Zaloguj się, aby obserwować  
Outlander-pro

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - temat ogólny

2365 postów w tym temacie

Dnia 22.11.2010 o 22:13, Crew_900 napisał:

To raczej niemożliwe. Nawet na najmocniejszym sprzęcie gra będzie w niektórych momentach
ciąć gdyż w grze jest taki silnik graficzny


tylko odpowiednio mam all poustawiane chodzi na srednich i graficzna mam 2x
;/ zew tnie sie tylko w nuchy ale głownie młodszego puszczam na virtuala bo zaduzo mam zeczy wiazanych teraz ze szkoła niz wystawianie tego na los

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam takie pytanie dotyczące modyfikacji egzoszkieletu. Mianowicie Azotowi w Janowie przyniosłem wszystkie 3 rodzaje narzędzi. Jednak nadal nie jest w stanie zrobić mi modyfikacji "wzmocnienie serwomotorów" potrzebnych do biegania w egzo. Czy ktoś wie gdzie można wykonać taką modyfikację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2010 o 11:09, John_McClane napisał:

Czy ktoś wie gdzie można wykonać
taką modyfikację?


Przyniosłeś trzeci zestaw narzędzi nie temu mechanikowi co trzeba :) Kardan wykonuje modyfikację serwomotorów do egzo (w Zatonie). On i tylko on.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2010 o 11:09, John_McClane napisał:

Witam! Mam takie pytanie dotyczące modyfikacji egzoszkieletu. Mianowicie Azotowi w Janowie
przyniosłem wszystkie 3 rodzaje narzędzi. Jednak nadal nie jest w stanie zrobić mi modyfikacji
"wzmocnienie serwomotorów" potrzebnych do biegania w egzo. Czy ktoś wie gdzie można wykonać
taką modyfikację?


Musisz znaleźć wszystkie narzędzia (Podstawowe, Kalibracyjne (Zaton i Jupiter) oraz Precyzyjne (Prypeć)). Aby ulepszyć serwomotory potrzeba Precyzyjnych. Więc jeżeli jeszcze nie jesteś w Prypeci możesz zapomnieć o bieganiu. ;p

@up Wyprzedziłeś mnie o minute, ale nie zgodzę się, że Kardan jest jedyny.. Azot również może dokonać ulepszenia. Jedyne ulepszenie, które jest zarezerwowane dla jednej osoby to ostatnie ulepszenia ochronne przed radioaktywnością itp. I tą osobą jest mechanik w bunkrze naukowców. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2010 o 11:09, John_McClane napisał:

Witam! Mam takie pytanie dotyczące modyfikacji egzoszkieletu. Mianowicie Azotowi w Janowie
przyniosłem wszystkie 3 rodzaje narzędzi. Jednak nadal nie jest w stanie zrobić mi modyfikacji
"wzmocnienie serwomotorów" potrzebnych do biegania w egzo. Czy ktoś wie gdzie można wykonać
taką modyfikację?


Tak jak mówi Kannx - złemu mechanikowi dałeś narzędzia :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2010 o 12:39, Purek napisał:

@up Wyprzedziłeś mnie o minute, ale nie zgodzę się, że Kardan jest jedyny.. Azot
również może dokonać ulepszenia.


Nie, Azot nie może dokonać tego ulepszenia. Azot dokonuje innego unikalnego ulepszenia, natomiast tylko Kardan modyfikuje egzo do biegania. Wyświetla się nawet osiągnięcie po dostarczeniu Kardanowi narzędzi precyzyjnych z ikonką egzo [mistrz systemów obronnych]. Tylko Kardan ulepsza egzo do sprintu, koniec kropka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2010 o 13:01, KannX napisał:

> @up Wyprzedziłeś mnie o minute, ale nie zgodzę się, że Kardan jest jedyny..
Azot
> również może dokonać ulepszenia.

Nie, Azot nie może dokonać tego ulepszenia. Azot dokonuje innego unikalnego ulepszenia,
natomiast tylko Kardan modyfikuje egzo do biegania. Wyświetla się nawet osiągnięcie po
dostarczeniu Kardanowi narzędzi precyzyjnych z ikonką egzo [mistrz systemów obronnych].
Tylko Kardan ulepsza egzo do sprintu, koniec kropka.


Możliwe, że mi się coś popieprzyło. Ale kompletną ochronę przed anomaliami można ulepszyć w bunkrze. Więc wychodzi na to, że Azot jest jedynie dodatkiem na który nie warto sobie zawracać głowy... chyba, że się ma wszystkie narzędzie i nie ma komu dać lub naprawić coś w Jupiterze. Zwracam honor. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące questów w grze. Właśnie zaczynam grać i zastanawiam się, czy w Call of Pripyat występują zadania na czas, jak to miało miejsce w Cieniach Czernobyla? Doszedłem do wraku statku, czas zabierać się do pracy zbierając zlecenia, ale wolałbym uniknąć pośpiesznego biegania i zacząć rozgrywkę swoim tempem i tak jak chcę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam, to jest kilka. Może nie na czas, ale polegają one na tym, że "Przyjdź tej nocy o godzinie 3, a coś tam coś tam zrobimy". Oczywiście nie stawienie się, skutkuje niepowodzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Właśnie zaczynam grać i zastanawiam się, czy w

Dnia 22.12.2010 o 15:41, KrzychW napisał:

Call of Pripyat występują zadania na czas, jak to miało miejsce w Cieniach Czernobyla?

Kurcze ... grałem już jakiś czas temu i szczerze mówiąc jakoś nie pamiętam by były Zewie questy typu: "zrób to i tamto do godziny xxx" ... może i się mylę ale ja sobie takowych zadań nie przypominam i wątpię by były bo też takich "udogodnień" nie lubię i zawsze mnie to wnerwiało więc raczej bym zapamiętał że jakaś misja mnie wkurzyła. Rokuto ma jednak rację że występują zadania w których trzeba się stawić o danej porze w jakieś lokacji [ pamiętam przynajmniej jeden taki ] ale z tym nie ma wielkiego problemu gdyż idziemy do wyra i śpimy tyle ile chcemy. Swoją drogą aż dziwne że taki patent wprowadzili tak późno [ modów do SoCa nie liczę ].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Oczywiście nie stawienie się, skutkuje

Dnia 22.12.2010 o 15:44, Rokuto napisał:

niepowodzeniem.

A to nie było przypadkiem tak że gdy doszliśmy do danego miejsca dostawaliśmy komunikat w stylu "przyjdź tu później" czy coś takiego? Bo ja sobie nie przypominam by mi się misja kończyła niepowodzeniem [ chociażby misja z

Spoiler

ubiciem Chimery (?) - mieliśmy stawić się w nocy a ja byłem tam o wiele za wcześnie i szukałem wejścia [ myślałem że Chimera jest gdzieś w podziemiach ;-D ]]

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2010 o 16:06, Tyler_D napisał:

A to nie było przypadkiem tak że gdy doszliśmy do danego miejsca dostawaliśmy komunikat
w stylu "przyjdź tu później" czy coś takiego? Bo ja sobie nie przypominam by mi się misja
kończyła niepowodzeniem [ chociażby misja z

Powiem tak. Gdy pierwszy raz grałem, przyszedłem (o ile dobrze pamiętam) pod wieczór do statku. Nabrałem jak głupi zadań. Gadałem z każdym o wszystkim (co prawda czasami dając tylko dalej :D). Poszedłem spać. Rano budzę się, a tu napis "Mission Failed". Okazało się później, że miałem się dołączyć do nocnej eskapady :) (chyba, że tych ludzi coś ubiło, czego nie sprawdziłem).
>

Spoiler

ubiciem Chimery (?) - mieliśmy stawić się w nocy a ja byłem tam o wiele za wcześnie i szukałem wejścia > [myślałem że Chimera jest gdzieś w podziemiach ;-D ]]

.
Spoiler

Również przybyłem na to miejsce za wcześnie i myślę sobie, że ta chimera głupia nie będzie i będzie spała w jakimś budynku czy coś. Jak głupi kombinowałem chyba z pół godziny jak wskoczyć do tego pobliskiego bunkra :D Kombinowałbym dalej, ale na szczęście się zjawiła w końcu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2010 o 15:44, Rokuto napisał:

Z tego co pamiętam, to jest kilka. Może nie na czas, ale polegają one na tym, że "Przyjdź
tej nocy o godzinie 3, a coś tam coś tam zrobimy". Oczywiście nie stawienie się, skutkuje
niepowodzeniem.


Wymóg konkretnej godziny to żaden problem. Z niechęcią myślę o misjach, na których wykonanie mamy określony i na dodatek niedługi czas. Bardzo mi się to w SoC nie podobało. No cóż, pozbieram queściki i zobaczymy "szto rebiata w zonie mnie prigatowili", albo jakoś podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Z niechęcią myślę o misjach, na których wykonanie

Dnia 22.12.2010 o 19:20, KrzychW napisał:

mamy określony i na dodatek niedługi czas.

Nie tylko ty. ;-) Mnie też to strasznie irytowało. Co do SoCa ... jest na to pewne rozwiązanie a konkretnie jest nim oczywiście mod który się zwie bodaj "no time limits" czy jakoś tak. Wszystko rzecz jasna do ściągnięcia z stalker.filefront.
>No cóż,

Dnia 22.12.2010 o 19:20, KrzychW napisał:

pozbieram queściki i zobaczymy "szto rebiata w zonie mnie prigatowili", albo jakoś podobnie.

Może nie bierz wszystkich od razu ale ze dwa lub trzy to góra - wtedy na pewno będzie łatwiej. A i pamiętaj o tym by nie zabierać każdego złomu jaki znajdziesz. Bierz tylko te wartościowe czyli zielone [ dość rzadkie ] - żółciochów ani tym bardziej czerwonych nie warto brać bo za cholerę ich nie sprzedasz. Ammo i apteczki i całą resztę bierz zawsze. A i taki mały hint - spoiler. Zastanów się dobrze [ czytaj zasejwuj grę :-P ] jak znajdziesz Kulebiaka [ jeden z pierwszych questów ]. To co z nim zrobisz zależy tylko od ciebie a taki artefakt spotkasz w sumie bodaj chyba 2 razy przez całą grę ale dobra (?) wiadomość jest taka że bez artefaktów da się ukończyć grę a i ich specjalne właściwości są praktycznie bezużyteczne [ czytaj - w 99 % warto je sprzedawać a nie gromadzić ]. Dość powiedzieć że mi się udało ukończyć grę bez najlepszego pancerza w grze ... z bólami pewnymi ale dałem radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2010 o 19:35, Tyler_D napisał:

>Z niechęcią myślę o misjach, na których wykonanie
> mamy określony i na dodatek niedługi czas.
Nie tylko ty. ;-) Mnie też to strasznie irytowało. Co do SoCa ... jest na to pewne rozwiązanie
a konkretnie jest nim oczywiście mod który się zwie bodaj "no time limits" czy jakoś
tak. Wszystko rzecz jasna do ściągnięcia z stalker.filefront.

Możecie przypomnieć mi jakie to questy miały ten licznik? :) Szczerze powiedziawszy grałem w SoCa dawno temu.Chodzi o poboczne questy (te losowe) czy może wątek główny? :)
W ogóle zmiana podejścia do zadań pobocznych w Zewie Prypeci już powinno się podobać. Brak powtarzalności, klimat, każde jest (że tak powiem) uzasadnione. Nic tylko brać i wypełniać :)
Tak swoją drogą, czy tylko mi w tej grze brakuje coopa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2010 o 19:52, Rokuto napisał:

Możecie przypomnieć mi jakie to questy miały ten licznik? :)

W SoCu? Jeśli dobrze pamiętam to chyba tylko te poboczne polegające na "przynieś ogon nibypsa / oko czegoś tam / dłoń zombi i tym podobne. W głównym wątku fabularnym takich zadań raczej nie było.

Dnia 22.12.2010 o 19:52, Rokuto napisał:

W ogóle zmiana podejścia do zadań pobocznych w Zewie Prypeci już powinno się podobać.
Brak powtarzalności, klimat, każde jest (że tak powiem) uzasadnione. Nic tylko brać i
wypełniać :)

Mnie bardziej rajcowało pojawienie się i zaliczanie acziwków. Dobry patent to jest.

Dnia 22.12.2010 o 19:52, Rokuto napisał:

Tak swoją drogą, czy tylko mi w tej grze brakuje coopa?

Chyba tak. :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2010 o 20:04, Tyler_D napisał:

W SoCu? Jeśli dobrze pamiętam to chyba tylko te poboczne polegające na "przynieś ogon
nibypsa / oko czegoś tam / dłoń zombi i tym podobne. W głównym wątku fabularnym takich
zadań raczej nie było.

Tak, tak już pamiętam :) Czyli nic ciekawego.

Dnia 22.12.2010 o 20:04, Tyler_D napisał:

Mnie bardziej rajcowało pojawienie się i zaliczanie acziwków. Dobry patent to jest.

Ja, szczerze powiedziawszy, jakoś na to nie zwróciłem uwagi. Jest bo jest i tyle, ale przyznać muszę, że pierwszy aczik mnie zdziwił. Na steamie nic nie pisało, to myślałem, że nie ma.

Dnia 22.12.2010 o 20:04, Tyler_D napisał:

> Tak swoją drogą, czy tylko mi w tej grze brakuje coopa?
Chyba tak. :-P

Przybijanie się przez takie legowisko snorków, czy obrona jakiejś placówki przed Monolitem itp. Dobrze zrealizowane potrafiło by przyciągnąć na wieeele godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie dotyczące rozmaitych, znajdowanych w grze PDA oraz laptopów. Czy po przeczytaniu wiadomości mogę to sprzedać? Kasy wychodzi całkiem sporo, a i ciągać to wszystko ze sobą jest niezbyt wygodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować