Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Diablo III z automatycznym podnoszeniem statystyk postaci

170 postów w tym temacie

I bardzo dobrze że tak będzie!
Oby Diablo 3 zrobili takie żeby ludzie którzy nie widzą świata poza
"Wbijaniem poziomów, rashami, partami, uberami, sojami i resami"
Matko boska widzisz i nic z tym nie robisz
jak czytam te wasze UBER PIERDOŁY to mnie skręca.
Masakra, brak mi słów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2008 o 23:07, Afgncap napisał:

Moim zdaniem na tym polega wolny wybór,
że wybieram klase bo mi się podoba i mogę ją dowolnie modyfikować, a nie że mi ktoś narzuca
powiedzmy grasz tankiem to tankuj albo reroll. I na koniec ktoś odpisał, że nie ma przymusu
gry, no może i nie ma ale wielu podobał się system z D1 i D2 i jakoś drastycznych zmian
nie było a teraz znowu kombinują i gdyby nie to, że do Blizza mam kredyt zaufania to
bym tego 10 metrowym kijem nie tknął, ale Diablo to Diablo i zobaczyć trzeba:P


Znaczy sie ze co? Wybierasz czarodziejke bo podoba ci sie jej wyglad, i robisz sobie z niej barbarazynce? To jedyne co moglem wywnioskowac z twojej zdeka bezsensownej wypowiedzi.
Czyli w praktyce gdyby dali mozliwosc wybierania wygladu postaci przy jej tworzeniu to nie mial bys problemu z automatycznymi statystykami?? 0_o
A czemu reroll? Dla mnie automatyczne przydzielanie statow oznacza ze komputer przyzna je tak abys mial mozliwosc byc tankiem i dpsem... Natomiast jezeli sam sobie dodasz pkt, to specjalnie pod tanka albo dpsa, a wiec sam sie ograniczasz.
Automatyczne przydzialanie statystyk to drastyczna zmiana? Gdyby to nie byl Blizz to bys na gre nawet nie spojzal?
Myslisz ze to pierwszy raz kiedy tego typu rzeczy w grach robi sie automatycznie? Ze tylko Blizz sie na to zdecydowal?
Przeciez beda talenty, skille i inne wazniejsze rzeczy o ktorych to my decydujemy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś juz wspomniał wcześniej, i tak sie pakowało zawsze we 2 statystyki inne olewając, wiec jeśli to zlikwidują a dadzą w zamian coś bardzo różnicującego postacie i mniej monotonnego to bardzo dobrze. A brak wymagań siłowych do broni jest logicznym i urealniającym rozgrywkę zagraniem. Unikniemy sytuacji w których : używając dużego młota pokonujesz przeciwnika z którego wypada mały toporek i nie można go ponieść bo mamy za mało siły :/ kiepskie to było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi w tym momencie mina zrzedła. To boli. Naprawdę boli.

Nie wiem kto wpadł na ten pomysł, ale powinien wziąć zimny prysznic. A najlepiej dwa.

Diablo bez możliwości dysponowania punktami statystyk? To jak... to jak... FPS bez przeładowywania broni!

Bo gracze nie wiedzieli gdzie pakować statystyki? To ma być argument?! Przepraszam bardzo, ale jednym z powodów dla których w tę grę grało się tyle razy i tak długo jest to, że wciąż doskonaliło się swoje postacie, w poszukiwaniu tej jednej, najpotężniejszej. I miało się wiele możliwości. Jak mam ochotę zrobić sobie barbarzyńcę z 200 punktami w Energii, to jest to moje widzimisie, i nic mnie nie powstrzyma. Cóż, tak było...

Diablo III było jedną z najbardziej oczekiwanych przeze mnie gier. Teraz, w tej strasznej chwili (zapewne po części przez przypływ emocji) nie chcę o niej słyszeć. To jakiś koszmar.

Co następne?! Automatyczne podnoszenie przedmiotów?!

Diablo!!! Ty słyszysz, i nie grzmisz?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy Wy tego nie potraficie zrozumiec, ze Blizzard chce odstawic statystki na bok? A po co? Bo chce nalozyc wiekszy nacisk na umiejetnosci, atrybuty, talenty i co tam jeszcze ma pod rekawem. Kazdy fan Diablo mysli, ze 3 czesc bedzie odswiezeniem 2. Zawsze kolejna czesc Diablo roznila sie od poprzednika. Teraz bedzie tak w przypadku D3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się tam ten pomysł podoba, przynajmniej w teorii. Zobaczymy jak będzie z wykonaniem, ale znając Blizzarda nie ma się o co martwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem pomysł trochę do bani. Ciekawy jestem jak będzie wyglądało rozwijanie postaci w takim wypadku. Jak będzie kilka drzewek umiejętności jak w D2 to skąd będzie wiedział system w co najlepiej dać (jak ktoś będzie robił hybrydę jakąś) ...a może będzie trzeba odrazu wybierać z jakimi umiejętnościami ma być postać...trochę to zaczyna być naciągane :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Dzikq:

Wiesz, atrybuty=statsy. Doskonale rozumiem, że Blizzard chce odłożyć statystyki na bok, i to, właśnie to, wyjątkowo mi się nie podoba.

Sam akt rozdawania tych punktów po level-upie dawał mi sporą dawkę sadystycznej przyjemności, i już sama utrata tego jest wielce nieprzyjemna, ale prawdziwą grozą jest to, że nie będę miał pełnego wpływu na rozwój swojej postaci. Że będę mógł sobie zarządzać punktami umiejętności? Przepraszam to chyba normalne, tak normalne jak zarządzanie atrybutami. Więc dlaczego mamy mieć TO, ale TEGO już nie? Nie pojmuję. A jak ktoś mi powie o "bardziej dynamicznej rozgrywce" to chyba przywalę mu w łeb kopią Obliviona.

Wprost nie wiem jak jeszcze podkreślić fakt, że ten pomysł jest zły. Po prostu zły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mogę... 7 stron na temat zwykłego komentarza, dot. Diablo 3.

Mi to nie robi wielkiej różnicy, nie lubię pakować wszystkiego w życie. Ważne żeby zachowali klimat, jak w D2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2008 o 16:44, Reverter napisał:

@Dzikq:

Wiesz, atrybuty=statsy. Doskonale rozumiem, że Blizzard chce odłożyć statystyki na bok,
i to, właśnie to, wyjątkowo mi się nie podoba.

Sam akt rozdawania tych punktów po level-upie dawał mi sporą dawkę sadystycznej przyjemności,
i już sama utrata tego jest wielce nieprzyjemna, ale prawdziwą grozą jest to, że nie
będę miał pełnego wpływu na rozwój swojej postaci. Że będę mógł sobie zarządzać punktami
umiejętności? Przepraszam to chyba normalne, tak normalne jak zarządzanie atrybutami.
Więc dlaczego mamy mieć TO, ale TEGO już nie? Nie pojmuję. A jak ktoś mi powie o "bardziej
dynamicznej rozgrywce" to chyba przywalę mu w łeb kopią Obliviona.

Wprost nie wiem jak jeszcze podkreślić fakt, że ten pomysł jest zły. Po prostu zły.


Taaak, to jest złe i każdy kto myśli inaczej powinien płonąć na stosie... Człowieku co ty tak przeżywasz, to, że nie będzie rozdawania statystyk znaczy, że nacisk będzie na coś innego, co ci po rozdawaniu statystyk jak (było to już powtarzane 1000 razy) dochodziło do tego, że w zależności od Bilda (gdzie i tak połowa to było wynaturzenie postaci) szło się w 2 statystyki a np. siła była brana raz na ruski rok. Pomyśl po pierwsze, że jeszcze kilka lat do premiery i może się zmienić, pomyśl, że rozbudują inne aspekty a nie wielkie łzy i płacz bo gra będzie zła, niedobra, zepsuta... ehhh ludzie ileż wy potraficie panikować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ufam Blizzardowi i wierzę że Diablo 3 nie spieprzą i gra będzię równie dobra co poprzednie części - w końcu Ci Panowie na pewno wiedzą co robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Statystyki mnie tylko wkurzały w diablo 2. Dawałeś to czego ci brakowało. W 3 akcie moja sorcka z 25 str nie mogła założyć fajnego hełmu, shit pora zmarnować parę punktów które miały iść w energie. Jupi... każdy chyba tak grał, a jak ktoś się pasjonuje wciskaniu co level tego samego przycisku pięć razy, to mają problem. Mi się pomysł podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LOL ?!?!
Co to za pieprzenie, że się tak wyrażę ? H''n''S w którym ... nie można rozwijać postaci ? ROTFL ?!
Po prostu scyzoryk się w kieszeni otwiera ... czyżby kolejny krok do "ucasualowania" gier?
Napieprzać w jeden przycisk i to wszystko? Żadnej filozofii więcej?
To wiem co powinno się teraz zrobić w FPS''ach - automatycznie namierzanie celownika na przeciwnika, najlepiej jako broń zrobić jakiś uber minigun, albo wyrzutnię rakiet - to będzie casual, to będzie łatwe, nawalanie w jeden klawisz ! Super! Teraz wszystkie postaci będą takie same ... WIELKI MINUS dla Blizza, za coś takiego ... żenada jak dla mnie.

Teraz to pozostaje zastygnąć w geście "ojapierdolę"

Ps. przepraszam za wulgaryzm, ale ta decyzja się po prostu w pale nie mieści ... komuś się mózg przegrzeje bo nie będzie wiedział gdzie punkty pakować ? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Średnio widzę te zmiany. Nigdy nie lubiłem bazować na przedmiotach. Prawdą jest, że jak gracz leveluje postać, to nie powinien posiadać dogłębnej wiedzy o powerbuildach i z samych opisów wynieść jakie korzyści da mu dana cecha. Inkrementalny sposób levelowania to dobra rzecz. W Neverwinter Nights i mu podobnych (uwielbiam tę grę), system rozwoju postaci jest fatalny, bo wymaga sporej wiedzy o wszystkim na wstępie (nienawidzę adaptacji AD&D).

Pamiętam, co było z Spellforce. W Spellforce 2 Phenomic wywalił atrybuty, zostawiając uproszczone skille i wszystko się zesrało. Żałuję wyrzuconych w błoto 60 zł! Gra jest niegrywalna, o stokroć gorsza od poprzedniczki.

Bardzo podoba mi się rozwój postaci w Sacred 2. Duża różnorodność wrzucania punktów, kompletne opisy podnoszenia statystyk. W ogóle z racji S2 jakoś kiepsko widzę D3. Oj kiepsko... (choć wiem, że Blizzard sobie doskonale da radę, bo Diablo ma swoich fanów)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2008 o 12:37, PharauhnMizzrym napisał:

może mi ktoś wyjaśnić jaki fun z H&Sa gdy po 2 godzinach pozostaje tylko farmienie itemów na Bhaalrunach na
helu...?

W końcu chodzi o walke z najpotężniejszym przeciwnikiem czyli prawdopodobieństwem;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2008 o 15:33, diablolod napisał:

> Moim zdaniem na tym polega wolny wybór,
> że wybieram klase bo mi się podoba i mogę ją dowolnie modyfikować, a nie że mi ktoś
narzuca
> powiedzmy grasz tankiem to tankuj albo reroll. I na koniec ktoś odpisał, że nie
ma przymusu
> gry, no może i nie ma ale wielu podobał się system z D1 i D2 i jakoś drastycznych
zmian
> nie było a teraz znowu kombinują i gdyby nie to, że do Blizza mam kredyt zaufania
to
> bym tego 10 metrowym kijem nie tknął, ale Diablo to Diablo i zobaczyć trzeba:P

Znaczy sie ze co? Wybierasz czarodziejke bo podoba ci sie jej wyglad, i robisz sobie
z niej barbarazynce? To jedyne co moglem wywnioskowac z twojej zdeka bezsensownej wypowiedzi.
Czyli w praktyce gdyby dali mozliwosc wybierania wygladu postaci przy jej tworzeniu to
nie mial bys problemu z automatycznymi statystykami?? 0_o
A czemu reroll? Dla mnie automatyczne przydzielanie statow oznacza ze komputer przyzna
je tak abys mial mozliwosc byc tankiem i dpsem... Natomiast jezeli sam sobie dodasz pkt,
to specjalnie pod tanka albo dpsa, a wiec sam sie ograniczasz.
Automatyczne przydzialanie statystyk to drastyczna zmiana? Gdyby to nie byl Blizz to
bys na gre nawet nie spojzal?
Myslisz ze to pierwszy raz kiedy tego typu rzeczy w grach robi sie automatycznie? Ze
tylko Blizz sie na to zdecydowal?
Przeciez beda talenty, skille i inne wazniejsze rzeczy o ktorych to my decydujemy...


Nie to znaczy, że wybieram postać ze względu na bazowe umiejetnosci dopelniam je statsami lub modyfikuje wedle woli tak ze moge stworzyc cos w rodzaju np mag/wojownik lub co tez sobie zażyczę bez narzucania mi roli przez klasę. To może i w dużej mierze jest gra multi ale jest też single a ja np lubilem poeksperymentowac. Co do tego że blizz da talenty i skille i inne wazniejsze rzeczy to po pierwsze smierdzi wowem z ktorym jak wiadomo wyszlo ze w end game byl na ogol jeden sluszny build pod dany aspekt gry,a aspekty byly dwa, pvp i pve(czasem sie zdazali hardcorowcy z innymi ale mozna ich bylo na palcach jedej reki policzyc i nie byli tak efektywni), a po drugie wlasnie mozliwosc zepsucia postaci była świetna bo trzeba było sobie z góry zaplanować co tworzysz. I nie, nie myślę, że to po raz pierwszy wprowadzają ale to jest system dobry do mmo i singli dla niedzielnych graczy najlepiej w ogóle nas odmóżdżą i poprowadzą za rączkę bo się zgubimy w lochu. Grałem na długo przed powstaniem blizza i widze jak gry stają się coraz bardziej uproszczone wiec prosze nie wciskaj mi kitu ze oni to robia dla dobra gracza tylko po to żeby skusić coraz to bardziej tępą młodzież.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować