Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

F.E.A.R. 2 - wymagania sprzętowe

52 postów w tym temacie

Ja bym powiedział że standardowe. No chyba że w praniu będzie inaczej:] Żeby nie było - na wymagania poprzednika nie narzekałem.
Choc przy takich wymaganiach modele przeciwników powinny wyglądac lepiej. Myślałem że w drugiej części to poprawili ale myliłem się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymagania sa na poziomie Crysisa, czyli... prawidłowe! Widac ze posiedzieli troche nad optymalizacja i że nie jest to konwersja z konsoli. Procesor dwurdzeniowy wciaz powinien byc dopiero w zalecanych wymaganiach. I potem sie dziwia ze piractwo rosnie jak ludzie miast na gry na sprzęt wydaja (choc to tylko jeden z powodow)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2009 o 12:19, Sewycz napisał:

Wymagania sa na poziomie Crysisa, czyli... prawidłowe! Widac ze posiedzieli troche nad
optymalizacja i że nie jest to konwersja z konsoli. Procesor dwurdzeniowy wciaz powinien
byc dopiero w zalecanych wymaganiach. I potem sie dziwia ze piractwo rosnie jak ludzie
miast na gry na sprzęt wydaja (choc to tylko jeden z powodow)


Wiesz wymagania na papierku nie zawsze mają sie do płynnośći działania gry. Przykład Gothic 3:P Sam silnik FEAR w cześci pierwszej był słabo zoptymalizowany i gra potrzebowała kompa potwora żeby odpalić ALL MAX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W jedynkę tylko w demo grałem i mnie nie zachęciło, dwójka nawet jakby mi mogła pójść, to jej nie kupię, bo nie interesuje mnie :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Malucienkie nawet dziwne bo graficznie zapowiadała sie bardzo ladnie, zawsze to jest inaczej jak sie juz ma gre i instaluje na nasze blaszaki i w tedy dowiemy sie jak dziala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe dlaczego w wymaganiach nigdy nie podają rozdzielczości dla jakiej taki sprzęt wystarczy ;]
BTW jedynka była dość mocno związana z .NET, a jak się łatwo w czymś pisze to przeważnie wolno się wykonuje taki program, dlatego pierwsza część potrafiła dość mocno korzystać z zasobów, ciekaw jestem czy 2. część jest napisana od nowa, czy na podwalinach jedynki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2009 o 12:21, marcinshinoda napisał:

Wiesz wymagania na papierku nie zawsze mają sie do płynnośći działania gry. Przykład
Gothic 3:P

True.

Sam silnik FEAR w cześci pierwszej był słabo zoptymalizowany i gra potrzebowała

Dnia 13.01.2009 o 12:21, marcinshinoda napisał:

kompa potwora żeby odpalić ALL MAX.

Blablabla.
Wystarczyło wyłączyć niektóre opcje (soft shadow na ten przykład) i gra chodziła na w miarę przyzwoitym sprzęcie. Niemniej modele postaci kańciaste jak w Gothicu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2009 o 13:27, Spector 109948 napisał:

> kompa potwora żeby odpalić ALL MAX.
Blablabla.
Wystarczyło wyłączyć niektóre opcje (soft shadow na ten przykład) i gra chodziła na w
miarę przyzwoitym sprzęcie. Niemniej modele postaci kańciaste jak w Gothicu :P


Yyyy a jak rozumiesz "ALL MAX", chyba wszystko włączoneO_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem czego pepsi tak się bo wymagań, przciez to standard jak na dzisiejsze czasy. Mój roczny komputer spełnia zalecane. Nie ma sie co bac wymagań tylko samej gry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować