Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Retrogram - Populous, czyli trudno być bogiem

9 postów w tym temacie

gram.pl

Kiedy w 1989 roku Peter Molyneux próbował sprzedać swój najnowszy pomysł największym wydawcom, wszyscy oprócz EA przerazili się oryginalnej i niespotykanej dotąd koncepcji. EA wygrała na tej decyzji miliony dolarów, Bullfrog i Molyneux światowy rozgłos. Przed wami historia serii Populous. Zapraszamy!

Przeczytaj cały tekst "Retrogram - Populous, czyli trudno być bogiem" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Geńjusz, po prostu geńjusz! Takich wizjonerów w branży jest zaledwie kilku, reszta tylko liczy zielone.

Trudno z Hi-Octane dopatrywać się cech boskich. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak to jest, że kiedyś to ludzie potrafili takie gry stworzyć, że aż nie można było się oderwać od komputera i te gry się kochało. Teraz co najwyżej "ah, ładna grafika", a gre i tak wyrzucasz po pierwszym przejściu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hah ja jeszcze mam nawet płytkę oryginalną i to i w wersji na PC i na PSX :)
Gra cudo, nigdy nie zapomnę tych dni spędzanych na rzucaniu czarów i nawalaniu się z cudzymi wioskami :)
Need remake ASAP :)!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować