Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Adam Woźny Electronic Arts podpisało z Nvidią umowę, na mocy której w grach pierwszej ze wspomnianych firm zostanie wykorzystana technologia PhysX, należącego do drugiego z wymienionym koncernów. Przeczytaj cały tekst "PhysX w grach od EA" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
damos123 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Fajnie to wygląda. Ciekawy jest ten efekt rozdartego materiału. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Klimos 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Ja tam dużej różnicy nie widzę. Poza tym, że z PhysXem jest więcej detali, przez co animacja się bardziej cięła na filmiku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ecko09 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Niedługo od ATI ma sie podobno pojawić odpowiednik PhysXa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Principes 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Wygląda pięknie. Dnia 09.12.2008 o 11:53, Klimos napisał: Ja tam dużej różnicy nie widzę. Poza tym, że z PhysXem jest więcej detali, przez co animacja się bardziej cięła na filmiku. Nic się nie cięło, mój drogi przyjacielu, przeczytaj napis w dolnej części - spowolnienie animacji było celowym zabiegiem, mającym na celu umożliwienie widzowi spokojne przeanalizowanie różnic. Dnia 09.12.2008 o 11:53, Klimos napisał: Niedługo od ATI ma sie podobno pojawić odpowiednik PhysXa. Zgadza się, karty z serii 4xxx otrzymają wsparcie technologii Stream (odpowiednik CUDA nVidii) wraz z pakietem sterowników 8.12. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maggit 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Aha... super, to znaczy, że bez PhysX nawet nie będzie tych "ruchomych" fragmentów...Bo o ile pamiętam, to przed PhysX były sposoby emulowania takich efektów. Jednymsłowem lenistwo. :/ Oczywiście, z jednej strony nie ma sensu implementować starychsystemów, bo przecież chodzi o sprzedaż nowych kart... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Grzyb11115 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Bardzo dobrze, że w grach coraz częściej będzie wykorzystywana technologia PhysX. Wnosi ona dość sporo do całkowitego odbioru gry. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mnemonicc 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Jak na mój gust zwykły bajer. Do gameplaya nie wnosi praktycznie nic. Co innego jeśli chodzi o marketing i promocję gry..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Holenderskie 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Dnia 09.12.2008 o 12:12, Principes napisał: Zgadza się, karty z serii 4xxx otrzymają wsparcie technologii Stream (odpowiednik CUDA nVidii) wraz z pakietem sterowników 8.12. Czy to będzie komptatybilne z PhysX. To znaczy czy gry pisane pod Physx będą wykorzystywać Stream? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Fuadex 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Wszystko super, szkoda, że u mnie znowu się popsuły CUDA i nie mam PhysX :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Principes 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Dnia 09.12.2008 o 14:31, byverter napisał: > Zgadza się, karty z serii 4xxx otrzymają wsparcie technologii Stream (odpowiednik CUDA > nVidii) wraz z pakietem sterowników 8.12. Czy to będzie komptatybilne z PhysX. To znaczy czy gry pisane pod Physx będą wykorzystywać Stream? Cały świat na to liczy, więc najprawdopodobniej tak... Wszystko w rękach AMD/ATI.CUDA, CUDA ogłaszaająąą!... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wraaagh 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Wygląda to świetnie, ale teraz pytanie... Czy technologia PhysX będzie znacznie obciążać kartę graficzną i liczba fps-ów będzie wtedy mniejsza? Szczególnie jeśli chodzi o słabsze karty GeForce obsługujące ten silnik fizyczny pokroju 8xxx i słabsze z 9xxx. Przekonamy się po premierze Mirror''s Edge. :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MisioKGB 9 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Dnia 09.12.2008 o 15:26, Erunn0 napisał: Wygląda to świetnie, ale teraz pytanie... Czy technologia PhysX będzie znacznie obciążać kartę graficzną i liczba fps-ów będzie wtedy mniejsza? Szczególnie jeśli chodzi o słabsze karty GeForce obsługujące ten silnik fizyczny pokroju 8xxx i słabsze z 9xxx. Przekonamy się po premierze Mirror''s Edge. :P W większości grach z włączonym PhysX nie widzę spadku fps, takowy się pojawia tylko w UT3 (na specjalnej mapie, podczas sekwencji burzenia muru 3 fps, taaak!, było ostro!).EA próbuje coś stworzyć, no i bardzo dobrze ;). Fizyka w grach powoli zbliża się do tej już całkiem naturalnej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szypek26 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Ziew. Dla mnie to bajer jest i bezsensowne nakłanianie do zakupu dodatkowej kary rozszerzeń. Nie łaska skorzystać z Havoka? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zako95 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Świetna sprawa. PhysX mi się podoba. Każda gra EA z tym - dla mnie bomba. A filmik świetny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vojtas 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Dnia 09.12.2008 o 18:49, szypek26 napisał: Ziew. Dla mnie to bajer jest i bezsensowne nakłanianie do zakupu dodatkowej kary rozszerzeń. Nie łaska skorzystać z Havoka? Przecież nVidia to implementuje w GPU - i do tego się to sprowadza. Do integracji wszystkiego na jednej karcie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hans_olo 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Dnia 09.12.2008 o 20:40, Vojtas napisał: Przecież nVidia to implementuje w GPU - i do tego się to sprowadza. Do integracji wszystkiego na jednej karcie. nVidia implementuje to w sterownikach (emuluje). Co i tak nie umniejsza faktu, że Havok do PhysXa nie ma startu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szypek26 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2008 Dnia 09.12.2008 o 20:40, Vojtas napisał: Przecież nVidia to implementuje w GPU - i do tego się to sprowadza. Do integracji wszystkiego na jednej karcie. Fakt, dość niefortunnie umieściłem swój argument. Inna sprawa, że dalej uważam pakowanie obliczeń fizyki do karty graficznej za kiepski pomysł. Chyba, że ma się dwie kary graficzne - jedną słabą na obliczenia, drugą na grafikę - wtedy to świetna sprawa.Ja dalej jestem za "starodawną" fizyką. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dark_Sebat 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2008 Czy ja wiem czy cały ten PhysX w grach od EA jest aż tak bardzo potrzebny , wymagania gier przez to na pewno wzrosną. Ale w sumie jak będzie to jedyna wada tego technologii PhysX , to jakoś się to przeżyje. W końcu rozwój grafiki w grach jest bardzo ważny , ale i tak grywalność jest najważniejsza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lost_Paradise 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2008 Bajer i mydlenie oczu...FPS spadają drastycznie podczas obliczeń - gdyby defaul''towo zaimplementowano takie "cuda" na poziomie software efekt zapewne byłby identyczny.Sorry ale ja chcę grać a nie oglądać slajdy a''la PowerPoint..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach