Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

PhysX w grach od EA

20 postów w tym temacie

Ja tam dużej różnicy nie widzę. Poza tym, że z PhysXem jest więcej detali, przez co animacja się bardziej cięła na filmiku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda pięknie.

Dnia 09.12.2008 o 11:53, Klimos napisał:

Ja tam dużej różnicy nie widzę. Poza tym, że z PhysXem jest więcej detali, przez co animacja
się bardziej cięła na filmiku.


Nic się nie cięło, mój drogi przyjacielu, przeczytaj napis w dolnej części - spowolnienie animacji było celowym zabiegiem, mającym na celu umożliwienie widzowi spokojne przeanalizowanie różnic.

Dnia 09.12.2008 o 11:53, Klimos napisał:

Niedługo od ATI ma sie podobno pojawić odpowiednik PhysXa.


Zgadza się, karty z serii 4xxx otrzymają wsparcie technologii Stream (odpowiednik CUDA nVidii) wraz z pakietem sterowników 8.12.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha... super, to znaczy, że bez PhysX nawet nie będzie tych "ruchomych" fragmentów...
Bo o ile pamiętam, to przed PhysX były sposoby emulowania takich efektów. Jednym
słowem lenistwo. :/ Oczywiście, z jednej strony nie ma sensu implementować starych
systemów, bo przecież chodzi o sprzedaż nowych kart...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.12.2008 o 12:12, Principes napisał:

Zgadza się, karty z serii 4xxx otrzymają wsparcie technologii Stream (odpowiednik CUDA
nVidii) wraz z pakietem sterowników 8.12.

Czy to będzie komptatybilne z PhysX. To znaczy czy gry pisane pod Physx będą wykorzystywać Stream?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2008 o 14:31, byverter napisał:

> Zgadza się, karty z serii 4xxx otrzymają wsparcie technologii Stream (odpowiednik
CUDA
> nVidii) wraz z pakietem sterowników 8.12.
Czy to będzie komptatybilne z PhysX. To znaczy czy gry pisane pod Physx będą wykorzystywać
Stream?


Cały świat na to liczy, więc najprawdopodobniej tak... Wszystko w rękach AMD/ATI.

CUDA, CUDA ogłaszaająąą!... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to świetnie, ale teraz pytanie... Czy technologia PhysX będzie znacznie obciążać kartę graficzną i liczba fps-ów będzie wtedy mniejsza? Szczególnie jeśli chodzi o słabsze karty GeForce obsługujące ten silnik fizyczny pokroju 8xxx i słabsze z 9xxx. Przekonamy się po premierze Mirror''s Edge. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2008 o 15:26, Erunn0 napisał:

Wygląda to świetnie, ale teraz pytanie... Czy technologia PhysX będzie znacznie obciążać
kartę graficzną i liczba fps-ów będzie wtedy mniejsza? Szczególnie jeśli chodzi o słabsze
karty GeForce obsługujące ten silnik fizyczny pokroju 8xxx i słabsze z 9xxx. Przekonamy
się po premierze Mirror''s Edge. :P


W większości grach z włączonym PhysX nie widzę spadku fps, takowy się pojawia tylko w UT3 (na specjalnej mapie, podczas sekwencji burzenia muru 3 fps, taaak!, było ostro!).

EA próbuje coś stworzyć, no i bardzo dobrze ;). Fizyka w grach powoli zbliża się do tej już całkiem naturalnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2008 o 18:49, szypek26 napisał:

Ziew. Dla mnie to bajer jest i bezsensowne nakłanianie do zakupu dodatkowej kary rozszerzeń.
Nie łaska skorzystać z Havoka?


Przecież nVidia to implementuje w GPU - i do tego się to sprowadza. Do integracji wszystkiego na jednej karcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2008 o 20:40, Vojtas napisał:

Przecież nVidia to implementuje w GPU - i do tego się to sprowadza. Do integracji wszystkiego
na jednej karcie.

nVidia implementuje to w sterownikach (emuluje). Co i tak nie umniejsza faktu, że Havok do PhysXa nie ma startu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2008 o 20:40, Vojtas napisał:

Przecież nVidia to implementuje w GPU - i do tego się to sprowadza. Do integracji wszystkiego
na jednej karcie.

Fakt, dość niefortunnie umieściłem swój argument. Inna sprawa, że dalej uważam pakowanie obliczeń fizyki do karty graficznej za kiepski pomysł. Chyba, że ma się dwie kary graficzne - jedną słabą na obliczenia, drugą na grafikę - wtedy to świetna sprawa.
Ja dalej jestem za "starodawną" fizyką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem czy cały ten PhysX w grach od EA jest aż tak bardzo potrzebny , wymagania gier przez to na pewno wzrosną. Ale w sumie jak będzie to jedyna wada tego technologii PhysX , to jakoś się to przeżyje. W końcu rozwój grafiki w grach jest bardzo ważny , ale i tak grywalność jest najważniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bajer i mydlenie oczu...

FPS spadają drastycznie podczas obliczeń - gdyby defaul''towo zaimplementowano takie "cuda" na poziomie software efekt zapewne byłby identyczny.

Sorry ale ja chcę grać a nie oglądać slajdy a''la PowerPoint.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować