Zaloguj się, aby obserwować  
Outlander-pro

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - temat ogólny

2365 postów w tym temacie

Dnia 22.04.2009 o 21:20, Outlander-pro napisał:


> I to by było właśnie dobre jakbyśmy się wcielali w jedną postać z Monolitu.
Ale jeśli nie mamy wolnej woli, to na dobrą sprawę nawet nie wiemy, co robimy itp ...
lol, pomysł właśnie z tej prostej przyczyny odpada ;D No i tak jeszcze sobię pomyślałem,
że wtedy nie byłoby walki z mutkami, bo mutki też są kontrolowane przez Świadomość ...
xD


Ja tam wolałbym klasycznego najemnika,nie chce grać jakimś oszalałym monolitaninem.
Oczywiście chciałbym mieć dostęp do monolitu etc,ale wolałbym jednak Najemnika,chociaż bandyta też byłby dobry albo jakiś wojskowy :p
A od tego działania psionicznego to można oczopląsu dostać,mogliby inne działanie tej anomalii wymyślić bo aż mnie oczy czasem bolały...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Newsy są, ale leniwy jestem i mi się nie chce tłumaczyć. Uczta się języków. ;P
http://www.gsc-game.com/main.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr2&thm_page=1&thm_id=20653&page=5&sort=ASC&sec_id=18#278176

Z ciekawszych rzeczy:
- duża część Prypeci odwzorowana ze 100% dokładnością
- ulepszony A-life z cyklem dobowym, zachowaniem w czasie emisji
- brak wojen frakcji
- mniej ludzi
- CoP jest sequelem do SoC mającym miejsce po najlepszym zakończeniu
- bohater jest wojskowym z Ukrainy wysłanym do Zony w celu sprawdzenia co się stało z wcześniekgrupą która zniknęła
- 70 unikalnych side questów, koniec z "Przynieś nogę dzika"
- dodane "wymęczone" burer i chimera z nowymi zdolnościami i zachowaniem
- emisje wpływać będą na położenie anomalii i artefakty (możliwe że coś więcej)

Ciężko mi uwierzyć w te questy, taką liczbą to niewiele RPGów się może poszczycić.

A, i jeszcze ponoć robią konwersję Stalkera na konsole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>

Póki co to jedynie ładnie brzmi.
Hm tylko ciekawe czy będzie tylko Prypeć czy jeszcze jakieś inne lokacje.Dobrze,że ma być mniej ludzi bo to zawsze idzie na klimat gry.Tyle questów to byłoby marzenie heh :p
Nie wiem co to za mutanty,ale chimera to kojarzy mi się z zdziczałym kotem.Mutanty mogliby dać jakieś ciekawe i straszne.Byłoby ciekawie jakby również popracowali na ich zachowaniem.
Co do emisji i zmian położenia anomalii etc. to według mnie świetny pomysł.
Szkoda,że chociaż jednej wojny frakcji nie będzie,ale to nic nawet lepiej :)
Co do Al i zachowań to jak nie zobaczę to nie uwierzę bo to co zrobili w Cs to była porażka...
Wojskowy to też raczej dobry pomysł chociaż najemnik były lepszy.
W sumie to nie ma się czym zachwycać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fiuczersy zapowiadają się ciekawie, oby się premiera za bardzo nie opóźniła ale w przypadku Stalka to normalne... Jak już wyjdzie potem tylko ze 2 miechy czekania na 2-3 patche i można grac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.04.2009 o 23:10, Grey_Wolf napisał:


Z ciekawszych rzeczy:
- duża część Prypeci odwzorowana ze 100% dokładnością
- ulepszony A-life z cyklem dobowym, zachowaniem w czasie emisji
- brak wojen frakcji
- mniej ludzi
- CoP jest sequelem do SoC mającym miejsce po najlepszym zakończeniu
- bohater jest wojskowym z Ukrainy wysłanym do Zony w celu sprawdzenia co się stało z
wcześniekgrupą która zniknęła
- 70 unikalnych side questów, koniec z "Przynieś nogę dzika"
- dodane "wymęczone" burer i chimera z nowymi zdolnościami i zachowaniem
- emisje wpływać będą na położenie anomalii i artefakty (możliwe że coś więcej)

>

Opis bardzo przypomina Priboi Story połaczony z Oblivion Lost. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2009 o 00:43, Ajinur napisał:

Póki co to jedynie ładnie brzmi.


He. Skąd ja to znam. Przed premierą CS dużo rzeczy miało ładne brzmienie a co było dalej to wszyscy wiemy.

Dnia 23.04.2009 o 00:43, Ajinur napisał:

Hm tylko ciekawe czy będzie tylko Prypeć czy jeszcze jakieś inne lokacje.Dobrze,że ma
być mniej ludzi bo to zawsze idzie na klimat gry.Tyle questów to byłoby marzenie heh
:p


Prypeć odwzorowane w 100%? Czyli co? Wszystkie bloki, murki, garaże i inne budynki. Brzmi to tak pięknie, że aż nierealnie niestety. Ale jak by okazało się to w chociaż 80% prawdą to kto wie. Chociaż nie widzi mi się tylko jedna lokacje. Chyba, że będzie Prypeć jej podziemia i elektrownia. Trzy ogromne levele z masą zakamarków i klimatycznych miejscówek.
Jeśli chodzi o zmniejszoną średnią "gęstości zaludnia na km2" to ok. Byle by było zawsze kogo zamordować :)
Natomiast jeśli chodzi o 70 większych questów to jest to fake. Może nie będzie trzeba ucinać dzikom kopyt i nibypsom ogonów ale pewnie będą to questy typu zabij tego i tamtego etc. No chyba, że dadzą laboratoria x1, x2, x3....x68, x69, x70.

Dnia 23.04.2009 o 00:43, Ajinur napisał:

Nie wiem co to za mutanty,ale chimera to kojarzy mi się z zdziczałym kotem.Mutanty mogliby
dać jakieś ciekawe i straszne.Byłoby ciekawie jakby również popracowali na ich zachowaniem.


Bo nie lubisz modów i nie grałeś w Oblivion Lost czy ABC Inferno. Chimera ( http://img230.imageshack.us/img230/7002/ssiceadmin030208214646lqs2.jpg) to rasowy mutant i stając oko w oko z kilkoma sztukami nie ma co myśleć o wieczornym ognisku w wiosce kotów bez granatnika i ammo ppn. Burer ( http://www.luna-s-art.com/webstalker/downloads/mods/Mis_mods/img/comparativa/burer3.jpg) też fajny mutant.

Dnia 23.04.2009 o 00:43, Ajinur napisał:

Co do emisji i zmian położenia anomalii etc. to według mnie świetny pomysł.


A o tym to już wspomniałem w temacie Stalker Apokalipsa. W nocy, gdy cały dom już śpi, anomalie, stukają do drzwi...

Dnia 23.04.2009 o 00:43, Ajinur napisał:

Szkoda,że chociaż jednej wojny frakcji nie będzie,ale to nic nawet lepiej :)


Jakieś tam walki na pewno będą między frakcjami lecz nie będzie to tak przedstawione jak w CS, że dołączamy do jakiejś frakcji i nic więcej się nie liczy. Fabuła spada na piąty, szósty plan.

Dnia 23.04.2009 o 00:43, Ajinur napisał:

Co do Al i zachowań to jak nie zobaczę to nie uwierzę bo to co zrobili w Cs to była porażka...
Wojskowy to też raczej dobry pomysł chociaż najemnik były lepszy.


Wojskowy? Czemu nie choć i tak najbardziej chciałbym Monolitu i wszystkiego co z nim związane.

Dnia 23.04.2009 o 00:43, Ajinur napisał:

W sumie to nie ma się czym zachwycać.


Racja choć patrząc na planowane zmiany można wysnuć wnioski, że GSC w końcu wzięła się za czytanie rożnych forum na temat tworzonej przez nich gry i wyciągnęli odpowiednie wnioski. Pożyjemy zobaczymy, byle dobrze odbębnili beta testy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, zapowiada się naprawdę ciekawie, chociaż motyw z wojskowym mi się nie podoba ...
Strielok był jednym z najlepszych stalkerów w Zonie, był kimś. Szrama, raczej był dość anonimowy, ale był stalkerem z pewnym stażem. A teraz wcielimy się w jakiegoś max żółtodzioba, co ledwo co pewnie wyjechał z koszar i nos poza posterunek graniczny w Kordonie będzie się bał przekroczyć ... przecież będziemy mieć zero doświadczenia, więc jak taki noob może przetrwać w Zonie a tym bardziej dotrzeć do Prypeci? Kompletnie mi taka wizja nie pasuje i jest zupełnie nie klimatyczna :/

@Ajinur
No żeby nie wiedzieć co to Chimera, albo Burer ... :P
Chimera to wycięty mutant z SoC''a, jego łeb widać w różnych miejscach w grze, zdaje się że np w Barze, w bazie Powinności i w innych miejscach zawieszony jest na ścianie. Burer to mi się zdaje mutant wymyślony przez fanów i jego obecność lekko mnie dziwi o.O Poza tym imo średnio się wpasowuje w klimat ... wielki, spasiony typ w płaszczu rozmiar XXXXL. Ciekawe skąd taki wytrzasnął .... za dużo fast foodów ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2009 o 22:24, Outlander-pro napisał:

Burer to mi się zdaje mutant wymyślony przez fanów i jego obecność lekko mnie dziwi o.O
Poza tym imo średnio się wpasowuje w klimat ... wielki, spasiony typ w płaszczu rozmiar
XXXXL. Ciekawe skąd taki wytrzasnął .... za dużo fast foodów ...


Burer też został wycięty z SoC. Co prawda wygląda na fan fast foodów w habicie ale potrafi krwi napsuć. Nie wiem jak jego staty miały wyglądać w Stalker Oblivion Ale w takim to np. ABC Inferno potrafi w jednej chwili zredukować pasek życia do minimum. Mogli by dodać kilka innych poltergeistów o różnych dokuczliwych mocach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2009 o 22:24, Outlander-pro napisał:

No, zapowiada się naprawdę ciekawie, chociaż motyw z wojskowym mi się nie podoba ...
Strielok był jednym z najlepszych stalkerów w Zonie, był kimś. Szrama, raczej był dość
anonimowy, ale był stalkerem z pewnym stażem. A teraz wcielimy się w jakiegoś max żółtodzioba,
co ledwo co pewnie wyjechał z koszar i nos poza posterunek graniczny w Kordonie będzie
się bał przekroczyć ... przecież będziemy mieć zero doświadczenia, więc jak taki noob
może przetrwać w Zonie a tym bardziej dotrzeć do Prypeci? Kompletnie mi taka wizja nie
pasuje i jest zupełnie nie klimatyczna :/


A kto wie,może nam się trafi wojskowy weteran i taka Zona to będzie dla niego drugi sprawdzian,a jak nie to i Szeregowy sobie poradzi.Jak ty byś był w Zonie to nikt by Ci nie pomagał,musiałbyś liczyć na siebie.Środowisko zmusza człowieka do myślenia w taki sposób żeby przetrwać.Już ty się od tego nieszczęsnego wojskowego nie martw.Jak raz zobaczy pijawe to od razu pójdzie po rozum do głowy :)
Mi póki co najbardziej pasował Szrama,Striełoka nie lubie.

Dnia 23.04.2009 o 22:24, Outlander-pro napisał:

No żeby nie wiedzieć co to Chimera, albo Burer ... :P
Chimera to wycięty mutant z SoC''a, jego łeb widać w różnych miejscach w grze, zdaje
się że np w Barze, w bazie Powinności i w innych miejscach zawieszony jest na ścianie.


No nic mnie nie usprawiedliwia,ale jak już większość tutaj wie,ja jako jeden z nielicznych nie zaopatruję się w żadne mody.No cóż musi być jakiś wyjątek od reguły prawda? :p
Chociaż Chimerę jak mówiłem skojarzyłem,ale Burera już nie.Jego wygląd jest dziwaczny heh...
Z mutantów ja bym chciał coś na przykładzie poltergeistów albo pijawek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2009 o 00:46, Ajinur napisał:

A kto wie,może nam się trafi wojskowy weteran i taka Zona to będzie dla niego drugi
sprawdzian,a jak nie to i Szeregowy sobie poradzi.Jak ty byś był w Zonie to nikt by Ci
nie pomagał,musiałbyś liczyć na siebie.Środowisko zmusza człowieka do myślenia w taki
sposób żeby przetrwać.Już ty się od tego nieszczęsnego wojskowego nie martw.Jak raz zobaczy
pijawe to od razu pójdzie po rozum do głowy :)


I weteran dupa kiedy mutantów kupa :P Nawet jeśli to doświadczony wojskowy, to przecież w Zonie nie walczy się z jakąś armią, tylko z mutkami, środowiskiem i promieniowaniem od czasu do czasu rozwalając jakiś bandziorów czy najemników. Chodzi mi o to, że wojskowy nie ma doświadczenia w przeżyciu w Zonie i trochę to głupio brzmi gdyby miał easy zawędrować do centrum. No chyba, że wcielimy się w Wojskowego Stalkera, to spoko, mi pasuje.

Po prostu dla mnie wojskowy = trup :P albo ktoś kto nie wysuwa nosa z poza Kordonu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma to być wojskowy to niech to będzie żółtodziób z zewnątrz, z poza Zony, który bierze udział w pierwszej w swoim życiu poważnej misji jaka jest np. ogarnięcie całego bałaganu, który powstał w po wydarzeniach z SoC. Powiedzmy, że jednostki już stacjonujące w Zonie nie wystarczyły do opanowania chaosu i armia postanowiła wysłać dodatkowy kontyngent w to miejsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2009 o 21:32, Duddits napisał:

Prypeć odwzorowane w 100%? Czyli co? Wszystkie bloki, murki, garaże i inne budynki. Brzmi
to tak pięknie, że aż nierealnie niestety. Ale jak by okazało się to w chociaż 80% prawdą
to kto wie. Chociaż nie widzi mi się tylko jedna lokacje. Chyba, że będzie Prypeć jej
podziemia i elektrownia. Trzy ogromne levele z masą zakamarków i klimatycznych miejscówek.


Czytanie ze zrozumieniem się kłania. "Duża część prypeci". Znaczy to tyle że wezmą chyba wschodnią cześć i ją idealnie odwzorują...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eh, no tak. Rzeczywiście. Duża część. Ale i tak brzmi to zbyt pięknie chociaż kto wie. Te kilka budynków w Limańsku wyszło im dobrze a i Prypeć z SoC nie była zła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2009 o 17:56, Duddits napisał:

Eh, no tak. Rzeczywiście. Duża część. Ale i tak brzmi to zbyt pięknie chociaż kto wie.
Te kilka budynków w Limańsku wyszło im dobrze a i Prypeć z SoC nie była zła.


Ja się Limańskiem zawiodłem bo w sumie był liniowy. Za to Prypeć w SoC jak najbardziej dobra. Ja tam jestem pełen nadziei co do nowego stalkera bo dla mnie wystarczy żeby stalker nie był zabugowany.

PS: Ciekawe jaką edycję kolekcjonerską wymyśli CDP. No i mam nadzieję, że gra będzie z lektorem. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2009 o 17:21, Duddits napisał:

Jeśli ma to być wojskowy to niech to będzie żółtodziób z zewnątrz, z poza Zony,


Jak to wyżej napisałem, takich typów Zona pożera na śniadanie i przetrwanie takich osób jest skrajnie nierealistyczne i niezgodne z duchem stalkera. Dlatego jest to mega chybiony pomysł, chyba że wcielimy się w wojskowego stalkera ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2009 o 18:51, John_McClane napisał:

Ja się Limańskiem zawiodłem bo w sumie był liniowy.


Dlatego napisałem o kilku tylko budynkach. Limańsk był tak liniowy, że można się zdziwić jak można było spartaczyć taką ładna mapkę. Mogli dać jeszcze sznurek aby bez przeszkód dotrzeć z punktu A do punktu B. Wszystko ładnie odwzorowane a tu tylko jedną ścieżką można kroczyć. Dobijają mnie respawnujący się renegaci (czy bandyci albo Monolit, już nie pamiętam) w piwnicy w parku. Wchodzisz do pustego pomieszczenia a po wyjściu dostajesz kulkę w tył głowy bo ktoś się tam odrodził. Mogli by też powiększyć "oko Moskwy". Wiem, że cholerstwo jest duże ale ta miniaturka naprawdę jest za mała. Już nie mówię o nie widocznej ścianie, która też tam występuje (no chyba, że buga miałem) Już dwie mapki na multi z Limańska są ciekawsze.

Dnia 24.04.2009 o 18:51, John_McClane napisał:

Za to Prypeć w SoC jak najbardziej dobra.


Taa, dokładnie. Prypeć w SoC była w porządku. Co prawda po kilkudziesięciu minutach mordowania na lewo i prawo wiało tam nudą ale była ok. Gdyby jeszcze można było wejść do klatki, na balkon i na dach... i zejść do podziemi.

Dnia 24.04.2009 o 18:51, John_McClane napisał:

Ja tam jestem pełen nadziei co do nowego stalkera bo dla mnie wystarczy żeby stalker
nie był zabugowany.


Z tą nadzieją to uważaj.. na gorącym sparzony na zimne dmucha.

Dnia 24.04.2009 o 18:51, John_McClane napisał:

PS: Ciekawe jaką edycję kolekcjonerską wymyśli CDP. No i mam nadzieję, że gra będzie
z lektorem. :)


Nie wiem co będzie ale moim zdaniem powinni pójść w ślady reszty świata a nie wyskakiwać na swój region z własnymi pomysłami. Z resztą nie kupuje już gier a tym bardziej EK. No ale zakupić nowego Stalkera nie omieszkam.

@ Outlander-pro

Dnia 24.04.2009 o 18:51, John_McClane napisał:

Jak to wyżej napisałem, takich typów Zona pożera na śniadanie i przetrwanie takich osób jest skrajnie
nierealistyczne i niezgodne z duchem stalkera. Dlatego jest to mega chybiony pomysł, chyba że wcielimy się w
wojskowego stalkera ...


No i elegancko. Im ciężej tym lepiej. Stalker jest za łatwy. Co prawda na początku jest trudno ale później to na mistrzu z modami jest zbytni lajcik. Wolałbym być zwykłym kotem ze strachem w oczach i pełnymi gaciami niż jakimś superherobatman. Pisząc kotem mam na myśli samą Zonę bo kompletnych żółtodziobów by tam raczej nie puszczali. Tym bardzie w poszukiwaniu zaginionego batalionu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2009 o 09:21, Duddits napisał:

Jak widać samej Prypeci nie będzie..


Ekhem ... jak ktoś to przetłumaczy, albo tłumaczenie będzie, choćby na język Szekpsira to chętnie przeczytam, bo ja ruski nie panimaje xD Czy jakoś tak ...

Ale ze screenów można wywnioskować, że Kontroler jest kobietą, Powinnościowcy biorą Pijawki na noże, a dziki będą teraz wyglądały inaczej ...
Poza tym: jak to nie będzie Prypeci ? Chyba tytuł powinien mówić sam za siebie ...? O co chodzi?

A co do postaci: widzę, że Tobie się podoba, mi nie. Chociaż i tak przecież postać nie wpłynie na poziom trudności gry ... będziemy wymiatać, nawet na mistrzu, bo poprzednie stalkery mamy obbadane dokładnie...
Ogólnie mi postać wojskowego się nie podoba i przy tym pozostanę ... poza tym co wtedy: wszyscy będą naszymi wrogami ? Nikt wojskowych nie lubi ... inni stalkerzy. No i wojskowy stalkerem nie jest. Dlatego to psuje mi klimat gry trochę. Już wolałbym wcielić się w Najemnika, nawet jeśli mało doświadczonego, to kogoś kto zna się na robocie i może się przystosować. W końcu "pecunia non olet".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2009 o 10:15, Outlander-pro napisał:

Poza tym: jak to nie będzie Prypeci ? Chyba tytuł powinien mówić sam za siebie ...? O
co chodzi?


Następny z problemami z czytaniem ;)

Chodziło mu o to że nie tylko Prypeć będzie. Na screenach są inne miejscówki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować