Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

BF 1943 - dlaczego tylko 24 graczy?

37 postów w tym temacie

Racja. Coś za coś, ale co to za wojna w 24 graczy : P. Ja tam zawsze wolałem grać na przepełnionych serwerach. Fakt ten oczywiście nie zniechęca mnie póki co do zamiany zielonych na BF1943.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po doświadczeniach z BF2 [spam granatami chociażby] dobrze, że wyciągają jakieś wnioski. Wystarczy, że mapy bedą odpowiednio wyskalowane a będzie równie intensywnie. Co innego, że cała reszta mi się nie widzi -_-''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale tłumaczenie się jest komiczne? żałosne? że niby ludzie ukrywali sie za zburzonym juz murem? tzn jak jak kawałek jego zostało to że ludzie by sie za nim chowali ?:d to jak ktoś do nas strzela to najlepiej stać ?:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GÓWNO PRAWDA!!! Ja codziennie gram na "kifferstuebchen" i przeważnie serwer jest tak zapchany, że muszę czekać kilka minut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2009 o 00:05, zzajac napisał:

ale tłumaczenie się jest komiczne? żałosne? że niby ludzie ukrywali sie za zburzonym
juz murem? tzn jak jak kawałek jego zostało to że ludzie by sie za nim chowali ?:d to
jak ktoś do nas strzela to najlepiej stać ?:D


To jest ironiczna interpretacja faktu, że 64 osoby zrobiłyby taki rozpierdziel, że jedynce co by zostawało na mapie to zgliszcza i zburzone mury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Battlefield 1943 ma 24 garczy? No problem :]
Moim zadniem nie musza bycz 64 garczy! Dlaczego? 1. Jak sie gra 64 osobami, to moze bedzie mniejszy teamplay? 2. Np. w CoD4 bylo (jest) tak ze jak sa bardzo duzo graczy na serwerze, to ciagle sa granaty w toba:[

Moze Battlefield 1943 chce byc bardziej w stronie tactic-shooter?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2009 o 00:05, zzajac napisał:

ale tłumaczenie się jest komiczne? żałosne? że niby ludzie ukrywali sie za zburzonym
juz murem? tzn jak jak kawałek jego zostało to że ludzie by sie za nim chowali ?:d to
jak ktoś do nas strzela to najlepiej stać ?:D


Chyba nie do końca zrozumiałeś. Wejdź sobie tutaj http://www.cdaction.pl/news/5735/0 a dowiesz się o co chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do SegaPL - W CoD 4 masz takie małe mapy, że tłok jest już przy 10 vs 10 :) Poza tym Cod z Battlefield''em ma mało wspólnego. Battlefield cechuje się duzymi mapami i team playem, a tutaj rezygnują z TP, ograniczają liczbę graczy, nieskończona liczba ammo ... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2009 o 10:55, teken123 napisał:

do SegaPL - W CoD 4 masz takie małe mapy, że tłok jest już przy 10 vs 10 :) Poza tym
Cod z Battlefield''em ma mało wspólnego. Battlefield cechuje się duzymi mapami i team
playem, a tutaj rezygnują z TP, ograniczają liczbę graczy, nieskończona liczba ammo ...
:/


Nieskonczona liczba ammo? A zyczie tez? xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Battlefieldzie: Bad Company multi jest również na 24 graczy a jest cholernie żywotny, dynamiczny, jest niezły rozpiździel i cały czas coś się dzieje. Nie ma co narzekać, będzie dobrze =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm faktycznie niezle tlumaczenie jak na rozgrywke typu CQ.Totalna pomylka prosze Pana,wlasnie na infantry najczesciej gra sie na mniejsza ilosc graczy aby nie bylo idiotycznych sytuacji typu deszcz granatow np.na Karkandzie przez cala runde na pierwszej fladze.
CQ rzadzi sie innymi prawami i co nam wyjdzie grajac 12x12????Ano wyjdzie tak 2-4 ludkow czeka na samolot lub nim lata(nie wiadomo ile ich bedzie i jaki rodzaj)1 komendant(na CQ obowiazkowo) 2-4 sprzet ciezki wiec do walk piechoty w przyblizeniu zostaje 4 graczy nic tylko wziasc snajperke chowac sie w krzakach i pojsc na papierosa.
Czemu od razu nie powiedza ze na tym silniku 64 luda na serwerze to bedzie jeden wielki lag.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W BF2 zawsze były jazdy, jak grało 64 kolesi na mapie przeznaczonej dla 16 :D Ograniczenie do 24 graczy to chyba nie jest najlepszy pomysł. Trzeba pamiętać że nie zawsze serwer jest wypełniony i na przykład walczyć będzie 7 vs. 7 i co wtedy? Połowa teamu czeka na sprzęt, a 3 kolesi bije się z innymi 3 kolesiami o Iwo Jimę. No ale mam nadzieję, że DICE jakoś tak skonstruuje mapy, żeby do takich sytuacji nie dochodziło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurczę wydaje mi się mało, mogę się mylić, przez neta nie grałem w BF, zawsze w ET i tam to 24 osoby to minimum na grę, a mapy zawsze były tak zrobione że było miejsce i na 64 osoby :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ograniczenie do 24 graczy, ograniczenie teamplay''u... LUDZIE KURNA paranoja na tym świecie. Przecie Battlefield to po naszemu pole bitwy tak? A więc bez pracy zespołowej raczej nie bardzo idzie przeżyć. Z battlefielda robią pieprzonego Call of Duty, bo zobaczyli, że dobrze się sprzedaje taki tępy arcade i tyle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> ale tłumaczenie się jest komiczne? żałosne? że niby ludzie ukrywali sie za zburzonym
> juz murem? tzn jak jak kawałek jego zostało to że ludzie by sie za nim chowali ?:d to
> jak ktoś do nas strzela to najlepiej stać ?:D


>To jest ironiczna interpretacja faktu, że 64 osoby zrobiłyby taki rozpierdziel, że jedynce co by zostawało na mapie >to zgliszcza i zburzone mury.

Ja jednak uważam że chodziło mu o desynchronizację między serverem gry a graczami co powodowalo by różnice w zniszczeniach u ciebie ten mur został zburzony u kogos innego nie , wynikało by to z zasobożerności takich obliczeń i gra w 64 osoby wymagała by PieCa na miano Silicon Graphics.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować