Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Powstaje Supreme Commander 2

34 postów w tym temacie

O jak dobrze, że będzie kontynuacja. :) Właśnie jestem w trakcie przechodzenia "jedynki" i jak na razie jestem grą zachwycony. A po kampanii będę męczyć multi i mam nadzieję, że się nie zawiodę. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LOL GPG i SE ^^, nie wyobrażam sobie Supreme Commander w klimatach Final Fantasy (żart) ^^ a tak na serio ciekawi mnie czem GPG pogoniło do Japońców z Wydawaniem jak mieli poprzedniego wydawcę ze swojego kraju, THQ to było???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mimo posiadania kompa o lepszym sprzęcie niż wymaga SC znowu będę mieć 10 fps przy większej bitwie na niskich detalach, to ja podziękuję za tą grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Supreme Commander 2 dołącza do bardzo wąskiego grona gier, na które naprawdę czekam. Oczywiście zakładając, że twórcy nie pójdą w stronę uproszczeń, co od paru lat jest bardzo popularną drogą (szczerze nad tym ubolewam).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet według mnie to dobrze. Square Enix jest japońską firmą, a jak wszyscy wiemy, to japończycy zawsze byli świetni w tworzeniu fajowych robotów a''la Gundam. ; >

Pierwszą rzeczą, jaką by musieli się zająć przy SupCom 2, to mocna optymalizacja, bo jak wszyscy wiemy - nawet na najpotężniejszych machinach często odbija się czkawką klatka po klatce. ; /

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widać, że Squenix chce też zająć się czymś innym poza jRPG. Firma ma wizję, chce się stać takim japońskim EA, albo Activision. Widać to po ich planach (ostatnio mają plan przejęcia wielu małych i średnich jap. firm developerskich).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o.0
Nie grałem w Supreme Commander, ale słyszałem, że gra wymaga myślenia taktycznego (a nie jak najszybszego refleksu aby odpowiedni hotkey na klawiaturze nacisnąć) , ale również mocnego PC, aby sobie komfortowo pograć. Ciekawe, o ile większe wymagania będzie miała druga część. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście nie będą robić nowego silnika tylko usprawnia obecny który po kilku patchach i jednym dodatku chodzi o wiele lepiej. Po za tym teraz ze świecą szukać kogoś kto ma PC do grania a nie ma kilkurdzeniowego procesora.

Mnie ciekawi co przegiętego (w dobrym tego słowa znaczeniu) wstawi Chris Taylor tym razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam tą gierkę( kupiłem za 5zł na allegro:] ), ale z moim starym PC nie dało się ~5fpsów + wczytywanie 5-minutowe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, żeby tylko wymagania sprzętowe puściły tą 2gą część... O ile SupCom jeszcze ładnie chodzi to FA grzeje kompa na maxa. Z resztą chyba GPG i Japońce zdają sobie sprawę, że w tym temacie to nie szata graficzna jest najważniejsza lecz sam mechanizm rozgrywki.
Myślę też że fabuła w singlu zyska, a to przysporzy później więcej graczy na multi. Obecnie na gpgnecie jest zbyt elitarnie - wąskie grono pro, w które dość ciężko się wmontować początkującym lub średniozaawansowanym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaraz, zaraz... Square bierze udział w produkcji RTSa? O szok. O_O To tak jakby Gas Powered Games pomagało przy robieniu kolejnego Final Fantasy. Z drugiej strony obawiam się, że mogą się pojawić elementy japońszczyzny, o ile jest ona oryginalna, o tyle nie potrafię sobie wyobrazić robotów w stylu Gundama, czy Evangeliona pośród jednostek występujących na polu bitwy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo miło, że ta zacna seria (bo mówię też o Total Anihilation) będzie kontynuowana (oby "kontynuowana" znaczyło również "rozwijana"), to jedna z najlepszych strategii w jakie kiedykolwiek grałem... Cholernie wymagająca i niebanalna, ale o to chodzi (bo mało jest tego typu gier jednak). Również uważam, że powinni trochę zoptymalizować grę (dopiero po zakupie, może jeszcze bardziej poszerzyć rozgrywkę (choć wtedy to byłby już produkt ekstremalny ;) ), a niekoniecznie dopieszczać grafikę czy tym bardziej cokolwiek upraszczać (okropność... tego najbardziej się boję, wtedy SC straciłoby cały swój urok). Niech się zresztą nie spieszą, w następnym roku będzie w co grać (DoW2, może StarCraft 2).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i co, można? Można produkować gry dla wąskiego grona odbiorców.
Mimo iż przeprawa przez tą grę jest trudna to daje naprawdę sporo satysfakcji. Ciekawe jaki wpływ wywrze na grę ta współpraca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się w jedynce nie podobało strasznie jedno. Gra miała być następcą TA, w którym jak już zaczeliśmy się naparzać to bitwa trwała bezustannie do końca gry, a wraków było tyle, że jednostki musiały sie przez nie przebijać ew człowiek ten zlom wykorzystywał jako surowiec. Natomiast w SC jak dla mnie problemem było to, że jednostki słabsze niż te z tech 3 gineły w tak zawrotnym tempie, że trzeba było ich poświęcać po kilkadziesiąt żeby się przebić przez pierwszą linię obrona a trwało to czesto mniej niż 3 minuty na całkiem spory czas ich produkcji. Dlatego jak dla mnie byloby miło gdyby te najsłabsze jednostki były choć trochę bardziej wytrzymałe i zwolniło trochę tempo bitew a będzie naprawde fajna naparzanka a nie bitwa autek na zdalne sterowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować