Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

43 serwery Warhammer Online do zamknięcia

48 postów w tym temacie

Ustalmy fakty.

WAR na starcie planowany był na milion użytkowników, więc serwerów była odpowiednia do tego ilość.

W pierwszych miesiącach graczy było około 750-800 tyś. więc ilość serwerów była ok.

W raz z pojawieniem się dodatku do WoWa liczba graczy zmalała do aktualnych 300-350 tyś.

Liczba ta poooowwwwooooli wzrasta ( darmowy trial powinien to choć częściowo zmienić) ale puki co widać że jeszcze długo ilość graczy nie będę przystawała do posiadanych serwerów, więc postanowiono zmniejszyć koszty i zlikwidować niepotrzebne serwery.

Aktualnie nie ma miejsca żaden gwałtowny spadek graczy w WARa, tym czasem czytając Wasze komentarze można dojść do wniosku, iż właśnie doszło do jakiejśc katastrofy, graczy wybiło albo odeszli do innych MMO.

Tak nie jest. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2009 o 19:24, Don Czeslavio napisał:

Liczba ta poooowwwwooooli wzrasta ( darmowy trial powinien to choć częściowo zmienić)
ale puki co widać że jeszcze długo ilość graczy nie będę przystawała do posiadanych
serwerów, więc postanowiono zmniejszyć koszty i zlikwidować niepotrzebne serwery.


Ooo, ten trial jest dostępny normalnie na stronie głównej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się zagrać w WAR''a na moment przed wprowadzeniem triala i rzeczywiście duża liczba graczy narzekała na zbyt dużą liczbe serwerów i pustki na tychże serwerach. No ale skoro zoptymalizują wszystko, i trial przyciągnie (bo nie wyobrażam sobie by było inaczej) nowych graczy to powinno być w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2009 o 18:21, Myszasty napisał:

Od WoW-a odrzucił mnie fakt, że w moim rozumieniu to tak naprawdę nie było MMO, tylko
Massive Coop.

Czyli mam rozumieć, że według twojej teorii gra MMO, to gra z dużą liczbą graczy, gdzie gramy solo ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że według jego teorii gra mmo to gra, w której gramy z jednymi graczami przeciw innym graczom, a dokładniej gdzie mamy różne formy zabawy, w której nie uczestniczą npc a jedynie sami gracze(dominacja pvp i jej wpływ na świat), przy czym w takim wypadku mmo musielibyśmy nazwać każdą strzelankę multiplayerową, chociaż nie wiem czy nie jest to po części prawdziwe. przy takich zalożeniach WoW faktycznie wypada jak massive coop bo pvp content w tej chwili kuleje a world pvp praktycznie nie istnieje, ale ludzie którzy lubią pve mają gdzieś to czy ktoś się zgodzi nazywać grę nastawioną na pve mmo czy nie, tylko ją włączą i będą się dobrze bawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba ktoś nieźle machnął się przy planowaniu ilości graczy - liczba serwerów, które zostaną zamknięte jest wręcz szokująca. Chyba Warhammer Online nie znalazł tylu graczy, ilu zaplanowało studio developerskie. Zresztą za bardzo się nie dziwie - recenzje jakoś nie za bardzo zachęcają do tego tytułu, sam nieźle się rozczarowałem. Spodziewałem się czegoś naprawdę lepszego, ale niestety oczekiwania były zbyt duże. No, to tym razem winy na kryzys nie możemy zrzucić... ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.03.2009 o 13:05, marius1g napisał:

Czyli mam rozumieć, że według twojej teorii gra MMO, to gra z dużą liczbą graczy, gdzie
gramy solo ??

No właśnie wręcz przeciwnie. Jak to napisał poniżej Afgncap, chodziło tu raczej o o kwestie balansu PvP-PvE. Jak dla mnie gra, w której (owszem massive i online), ale jednak tłucze się przede wszystkim moby i bossów, to tylko taka namiastka. Ot zwykły coop, ale hostowany na wielkim serwerze dla wielu drużyn jednocześnie. Po prostu nie rozumiem, co fajnego jest w grze, w której tłucze się oskryptowanego przeciwnika dla lepszego miecza, dzięki któremu zdobędziemy lepszą tarczę, dzięki której zdobędziemy jeszcze lepszy miecz, który pozwoli nam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować