Zaloguj się, aby obserwować  
Slappy

Battlefield: Bad Company 2

8837 postów w tym temacie

kupilem bfbc2 ze dwa tygodnie temu dla multika oczywiscie, ale jakos nie przepadam za ta gra i duzo czasu grajac w nia nie spedzam. spodziewalem sie czegos innego, bardziej intensywnego podobnego do coda.
najbardziej denerwuje mnie w tej grze ten dziwny lag przy trafianiu kogos. co to ku*wa ma byc. strzelam w osobnika i dopiero po chwili on otrzymuje obrazenia. WTF, jak mozna do czegos takiego dopuscic w FPSach. chyba szybciej kula z procy by dotarla. w codzie osoba otrzymuje obrazenia w momencie w ktorym zostal oddany strzal, to chyba normalne.

mowie o PC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że to nie jest normalne. Jak mniemam mówisz o karabinie snajperskim. Owszem, w fizyce (jeśli grałeś w CoD to zapewne nie masz o tym pojęcia co to jest) lotu kuli z karabinu snajperskiego wprowadzono pewne utrudnienia, żeby właśnie nie było tak lamersko jak w CoD. Mianowicie, pomiędzy trafieniem kogoś a wystrzeleniem pocisku brana jest pod uwagę odległość od celu, która powoduje opóźnienie, a także efekt Coriolisa i opad pocisku spowodowany przez przyciąganie grawitacyjne Ziemii. Balansuje to rozgrywkę snajperem, powodując rage noobków od CoD''a ^^

Takiego "lagu" nie ma w normalnych broniach, bo z zasady walczy się nimi na krótkich dystansach.

Kolejną sprawą, jest to, że w życiu kula wystrzelona nie dociera od razu do celu. Kula wystrzelona z przeciętnego karabinu szturmowego osiąga cel odległy o 300m w około 2/5-3/5s. Wystarczająco aby się odsunąć ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt się nie skarżył? A przypadki gdy dwóch gości strzelało do siebie i obaj padli w tym samym momencie? Ja po 10 razie przestałem liczyć takie sytuacje.
W BF3 jest to bardziej rozwinięte - kule z karabinów szturmowych (M16, kałachy itp.) podlegają na dalszych dystansach tak samo grawitacji jak i konieczności strzelania z wyprzedzeniem.

Ale wysoki ping i w ogóle słabe łącze dokucza, starcia z graczem który nas zauważył i ma lepsze łącze wygrywa właśnie on. Prawie zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Geez... Kula musi lecieć. Taka jest mechanika Battlefieldów. Albo to akceptujesz albo nie grasz.
Jeśli takie coś wystąpi, to piszesz na czacie "Fair enough" i zabijasz dalej...

Z forum xbox360achievements.org:

I CR0W I
Ohh an enemy on my squadmate's motion mine? I'll aim at the door waiting for him with my LMG. Ooh here he comes. RATATATATAATTA
Oh look we both died.
Seriously I'm getting sick of these double kills. Anyone playing weith wireless with a relative on the PC sharing the connection can go suck one.

Spenser
It's not a bad connection. It's a product of the bullet flight time mechanic of Battlefield. I love the mechanic in general, so I'm okay with it. If it's that annoying, go Recon or play something else for a little while 'till you cool off and they won't bother you as much. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.03.2012 o 15:38, Malevyn napisał:

kupilem bfbc2 ze dwa tygodnie temu dla multika oczywiscie, ale jakos nie przepadam za
ta gra i duzo czasu grajac w nia nie spedzam. spodziewalem sie czegos innego, bardziej
intensywnego podobnego do coda.
najbardziej denerwuje mnie w tej grze ten dziwny lag przy trafianiu kogos. co to ku*wa
ma byc. strzelam w osobnika i dopiero po chwili on otrzymuje obrazenia. WTF, jak mozna
do czegos takiego dopuscic w FPSach. chyba szybciej kula z procy by dotarla. w codzie
osoba otrzymuje obrazenia w momencie w ktorym zostal oddany strzal, to chyba normalne.

mowie o PC


Moim skromnym zdaniem wykorzystanie Frostbite w FPSach to jakiś żart. Zero satysfakcji ze strzelania, chore opóźnienia, irytujący kod sieciowy, biedozowy FOV.

@Sigu
Wiem że fapujesz na sam widok śmiesznego ludka/amerykańskiegokozaka marki Bf, ale spróbuj powstrzymać swój żenujący poziom chociaż na forum, ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.03.2012 o 17:24, Malevyn napisał:

no wlasnie tez byl taki przypadek, ze zabilismy sie nawzajem. w codzie nie ma mowy o
czyms takim


To zjawisko jest oczywiście dosyć śmieszne, ale mi także nie przeszkadza. Potwierdzam też, że chyba jest to ogólna cecha beefów, w dwójce zabicie siebie nawzajem zdarzało się całkiem często, podobnie jak tu, w BC2. Co więcej, w dwójce nie raz bywało tak, że w cc przeciwnik zabił mnie z karabinu, a ja jego (jako drugi) z defibrylatora i obaj padalismy ;d To jest dopiero śmieszne ;d

Mylisz się mówiąc, ze w codzie nie ma mowy o czymś takim. Sporo gram w MW i kilka razy przytrafiła mi się sytuacja, że ze średniej odległości, strzelając z karabinow szturmowych, zabiliśmy się z przeciwnikiem nawzajem. Tak więc "u konkurencji" coś takiego też potrafi wystąpić, choć znacznie znacznie rzadziej.

Jak wspomniałem wyżej, mi to nie przeszkadza, w Call of Duty czegoś takiego nie ma i gra mi się dobrze. W Battlefieldzie coś takiego jest i też gra mi się dobrze.

Jestem skłonny uwierzyć, że dla kogoś może to być irytujące, choć z drugiej strony ciśnie mi się na usta przysłowie o złej baletnicy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Irytuje mnie sposób w jaki BC2 u mnie działa. Mam Phenoma II X2 3,5 Ghz 4 GB Ram Radeona 4890 i win 7 32 bit.

Gram na średnich. Fraps pokazuje w grze od 38 do 60 klatek a gra ewidentnie ścina. Na wysokich, niskich to samo, nawet ilość fps zbytnio się nie zmienia. Nie wiem jak to dobrze opisać to takie jakby mikroprzycięcia. Widać to nawet gdy jadę np: M113 i mam 60 klatek.

Da się temu jakoś zaradzić? Dla porównania znajomy gra na maks detalach, ma 33-50 fps i działa mu doskonale płynnie.
Jego sprzęt do C2D E8400 4 GB Ram GTX 275 i win 7 64 bit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś wyłączyć auto logowanie ?:D Bo z ciekawosci zaznaczyłem tą opcję i nie mogę się teraz połączyć. Próbowałem juz klikać anuluj podczas łączenia, jednak nic to nie dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.) Dopisz na końcu linii elementu docelowego "-pingInterval 50000"
np: "D:\Battlefield Bad Company 2\BFBC2Game.exe" -pingInterval 50000

2.) Zaktualizuj PunkBustera za pomocą aplikacji "pbsetup.exe"

3.) Zmodyfikuj porty i odblokuj te, z których korzysta Battlefield... (Pogoogleuj jakie one są, teraz już nie pamiętam)

Jednakże... Problem masz raczej z Internetem, a nie z PB, więc pomóc może rozwiązanie numer 1 lub 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Ostatnio mam problem w trakcie gry w bfa. Gdzieś po około 10-20min grania gra nagle zacinka się, razem z dźwiękiem . Jest to o tyle uporczywe bo nie mogę jej ani wyłączyć poprzez kombinacje ALT+F4 ,ani CTRL+ALT+DELETE ;/ . Jedyną opcją kiedy już gra się zatnie jest reset kompa . Jakieś pomysły w czym tkwi problem :/ ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować