Zaloguj się, aby obserwować  
dave03

Modern Warfare 2

6835 postów w tym temacie

Dnia 22.12.2009 o 13:19, Outlander-pro napisał:

Przecież to jest co-op więc gdzie tu rywalizacja? xP

>
No jak, na punkty (właściwie na ilość zabitych-"on był mój k...a, gdzie z tym ryjem (...)":-),zwała jest przednia :p

Dnia 22.12.2009 o 13:19, Outlander-pro napisał:

Oj, wiele tracisz ... ale jak chcesz :]


No nie wiem czy wiele, w Battlefielda gram już dosyć długo,wszystko mam obcykane i znajomych sporo w to gra, zresztą ogólnie bardziej mi się podoba niż CoD,praktycznie pod każdym względem;

Z tym co-op''em to szkoda, miałbym 4 chętnych na jeden panel ;) Nic, split screen na dwóch też kozak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2009 o 13:19, Outlander-pro napisał:

Mi by się nie chciało tracić wszystkich broni, kamuflaży, dodatków, perków PRO itp tylko
po to by dostać jeden slot na własną klasę więcej :P


Levelowanie jest faaajne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2009 o 14:35, Peter44 napisał:

Czy są pojazdyyyy...????


W jednej z misji single prowadzisz motorówkę. W multi możesz strzelać do przeciwników z helikoptera.

Tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest raczej ponton z silnikiem ;) Druga sprawa, że zapomniałeś chyba o

Spoiler

skuterze śnieżnym

, którym to mamy okazje pokierować już praktycznie na samym początku gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2009 o 15:08, dave03 napisał:

To jest raczej ponton z silnikiem ;) Druga sprawa, że zapomniałeś chyba o

Spoiler

skuterze
śnieżnym

, którym to mamy okazje pokierować już praktycznie na samym początku gry.


A fakt, zapomniałem o nim. Mea culpa.

A motorówka to mała jednostka pływająca napędzana silnikiem mechanicznym, czyli się zgadza :P Ale co tam, nie czepiajmy się ;)

P.S.
A i byłbym zapomniał, jedziemy przecież też na dachu Hammera. I używamy

Spoiler

mini-u-botów w misji na platformie wiertniczej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, szkoda; Wolałbym jakieś czołgi, tankietki itp., coś z "uderzeniem";

PS: a czy tym śmigłowcem da się samemu sterować,czy to jest coś w stylu kampanii/spec ops (lata sam, ty tylko prujesz)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Nie da się nim sterować, gracz tylko prowadzi ostrzał z karabinu zamontowanego z jego boku, czyli dokładnie tak jak to miało miejsce w poprzedniej części Modern Warfare. Ta sama sytuacja jest z Hammerem z którego prowadzimy tylko ostrzał (dlatego do nie wymieniłem wcześniej - to do Palucha_222). Co zaś tyczy się tych mini u-botów to tam, jesteśmy tylko widzami i możemy rozglądać się na boki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.12.2009 o 15:37, kodi24 napisał:

PS: a czy tym śmigłowcem da się samemu sterować,czy to jest coś w stylu kampanii/spec
ops (lata sam, ty tylko prujesz)?


Śmigłowcem kieruje dość bystra AI, Ty tylko strzelasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.12.2009 o 15:44, Outlander-pro napisał:


Śmigłowcem kieruje dość bystra AI, Ty tylko strzelasz.


Dzięki, troszkę szkoda, wolałbym schemat pilot (ster,p-panc.)+pasażer (p-piech.),ale to pewnie wynika z przyzwyczajeń do BF:BC (na headsetach taka kooperacja przynosi ogromne korzyści na polu walki,bez headsetów też nie jest źle).No i beka jest, jak celujesz z działka "pod nogi", a tu nagle widzisz jak twój pilot nie wiedzieć czemu myli przyciski i opuszcza śmigłowiec na wysokości 50m (ile jest emocji,żeby przejąć kontrolę nad spadającą maszyną a i łacinę trochę można podszlifować ;)) Więc w MW2 takich sytuacji nie będzie i z jednej strony dobrze (nie jesteś na łasce mniej lub bardziej doświadczonego "pilota"),ale takie momenty bywają epickie ;D Strzał z M1A1 (czy czegoś podobnego) w ścianę i widok twojego oponenta wylatującego drugą stroną budynku to coś co wywołuje u mnie duuży banan na mordzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2009 o 13:19, Outlander-pro napisał:

@luq
Mi by się nie chciało tracić wszystkich broni, kamuflaży, dodatków, perków PRO itp tylko
po to by dostać jeden slot na własną klasę więcej :P


Na początku żałowałem, ale teraz uświadomiłem sobie, że gra jest ciekawsza, kiedy musisz wszytko na nowo odblokowywać. Jest okazja, żeby przetestować nowe perki, guny, dodatki. Ogólnie dużo frajdy :>
Pierwsze dążenie do 70. to był total rush, aby szybciej. Teraz sobie spokojnie, na lajcie pogrywam S&D. Chociaż w zasadzie level też się szybko wbija ( już 20. ).
Spróbuj, nie zawiedziesz się.
Jak coś to będziemy levelować razem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pochodziłem sobie z P90. Sprawdza się na małych mapach ale jest jedna bolączka.

Bo już się cieszyłem. Wziąłem sobie red dot i szybki ostrzał. Dla mnie to było najlepsze połączenie szczególnie że szybkostrzelność jest na maxa po dodaniu szybkiego ostrzału. Ale kurczę niestety broń nieźle rzuca. Nie jest zbyt celna jeśli chodzi o średnie dystanse. Celownik lata jak wariat.

A tak się zastanawiam czy opłaca się te FMJ dawać do broni(tutaj akurat mi chodzi o karabiny szturmowe)?? To dodaje tylko ociupinkę to obrażeń broni.
Bo mógłbym dać inny dodatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2009 o 17:16, Slappy napisał:

A tak się zastanawiam czy opłaca się te FMJ dawać do broni(tutaj akurat mi chodzi o karabiny
szturmowe)?? To dodaje tylko ociupinkę to obrażeń broni.


Teoretycznie nie daje żadnego dodatkowego dmg - tylko w czasie strzelania przez przeszkody. Imo przydatny dodatek, bo jak kogoś zobaczysz, to możesz śmiało pociągnąć przez ścianę. Warto, szczególnie do broni typowo nastawionych na obrażenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2009 o 16:51, luq napisał:

Na początku żałowałem, ale teraz uświadomiłem sobie, że gra jest ciekawsza, kiedy musisz
wszytko na nowo odblokowywać. Jest okazja, żeby przetestować nowe perki, guny, dodatki.
Ogólnie dużo frajdy :>
Pierwsze dążenie do 70. to był total rush, aby szybciej. Teraz sobie spokojnie, na lajcie
pogrywam S&D. Chociaż w zasadzie level też się szybko wbija ( już 20. ).
Spróbuj, nie zawiedziesz się.
Jak coś to będziemy levelować razem :D


Ja zbytnio nie ruszowałem i wbicie tego 70 lvl zajeło jakieś 80h, a to jest całkiem dużo :P Skoro już mam kałasza, RPD, AUGa i kamuflaże do nich różne (a jeszcze nie zmaksowane) to wolę to nabić do końca :P Niestety heady same się nie wbijają i jest to powolny proces i nie chcę tego tracić :d Dlatego na 90% nie będę prestiżował. Starczy mi te 5 slotów, zwłaszcza że zmieniam tylko w zasadzie pomiędzy: snajperem a typową klasą szturmową z kałachem/AUGiem/RPD :P Ew. Speedrunnerem, ale mimo iż wyrabiam te 2/1 w K/D ratio zwykle, to wolę grać normalnie :P Wolę wyrabiac lepsze staty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2009 o 18:25, Outlander-pro napisał:

Ja zbytnio nie ruszowałem i wbicie tego 70 lvl zajeło jakieś 80h, a to jest całkiem dużo
:P Skoro już mam kałasza, RPD, AUGa i kamuflaże do nich różne (a jeszcze nie zmaksowane)
to wolę to nabić do końca :P Niestety heady same się nie wbijają i jest to powolny proces
i nie chcę tego tracić :d Dlatego na 90% nie będę prestiżował. Starczy mi te 5 slotów,
zwłaszcza że zmieniam tylko w zasadzie pomiędzy: snajperem a typową klasą szturmową z
kałachem/AUGiem/RPD :P Ew. Speedrunnerem, ale mimo iż wyrabiam te 2/1 w K/D ratio zwykle,
to wolę grać normalnie :P Wolę wyrabiac lepsze staty.

Nabijanie headów przed prestiżem nie bardzo ma sens, bo i tak na nim dochodzą nowe acziwmenty do każdej broni. A mi nabicie 70 lvla zajęło 46h (według licznika w koszarach).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2009 o 17:16, Slappy napisał:

A tak się zastanawiam czy opłaca się te FMJ dawać do broni(tutaj akurat mi chodzi o karabiny
szturmowe)?? To dodaje tylko ociupinkę to obrażeń broni.
Bo mógłbym dać inny dodatek.

Ja bym raczej powiedział, że nie tyle jak zauważył luq do broni nastawionych na obrażenia FMJ się nadaje co na mapy na których walka toczy się głównie na bliskie odległości, np. Skidrow, gdzie możesz jak ktoś Ci ucieknie za róg, dobić go. Moim zdaniem jednak dużo przydatniejszy jest tłumik, bo nie pojawiasz się cały czas na mapie przeciwnika. A zasada jest taka, że jak się widzi kropkę to się zwykle tam biegnie -.-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak wchodze do sklepu i biore gre w reke , potem patrze na cene stawiam ja spowrotem na półke szkoda mi kasy
ale wiem niektóre gry sa warte 120 zł , ale jak mam pograc 5 godzin w gre to ja dziekuje i nie kupuje
takie sa realia i mam nadzieje ze z roku na rok gry nie beda drozec tylko beda tansze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować