Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

PR-owa agencja Eidosu szczerze o praktykach firmy

14 postów w tym temacie

Też mi nowość przecież podobne chwyty stosuje się wszędzie. Większe serwisy zawyżają oceny gier żeby te lepiej się sprzedawały bo mają tam jakąś ugodę z producentem. Sklepy internetowe akceptują tylko pozytywne oceny gier, komentarze i takie tam. Jeśli media promują dany tytuł na hit. Zaiste hitem on się stanie. Bo nikt nie weźmie na poważnie szczerej recenzji z mniejszego serwisu bądź blogu. A wiadomo jak jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy to jakas nowość?
cholera, wiem to od Oblishita. To część marketingu - manipulacja prasą. Niestety, to jest norma i tego nie zmienimy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pozniej sie mowi, ze srednia takiej czy innej gry przeciez wynosi 91%, a przed premiera same pochlebne recenzje byly. Wiec o co ten krzyk, ze nasz hit to gniot? I nie, wcale nie nawiazuje do F3 czy Gothic 3. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2008 o 19:22, Wojman napisał:

A pozniej sie mowi, ze srednia takiej czy innej gry przeciez wynosi 91%, a przed premiera
same pochlebne recenzje byly. Wiec o co ten krzyk, ze nasz hit to gniot? I nie, wcale
nie nawiazuje do F3 czy Gothic 3. :)



To ja bym do tego dołożył Far Cry''a 2...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie czuję się zszokowany. Eidos ma jednak tam małą siłę przebicia, że nie jest w stanie powiedzieć recenzentom, nawet nie wprost "nie ma być żadnej oceny poniżej 8". Inni potrafią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten news w tym, należącym do dystrybutora gier "wortalu" o grach brzmi kuriozalnie.

Marketingowego majstersztyku jakim jest ta strona udająca serwis Eidos nie pobije chyba że założy własny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, to już właściwie norma. Wielu wydawców tak postępuje - nie zezwala na publikację recenzji krytycznych przed premierą gry. Trochę to nieuczciwe i nie fair wobec klienta, ale trzeba się do tego przyzwyczaić. Tak było, jest i będzie w przemyśle growym (a zapewne nie tylko tu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renor, popraw błąd w swoim komentarzu (brakuje "że").

A cała sprawa tylko potwierdza, ile warte są recenzje zamieszczane na serwisach potentatów medialnych (IGN i GameSpy to własność News Corporation, a GameSpot należy do CNET Networks, a ten z kolei do CBS Corporation, który z kolei jest firmą-bratem Viacom (właściciel Paramount Picturesi MTV). I jak mówić o niezależności mediów, gdy giganci po prostu żądają pieniędzy, a te dają za ODPOWIEDNIE recenzje wydawcy gier?

Dla redakcji, która naprawdę szanuje siebie i swoją pracę, taka sugestia to po prostu policzek - oczywiście między wierszami poparta szantażem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2008 o 11:11, Vojtas napisał:

Dla redakcji, która naprawdę szanuje siebie i swoją pracę, taka sugestia to po prostu
policzek

Raczej jawne plucie prosto w twarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ładnie się Eidos załatwił i po co im to było. Przecież oni w większości przypadków robią tylko dobre i bardzo dobra gry , a Tomb Raider: Underworld to kolejny na to dowód , więc po co pozwolili się aż tak ośmieszyć przez tych ludzi od PR-u...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować