Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Mirror`s Edge - gram testuje PhysX

45 postów w tym temacie

Widzieliście miejscami te przycięcia? Zwłaszcza na początkowym etapie, gdzie jest to zielone biuro i gonią potem nas SWATy? Tragedia jakaś. Przecież na takim sprzęcie żadna, ale to żadna gra nie ma prawa się przyciąć nawet na ułamek sekundy. A tu co? Ten PhysX to bajer dla bogaczy jak na razie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm grałem w tą gre na 9800GTX lekko kręconym i procku E8400@3.6gHz i z PhysX rozgrywka na 1680:1050 była na wysokich/bardzo wyskoich niemożliwa więc stosunek jakość/wymagania tego rozwiązanie jest jeszcze troche zbyt mały żeby się cieszyć nim w pełni, zresztą widać na filmiku spory spadek fps w 2 miejscach(pękające szyby i dworzec) a gtx285 jest jedną z lepszych kart więc niestety bez 2 kart graficznych sobie tego rozwiązania większość ludzi nie wykorzysta, ewentualnie zobaczy, ale nic po za tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak jak pisałem kiedyś na swoim GSie. Tylko super komputery "zniosą" PhysX, a i tutaj widzimy w 1:40-1:50 że tnie przy zbijaniu szyby...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filmik chodzi. Na 90% sponsorowany. Z tego co widzę to mocno klatkowało na PhysX on. Wniosek? Albo nie zainstalowaliście [albo nie wy] sterowników z PhysX albo nie włączyliście przyspieszenia efektów PhysX przez kartę graficzną. Ale i tak PhysX jest genialny... Nie grałem w Mirror''s Edge, zamierzam zagrać ale już grałem np: w Warmonger: Operation Downtown Destruction. I tyle wystarczy by polubić PhysX. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Smieszne, pod względem dziennikarstwa, pokazywanie.
Kpina technologiczna.
Kolejny pier8*** sponsorowany artykuł.
A do ludzi którzy narzekają na ATI:
to ATI opracowało pierw kompilator, który pozwalał na wykorzystanie kart graficznych do liczenia w C++.
Poza tym, ten PhysX ssie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak sprawa wygląda na takiej rozdzielczości, na jakiej testowano, ale ja grałem w Mirror''s Edge''a na 1280x1024 (tyle wyciągnie max mój LCDek 19" :( ) i w pokazywanych fragmentach minimalny FPS miałem 40.
Przy czym grałem na maksymalnych możliwych detalach, włączając AA 16XQ.

Jadę na Core 2 Duo @ 3Ghz, 4GB RAMu i GeForece 260 GTX (ta stara wersja) + Vista 64bitowa i najnowsze stery i PhysX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś kiedyś słyszałem coś takiego:
podczas grania z wł. PhysX, ten zajmuje sie obliczaniem na ile kawałków ma się rozpaść szyba o reszcie gry zapominając...
I tak jest w rzeczywistości ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten PhysX dodaje tylko kilka szczegółów (drobiazgów). Jednak idzie zauważyć pewne przycięcia. Zresztą, kto zauważy te mini szczegóły będąc skupiony na fabule... A co do kawałków szyby to moim zdaniem się nic nie zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to za nażekania na wymagania - wystarczy miec 2 rdzeniowy procek i grafe z serii GeForce 9xxx no i min 2-3 ramu a gierka śmiga.

Ja na moim kompie GF9800GT 4G RAM 2x3Gh Core2 śmigam na absolutnie najwyższych detalach z PhysX i nigdy mi sie nie przycieło, a zdaża mi się grać mając emula bit torrenta i blizzard dpwnloadera włączone jeszcze naraz (ta przesiadka na nowego kompa).

Co do samych efektów to są niesamowite, czegoś takiego jeszcze w grach nie było. A najbardziej genialny jest efekt rozrywania folii przez którą przechodzisz - za pierwszym razem kiedy przez nią przeszedłem opadła mi kopara bo nie spodziewałem się zobaczyć czegoś takiego w grze w naszych czasach. Naprawdę wynalazek ten otwiera nową ere w grach komputerowych, już nie moge się doczekać kiedy z grach będzie każdy przedmiot wpełni interaktywny do zniszczenia czy użycia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie ale te efekty ktore tu widac sa mozliwe nawet bez Physx i taka jest prawda , do tego bez wiekszych spadkow wydajnosci. Nastepne naciaganie kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nastepne naciaganie kasy.

Jakie naciąganie kasy ? Przecież to jest za darmo. Nvidia dodała to po przejęciu firmy "Aegia" do swoich kart (od serii GF 8xxx wzwyż). Po prostu ściagasz z netu sterowniki, instalujesz... i tyle. Dodatkowo na stronie Nvidii są demka na których można PhysX przetestować (plus pelna wersja sieciowej gry Warmonger). Zainteresowanym polecam, Ci ktorzy sie tym nie interesują mogą sobie odpuścić, posiadacze Ati odpuszczą sobie z konieczności.

Co do tego porównania - miło to wyglada, aczkolwiek osobiscie traktuje coś takiego jak kosmetykę. Ciekawy jestem, czy Havok jest coś takiego w stanie wygenerować ? Bo bez tego, to pecetowcy z nowszymi kartami Ati dostaja jakby nie patrzeć wersję ciut okrojoną :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2009 o 20:42, radek9 napisał:

Fajny filmik...ale najbardziej podoba mi się piosenka. Może ktoś zna tytuł tego remixu
?


Alcorus - Shine (Mirror''s Edge Main Theme)
:)
W podobnym klimacie masz jeszcze remix Dreamwever''a :)
Pozdrawiam,
K.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Tak bardzo zaintrygował nas nowy PhysX, że postanowiliśmy sami przetestować jego działanie. Jak się prezentuje? Sprawdźcie."

juz dawno sprawdziliśmy i o grze zapomnielismy.
ale macie refleks, zenujące troche wyskakiwac z takim czyms, podczas gdy inne PORZĄDNE portale o grach zrobiły to w kilka dni po premierze Mirrorsa.
żal.
jak zwykle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh zawsze znajda sie ludzie ktorym nawet Crysis(Kryzis) chodzi na 8600gs na najwyższych detalach i max rozdzalce z aa na maxa... niektórzy to mają mażenia, które nie są do spełnienia. (mam 2x3.6 i 4gb ramu i 9800gtx wiec nieznam sie czy cos takiego, chyba ze najnowsze stery daja kopa bo mam 181.22)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować