Zaloguj się, aby obserwować  
lampak

Silent Storm - temat główny

122 postów w tym temacie

Dnia 24.06.2007 o 22:19, turbol napisał:

Powiedzcie czy warto wydać kase na Silent Storm i dla czego uważacie, że tak, lub, że nie.

Pewnie, że się opłaca, tym bardziej, że gra teraz kosztuje tylko 20 zł.
Ja kupiłem ją 1,5 roku temu za 60 zł i cały czas gram przechodząc ją ze 4 raz. Ta gra jest genialna, szybko się nie kończy, ale te panzerkleiny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposob wykrywa sie i rozbraja pulapki? Wlazlem wczoraj do jakiegos domku i w pewnym momencie poszla reakcja lancuchowa i pol domku zniknelo wraz z moimi ludzmi. :-) Gre mam od wczoraj wiec wiele sie jeszcze musze nauczyc. Prosze wiec o wyrozumialosc. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2007 o 10:33, argoth napisał:

W jaki sposob wykrywa sie i rozbraja pulapki? Wlazlem wczoraj do jakiegos domku i w pewnym
momencie poszla reakcja lancuchowa i pol domku zniknelo wraz z moimi ludzmi. :-) Gre mam od
wczoraj wiec wiele sie jeszcze musze nauczyc. Prosze wiec o wyrozumialosc. :-)


O ile dobrze pamietam, to jest to misja w ktorej musisz rozbroic to talatajstwo zeby cos tam z tego domku wyniesc. Zabierz sie za to czlonkiem druzyny, ktory ma odpowiednio wysokie statsy w tej materii, narzedzia w dlon i rozbrajaj.
Przepraszam za nieco lakoniczny opis, lecz gralem w ta gre dosyc dawno temu i nie pamietam dokladnych nazw umiejetnosci i innych szczegolow (a teraz mam wakacje i z dala od kompa mojego jestem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2007 o 10:33, argoth napisał:

W jaki sposob wykrywa sie i rozbraja pulapki? Wlazlem wczoraj do jakiegos domku i w pewnym
momencie poszla reakcja lancuchowa i pol domku zniknelo wraz z moimi ludzmi. :-) Gre mam od
wczoraj wiec wiele sie jeszcze musze nauczyc. Prosze wiec o wyrozumialosc. :-)


Moje porada: odsuń ludzi i wrzuć granat do środka. Z domku nic nie zostanie a to co musisz zabrać będzie leżało w środku tych zgliszczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Z granatem to wpadłem na to ale wołałbym na przyszłość znać także bardziej finezyjne rozwiązania. ;-)
Główny problem miałem z zauważeniem/wykryciem pułapki. Robi się to automatycznie? Czy któraś z postaci musi mieć jakiś przyrząd w rękach? Albo włączoną umiejętność (zapewne inżynier). Pozdrawiam i życzę udanych wakacji. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2007 o 11:28, argoth napisał:

Dzięki za odpowiedzi. Z granatem to wpadłem na to ale wołałbym na przyszłość znać także bardziej
finezyjne rozwiązania. ;-)
Główny problem miałem z zauważeniem/wykryciem pułapki. Robi się to automatycznie? Czy któraś
z postaci musi mieć jakiś przyrząd w rękach? Albo włączoną umiejętność (zapewne inżynier).
Pozdrawiam i życzę udanych wakacji. :-)


Acha, metoda "z partyzanta" (czyli na granat), dobra jest gdy nie możesz znaleźć dokumentów w dużym budynku.
Podkładasz miny na parterze rzucasz granat. Z budynku nic nie zostaje a dokumenty gdzieś leżą w tych zgliszczach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dałem radę rozbroić te pułapki. Poszedłem na tą misję jako ostatnią, zabrałem ze sobą najlepszego inżyniera (chodzę normalnie sam). Miał ze 120 inżynierii. Po prostu zobaczył pułapki i je rozbroił. Inżynieria po misji skoczyła mu do 130 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2007 o 12:20, JaqbD napisał:

Ja dałem radę rozbroić te pułapki. Poszedłem na tą misję jako ostatnią, zabrałem ze sobą najlepszego
inżyniera (chodzę normalnie sam). Miał ze 120 inżynierii. Po prostu zobaczył pułapki i je rozbroił.
Inżynieria po misji skoczyła mu do 130 :)


O widzisz... o to mi chodzilo :-) Dzieki wielkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzis z innej beczki. Czy mieliscie kiedys probelmy ze strzelaniem przez okno? Linia strzalu jest czysta. Goscie stoja niedaleko, moj zolnierz kuca przy sporym oknie. Niestety nie moge za nic zmusic go do strzalu.
Dopiero jak rozwali sie okno to jest poprawa. Za bilsko byl i zawadzala by mu lufa o szybe? ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 07:56, argoth napisał:

Dzis z innej beczki. Czy mieliscie kiedys probelmy ze strzelaniem przez okno? Linia strzalu
jest czysta. Goscie stoja niedaleko, moj zolnierz kuca przy sporym oknie. Niestety nie moge
za nic zmusic go do strzalu.
Dopiero jak rozwali sie okno to jest poprawa. Za bilsko byl i zawadzala by mu lufa o szybe?
;-)

Też tak czasami miałem, najlepiej w takich sytuacjach strzelać ze snajperki jakiejś, przebija wszystkie okna:D

BTW: Chyba sobie dzisiaj zainstaluje SS:D Jak sobie przypomne jak rozwalałem całe budynki w drobny mak to aż chce sie grać:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 07:56, argoth napisał:

Dzis z innej beczki. Czy mieliscie kiedys probelmy ze strzelaniem przez okno? Linia strzalu
jest czysta. Goscie stoja niedaleko, moj zolnierz kuca przy sporym oknie. Niestety nie moge
za nic zmusic go do strzalu.
Dopiero jak rozwali sie okno to jest poprawa. Za bilsko byl i zawadzala by mu lufa o szybe?
;-)

Bywało i tak, ale zazwyczaj snajperzy radzili sobie bez problemu.
Najlepiej w takich wypadkach rozwalić okno z wyrzutni rakiet, czy czegoś innego. Albo wystawić snajpera,bądź żołnierza z CKM (niech strzela ciągłym ogniem). Wtedy nie powinno być problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, trzeba przyznac ze gierka niesamowicie wciaga. Podobalo mi sie wczoraj jak moj snajper zabil dwoch nadbiegajacych gosci. Dwa strzaly w glowe wyszly. :-)
Czy sa jakies ograniczenia na sile, zwinnosc itd.? Bo z tego co zauwazylem w trakcie gry powinny sie zwiekszac (za krotko gram, zeby stwierdzic ze jest to pewne).
Jak proponujecie rozlokowac punkty przy tworzeniu postaci? Chyba spore zanizanie INT nie jest za dobrym rozwiazaniem na dluzsza mete?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2007 o 08:59, argoth napisał:



Inteligencja sie przyda jedynie izynierowi i medykowi, wiekszosci jest niepotrzebna. Ale polecam gre izynierem z zanizona inteligencja i powiekszona sila - co z tego, ze nie umie znalesc pulapki (kiedys i do tego dojdzie), skoro umie podrzucac granaty jak grenadier?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam spory kłopot. Mam nadzieję, że mogę napisać o tym w tym topicu :p

Po wykonaniu 3 pierwszych misji aliantami w S2 i odwiedzinach w zbrojowni, po kliknięciu na zakładkę "karabiny", gra wywala mnie do windy z głupim komunikatem o raportowaniu błędówEkhm... Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Wcześniej zbrojownia działała, działa w kampanii osi (ale na razie sprawdzałem tylko po 1. misji), więc nie wiem, co sie dzieje. Gram z PK''s modem i patchem 1.2 ...

Aha, błąd pokazuje że coś nie tak jest z "game.exe". Mam oryginalną wersję. Ktoś pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może trochę głupie pytanie, ale jak wychodzi się po za obszar misji? Jestem w drugiej misji aliantów, mam wynieść nieprzytomnego agenta. Rozprawiłem się ze wszystkimi i nie wiem co zrobić... A można użyć ciężarówki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz też podejść na krawędź mapy i w tedy możesz wyjść (przydatne wtedy gdy cię atakują i nie możesz dać "wyjście" od tak)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś odkurzyłem sobie gierkę i... od razu, bez przygotowania wpadłem w ferwor walki! Coś pięknego! Ta gra jest od tego, by grać, a nie szukać i uczyć się klawiszologii! Polecm po raz wtóry!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

Mam problem z odgłosami broni, wszystkie inne są, a tych nie ma, nie słychać jak ktoś strzela.
Może ktoś coś doradzi.

W innych grach jest ok, tu nie słyszę też odgłosów wybuchów itp. skradanie, chodzenie dialogi słyszę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować