Zaloguj się, aby obserwować  
Ecko09

Need for Speed: Shift

971 postów w tym temacie

Oj nie udało się elektronikom pogrążyć GRIDa:) Wyższe wymagania sprzętowe, mniejsze poczucie prędkości i "dziwne" zachowanie samochodów niestety. Gra w sumie niezła gdyby nie bugi, co mnie zdziwiło, bo to EA w końcu. Różowo-niebieskie artefakty, czarne ściany na poboczach.. Zdziwiłem się i po paru próbach przejechania zabudżonego SPA odpuściłem sobie, do czasu pacza. Inna bajka to drift. Na klawiaturze nic się nie dało zrobić więc sięgnąłem po kierownicę i... po 5s jazdy gra się wyłącza. Nieładnie. Mam nadzieję, że wkrótce wyjdą jakieś łatki bo na razie rażą bugi no i nie mogę sobie driftować. A gra ma potencjał, chociaż kiedy wyjdzie DIRT2 może polecieć na półkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie pograłem sobie drug dzień w nfs shift :) i powiem tak przed shiftem były u mnie na dysku takie tytuły jak TDU, Grid, GTR, rFactor, Dirt, Richard Burns Rally, wczesniejsze coliny i nfs :):P i powiem tak pierwsze co rzuca sie w oczy to znakomita praca kamery, w koncu czuc ze kierowca nie ma usztywnionej glowy tylko pracuje na zakretach oraz nierównosciach, a przyspieszony oddech po dzwonie jest boski :)) pozatym uszkodzenia sa super, Grid tez był królem uszkodzen ale tam samochody sie rozsypywały jak zabawki,tutaj widać zadrapania oraz wgniecenia takie naturalne. Ktoś narzekał na model jazdyjak dla mnie jest ekstra, po prostu czuć ten cięzar samochodu, zwłaszcza na dohamowaniach ( kto jezdził samochodem w realu ten wie o co kaman). Pozatym ciesza takie smaczki jak start, auto nie startuje jak rakieta,ale potrzebuje choc sekundki zeby wejsc na obroty zebrac sie :))) pozatym blur rozmycie zegarów przy duzych predkosciach, chociaż w tym przypadku przydaloby sie cos w rodzaju głebi pola bo kierowca koncentruje wzrok na drodze caly czas nie tylko ok 200km/h.No i jeszcze zostaje tuning,można ustwiać nawet cisnienie w oponach!! BOMBA :))) NIC TYLKO BRAC I GRAC !! Najlepszy NFS od czasów Porsche:)) pod wzgledem gameplaya bardzo mi przypomina PGR4 z xbox 360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2009 o 14:26, Citkowsky napisał:

Czyli, że co? Shift kłóci się radkami? Ja mam Radosława 4850 a gra już kupiona i za tydzien
zaczynam granie. Ktoś ma r4850 i grał w shifta?



Ja mam radka 4870 i wysmienicie zadnych problemów przynamnie na demie bo full wersja jedzie do mnie juz kilka dni :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, udało się zainstalować demko. Na kompie moim (jak w podpisie) gra pomyka w 1280x1024 z detalami nietkórymi na medium i niektórymi na high z AAx2.
Grafika mocno przypomina GRIDa co jest akurat zaletą.
Ogólnie nawet fajnie się gra ale ten dźwięk jak się wchodzi bokiem w zakręt argh..takie to nienaturalne.

Jedno pytanko do użytkowników kierownic. Macie jakieś konkretne ustawienia aby kierownica była dobrze ustawiona? Chodzi mi aby była czuła na każdy skręt kierownicą, żeby nie było wyczuwalnej ,,lekkości" kręcenia tylko żeby jakiś minimalny opór był (tak jak w GRIDzie) a także żeby nie było takiej rzeczy, że jak jadę autem prosto, to i tak muszę ciągle kontrować kierownicą bo tak jakby kiera sama wymuszała ciągle lekkie skręty w lewo i prawo. Nie da się w moim przypadku (na tych ustawieniach co mam) aby jadąc prosto z widokiem z kokpitu kierownica była ciągle prosto, cały czas lekko skręca w lewo i prawo.
Podajcie konkretnr cfgi:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej sobie zgooglować, tak jak ja to zrobiłem. Myśle, że poustawiałem sobie wszystko w miare dobrze, problemów aby być pierwszym na obu torach przy trybie jazdy maksymalnie realnym, bez żadnych wspomagaczy nie mam ;] bardzo przyjemnie się jeździ. Deadzone mam ustawione na 0. Obroty kiery mam ustawione na 200 stopni. Sensitivity wszystkiego na 50, Speed Steering Sensitivity z 0 ustawiłem na 45. Ogólnie to zgoogluj sobie swój model kiery w połączeniu z tytułem gry a na pewno znajdziesz jakieś forum gdzie toczy się na ten temat dyskusja. Jeśli chodzi o ustawienia gry, sprawdź ten poradnik: http://needforspeed.com/web/nfs-na/blogs/need-for-speed-news/-/nfsblogs/116565#_Blogs_WAR_globportlets_messageScroll0

Co prawda jest to moja pierwsza gra na której gram kierownicą, ale czasem dziwacznie kierownica zachowuje się z tym swoim FF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>>......................


Coś nie bardzo idzie mi to googlowanie. Moja kiera to Logitech MOMO Racing i niestety nic konkretnego nie znalazłem. Może jakoś sam dojdę do tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.09.2009 o 21:22, Citkowsky napisał:

Jedno pytanko do użytkowników kierownic. Macie jakieś konkretne ustawienia aby kierownica
była dobrze ustawiona? Chodzi mi aby była czuła na każdy skręt kierownicą, żeby nie było
wyczuwalnej ,,lekkości" kręcenia tylko żeby jakiś minimalny opór był (tak jak w GRIDzie)
a także żeby nie było takiej rzeczy, że jak jadę autem prosto, to i tak muszę ciągle
kontrować kierownicą bo tak jakby kiera sama wymuszała ciągle lekkie skręty w lewo i
prawo. Nie da się w moim przypadku (na tych ustawieniach co mam) aby jadąc prosto z widokiem
z kokpitu kierownica była ciągle prosto, cały czas lekko skręca w lewo i prawo.


Ale tak właśnie powinno być, przynajmniej na większości torów i dróg. Żeby siły z nawierzchni przez koła nie przenosiły się na kierownicę, musiałbyś jechać po idealnie płaskiej powierzchni. Jeśli to narasta na np. Laguna Seca, a jest mniej odczuwalne na Silverstone, to wsio w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>>.................

Jeszcze idealnie nie jest. W GRIDzie wszystko jest super ustawione i dążę do tego aby i tu tak zrobić. Chodzi mi o takie coś, kurcze ciężko to nawet wyrazić słowami dokładnie o co mi chodzi. Coś w rodzaju braku oporu ze strony kierownicy gdy chcę nią skręcić. Włącz grida i pograj na kierze to zrozumiesz o co mi chodzi:) tam po prostu czułem każdy ruch kierownicą, tutaj jest to mniej odczuwalne. Zbyt lekko manewruje sie:) Może załapałeś o co mi chodzi:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2009 o 00:12, Citkowsky napisał:

>>.................

Jeszcze idealnie nie jest. W GRIDzie wszystko jest super ustawione i dążę do tego aby
i tu tak zrobić. Chodzi mi o takie coś, kurcze ciężko to nawet wyrazić słowami dokładnie
o co mi chodzi. Coś w rodzaju braku oporu ze strony kierownicy gdy chcę nią skręcić.
Włącz grida i pograj na kierze to zrozumiesz o co mi chodzi:) tam po prostu czułem każdy
ruch kierownicą, tutaj jest to mniej odczuwalne. Zbyt lekko manewruje sie:) Może załapałeś
o co mi chodzi:)

A może w Wingman Profiler ustaw w Global device settings jakieś 20% centrującej sprężyny?
A ja kurczę nie mogę pograć na kierowniy niestety, ciekawe co jest przyczyną. Może to, że przy pierwszym uruchamianiu nie miałem podłączonej.. hmm

EDIT: A co do grafiki, to wg mnie w GRIDZIE jest lepsza.. i nei chodzi tu o dokładność, ilość poligonów, czy super filtrowanie. Po prostu zapewnia lepsze uczucie szybkiej jazdy. No i powtórki są lepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2009 o 00:23, Pawlo09 napisał:

Waszym zdaniem grafika lepsza była w Gridzie czy w nowym need for speed?


Mi osobiście bardziej podoba się grafa w Shifcie. Jest jakby bardziej naturalnie, a GRID... no cóż, skoro defaultowo były świecidełka i rozmazywanie... ;s

A w replayach wygrywa GRID, chociaż ja repków i tak nie oglądam zbytnio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika bardzo łądna. Model jazdy... hmmm... Znacznie lepszy niż w GRID''zie, lepiej można wyczuć auto. A rozgrywka nie jest aż tak nużąca jak w Pro Streecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja se wczoraj też podłączyłem Momo i jedynym plusem tego była większa stabilność gry (dziwne...), ale po rozwaleniu się na pierwszej prostej (wężykowanie jest straszne!!!) odpuściłem z ustawieniami (bo trochę rzadziej, ale jednak się zawiesza przy wgrywaniu toru:(). Teraz gram tak, że gaz i hamulec mam na pedałach, a resztę na padzie. Jakbyś dorwał jakieś dobre ustawienia, to możesz mi podrzucić.

Graficznie Grid i Shift są w sumie porównywalne, przynajmniej ja nie mam się do czego doczepić ani w jednym ani w drugim, natomiast jeżeli chodzi o powtórki, to Grid wygrywa i to totalnie! W Shifcie powtórki są mało dynamiczne z tak badziewnymi ujęciami czasem, że człowiek się zastanawia po co. Jaki jest sens robienia zbliżenia na maskę samochodu w powtórce? Nie widać ani trasy, ani przeciwników... bezsens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2009 o 10:12, maziiii napisał:

A w tym nfs jest rozbudowny tuning??

Masz tuning wizualny (bodykity, felgi, vinyle, farby), mechaniczny (różne zestawy zwiększające osiągi samochodu - coś jak w juiced2 tylko bez nazw producentów podzespołów), i możliwość zgrubnego jak i dokładnego dostosowania auta do trasy/stylu jazdy (twardość amortyzatorów, przeniesienie hamulców, przełożenia skrzyni biegów itp.) Co ciekawe możliwość ustawień zależy od zakupionych podzespołów, np. bez zestawu hamulców na poziomie X nie możesz zmieniać ich ustawień.
Nakładanie vinyli znów podobne do Juiced2, niby fajne, ale nie znalazłem opcji mirror, aby zrobić lustrzane vinyle na drugiej stronie auta. Oprócz samodzielnego vinylowania można skorzystać z kilku/nastu malowań już dostępnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować