Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Filipowi Szelągowi z Reality Pump!

62 postów w tym temacie

Jeszcze jedno pytanko :)

3.Kiedy pojawią się jakieś trailery przedstawiające grę.Mam nadzieje że za niedługo,już nie mogę się doczekać :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2009 o 16:04, Jaro7788 napisał:

Witam serdecznie i życzę owocnego konsulowania w tym Konsulacie. ;) Oto pytanka:

1. Czy The Tempation ukaże się w tym roku? Pierwsze plany chyba zakładały gdzieś okres
wakacyjny (ale może pomyliłem z Afterfall), ale ostatnio jakoś niespecjalnie dużo słuchać
i fajnie byłoby chociaż orientacyjnie wiedzieć. Nie chodzi mi tu o definitywne odpowiedzi:
wystarczy "raczej tak" albo "raczej nie".
2. Kiedy pojawią się nowe informacje na temat gry (i materiały typu zwiastuny itp.)?
3. Jak dużą kampanię reklamową przewidujecie w Polsce i na świecie?
4. Czy jest szansa, że pojawi się demo?
5. Jeżeli tak, to czy ma ono szanse pojawić się również na Xbox Live i PSN?
6. Czy gra zostanie spolonizowana na wszystkie platformy?
7. Jaka to będzie lokalizacja (kinowa/pełna)?


1. Raczej gdzieś około tego co powiedziałeś :)
2 i 3. Z dniem dzisiejszym poszła już oficjalna bomba o tym, że CD PROJEKT będzie polskim wydawcą TW2 - z którego to powodu myślę, że nie tylko my się cieszymy. Liczymy na to że połączenie Reality Pump + CD Projekt da efekt w postaci najlepszej polskiej gry i najlepszego wydania.
4 i 5. Demo jeżeli się ukaże, to prawdopodobnie jakiś czas po premierze produktu.
6 i 7. To już pytanie stricte do wydawcy, jednak myślę że jakakolwiek wersja polonizacji nie będzie, to będzie ona wykonana równocześnie dla wszystkich platform na jakich ukaże się gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2009 o 16:42, junior17 napisał:

Witaj!
> 1. W obecnej chwili w studio pracują 33 osoby, w tym 32 samców i 1 przedstawicielka
płci
> bardzo pięknej :)

Jak bardzo pięknej? (odpowiedzi nie oczekuję xP)

> 2. Teraz skupiamy się tylko na TW:TT, jest za wcześnie aby mówić o naszych dalszych
planach,
> ale mogę odpowiedzieć Waszym pewnie ulubionym "nie zaprzeczam, nie potwierdzam".


No i takiej odpowiedzi oczekiwałem, bo myślałem, że już ze strategiami koniec.

> 3. Musisz wziąć pod uwagę, że nawet jeśli jakieś wspólne elementy silnika z Eartha
były
> wykorzystywane (jak np. wyświetlanie grafiki 3D) to shadery itp. cała masa rzeczy
musi
> być generowana od nowa, także każda praca nad silnikiem może być określana jako
ciężka.

Tak, wiem, ale Czy był okres, w którym Wasi ludzie myśleli, że "nic z tego, robimy
nowy
engine i zaczynamy wszystko od nowa"?


> 4. Engine do drugiej części jest naszym dzieckiem, jest kompletnie innowatorski
i jesteśmy
> z niego bardzo dumni. Nie możemy się już doczekać kiedy będziemy mogli się podzielić

> z Wami tym jak ta gra będzie sie prezentowała zarówno graficznie jak i pod względem
gameplayu
> :)

Nie mogę się doczekać (serio).

> 5. Z tego co wiem, wszystkie nasze gry są dalej dostępne w sprzedaży w różnych formach.

> Polan II można dostać poprzez drogę elektroniczną ze strony Topware. Wszystkie części

> Earth''a razem z add-onami jest skompilowana teraz w całość pod nazwą Earth Universe.

> Two Worlds wersja pudełkowa jest dalej dostępna na większości supermarketowych półek.


No właśnie: "supermarketowych półek". A znasz jakiś internetowy sklep z Waszymi grami?
Bo ja nie znalazłem.

No i pytania:
1. Czy po TW3 (bo ponoć to trylogia), planujecie zająć się jeszcze grami actionRPG? Czy
to tylko jednorazowa przygoda?
2. Ile egz. TW sprzedało się do tej pory na PC?
3. Możemy liczyć na chociaż ze 2 nowe screeny z TW2, żeby zobaczyć jak gra teraz wygląda?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam


1. Myślę że to sprawa dalej otwarta, chociaż po 8 latach tworzenia jednego typu gier przychodzi na pewno ochota na zrobienie czegoś nowego. Myślę właśnie że ze względu na ilość czasu jaką już spędziliśmy przy tym gatunku zamieniła jednorazową przygodę w epicką wyprawę :)
2. Jeśli mówimy o świecie to śmiało można powiedzieć że około pół miliona.
3. Dosyć świeże screeny były publikowane w niedawnym numerze CD Action, jednak na pewno już za niedługo wypłynie nowa porcja materiału także jak tylko będzie to poinformuję Was o tym pierwszy.

Pozdrawiam również!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2009 o 23:23, Mazur PL napisał:

Na początku wpisu chciałem się przede wszystkim przywitać :)

Może od razu przejdę do pytań.

1.Jak będzie wyglądała walka w TW:TT Czy będzie wyglądała jak w 1 czyli machanina cały
czas tych samych kombosów czy będzie jakąś zmiana,możliwy wybór
2.Jak będzie wyglądała pustynia,jeszcze nie pokazaliście żadnych screnów z pustynią.

Chyba narazie tyle,może jeszcze coś mi wpadnie do głowy :)


Witam również,

1. Walka w TW2 będzie na pewno bardziej rozwinięta i dopracowana od tej w jedynce. Staramy się przenosić dobre pomysły z poprzedniczki i ulepszać je, ównocześnie dodając nowe motywy. Na pewno będzie można liczyć na podobne rozwiązanie z walką łukiem. System walki właśnie jest na tapecie u nas i testujemy wszelakie rozwiązania, tak żeby na sam koniec walka była jak najbardziej satysfakcjonująca.
2. Na pewno nie będzie to pustynia w stylu Sahara, że piasek i nic więcej. Klimatem będzie przypominała bardziej pustynie skalne, będzie można znaleźć na niej oazy, mniejsze i większe obozowiska oraz pustynne miasto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim witam i o zdrowie pytam:))

1. jak na calym studio odbilo sie wiadomosc ze cd projekt bedzie wydawca drugiej czesci TWO WORLDS
2. czy ktos kto zacznie przygode od TWO WORLDS 2 bedzie wiedzial o co chodzi w fabule nie grajac w jedynke?
3. na jakie rezultaty sprzedazy liczycie, czy chcecie pobic sukces WIEDZMINA?
4. czy multiplayer bedzie taki sam jak w pierwszej czesci (mam nadzieje ze nie bo wlasciwie nie dalo sie w niego grac!!!)
5. czy KIRA zagra jakas wazna role w drugiej czesci?

narazie tyle pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konsulu! Mam kilka pytań:

1. Czy pracujecie nad czymś oprócz Two Worlds 2?
2.Czy zamierzacie zrobić nową część EARTH?
3. Czy będziecie sie bardziej reklamować?
I ostatnie najważniejsze:
Czy dostanę przedpremierową wersję TW2???:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.03.2009 o 19:55, tadtomala napisał:

Przede wszystkim witam i o zdrowie pytam:))

1. jak na calym studio odbilo sie wiadomosc ze cd projekt bedzie wydawca drugiej czesci
TWO WORLDS
2. czy ktos kto zacznie przygode od TWO WORLDS 2 bedzie wiedzial o co chodzi w fabule
nie grajac w jedynke?
3. na jakie rezultaty sprzedazy liczycie, czy chcecie pobic sukces WIEDZMINA?
4. czy multiplayer bedzie taki sam jak w pierwszej czesci (mam nadzieje ze nie bo wlasciwie
nie dalo sie w niego grac!!!)
5. czy KIRA zagra jakas wazna role w drugiej czesci?

narazie tyle pozdrawiam


Witam!

1. O tej informacji wiedzieliśmy już od jakiegoś czasu, pomimo to nasz entuzjazm od tamtej chwili jeszcze nie opadł. Najbardziej cieszymy się z faktu, że dzięki CDP możemy być spokojni o świetną reklamę i promocję produktu. Bardzo chcieliśmy żeby jak największe grono osób mogło zagrać w tą grę i teraz nasze życzenia będę się spełniać. To super uczucie dla całego zespołu, także zadziałało to na pewno bardzo motywacyjnie :)
2. Tak, TW2 będzie skonstruowane w ten sposób, aby osoba która nie grała w jedynkę mogła spokojnie się odnaleźć w tej rzeczywistości. Fabularnie jest to kontynuacja poprzedniczki, także te osoby które grały w jedynkę będą widzieć i dostrzegać więcej, będzie dużo smaczków które będą w stanie odkryć jedynie osoby które znają jedynkę. Jednak historia w dwójce jest na tyle odrębna, że każda nowa osoba w świecie Antalooru nie będzie czuła się w jakiś sposób poszkodowana.
3. Jak już wspomniałem, dla nas jako studia developerskiego nie jest ważne czy sprzedamy dokładnie X kopii - oczywiście będziemy się cieszyć z dobrej sprzedaży pod tym względem, aby nasi wydawcy byli zadowoleni z współpracy z nami przy TW2. Im więcej tym lepiej dla nas z jednej przyczyny - więcej osób będzie mogło zobaczyć nasze efekty pracy.
4. Multiplayer w dwójce opiera się na całkowicie innym systemie. Każdy gracz będzie mógł mieć na serwerze swoją wioskę, którą będzie mógł rozbudowywać wedle własnego uznania. Będzie do niej mógł też zapraszać innych graczy - opcji przy tym jak możesz się domyślać będzie multum. Będą dostępne dungeony co-operative, ale będzie także sporo dla graczy stricte PvP.
5. Tak, jednak na tym etapie nie mogę ujawnić wątku fabularnego na tyle żebym mógł o niej mówić. Musi wystarczyć Ci na razie odpowiedź, że będzie.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.03.2009 o 19:46, GuCIo 7 napisał:

Konsulu! Mam kilka pytań:

1. Czy pracujecie nad czymś oprócz Two Worlds 2?
2.Czy zamierzacie zrobić nową część EARTH?
3. Czy będziecie sie bardziej reklamować?
I ostatnie najważniejsze:
Czy dostanę przedpremierową wersję TW2???:)


Hej,

1. Jak już wspomniałem ostatnio, nie ma szans na razie pracować nad czymkolwiek równolegle, całe moce przerobowe idą w TW2.
2. Byłoby miło, nie skreślamy takiej opcji, ale naprawdę na ten moment nie da się powiedzieć co będzie po TW2.
3. Jako RP nie potrzebujemy reklamy samej w sobie, wydawcy kojarzą nas z naszych gier - jednak jeśli chodziło Ci o nasze gry to myślę, że będzie o nich teraz dużo głośniej.

Najważniejsze: wypatruj na gram.pl co się będzie działo :)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam trzy pytania oto one:

1. Czy pecetowa wersja Two Words 2 bedzie korzystala z dobrodziejstw z Directx 10, jesli tak czy bedzie jakas widoczna roznica w porownaniu z Directx 9.
2. Czy w grze bedzie realistyczna fizyka, (realistyczne zachowanie sie cial, przesuwanie przedmiotow itp) czy wykorzystujecie jakis znany silnik fizyczny Havok, NVIDIA PhysX a moze cos innego.
3. Czy w pecetowej wersji gry bedzie mozna grac padem, np tym od Xboxa 360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko nadzieję, że fabuła będzie lepsza, bardziej rozbudowana niż w jedynce i trzymająca w napięciu aż do końca gry.

Two Worlds mi się generalnie podobało, ale kilka wad (słaby wątek główny, dość słabe zbalansowanie rozgrywki, średnio dopracowana fizyka, "drewniana" gra niektórych lektorów) sprawiło, że trochę byłem zawiedziony. Ale jak na debiut i zapewne niezbyt wielki budżet wyszło Wam naprawdę nieźle. ;)
Po nabraniu doświadczeń i zebraniu tysięcy opinii od graczy, spodziewam się, że dwójka może być tylko lepsza. Oby była dużo lepsza, tego Wam i nam graczom życzę. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2009 o 12:36, christo napisał:

Witam. Mam trzy pytania oto one:

1. Czy pecetowa wersja Two Words 2 bedzie korzystala z dobrodziejstw z Directx 10, jesli
tak czy bedzie jakas widoczna roznica w porownaniu z Directx 9.
2. Czy w grze bedzie realistyczna fizyka, (realistyczne zachowanie sie cial, przesuwanie
przedmiotow itp) czy wykorzystujecie jakis znany silnik fizyczny Havok, NVIDIA PhysX
a moze cos innego.
3. Czy w pecetowej wersji gry bedzie mozna grac padem, np tym od Xboxa 360.



1. Nie będzie korzystać z Directx 10, jednak grafika będzie wyciśnięta tak że nie będzie widać różnicy.
2. NVIDIA PhysiX, fizyka wpływa na gameplay, czyli będzie można podnosić, kopać, rzucać rzeczy - magia i inne obiekty też będą miały na nie wpływ.
3. Tak będzie można użyć takiego pada i nie będzie to tylko zwykły konwert, mamy indywidualny interface pod zmianę sprzętu z pada na mychę/klawiaturę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2009 o 13:19, Zebius napisał:

Ja mam tylko nadzieję, że fabuła będzie lepsza, bardziej rozbudowana niż w jedynce i
trzymająca w napięciu aż do końca gry.

Two Worlds mi się generalnie podobało, ale kilka wad (słaby wątek główny, dość słabe
zbalansowanie rozgrywki, średnio dopracowana fizyka, "drewniana" gra niektórych lektorów)
sprawiło, że trochę byłem zawiedziony. Ale jak na debiut i zapewne niezbyt wielki budżet
wyszło Wam naprawdę nieźle. ;)
Po nabraniu doświadczeń i zebraniu tysięcy opinii od graczy, spodziewam się, że dwójka
może być tylko lepsza. Oby była dużo lepsza, tego Wam i nam graczom życzę. :)


Dziękujemy, przyłożymy wszelkich starań aby tak było.

Pozdrawiam wszystkich i życzę Spokojnych i Wesołych Świąt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie Bartku mówił pan 2 miesiące temu że będą za niedługo jakiś trailer itp.związane z nowym Two worldsem , no i tak się ciągnie i ciągnie.Można wiedzieć kiedy się pojawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2009 o 18:50, dominikanczyk napisał:

Planujecie jakąś edycję kolekcjonerską TW 2?


Witam,

Pytanie dla moich kolegów z CD Projekt, jednak myślę że na pewno i w tej materii nikt nie będzie zawiedziony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Przyznam ze kontynuacja Two Worlds bardzo mnie interesuje i chcialbym sie dowiedziec jeszcze kilku rzeczy. Jako ze moje poprzednie pytania byly zwiazane ze sprawami technicznymi tym razem postanowilem skupic sie na gameplayu. Ostanio pogrywalem sobie w Gothica 3 na najnowszym patchu a ze nie da sie ukryc ze Two Worlds i Gothic maja klika cech wspolnych, np. otwarty swiat i widok zza plecow bohatera, wiec nie obrazilbym sie gdyby pewne elementy Gothica znalazlyby sie rowniez w kontynuacji Two Worlds.

1. Czy w drugiej czesci Two Worlds pojawi sie opcja snu, sam nie wiem czemu ale w pierwszej czesci mi tego brakowalo.
2. Czy bedzie mozna zdobywac trofea zwierzat, chodzi mi o skory wilkow czy dzikow albo rogi potworow czy cos w tym stylu.
3. Jak bedzie wygladac walka lukiem. W Oblivionie czy w Gothicu lubilem szkolic bohatera na lucznika a w Two Worlds walka lukiem nie przypadla mi do gustu, moim zdaniem powinno wygladac to mniej wiecej jak w Gothicu 3.
4. Jak juz jestem przy lucznictwie to mam nadzieje ze wrogowie z lukami beda sie inaczej zachowywac niz poprzednio, bo bylo to troche meczace kiedy chcialo sie zaatakowac lucznika mieczem a on ciagle uciekal od gracza. Ten element moim zdaniem tez powinien wygladac jak w Gothicu czyli jak gracz podbiega do takiego wroga to ten powinien schowac luk wyciagnac miecz i tym orezem zaatakowac gracza.

To by bylo na tyle, pozdrawiam i zycze zeby Two Worlds II odniosl jeszcze wiekszy sukces niz pierwsza czesc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przypomnialo mi sie ze mialem zadac jeszcze jedno pytanie ale wylecialo mi z glowy to zrobie to teraz:

Czy bohater bedzie mogl nosic dwie lub nawet trzy bronie naraz, chodzi mi o to ze w pierwszej czesci zeby zmienic np miecz na luk to za kazdym razem trzeba bylo wchodzic do ekwipunku, co bylo jak dla mnie troche irytujace. Poza tym postac fajnie wyglada jak ma dwa lub trzy rodzaje oreza na sobie i mysle ze graczom to by sie spodobalo jakby byla taka mozliwosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować