Zaloguj się, aby obserwować  
Ecko09

Need for Speed: Shift

971 postów w tym temacie

zagrałem w demo tego czegoś!!
Niby tak chwalą grafikę w recenzjach więc rozdziałka 1280x1024(19 cali monitor)+ detale max+ 8xAA+16xAF na Sapphire Radeon HD 4830 512 MB DDR3 i Vista HP 64 o dziwo zero spadków do 15 fps przy 12 przeciwnikach w SPA!! Ale grafika co najwyżej średnia!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2009 o 13:19, Rambowski napisał:

Na jakich poziomach trudnosci gracie? Co macie wlaczone, wylaczone? :D


Gram na średnim poziomie trudności i wyłączone wszystkie wspomagacze. Szybkimi autami trzeba bardzo uważać na zakrętach, bo zbyt mocne dodanie gazu kończy się obrotem 360 stopni, ale jakoś daję sobie radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na początku grałem na trudnym z wyłączonym wszystkim i manualną skrzynią. Potem włączyłem sobie ABS bo mi te audi TT strasznie się blokowało na dohamowaniach, a teraz jak już se odznakę za wygrane wyścigi na hardzie zrobiłem na platynkę (w sunie odznak to już dawno na platynkę zrobiłem...) to przełączyłem na średni. Zauważyłem, że na trudnym nie tylko przeciwnicy są prawie że perfekcyjni, ale także samochód trudniej się prowadzi. Na średnim można wykręcić o wiele lepsze czasy okrążeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od rana walczę aby dobrze kierownice ustawić i nic z tego. Już wymiękam trochę. Albo za czuła, albo za toporna, nie da się ustawić normalnej czułości jak w innych wyścigówkach, choćby GRID, DIRT, Undercover czy TDU. Chyba zacznę grać na padzie bo jak podłączyłem go to gra się całkiem inaczej, tak jak powinno się grać na kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2009 o 16:25, Citkowsky napisał:

Od rana walczę aby dobrze kierownice ustawić i nic z tego. Już wymiękam trochę. Albo
za czuła, albo za toporna, nie da się ustawić normalnej czułości jak w innych wyścigówkach,
choćby GRID, DIRT, Undercover czy TDU. Chyba zacznę grać na padzie bo jak podłączyłem
go to gra się całkiem inaczej, tak jak powinno się grać na kierownicy.


Spróbuj pozmieniać ustawienia samej kierownicy w WingManie (czy jak to się tam nazywa) a nie w samej grze. Ja tak zrobiłem przy demie i nawet fajnie mi się grało. Tylko że ja za bardzo do pada jestem przyzwyczajony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś wie co za idiota wymyślił wyścig "wytrzymałościowy" 30 okrążeń po "ósemce" na ponad 12 samochodów?
po 15 okrążeniach na torze leżały opony części i te duże niebieskie bloki a po 29 większość aut ledwo jechała. a na liście zawodów widziałem Nordschleife. jak oni każą mi jechać po tym 30 okrążeń to się PODDAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2009 o 16:25, Citkowsky napisał:

Od rana walczę aby dobrze kierownice ustawić i nic z tego. Już wymiękam trochę. Albo
za czuła, albo za toporna, nie da się ustawić normalnej czułości jak w innych wyścigówkach,
choćby GRID, DIRT, Undercover czy TDU. Chyba zacznę grać na padzie bo jak podłączyłem
go to gra się całkiem inaczej, tak jak powinno się grać na kierownicy.

Może spróbuj pozmieniać w opcji tuning zaawansowany pierwszy parametr (chyba Lock Speed). ja zawsze go podkręcam, bo wydaje mi się, że wtedy auto szybciej reaguje - chyba jest to odpowiednik Saturation w ustawieniach kontrolera. W każdym razie jazda Lotusem w pełni zupgrejdowanym w T3 jest świetna (chociaż na nitro reaguje kuriozalnie). Oczywiście duże znaczenie ma tuning, np Camaro jeździło mi się kiepsko dopóki nie zwiększyłem docisku spojlerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2009 o 11:49, flymar napisał:

W każdym razie jazda Lotusem w pełni
zupgrejdowanym w T3 jest świetna (chociaż na nitro reaguje kuriozalnie).


Restart powinien pomóc, z tym że po restarcie zmieniają się przełożenia biegów. Na początku myślałem, że te przed restartem są takie jak trzeba, a po restarcie coś się dzieje z grą, ale to właśnie jest odwrotnie. Także teraz jak wchodzę w jakiś wyścig, od razu pauzuje, biorę "od nowa" i śmigam. A Lotos wspaniale przyśpiesza po pełnej modyfikacji:D
Nie wszystkie samochody tak mają. Wczoraj jeździłem fordem gt500 i po restarcie nic się nie zmieniało... Ogólnie z tymi ustawieniami to jest parę dziwactw. Np nie można ustawić maksymalnych wartości niektórych parametrów (maksymalnie w prawo), po wyjściu gra przesuwa pasek o jeden stopień w lewo, a np. w lotosie pierwszy, czy drugi bieg maksymalnie w prawo może być tylko na środku!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem dla czego ale jakoś autami amerykańskimi nie chce mi się jeździć, jedyne jakie mam to Shelby GT500 bo był potrzebny do serii amerykańskiej w 2 poziomie...a np europejskimi czy japońskimi to już bardziej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2009 o 15:28, rtyrtyrty napisał:

nie rozumiem dla czego ale jakoś autami amerykańskimi nie chce mi się jeździć,


Amerykańskich samochodów w ogóle jest bardzo malutko w tej grze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ooj nie wiem, od Carbona do Shifta nie udało się tych fotek mi znaleźć ale pewnie taka możliwość jest...chyba :P
fajnie by było bo Print Screen niestety nie zawsze chwyci jak trzeba a tak to ESC, tryb fotograficzny i jest świetny screen :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować