Zaloguj się, aby obserwować  
Outlander-pro

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - temat ogólny

2365 postów w tym temacie

Dnia 05.05.2009 o 08:05, Szturman napisał:

Kilka skanów z zagranicznych pism na temat Call of Pripyat znalezionych w necie :)


Byłoooo, nawet przez ostatnie strony to dyskusja toczyła się na podstawie artykułu z tej gazety :P
No ale cóż.

@Duddits
To ciekawe jak małe były wg twórców mapy w SoC/CS... No ja tam trzymam ich za słowo, że mają być ogromne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.05.2009 o 09:24, Outlander-pro napisał:

To ciekawe jak małe były wg twórców mapy w SoC/CS... No ja tam trzymam ich za słowo,
że mają być ogromne.


No ale 1.5km na 1.5km to mi się nie podoba za bardzo. Niech tylko nie lecą sobie w kulki ze takimi mapkami i krótką rozgrywką. Ja wiem, że to dodatek ale... ale już ja im nie ufam. W sumie jak pierwszy raz przeszedłem SoC i zajęło mi to 5-6h grania co jak na pierwsze granie w FPS''a z elementami RPG (jak taki kundel się nazywa, cRPG?) to sobie pomyślałem... WTF. A to, że poraz drugi grałem jakieś 20-25h to już inna bajka. No ale mapki powinny być duże. Skoro w wywiadzie była poruszona kwestia wczytywanie poszczególnych części mapki na bieżąco to oznacza, że to naprawdę będą spore levele.

Btw. Nowy art (a raczej pierwszy) w dwóch rozdziałkach, okładka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.05.2009 o 09:54, Duddits napisał:

No ale 1.5km na 1.5km to mi się nie podoba za bardzo. Niech tylko nie lecą sobie w kulki
ze takimi mapkami i krótką rozgrywką.


Panikujecie. Przecież to zwykłe błąd w tekście. 1,5 km to przecież żadna mapa w obu częściach nie miała (nie liczę podziemi), a mają być większe niż w poprzednich częściach...

Poczekajcie spokojnie na jakieś polskie informacje (np. w cda nowym coś powinno być).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny raz okładka rosyjskiego magazynu poświęconego grom "Navigator" ale tym razem z całym artykułem. Artykuł zawiera wywiad z Ruslanem Dybenko, kierownikiem projektu CoP. Jak mi się uda znależć przetłumaczony tekst to wrzucę.
Do tego jeszcze szkice znalezione na GSC:
http://i4.photobucket.com/albums/y117/jonelo/stalker/606fa11a37f0.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y117/jonelo/stalker/b0d6b58ddc2b.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y117/jonelo/stalker/d8557d6b014a.jpg
Zastanawiają mnie, co to są za szkice i czy mają (pierwszy i drugi link) związek z przyszłym projektem. Myślę, że pierwszy szkic przedstawia burera (trochę mały) a drugi kontrolera. Trzeci wiadomo.

20090506232615

20090506232835

20090506232856

20090506232917

20090506232945

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Qrcze chłopaki nie ma się czym martwić.Level w stalkerze,który ma mieć 1,5x1,5 km to ogromny Level.Żadna z lokacji w SoC czy tam Cs nie miała więcej jak 500x500 m.To o czymś świadczy,no może Kordon był wyjątkiem bo był bardzo długi,elektrowni i Prypeci nie liczę.Kordon może miał 600 m,ale to tylko długości bo to bardzo wąska mapka była i 1/4 z tego terenu i tak była nie dostępna bo wojsko etc.Największa lokacja to była Elektrownia,której nie mogliśmy spokojnie pozwiedzać,a w CS to Limańsk skrócony jak nie wiem co.Mówie wam jeżeli to mają być 1,5 na 1,5 km to będzie ogromne :D
I dobra wiadomośc to to,że mają być zagęszczone przez infrastrukture i zróżnicownie terenu,niechce pustych monotonnych leveli.
Wyobrazcie sobie bagna z CS,które są co najmniej 3 x większe :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2009 o 01:34, Ajinur napisał:

Wyobrazcie sobie bagna z CS,które są co najmniej 3 x większe :D

Tylko że bagna w CS mają około kilometra kwadratowego.

Jak dla mnie 1,5km to jest daleko od ogromności. FC2 miał duże mapy, a tam było 5x5. Ogromny to FUEL będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Parę nowych rzeczy z wywiadu w "Navigator" z wywiadu z Ruslanem Dybenko.

- Nie będzie żadnych zmian i ulepszeń w multiplayerze, twórcy gry chcą skupić się jak najbardziej na trybie singleplayer.

- Freeplay mode po ukończeniu głównego wątku gry, dla tych którzy chcą spokojnie pozwiedzać Zonę, poznać jej sekrety oraz wykonać wszystkie zadania poboczne.

- Developerzy zgodzili się z opinią że wiele rzeczy w Clear Sky było po prostu niedopracowanych, zabugowanych. Tym razem aby temu zapobiec, developerzy skupili się bardziej na spójności całej fabuły, przy konsultacji z pisarzami itd. Ilość akcji będzie zredukowana aby nadać grze lepszej atmosfery, wyludnienia, samotności - Ze spustoszałą Zoną, gdzie czyhają na nas ukryte niebezpieczeństwa.

- Frakcje nie będą teraz takie monotonne oraz waleczne jak we wcześniejszych częściach. Będą to po prostu grupy z podobnymi zasadami, a nie zawzięci fanatycy nienawidzący siebie. Ich liderzy będą bardziej inteligentni i zaradni, aby większość sporów rozwiązać pokojowo, bez użycia broni.

- AI mutantów zmienione będzie całkowicie. Mają one teraz zachowywać się bardziej naturalnie i interesująco. Nie będą myśleć już tylko o szukaniu i atakowaniu jak największej liczby stalkerów. Spotykane będą zarówno drapieżniki jak i roślinożercy, rządzące się swoimi prawami oraz rywalizujące między sobą.


- W grze spotkamy o wiele mniej stalkerów niż w Czystym Niebie, a nawet w Cieniu Czarnobyla. Ma to pokazać że są oni tylko gośćmi w tym niebezpiecznym i zabójczym środowisku.

- Gra podążać będzie prawdziwym zakończeniem (ShoC), gdzie Strielok odmawia Świadomości-Z. Jak wiemy zakończenie pokazywało piękne miejsce, z zielenią, dziką przyrodą... Całe to zdarzenie spotkało tylko Strieloka, i będzie to tajemnica co tak na prawdę się z nim stało.

- W grze nie ujrzymy żadnej ze starych lokacji.

- Potwierdzone zostało też to, że w grze znajdziemy około 70 unikatowych pobocznych zadań.

Pożyczone z stalker.pl........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2009 o 09:27, Duddits napisał:

- Nie będzie żadnych zmian i ulepszeń w multiplayerze, twórcy gry chcą skupić się
jak najbardziej na trybie singleplayer.

I dobrze. Grałem trochę w multi, ale szybko odpuściłem, bo to było tak NIESAMOWICIE zabugowane, że wytrzymać się nie dało. Mogliby w ogóle wywalić ten tryb.

Dnia 08.05.2009 o 09:27, Duddits napisał:

- W grze spotkamy o wiele mniej stalkerów niż w Czystym Niebie, a nawet w Cieniu Czarnobyla.
Ma to pokazać że są oni tylko gośćmi w tym niebezpiecznym i zabójczym środowisku.

I to mi się nie podoba. I tak wcześniej było mało stalkerów, chociażby w SoC. A teraz ma być ich jeszcze mniej... nie chcę mi się chodzić po niezaludnionym, nudnym świecie gry :/ Zawsze chciałem spotykać na swojej drodze jakieś grupy stalkerów, którzy mają własne cele, albo pilnują jakiś obiektów itp

Dnia 08.05.2009 o 09:27, Duddits napisał:

- Gra podążać będzie prawdziwym zakończeniem (ShoC), gdzie Strielok odmawia Świadomości-Z.
Jak wiemy zakończenie pokazywało piękne miejsce, z zielenią, dziką przyrodą... Całe to
zdarzenie spotkało tylko Strieloka, i będzie to tajemnica co tak na prawdę się z nim
stało.

O, ciekawe... co się w takim razie stało? o.O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2009 o 10:33, Outlander-pro napisał:

> - W grze spotkamy o wiele mniej stalkerów niż w Czystym Niebie, a nawet w Cieniu
Czarnobyla.
> Ma to pokazać że są oni tylko gośćmi w tym niebezpiecznym i zabójczym środowisku.

I to mi się nie podoba. I tak wcześniej było mało stalkerów, chociażby w SoC. A teraz
ma być ich jeszcze mniej... nie chcę mi się chodzić po niezaludnionym, nudnym świecie
gry :/ Zawsze chciałem spotykać na swojej drodze jakieś grupy stalkerów, którzy mają
własne cele, albo pilnują jakiś obiektów itp


Moim zdaniem mniejsza ilość stalkerów wpłynie pozytywnie na grę, nada jej klimatu jakiego brakowało w cs.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2009 o 10:33, Outlander-pro napisał:

I to mi się nie podoba. I tak wcześniej było mało stalkerów, chociażby w SoC. A teraz
ma być ich jeszcze mniej... nie chcę mi się chodzić po niezaludnionym, nudnym świecie
gry :/ Zawsze chciałem spotykać na swojej drodze jakieś grupy stalkerów, którzy mają
własne cele, albo pilnują jakiś obiektów itp


Z tym stwierdzeniem się nie zgodze. Akurat w SoC według mnie było bardzo dużo stalkerów, spotkać ich można było praktycznie wszędzie. Wędrowali, szukali artefaktów, wlaczyli z mutantami. Napotkać czy wpaść na nich było bardzo łatwo.

Co do gry...licze że będzie to wreszczie taki Stalker na jakiego czekam. Niech wprowadzą wreszcie to co było w Oblivion Lost. Stalkerzy po zabiciu innych zbierali i przeszukiwali ich. Sami zbierali artefakty...pełna symulacja życia. Rano idą na łowy, a wieczorami siedzą przy ognisku. Choć chciałbym żeby i wieczorami co bardziej doświadzczeni stalkerzy chodzili na łowy. Chciałbym aby nowy stalker był trudny i żeby symulacja życia działała w nim tak jak powinnna, tak jak zapowiadali to. Żeby grupy wojskowych stalkerów, czy samicy wojskowych wpadali czasami z rewizją do miejscowych handlarzy. Zeby było pokazane...jak przez granice przepuszczają lub zabijają stalkerów. By przy większej walce wysyłali śmigłowce itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2009 o 11:06, Duddits napisał:

Tłumacz potrzebny od zaraz ;) Tym razem nowa "Igromania Lite" z nowymi screenami...

Ja nie pomogę :P Ale są nowe screeny, stalker z detektorem, ciekawe czy tak naprawdę będzie w grze. A niech się wybierają na łowy, fajnie będzie. Chciałbym by w końcu ta Zona żyła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2009 o 11:18, Outlander-pro napisał:

Ja nie pomogę :P


Co za dużo scanów? Będzie więcej ;)

>Ale są nowe screeny, stalker z detektorem, ciekawe czy tak naprawdę

Dnia 08.05.2009 o 11:18, Outlander-pro napisał:

będzie w grze.


Skoro screenów coraz więcej to przydałby się w końcu jakiś trailer albo screen z hud''em czy z zapowiadanym nowym interfejsem. Zastanawiam się jakie zmiany będą w PDA. W CS w PDA kulał dziennik zadań. Trzeba czekać na targi IgroMir w Moskwie.

Dnia 08.05.2009 o 11:18, Outlander-pro napisał:

A niech się wybierają na łowy, fajnie będzie. Chciałbym by w końcu ta
Zona żyła...


Ciekawe czy uda im się z tą tętniącą życiem Zoną. W dzień polujemy na mutanty natomiast w nocy one na nas...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm, gra zapowiada się ciekawie. Tylko życzylbym sobie i wam aby tym razem gra działała pieknie juz w momencie premiery a nie dopiero przy n-tej łatce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2009 o 11:43, Citkowsky napisał:

hmm, gra zapowiada się ciekawie. Tylko życzylbym sobie i wam aby tym razem gra działała
pieknie juz w momencie premiery a nie dopiero przy n-tej łatce.


Panie AMEN za to .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować