Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

TGS08: WAR - już 3/4 miliona subskrybentów!

39 postów w tym temacie

Momencik, WOW potrzebował 3m-ce na 1 000 000 użytkowników, a WAR zdobył 750 000 w ile? miesiąc od premiery? a wy twierdzicie ,że ma mniejszą dynamikę niż wow? Jeśli WAR utrzyma to tempo to po 3 miesiącach może mieć nawet 2 250 000!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Oczywiście należy nadmienić, że wtedy "Zamieć" nie musiała konkurować z World of Warcraft..."

Bardzo trafne stwierdzenie. Mam np. kumpla, który mimo, że lubi PvP ciekawi go nawet War nie zrezygnuje bo nie chce ryzykować, a WoW mu się podoba więc nie widzi sensu żeby kupić WAR''a. W podobny sposób myśli wielu ludzi za zachodnią granicą. Ich nie obchodzi czy będą płacić dwa abonamenty, to nie jest dla nich duży wydatek, największy problem to brak czasu na dwie gry mmo naraz, a jak mają jedna, którą lubią to po co kupować inną.
Może i WoW nie był pierwszy, ale to on zaczął gorączkę i praktycznie nie miał konkurencji w chwili premiery, można więc stwierdzić, że WAR radzi sobie lepiej niż dobrze. Co najciekawsze dla mnie to to, że wiekszość ludzi których spotkałem do tej pory pierwszy raz spotyka się z uniwersum warhammer''a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem, od premiery WAR''a minęło dokładnie 22 dni! (18 wrześnie premiera światowa) i już jest 750 tysięcy.
Panie Zaitsev, Pan w ogóle wie o czym pisze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2008 o 22:12, kozak40 napisał:

A ja tam czekam na dodatek do WoW-a, bo jak narazie ta gra jest najlepsza i staje się
coraz lepsza.


Tu bym się kłócił. To, że WoW staje się lepszy to mówią tylko ci co grali już po wyjściu TBC (bardziej zepsuć się nie da więc wydaje się lepszy). Ogólnie wciąż od 3 lat dostajemy to samo i praktycznie niemal żadnych poważniejszych zmian (poza tymi na gorsze w TBC ofc). WotLK niby fajny ale praktycznie wciaz nic nowego, DK przesadnie silny nawet po nerfach, glyphy też jak się fajnie zapowiadały to nerfneli i jest do kitu... jest jeszcze fryzjer. Oczywiście to tylko moja opinia ale więcej ludzi znam co się na to skarżyło niż przyklaskiwało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2008 o 22:23, Viollus napisał:

Sprawdziłem, od premiery WAR''a minęło dokładnie 22 dni! (18 wrześnie premiera światowa)
i już jest 750 tysięcy.
Panie Zaitsev, Pan w ogóle wie o czym pisze?


Czasami nie wiedzą :) War radzi sobie BARDZO dobrze jak na TAKI gatunek który ma tyle pozycji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Viollus twoje rozumowanie jest niestety pozbawione logiki... ponieważ większość osób na którym zależało pogranie w WAR już gra... teraz jedynie mogą dołączyć ci którzy obawiali się że będzie to nie wypał jak w przypadku premiery AoC... czyli nie licz że średnio będzie przychodzić 750 tys kont...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2008 o 22:30, tommy88c napisał:

Viollus twoje rozumowanie jest niestety pozbawione logiki... ponieważ większość osób
na którym zależało pogranie w WAR już gra... teraz jedynie mogą dołączyć ci którzy obawiali
się że będzie to nie wypał jak w przypadku premiery AoC... czyli nie licz że średnio
będzie przychodzić 750 tys kont...


Oczywiście że nie bo może to być więcej. Właśnie BARDZO dużo jest osób które ostrożnie podchodzą do tego. I ja sam pewnie z WoW wyląduje w War :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech, napisałem juz długaśnego posta ale poszedł się paść :/
Ok, mogłoby się wydawać że jak ktoś grę chciał kupić to juz to zrobił, niestety ta zadasda nie sprawdza się w przypadku mmo. Jak widzimy Wow potrzebował 3 miesięcy na przekroczenie miliona, ilu ludzi teraz w to gra nie musze chyba mówić. Wielu ludzi woli poczekać miesiąć, dwa lub trzy i dopiero później czytając konkretne recenzje i opinie graczy decyduje sie na zakup. Największą reklamę (bądź antyreklamę - vide AoC) grze robią sami gracze; gra ci się podoba to opowiadasz o niej znajomym w samych superlatywach, namawiasz do zakupu, w końcu oni decydują się na ten krok i jeśli im sie spodoba to namawiaja kolejnych i lawina toczy sie dalej. Oczywiście przyrost nowych graczy nie będzie już taki szybki, ale jednak bedzie, nie zapominajmy o tym że gra nie została jeszcze wydana w Azji ( tak mi się przynajmniej wydaję), a jak wiadomo tam maniaków takiej formy rozrywki nie brakuje ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

750 tysięcy subskrybentów w niecały miesiąc to bardzo dobry wynik. Granica miliona jest już na wyciągnięcie ręki. I coś mi się wydaje, że WAR przekroczy ją w krótszym czasie, niż te 3 miesiące, których potrzebował na zdobycie 1 000 000 użytkowników World of Warcraft.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamietajmy że te 750.000 ludzi gra jeszcze na darmowym miesiącu. Age of Conan miał podobne wyniki a dziś łaczą się jego servery ponieważ ludzie po miesiacu lub dwóch poprostu przestali w niego grac. Naprawdę jest jeszcze za wcześnie by mozna stwierdzic sukces tej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zauważcie tylko, że WoW przetarł szlak dla gier MMO, czyniąc je niezwykle popularne. Porównywanie 1 miliona graczy WoW w 3 miesiące, kiedy rynek gier MMO był ułamkiem tego, który znamy dzisiaj, a 750000 graczy w WAR po miesiącu, gdy gry MMO stały się koniem napędowym dla gier na PC jest ździebka bez sensu. To tak jak porównać sprzedaż samochodów osobowych 40 lat temu i dziś xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2008 o 00:13, Welin napisał:

Zauważcie tylko, że WoW przetarł szlak dla gier MMO, czyniąc je niezwykle popularne.
Porównywanie 1 miliona graczy WoW w 3 miesiące, kiedy rynek gier MMO był ułamkiem tego,
który znamy dzisiaj, a 750000 graczy w WAR po miesiącu, gdy gry MMO stały się koniem
napędowym dla gier na PC jest ździebka bez sensu. To tak jak porównać sprzedaż samochodów
osobowych 40 lat temu i dziś xP


I z drugiej strony jaka kiedyś była konkurencja a jaka jest teraz ? Zrobisz dobrą grę, ba nawet super ale bez odpowiednich środków i tak zbankrutujesz bo ludzie się o niej nie dowiedzą,nie przekonają na początku,będą zbyt przyzwyczajeni do innego MMO, nie będą chcieli zmieniać gry itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdy WoW miał premiere ilość ludzi ogólnie grająca w MMO była o te parę milionów mniejsza, to WoW przyciągnął do MMO zwykłych graczy. Więc teraz jest prościej nabijać licznik z graczami. A po drugie większość moich znajomych gra w WARa oczekując na dodatek pozniej dobija do 80 zobaczą co wyszło z WotLK i wtedy podejmą decyzję tak więc naprawdę bedzie można ocenić ilość graczy jaką WAR do siebie przyciągnął dopiero po nowym roku. Narazie te statystyki to o kant du... można sobie roztrzaskać. W WARa gram w LK zagram i wtedy dopiero podejmę decyzję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować