Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Filipowi Szelągowi z Reality Pump!

62 postów w tym temacie

Dnia 09.04.2009 o 12:25, BartRP napisał:

1. Nie będzie korzystać z Directx 10, jednak grafika będzie wyciśnięta tak że nie będzie
widać różnicy.

Czyli na łatwiznę ;) DirectX mimo wszystko (ale w wersji 9), czy może z OpenGL, ponieważ chyba łatwiej na inne platformy, w końcu OpenGL jest bardziej uniwersalny, co pozwala także w ramach platformy PC na celowanie dodatkowo w MacOSa i Linuksa?

Jeszcze jedno, chyba strona wam ostatnio nie działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2009 o 21:54, christo napisał:

Witam ponownie. Przyznam ze kontynuacja Two Worlds bardzo mnie interesuje i chcialbym
sie dowiedziec jeszcze kilku rzeczy. Jako ze moje poprzednie pytania byly zwiazane ze
sprawami technicznymi tym razem postanowilem skupic sie na gameplayu. Ostanio pogrywalem
sobie w Gothica 3 na najnowszym patchu a ze nie da sie ukryc ze Two Worlds i Gothic maja
klika cech wspolnych, np. otwarty swiat i widok zza plecow bohatera, wiec nie obrazilbym
sie gdyby pewne elementy Gothica znalazlyby sie rowniez w kontynuacji Two Worlds.

1. Czy w drugiej czesci Two Worlds pojawi sie opcja snu, sam nie wiem czemu ale w pierwszej
czesci mi tego brakowalo.
2. Czy bedzie mozna zdobywac trofea zwierzat, chodzi mi o skory wilkow czy dzikow albo
rogi potworow czy cos w tym stylu.
3. Jak bedzie wygladac walka lukiem. W Oblivionie czy w Gothicu lubilem szkolic bohatera
na lucznika a w Two Worlds walka lukiem nie przypadla mi do gustu, moim zdaniem powinno
wygladac to mniej wiecej jak w Gothicu 3.
4. Jak juz jestem przy lucznictwie to mam nadzieje ze wrogowie z lukami beda sie inaczej
zachowywac niz poprzednio, bo bylo to troche meczace kiedy chcialo sie zaatakowac lucznika
mieczem a on ciagle uciekal od gracza. Ten element moim zdaniem tez powinien wygladac
jak w Gothicu czyli jak gracz podbiega do takiego wroga to ten powinien schowac luk
wyciagnac miecz i tym orezem zaatakowac gracza.

To by bylo na tyle, pozdrawiam i zycze zeby Two Worlds II odniosl jeszcze wiekszy sukces
niz pierwsza czesc.



Witam!

Po przerwie spowodowanej małymi roszadami w firmie, wracam do odpowiadania pytań.

Opcja ze snem ma teraz 50/50 szansę implementacji w grze, na razie jeszcze za wcześnie abym mógł zapewnić, że taka możliwość będzie uwzględniona. Co do łuku, będziemy podążać tym tropem z jedynki - ogólnie z funkcjonowania tej broni byliśmy zadowoleni - wiemy już na pewno, że będziemy chcieli aby strzały pozostawały wbite w cel.
Co do broni - będzie to rozwiązane systemem setów, które są już wprowadzone - są to 4 zestawy zbroi, broni, amuletów i pierścieni, które gracz sam definiuje wchodząc do menu ekwipunku. Potem błyskawicznie można zmieniać sety bez wchodzenia do menu.

Dzięki za miłe życzenia co do gry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2009 o 11:11, pobite_gary napisał:

Cisza w temacie Two Worlds: kiedy mozemy spodziewac sie nowych materialow?


Rozpoczął sie okres wybitnie wakacyjny, nawet developerzy mają prawa do urlopów :)
Osoby obyte z językiem angielskim zapraszam do śledzenia dziennika "Antaloor Post",
w którym to skrzętnie opisywany jest progress z życia naszego studio.
Magazyn w formie .pdf można przeglądać na stronie http://www.2-worlds.com/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Dnia 22.06.2009 o 00:22, PioMrex napisał:

Cisza w temacie Two Worlds: kiedy mozemy spodziewac sie nowych materialow?

Jeszcze jedno, chyba strona wam ostatnio nie działa?


Mam przyjemność poinformować, że Two Worlds II został dzisiaj oficjalnie zapowiedziany - premiera tej Zimy.
Zapraszam na nową oficjalną stronę: www.twoworlds2.com


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie odnośnie gry Two worlds : the temptation - ostatnio na temat tego produktu ucichło i to w dużym znaczeniu - na początku o tym tytule był rozgłos, zapowiedzi newsy itd. , a w ostatnim czasie nic na temat tej gry się nie ukazuje . . . Po pierwsze - to według mnie to był zły pomysł, ponieważ narobiliście rozgłosu i pozwoliliście się mu rozproszyć na rzecz Risen''a , bądź Ghotica 4 . .. Mam nadzieję że nie jest to wywołane jakimiś problemami w produkcji, ponieważ trzymam za nią kciuki, mimo tego że nie grałem w pierwszą część :)

Więc pytam - czy z projektem jest wszystko OK i czy możemy doczekać się ukończonej i nie zbugowanej wersji gry ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2009 o 16:06, BartRP napisał:

> Cisza w temacie Two Worlds: kiedy mozemy spodziewac sie nowych materialow?
>
> Jeszcze jedno, chyba strona wam ostatnio nie działa?
Mam przyjemność poinformować, że Two Worlds II został dzisiaj oficjalnie zapowiedziany
- premiera tej Zimy.
Zapraszam na nową oficjalną stronę: www.twoworlds2.com


Chodziło mi o firmową stronę RealityPump, ale widzę, że już też wróciła. A co z pytaniem DX vs OGL, które zostało pominięte przez szanownego konsula? Przyklejona w odpowiedzi na mój post (pierwsze zdanie) została linijka z wcześniejszego postu użytkownika pobite_gary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2009 o 10:00, PioMrex napisał:

> > Cisza w temacie Two Worlds: kiedy mozemy spodziewac sie nowych materialow?

> >
> > Jeszcze jedno, chyba strona wam ostatnio nie działa?
> Mam przyjemność poinformować, że Two Worlds II został dzisiaj oficjalnie zapowiedziany

> - premiera tej Zimy.
> Zapraszam na nową oficjalną stronę: www.twoworlds2.com

Chodziło mi o firmową stronę RealityPump, ale widzę, że już też wróciła. A co z pytaniem
DX vs OGL, które zostało pominięte przez szanownego konsula? Przyklejona w odpowiedzi
na mój post (pierwsze zdanie) została linijka z wcześniejszego postu użytkownika pobite_gary.



Faktycznie, mea culpa :)
Była wersja na OGL ale wróciliśmy do DX9. Engine jest niezależny, możemy wymieniać platformę dowolnie - prawda jest taka, że drivery na OpenGL są 2x wolniejsze niż na DirectX i po prostu nikomu nie opłaca się ich optymalizować.


Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pewną sprawę do poruszenia. Otóż zakupiłem Earth 2160 i potem Earth Universe jeszcze w wydaniu TopWare. Pisałem swego czasu z pytaniem czy wypuścicie patch usuwający wymóg rejestracji jak przestanie być on obsługiwany. Otrzymałem potwierdzenie.

Z tego co wiem obecne wydanie nie wymaga rejestracji (tym bardziej że jest dostępne na GOG.com).

Czy jako klient, który kupił grę praktycznie zaraz po premierze mam być karany, że za wcześnie kupiłem grę, tym że po każdej instalacji muszę dokonywać rejestracji?

Czy może, tak jak ja szanuję twórców gier, kupując ich wytwór, mogę od nich oczekiwać podobnego szacunku i otrzymam patch usuwający w moim wydaniu konieczność rejestracji (nie prosząc już nawet o to jak w przypadku CDProjekt, który zachował się do tego stopnia fair, że wypuścił patch do Wiedźmina usuwający konieczność obecności płyty w napędzie- w końcu po takim czasie piraci już i tak jak by chcieli mają pewno odpowiednią wersję więc i nie ma sensu utrzymywać zabezpieczenie bo przeszkadza ono obecnie tylko legalnym nabywcom)?

Chodzi mi oczywiście szczególnie o tryb sigleplayer.
Jeżeli już jest dostępny taki patch, to najwyraźniej nie zauważyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem już dawno bo rok temu grę na płycie: Pełne Wersje Gier Po Polsku z 11/12 2008r. ale po nagraniu gry Gothic II na komputer i włączeniu jej z ikony ani razu gra się nie uruchomiła i też nie miałem żadnej informacji dlaczego dkomputer tej gry nie uruchamia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry , nazywam sie Słaby Edward i mam takie pytanie, Ostatnio zarejestrowałem sie na serverze Steam zeby pograc w LEFT 4 DAED ale mam straszne lagi . Prosze o pomoc.

Moja konfiguracja
IBM 5150
joistick na porcie szeregowym od drukarki
modem 56k
dos 0.3
ps. czasami zrywa mi menu :(

Prosze o rzetelna odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,
Chciałbym zadać pytanie dotyczące praktyki testowania gier wideo w Polsce. Jak to jest w Reality Pump? Czy ograniczacie się do testów wewnętrznych (wy + testerzy od wydawcy)? Czy realizujecie otwarte/zamknięte beta-testy? Czy może robicie dodatkowe testy na przeciętnych graczach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jest szansa aby dodatkowe przedmioty (zbroja, miecz, quest itd.) dostępne w Topware''owskiej wersji kolekcjonerki były również dostępne w polskiej wersji kolekcjonerki, wydawanej przez CDP?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

Nazywam się Filip Szeląg i jestem Community Managerem w Reality Pump. Wrazm z ekipa gram.pl postanowiliśmy reaktywować wątek konsulatu. Pytajcie o wszystko, co Was interesuje - zarówno jeśli chodzi o nasze produkcje, jak i samo tworzenie gier. Będę odpowiadać w miarę możliwości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.04.2012 o 15:20, Filip_Szelag napisał:

Witam serdecznie,

Nazywam się Filip Szeląg i jestem Community Managerem w Reality Pump. Wrazm z ekipa gram.pl
postanowiliśmy reaktywować wątek konsulatu. Pytajcie o wszystko, co Was interesuje -
zarówno jeśli chodzi o nasze produkcje, jak i samo tworzenie gier. Będę odpowiadać w
miarę możliwości :)


Czy są jakiekolwiek szansę na Earth 2070? Dla mnie 2150 jest najlepszym RTS (ex aequo z pierwszym Homeworld-em) jaki kiedykolwiek powstał i bardzo chciałbym zobaczyć kolejną część szczególnie że 2160 jest urwane fabularnie.

PS. Geneza mojego nicku http://earthseries.wikia.com/wiki/Fang. Serio od 2000 roku używam tej samej ksywki ze względu na tą jednostkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.04.2012 o 22:25, Fang napisał:

Czy są jakiekolwiek szansę na Earth 2070? Dla mnie 2150 jest najlepszym RTS (ex aequo
z pierwszym Homeworld-em) jaki kiedykolwiek powstał i bardzo chciałbym zobaczyć kolejną
część szczególnie że 2160 jest urwane fabularnie.


Bardzo nam miło, że 2150 Ci się tak podoba. Earth 2170 mamy cały czas mamy w planach (też się za nim stęskniliśmy :)), niemniej na pewno nie wydamy go w tym roku. Polecam również World War III: Black Gold, szczególnie do grania po sieci - moim zdaniem to jeden z lepiej zbalansowanych RTSów, jaki powstał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie bardziej prywatnie do Ciebie - jak zostałeś Community Managerem, dlaczego Cię to kręci i jaką drogę musiałeś pokonać aby pełnić wymarzone stanowisko? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filip, kiedy wydacie SDK do Grace2? Bo na GameDay''u nie miałem okazji być na prezentacji :(

PS. I żałuję, że w końcu tego Two Worldsa nie kupiłem, mimo że miałem od Ciebie zniżkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2012 o 17:19, Henrar napisał:

Filip, kiedy wydacie SDK do Grace2? Bo na GameDay''u nie miałem okazji być na prezentacji :(


Planujemy udostępnić SDK w poniedziałek, 21.05.

Dnia 14.05.2012 o 17:19, Henrar napisał:

PS. I żałuję, że w końcu tego Two Worldsa nie kupiłem, mimo że miałem od Ciebie zniżkę.


Napisz do mnie maila (filip.szelag@realitypump.com), to coś pomyślimy :)

Dnia 14.05.2012 o 17:19, Henrar napisał:

Pytanie bardziej prywatnie do Ciebie - jak zostałeś Community Managerem, dlaczego Cię
to kręci i jaką drogę musiałeś pokonać aby pełnić wymarzone stanowisko? Pozdrawiam.


Można by książkę napisać odpowiadając na te pytania :)
W skrócie - od pewnego momentu w moim życiu marzyła mi się praca jako CM, więc gdy dowiedziałem się, że w RP nie ma osoby zajmującej się tym tematem, postanowiłem się zgłosić z pomysłem na to stanowisko. Po rozmowach i pewnym okresie czasu zostałem przyjęty udowadniając (przede wszystkim sobie), że marzenia się spełniają - trzeba się jednak mocno postarać i nie poddawać :) Bardzo lubię moją pracę, m.in za możliwość kontaktu z fanami naszych gier. Ich pasja oraz to, jaką radość dają im gry, niesamowicie motywuje do dalszych działań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(Ostatni wpis - 15.05. ... No cóż... Warto spróbować.)

Moje pytanie jest dość nietypowe, można by rzec "wzięte znikąd". Niemniej jednak - dość długo ciekawiło mnie, czy Reality Pump myślało o reaktywacji tytułu jakim było "Polanie II". Wiele lat minęło od premiery tej gry (9 lat, o ile się nie mylę), ale było to świetne połączenie cRPG/RTS. I w niektórych aspektach nawet Spellforce nieistniejącego już wydawcy (JoWooD) jako podobna gatunkowa hybryda nie podołała Polanom (mimo że Spellforce jak i Spellforce 2 - prawie nie przypominający chwilami pierwszej części, to całkiem inny klimat i możliwości). Wiem, że w dzisiejszych czasach pomysł na grę osadzoną w "quasi-historycznych" realiach Słowian nie sprzedałby się najlepiej. Ale jestem tylko ciekaw - nie zastanawialiście się nad tym? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować