Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blizzard o karach za śmierć w Diablo III

72 postów w tym temacie

Co po śmierci bęcie sie Teletubbisiem? :) byle nie Tinky Winky''m :] , a tak na serio z tą karą za śmierć to troche przesda powino być tak jak w poprzednich czensciach, tak wsumnie buło lepiej, przynajmiej dla mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy, to nie za bardzo mi się to podoba.
Trochę przypomina mi to zwykłą, liniową grę, gdzie poziom dzieli się na etapy połączone checkpointami. Osobiście nie pasuje mi to do hack''n''slash... Rozumiem, że za śmierć powinna być jakaś kara, ale lepiej byłoby np. odejmować punkty doświadczenia czy coś takiego. Wydaje mi się, że twórcy chcą uczynić Diablo III trochę bardziej realistycznym od poprzedników i dlatego nie dadzą nam możliwość wskrzeszenia swojej postaci. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.09.2008 o 22:09, Principes napisał:

> Dlaczego na końcu tej notki prasowej jest napisane cyt.: "Producent: Blizzard Entertainment

> | dystrybutor: brak"
>
> Mam się obawiac że CD Projekt nie będzie dystrybutorem (wydawcą) "Diablo III" w
Polsce?

Obawiać? Ilekroć dowiaduję się, że ów dystrybutor wydaje grę, której zakupem jestem zainteresowany,
wydaję z siebie przeciągłe "niee!...". Pełne/kinowe wersje językowe (jeżeli spolszczą
DIII bądź SC2, odwiedzę ich i osobiście spuszczę manto, gdyż zmuszony będę sprowadzać
gry z zagranicy), oczekiwanie miesiącami na premierę...


A co ty gadasz..Gry Blizzard''a zawsze były bardzo dobrze spolszczone.

A o karze śmierci nie myślę, bo ino jestem fanboyem blizzarda i wiem, że oni wiedzą co najlepsze dla ich dziecka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi to tam obojętne...jak zagram to powiem jak jest,ale jestem przyzwyczajony do D2...ale w D2 było najgorsze dednięcie,dlatego że część kasy poleciała z tym* :(.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.10.2008 o 15:45, konmen napisał:

Mi to tam obojętne...jak zagram to powiem jak jest,ale jestem przyzwyczajony do D2...ale
w D2 było najgorsze dednięcie,dlatego że część kasy poleciała z tym* :(.

I jak się padało na jakimś bossie to potem ciężko było z kasą, ja tak przy Diablo miałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyzwyczajenie, drugą naturą człowieka :) Myślę, że nie ma, co się denerwować zawczasu. Zmiany nie muszą iść na gorsze, pogramy.... i może się okazać, że ten sposób karania za śmierć nam przypadnie do gustu :)
A tak swoją drogą, zastanawiam się, czy Laa Laa zastąpi w trójce amazonkę, czy też może zabójczynię ;DDD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy jest ADoM i analogiczne hardcore z Diablo II - śmierć = śmierć. Nie ma postaci. Samo życie, chciałoby się powiedzieć.

Coś wymóżdżą. Chcą zrobić grę bardziej przystępną - zapewne chodzi o to, by za śmierć była jakaś wymierna kara dla postaci, która jednocześnie nie wiąże się z karą dla gracza w postaci obowiązkowego spaceru przez wyczyszczoną część mapy... Chyba najlepiej zrobić tak, że gracz kupuje kolejne życia z góry, na zapas. Inwestuje w to kasę, doświadczenie, może przedmioty (składając je w ofierze jakimś bogom?). Gdy zginie to odradza się w punkcie kontrolnym lub w innym konkretnym miejscu. Niemniej, jeśli zginie nie mając już kolejnego żywota - wtedy kara sroga, by gracz miał motywację by tą polisę ubezpieczeniową wykupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale gracze nie wiedzą czego chcą, bo tak źle i tak niedobrze... cokolwiek zrobią i tak komuś nie będzie pasowało... a musi być jakieś rozwiązanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.10.2008 o 23:16, hallas napisał:

(...) tak, że gracz kupuje kolejne życia z góry, na zapas. Inwestuje w to kasę, doświadczenie,
może przedmioty (składając je w ofierze jakimś bogom?). (...)


Zgadzam się z takim rozwiązaniem poza jednym jego elementem - inwestowanie doświadczenia. :) Uważam, że nieco za bardzo by mogło spowolnić to rozrywkę.
Druga sprawa, że inwestowanie kasy - normalka + inwestowanie sprzętu. Gdyby zrobili coś takiego, jak przelicznik, ile warty jest jakiś przedmiot i np. można go wymieniać na specjalną walutę, za którą dokupuje się dodatkowe życia. Oczywiście po śmierci odradzamy się gdzieś tam, a nie ciągniemy misję dalej, ale np. z połową życia [zależy jakby tam to zbalansowali]
W przypadku całkowitego braku tych "żyć" to jak dla mnie postać może nawet całkowicie zginąć. :) Chociaż jednak lepiej by było coby tam umarła tracąc np. sporo doświadczenia, odradzając się z końcówką życia, uszkodzonymi przedmiotami itp.
Generalnie rzecz biorąc - czekam. XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś na dedy narzekał? Czyżbym nikogo niesłyszał? Wg. mnie, W DII było spoko z dedami, chociaż najlepsi gineli tylko kilka razy w grze :). Ale ten teletubiś jest niezły, ale lepiej zacznijmy uciekać, to przecież pedał!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować