Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin na konsole! Chociaż tak właściwie, to zdziwienia nie ma...

235 postów w tym temacie

to ja się wypowiem
wydając ER robiliście kotleta, a robiąc wiedźmina na konsole w takim długim odstępie czasu od wersji komputerowej to będzie kotlet odgrzewany i to strasznie mocno, podobnie jak w przypadku nVidii... btw. w jakiej części programowanie się teraz znajdujecie tzn. dyskusja, plany, początek programowania, środek programowania, koniec programowania oraz na kiedy jest planowana premiera kotlecika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.12.2008 o 05:22, Yuzm napisał:

to ja się wypowiem
wydając ER robiliście kotleta, a robiąc wiedźmina na konsole w takim długim odstępie
czasu od wersji komputerowej to będzie kotlet odgrzewany i to strasznie mocno, podobnie
jak w przypadku nVidii... btw. w jakiej części programowanie się teraz znajdujecie tzn.
dyskusja, plany, początek programowania, środek programowania, koniec programowania oraz
na kiedy jest planowana premiera kotlecika?


Mamy troche inny punkt widzenia;)

ydajac ER staralismy sie udoskonalic jak najbardziej calkiem udana produkcje (srednia swiatowych ocen 81.5%, ER wyzej).

Wydajac zas nowa wersje gry na konsole chcemy po prostu dac graczom konsolowym swietnego, glebokiego RPGa, jakich na konsole jest niewiele. Oczywiscie mozna wymyslac wszystko od poczatku, ale lepsze jest wrogiem dobrego. Wiedzmin ma super fabule i zmiana jej byla by wlasnie troche taka zamiana siekierki na kijek, zmiana dla zmiany. Reszta w wersji konsolowej jest nowa lub zmieniona (silnik, system walki itd).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.12.2008 o 11:24, MikeCDP napisał:

ydajac ER staralismy sie udoskonalic jak najbardziej calkiem udana produkcje (srednia
swiatowych ocen 81.5%, ER wyzej).

Wydajac zas nowa wersje gry na konsole chcemy po prostu dac graczom konsolowym swietnego,
glebokiego RPGa, jakich na konsole jest niewiele. Oczywiscie mozna wymyslac wszystko
od poczatku, ale lepsze jest wrogiem dobrego. Wiedzmin ma super fabule i zmiana jej byla
by wlasnie troche taka zamiana siekierki na kijek, zmiana dla zmiany. Reszta w wersji
konsolowej jest nowa lub zmieniona (silnik, system walki itd).

Mam parę pytań...
1. Kiedy będzie data premiery daty premiery?:D
2. Czy zawartość merytoryczna (questy, dialogi itp.) będzie zmieniona?
3. Czy silnik jest zmieniony\kupny\autorski?
4. Czy będą wprowadzone uproszczenia, np. kiedy masz się z kimś spotkać gdzieś o określonej godzinie, to czy będziesz miał możliwość automatycznego przejścia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.12.2008 o 05:22, Yuzm napisał:

to ja się wypowiem
wydając ER robiliście kotleta, a robiąc wiedźmina na konsole w takim długim odstępie
czasu od wersji komputerowej to będzie kotlet odgrzewany i to strasznie mocno, podobnie
jak w przypadku nVidii... btw. w jakiej części programowanie się teraz znajdujecie tzn.
dyskusja, plany, początek programowania, środek programowania, koniec programowania oraz
na kiedy jest planowana premiera kotlecika?


Tjaaaaaaaa, czyli Mass Effect, Fable, Jade Empire, GTA IV itp. itd. które po pewnym czasie z konsol przechodzą na pecety to też odgrzewane kotlety... Jak patrzeć to już z obu stron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Yuzm.... Jak coś może być kotletem ( Edycja Rozszerzona ) I odcinaniem kuponów, skoro było wydane dla każdego posiadacza starej wersji Wiedźmina za darmo?? -__-'' Zastanów się zanim napiszesz coś głupiego... W sklepach ER kosztowała, bo twórcy zrobili ukłon w stronę graczy chcących mieć wszystko na płytkach oraz tych co nie mają jeszcze podstawki... A wersja konsolowa... coraz bardziej mam na nią ochotę... :P


Ciekaw jestem, czy CD Projekt RED wprowadzi parę zmian "większych" niż kosmetyka i system walki... Mam na myśli coś, co przyciągnie osobę która zaliczyła wiedźmina na PC do wersji Konsolowej... Mam na myśli jakiś dodatkowy quest tu i tam, może nowe przygody?, nowe postacie? Byłoby bardzo miło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.12.2008 o 16:30, azur65 napisał:

1. Kiedy będzie data premiery daty premiery?:D


Jesien przyszlego roku.

Dnia 03.12.2008 o 16:30, azur65 napisał:

2. Czy zawartość merytoryczna (questy, dialogi itp.) będzie zmieniona?


Generalne zalozenie jest takie, ze strona fabularna pozostaje bez zmian.

Dnia 03.12.2008 o 16:30, azur65 napisał:

3. Czy silnik jest zmieniony\kupny\autorski?


to silnik DaVinci, zbudowany przez francuski zespol White Screen Games. Fajne narzedzie, dobrze
wykorzystujace moce konsolek oby firm.

Dnia 03.12.2008 o 16:30, azur65 napisał:

4. Czy będą wprowadzone uproszczenia, np. kiedy masz się z kimś spotkać gdzieś o określonej
godzinie, to czy będziesz miał możliwość automatycznego przejścia?


Specjalnie nie planujemy uproszczen, nie znam szczegolow, slyszalem, ze moze bedzie troche skrotow
w poruszaniu sie po lokacjach, gdyz padem troche mniej wygodnie biega sie na dlugie dystanse. Ale
takie szczegoly wymagaja potwierdzenia bezposrednio przez autorow. I przed premiera jeszcze na
pewno o nich opowiemy...

Pozdr.
M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kopię Wiedźmina na PC posiadam, trzeba będzie się zaopatrzyć w wersję na PS3 i porównać.

Pewnie będzie kilka zmian, które okażą się miłe dla konsolowych graczy.

Mi w szczególności do gustu przypadła kwestia integracji z PSN Trophies.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.12.2008 o 23:31, MikeCDP napisał:

Jesien przyszlego roku.

Czyli nie ma co się spodziewać gry w ciągu najbliższych 12 miesięcy?

Dnia 03.12.2008 o 23:31, MikeCDP napisał:

Generalne zalozenie jest takie, ze strona fabularna pozostaje bez zmian.

To czytałem, ale czy questy się pozmieniają, chodzi mi o to czy ktoś kto przeszedł grę na PC odkryje nowe rzeczy, czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, mamy sporo informacji, nowy trailer potwierdzenie plotek krążących od jakiegoś chyba roku (bo szukali programistów konsolowych i się pytania pojawiały czy będzie Wiedźmin na konsoletki i jest), ale nadal intryguje silnik, czy będzie pozwalał na więcej, czy raczej będzie też takim sztywnym jak Aurorka z PC... Ponieważ przez trailer (którego fragmenty były już wcześniej!) zachciało mi sie zmienić krajobraz w paru miejscach... Ale nie liczę na to aż tak bardzo. Co na to Państwo powiedzą?
Czyli zakładamy, iż gra będzie ta sama na konsolę, co na PC? No cóż koledzy konsolowcy też muszą dostać coś dla siebie ;)
To może poprosimy niedługo jakąś właśnie listę, co będzie, czego nie, co jest rozważane...? Zwłaszcza w kwestii technicznej oraz storyline.
Czyli jeśli zmieniacie silnik, to czy nie będziecie zmieniać całej oprawy wizualnej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wersja konsolowa się uda, to liczę, że Wiedźmin 2 ukaże się na konsole równolegle z pecetami. Wiedźmina na PS3 kupię, chociaż mam już wersję na PC, to jednak nie jest ten komfort co gra padem na dużym ekranie w wygodnym fotelu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam sobie w Wieśmina z przyjemnością na Xboxie potnę, mimo że mam wersję na PC:) od początku sterowanie w Wiedźminie zdawało mi się jakieś konsolowe, padem będzie łatwiej kosić ghule:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konsolowcom zrobiono na złość spóźnionym wiedźminem...a oni nam się odwdzięczyli GTA4 ;] I luzik xD

Wcale nie zrobili na złość. Spójrzmy: Konsola i PC.
PC, tani silnik od współwydawcy BioWere Aurora. Łatwy do przerobienia i dostosowania, więc koszta same się tną.
Dwa PC jest łatwiejszą platformą do programowania, więc nie trzeba się uczyć dodatkowo i tracić czasu.
Trzy PC jest maszyną rozbudowywalną, czyli można robić ją ulepszając swój sprzęt i dla takich ludzi też robić.

Konsola jest droższa i niby jednostajna, ale też nie wydusisz nie wiadomo ile z niej, a PC się rozwija, konsola musi być nowej generacji, aby była lepsza. Dalej jest trudniejsza w obsłudze silnikowej i programistycznej. Kolejne, jak tak rozbudowane monstrum dostosować do grywalności konsolowej.

A na dodatek to jest debiut CDPR, więc nie porównujmy go z Rockstarem, który ma kawał historii...
Cieszcie się co macie, nie cudzie chwalicie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konsola jest droższa? Xboxa 360 możesz mieć za jakieś 700 zł. I to nie jest najniższa cena. A kompa żeby mi udźwignął np. Bioshocka, GTA 4, Gears of War albo mass efect na full detalach w full hd to już nie tak łatwo. I wyjdzie na pewno drożej. A poza tym konsola daje poczucie przynależności do jakiejś grupy. Czego w pc ze względu na różnorodność nie uświadczysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie by było, gdybyśmy otrzymali wiedzmina na konsole w cenie do 100 zł.
To by był naprawdę niezły prezent od twórców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować