Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Demo F.E.A.R.-a 2 jest wśród nas

87 postów w tym temacie

Dnia 23.01.2009 o 19:03, Mychaa napisał:

Po Perseus Mandate
nie spodziewałem sie niczego dobrego, a tu proszę.


PM robiło zupełnie inne studio. Dwójka to powrót Monolithu. I moim zdaniem, powrót bardzo zacny. :)

Dnia 23.01.2009 o 19:03, Mychaa napisał:

Grafika co prawda
powalająca nie jest, ale bardzo klimatyczna, szczególnie na 22".


Na 26", gdzie ręce bohatera i broń widzisz w skali 1:1 wrażenie jest jeszcze lepsze. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hm. mam w demie problem z dxwiekiem. a raczej go nie mam wcale (dźwieku :). wszystko inne działa. tylko demo milczy.. dziwne..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... ja się jednak trochę zawiodłem na tym demie. Po pierwsze, cienie zostały całkowicie spartolone. Nie ma tutaj ładnie rozmytych, w miarę realistycznych cieni chociażby z pierwszego F.E.A.R., tylko jakieś kanciaki rodem z Doom3. Druga rzecz- w moim odczuciu, motion blur jest nieco zbyt intensywny i bardziej przeszkadza w walkach niż je urozmaica. Ślady po pociskach również prezentują się gorzej niż w poprzednim "firze".O Ai pisali już inni, ja ze swojej strony dodam tylko że dziś specjalnie odpaliłem "jedynkę" i muszę stwierdzić że tamte boty były dużo lepsze. No i, co jest już bardzo subiektywnym odczuciem- HUD jest tragiczny. Jakieś pseudookularki. No i motyw z krwią zaleweającą okulary jest zrealizowany znacznie gorzej niż w tytule, z którego został "pożyczony"- SW Republic Commando. Na plus mogę zaliczyć świetny design lokacji (miejsce w którym znajdujemy snajperkę- spójrzcie na niebo, mnie ten widok po prostu rozwalił) i miłe dla oka efekty czynienia bliźnim co tobie nie miłe- szczególnie ze strzelby. Niszczenie kolumn i ścian też jest fajne, szkoda że da się to robić tylko w niektórych miejscach... Cóż, na ostateczną ocenę poczekam do pełnej wersji, wtedy wszyscy się przekonamy, ile ten F.E.A.R. 2 bedzie wart.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krótko: walki mniej efektowne i nie tak dobre jak w jedynce, muzyka ta sama, za co chwalę, AI beznadziejne, grafika daje radę i najgorsze: bohater porusza się jak worek kartofli. Mogli zostawić poruszanie dokładnie takie same jak w jedynce, ale nie, trzeba się wzorować na najnowszych fpsach, no tak, przepraszam. Widać tylko Half-Life ze wszystkich FPSów zawsze pozostanie Half-Lifem jeśli chodzi o system poruszania, strzelania, itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2009 o 01:03, grim1234 napisał:

Krótko: walki mniej efektowne i nie tak dobre jak w jedynce, muzyka ta sama, za co chwalę,
AI beznadziejne, grafika daje radę i najgorsze: bohater porusza się jak worek kartofli.
Mogli zostawić poruszanie dokładnie takie same jak w jedynce, ale nie, trzeba się wzorować
na najnowszych fpsach, no tak, przepraszam. Widać tylko Half-Life ze wszystkich FPSów
zawsze pozostanie Half-Lifem jeśli chodzi o system poruszania, strzelania, itp.

AI beznadziejne? Szkoda Zawsze w fearze byli dość wysokie... A długo sie ściąga i to prawda że można wywracac stoły do walki? A co do grafiki to zawsze była taka sobie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mr chief, nie chodziło mi i pokazanie, że HL jest super (bo to oczywiste :p), tylko o to, że HL2 zachował ten sam system sterowania jaki miał HL1. I bardzo dobrze na tym wyszedł, mimo ogromnej różnicy czasowej. W zasadzie w FEAR2 wkurza mnie tylko to, że postać jest taka powolna i toporna. No i walka jakaś taka mało ekscytująca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2009 o 01:03, grim1234 napisał:

Krótko: walki mniej efektowne i nie tak dobre jak w jedynce,

Sad but true.

Dnia 24.01.2009 o 01:03, grim1234 napisał:

AI beznadziejne,

True, true.

Dnia 24.01.2009 o 01:03, grim1234 napisał:

Widać tylko Half-Life ze wszystkich FPSów
zawsze pozostanie Half-Lifem jeśli chodzi o system poruszania, strzelania, itp.

Tak będzie do czasu gdy Half-Life będzie tytułem dedykowanym na PC. Gdy wszystkie platformy zostaną potraktowane równo (na co się na szczęście nie zanosi) to nagle się okaże, że H-L również stracił jaja, tak jak stało się to z F.E.A.R.

Jeśli chodzi o szybkość poruszania się - nie ma w tej grze potrzeby by się szubko przemieszczać bo jest tak śmiesznie łatwa, że wystarczy przykucnąć za osłoną i wystrzelać przeciwników jak na strzelnicy - nawet jak im uda się zajść gracza z boku to i tak będą potrzebować duuuużo czasu na jego likwidację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem całe demo u brata, jejku jaka grafika akcja cały czas się dzieje. Szkoda tylko że u mnie na kompie nie pójdzie ten F.E.A.R. 2 bo bardzo lubię tę grę.
Polecam innym tę grę :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2009 o 03:32, grim1234 napisał:

mr chief, nie chodziło mi i pokazanie, że HL jest super (bo to oczywiste :p), tylko o
to, że HL2 zachował ten sam system sterowania jaki miał HL1. I bardzo dobrze na tym wyszedł,
mimo ogromnej różnicy czasowej. W zasadzie w FEAR2 wkurza mnie tylko to, że postać jest
taka powolna i toporna. No i walka jakaś taka mało ekscytująca.

A to przepraszam, byłem zaspany, a i tak nie mogłem zasnąć:/ ale długie jest demo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się bardzo spodobało i na pewno pełna wersja znajdzie się na półce. A największym plusem jest stary, dobry system zdrowia z paskiem który się nie regeneruje jak u jakiegos mutanta gdy tylko schowamy się za szafką...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2009 o 03:57, Sw3aR napisał:

Myszasty --> http://pl.youtube.com/watch?v=6VsbYuUPWNc tak wyglada poczatek gry?


Oprócz pierwszej sekwencji z Almą, ni chu-chu. Najwyraźniej starym dobrym sposobem wrzucili kilka losowych lokacji do jednego worka. W grze SI też jakoś robiło lepsze wrażenie, tutaj widziałem tylko barany idące na rzeź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wszyscy to wszyscy,zatem i ja dodam od siebie te dwa grosze.Zacznijmy od poziomu trudności.Po przeczytaniu waszych komentarzy przed zagraniem wybrałem poziom Normal,później przetestuję na Hardzie.Zatem na poziomie Normal nie mam zastrzeżeń do przeciwników,dobrze się ukrywają i tworzą prowizoryczne osłony z tego co mają pod ręką (dodam też,że my możemy zrobić to samo,jeśli jesteśmy blisko czegoś co może posłużyć za osłone i jest "ruchawe"). Faktem jest,że troszkę łatwo się rozwalało nawet 5 przeciwników na raz,co w w pierwszym F.E.A.R. było o wiele trudniejsze i trzeba było troszkę pokombinować.No ale co by nie było,gra się przyjemnie i przeciwnicy dobrze ze sobą współpracują.Gdzieś ktoś napisał,że ich inteligencja właśnie zależy od poziomu trudności.Na najłatwiejszym będą jak zwykłe mięso armatnie,a na najwyższym mają się normalnie zachowywać,jak to na żołnierzy przystało.W kwestii grafiki ciężko się wypowiadać,bo do już jest indywidualna sprawa każdego z graczy.Mi osobiście się podoba,choć nie wszystko.Na pewno świetne są filtry graficzne jakie zastosowano na etapie w szkole,to było niesamowite i bardzo klimatyczne,jeszcze tylko brakowało by promienie zachodzącego słońca przedzierały się przez okna,dodając tym samym troszkę pomarańczowych barw,no ale zastanawiam się,czy wedy byłoby strasznie.Gra na pewno wygląda lepiej niż jej poprzedniczki.Są lepszej jakości tekstury,nowe bajery graficzne jak HDR,no i samo oświetlenie też jest lepiej zrealizowane niż wcześniej.Tutaj światło jest miękkie i tworzy miękkie krawędzie cieni.To że cienie wyglądają momentami ostro,zdaża się w chwili gdy staniemy np. przed projektorem,który generuje inny rodzaj światła.Ogólnie rzecz biorąc wiadomo,że F.E.A.R. to nie Crysis.I dobrze (mimo iż Crysis jest graficznie niesamowity),bo zachował swój klimat i styl.Mam tylko zastrzeżenia do wody,nie wiedząc czemu odbija się w niej niemal wszystko poza naszym bohaterem,no i ogólnie trochę kiepsko jest wykonana.Zaś reszta mi się osobiście podoba.Pomysł z Hudem jest znakomity i dodaje grze smaczku.Zaś jeśli chodzi o najważniejsze,czyli element strachu...to powiem,że dopóki nie wyszedłem na powierzchnię,miałem cały czas ciarki na plecach i nerwowo się rozglądałem wokół siebie,a to chyba dobry znak że gra nie straciła najważniejszego elementu.Motywy w szkole i jeszcze ten płacz dziecka zrobiły swoje.Dodatkowo grozę buduje świetne udźwiękowienie.No i fajną sprawą jest tutaj to,że nie wiemy kiedy czekają nas elementy grozy,gdyż ekran nie zawsze zaczyna mrugać,co sprawia że nigdy nie wiadomo kiedy i co nas zaskoczy.F.E.A.R. 2 będzie solidną produkcją i oceniłbym go osobiście na 8+/10. Ja na pewno zakupię egzemplarz dla siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam testowałem demko sprzęt Nvidia9800gt, procek intel core duo e4300 podkręcony na 3 Ghz 4Gb ram.
Grałem na ustawieniach zalecanych,gra ma kilka błędów w kilku miejscach się przycina na sekundę na xp i vista są to dokładnie te same momenty.Gra wygląda ciekawie utrzymuje klimat Alma straszy, pomimo tych drobnych niedociągnięć zapowiada się dobrze wymagania nie są duże grafika jest wyświetlana płynnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować