzyłbym się bardzo na napis game over po śmierci.


Dla takich ludzi jak ty jest tryb Hardcore w Diablo 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gram już ponad rok w Diablo 2 na battlenecie i muszę powiedzieć że nie zgadzam się z wypowiedzą autora który piszę że gracze nie przywiązują wagi do zgonów. Otóż pewnie większość z was grała w Diablo 2 tylko w trybie single player i pewnie tylko na poziomie norm. Jeśli tak to faktycznie śmierć nie ma znaczenia bo poziom trudności jest tak przystosowany by każdy dał rade przejść grę. Śmierć zaczyna mieć znaczenie na poziomie Hell kiedy za zginięcie tracimy dużo expa, złota, a nasze ciało w większości przypadków leży otoczone hordą potworów nie dając nam żadnych szans na jego odzyskanie. W rzeczywistości śmierć wtedy oznacza utratę wielu godzin (powyżej 90 lvl nawet dni) spędzonych na expieniu postaci oraz konieczność opuszczenia aktualnej gry by odzyskać swoje ciało. Zapłata za śmierć jest więc bardzo sroga.

Natomiast system który miałby być wprowadzony w Diablo 3 znamy choćby z TitanQuesta i jeśli zaraz po śmierci mamy być gotowi do walki przy najbliższym checkpoincie to moim właśnie tutaj gracze przestaną zwracać uwagę na śmierć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej interesuje kwestia opuszczania miasta. Ma być czymś ważnym, pewna decyzją, która podejmujemy notabene w niezbyt łatwy sposób. Opuszczenie miasta ma się wiązać ze zmianą trybu gry z np. barter na fight. Czytałem wypowiedź Biashoka on pisze, że chcą zupełnie oddzielić, poróżnić miasto i "step". Proponuje lekturę na imperium diablo lub oficjalne forum D3. jesli idzie o cenę śmierci, to akurat nie mam jakiś wysublimowanych wymagań. Będzie jak będzie, a na stówę będzie świetnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.09.2008 o 20:13, strajker napisał:

Dlaczego na końcu tej notki prasowej jest napisane cyt.: "Producent: Blizzard Entertainment
| dystrybutor: brak"

Mam się obawiac że CD Projekt nie będzie dystrybutorem (wydawcą) "Diablo III" w Polsce?


Obawiać? Ilekroć dowiaduję się, że ów dystrybutor wydaje grę, której zakupem jestem zainteresowany, wydaję z siebie przeciągłe "niee!...". Pełne/kinowe wersje językowe (jeżeli spolszczą DIII bądź SC2, odwiedzę ich i osobiście spuszczę manto, gdyż zmuszony będę sprowadzać gry z zagranicy), oczekiwanie miesiącami na premierę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Karą za śmierć było przede wszystkim odebranie części kasy i pozostawienie całego ekwipunku w miejscu zgonu, a nie powrót do miasta, jak napisał autor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@principes

Podzielam Twoje obawy. Ja rozwiązuje to tak: kupuje grę w Polsce, a z netu ściągam angielską wersję. W przypadku Blizzarda klucz pasuje do wersji polskiej i pozwala na połączenie z BN, czuje się w pełni usprawiedwliowny robiąc tak, bo w końcu za grę zapłaciłem, kradzieży nie ma. Tak zrobiłem w przypadku w3 (pozatym polska wersja coś kłóci się z warkeys). Oby było tak w przypadku nowych produkcji Blizza - klucz pasujący do każdej wersji językowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro już punkty kontrolne i pojawianie się w określonym miejscu to powinno być to z pełną ilością życia, a nie tylko z jego częścią. Nawet jeśli zdrowie to ma się potem zregenerować to i tak jest to kiepskie rozwiązanie, wszyscy chyba pamiętają dynamikę rozgrywki z Diablo II, jeśli będziemy mieli mało życia, a wpadniemy w wir walki to na pewno znów szybko zginiemy. To może stworzyć błędne koło i zniechęcić do rozgrywki słabszych graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obrazek rządzi.
A sam pomysł Blizzarda wydaje mi się...za słaby. Moim zdaniem po śmierci przez jakiś czas powinny np. obowiązywać kary do statystyk, czy też dostawanego doświadczenia. Od razu zaczęto by ten problem traktować poważnie,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pomysł na karę za śmierć w trybie hardcore ;D Zmiana tekstur postaci i całego jej wyposażenia na rzeczony Teletubbies Armor. :PP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale i tak nie znajdą rozwiązania na sytuację, w której nasze zwłoki znajdują się w pobliżu bardzo niebezpiecznych stworów które niszczą postać bez wyposażenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować