Zaloguj się, aby obserwować  
Niflheim

Fallout: New Vegas

2572 postów w tym temacie

Dnia 22.10.2010 o 19:30, 0wner napisał:

Hej, i co, gra już ktoś w tą grę na Steamie czy jeszcze jej niemożna uruchomić?

Owszem, już ją odpaliłem na Steamie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, przygody z grami od B. i Cenegi zaczynają się na nowo.
Odpalam grę. Pierwsze rozczarowanie jest takie, że albo to ja, albo nie da się przypisać żadnych funkcji pod dodatkowe przyciski myszy. To jest idiotyzm. Powrót do XX wieku. I teraz mam się pożegnać z moim idealnym falloutowym layoutem? Ktoś może potwierdzić, czy u niego można w opcjach sterowania przypisać środkowy i kciukowe przyciski myszy?
Druga sprawa. Jak na razie odpaliłem grę i na tym skończyła się moja przygoda. Gra zawiesza się w połowie intro, zawsze w tym samym miejscu, na drugim zdaniu wypowiadanym przez Rona Perlmana, kiedy na ekranie mamy wrota Krypty 11. Zaczynają migać kolorowe artefakty, po czym gra się wysypuje.
Nie wspomnę już o tym, że główne menu wczytuje się jakąś minutę.
Nie mam pojęcia, jak wina może leżeć u mnie, kiedy wszystko jest aktualne, defragmentowane regularnie i nigdy z niczym na kompie nie było dotąd problemów, z żadną grą w szczególności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patch i stery zainstalowane? Sprawdź integralność cache gry, sprawdź też kodeki - pamiętam, co się działo w przypadku trójki, gdy zainstalowane przeze mnie kodeki gryzły się z grą.

http://segmentnext.com/2010/10/19/fallout-new-vegas-errors-crashes-freezes-fixes/ - tu masz listę najczęstszych problemów i fixów do nich.
Heh, Obsidian, Bethesda i Cenega to mieszanka wybuchowa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.10.2010 o 20:57, Henrar napisał:

Patch i stery zainstalowane?

Patch? To już jest jakiś do Cenegowej wersji? Szczerze, nie zauważyłem, by Steam instalował jakąkolwiek aktualizację. Jak to sprawdzić/zrobić ręcznie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.10.2010 o 21:32, Henrar napisał:

Pytanko do tych, co zamawiali za granicą: patche są dostępne czy Steam je przyblokował?


Pierwszy patch ukazał się wczoraj, jeszcze przed europejską premierą, więc zakładam, że gra automatycznie go pobrała. Gdybym wiedział gdzie szukać numerka obecnej wersji, można by zrobić jakieś porównania. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.10.2010 o 21:51, Karharot napisał:

Jak dodać modyfikacje (np. lunetę) do broni?

W sekcji uzbrojenia w Pip-Boyu. Tak jak w F3, przechodzisz do naprawy po naciśnięciu R - a do modyfikacji broni po naciśnięciu X.

Dobra, nakierowany przez Henrara podjąłem parę kroków celem sprawienia, by gra przeszła przez intro. Wyłączyłem Steam Cloud, usunąłem kodeki z systemu, kilka fixów z podrzuconego linka. Zadziałało i gram.
No i co mamy? To samo co F3, tylko nowe miejscówki, NPC, przeciwnicy, takie tam. No i parę dodatków, crafting, modyfikacje broni, parę przedmiotów, reputacja, system amunicji, tryb Hardcore. Są poprawione animacje, jest celowanie za pomocą przyrządów, choć tak nędzne, że szkoda gadać. Reszta? Po staremu. Komu nie podobał się F3, to nie ma raczej opcji, by spodobał się NV. I odwrotnie.

Optymalizacja to poziom mniejszy od zerowego. Automatycznie gra mi ustawiła wszystko na max, ale nie ma mowy o płynnej rozgrywce na takich ustawieniach na moim kompie, musiałem je dość znacznie zmniejszyć. Lekka strzelanina i spadek do 10 klatek na sekundę. Mam nadzieję, że jakieś łatki szybko się ukażą. Taki plus, że ustawienia grafy można redukować spokojnie, bo i tak jest brzydka i tak.

Coś mnie jednak trzyma z tymi bethesdowymi Falloutami. I z jakiegoś powodu wciągają mnie jak cholera. Story zapowiada się ciekawie. Klimat jest? Jest. Zobaczymy co będzie dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2010 o 01:44, Siriondel napisał:

No i co mamy? To samo co F3, tylko nowe miejscówki, NPC, przeciwnicy, takie tam. No i
parę dodatków, crafting, modyfikacje broni, parę przedmiotów, reputacja, system amunicji,
tryb Hardcore. Są poprawione animacje, jest celowanie za pomocą przyrządów, choć tak
nędzne, że szkoda gadać. Reszta? Po staremu. Komu nie podobał się F3, to nie ma raczej
opcji, by spodobał się NV. I odwrotnie.


Pograj dalej. Z opisu wynika, że ledwie zaliczyłeś Goodsprings i niezłego focha.

Dnia 23.10.2010 o 01:44, Siriondel napisał:


Optymalizacja to poziom mniejszy od zerowego. Automatycznie gra mi ustawiła wszystko
na max, ale nie ma mowy o płynnej rozgrywce na takich ustawieniach na moim kompie, musiałem
je dość znacznie zmniejszyć. Lekka strzelanina i spadek do 10 klatek na sekundę.


Grafika marna, wymagania niewspółmierne do tego co nam zaprezentowano.

Dnia 23.10.2010 o 01:44, Siriondel napisał:

Coś mnie jednak trzyma z tymi bethesdowymi Falloutami. I z jakiegoś powodu wciągają mnie
jak cholera. Story zapowiada się ciekawie. Klimat jest? Jest. Zobaczymy co będzie dalej.


Klimat zdecydowanie jest. Na szczęście nie klimat trójki. ... klimat czegoś nieokreślonego ( bo jednak nie 1&2).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2010 o 01:44, Siriondel napisał:

W sekcji uzbrojenia w Pip-Boyu. Tak jak w F3, przechodzisz do naprawy po naciśnięciu R - a do modyfikacji broni po naciśnięciu X.

Dzięki :) Ile ja się z tym nakombinowałem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem od Cenegi w czwartek, z ludzikiem i kodem. Gra mi sie narazie raczej podoba. Fajne nastrojowe są kawałki muzyczne w radiu - jak na święta bożego narodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś miałby problem z płynnością gry, polecam wrzucić do głównego folderu z grą pliczek d3d9.dll. Znaleźć go można oczywiście googlująć :) lub podać maila to z chęcią podeślę :) Nie wiem czemu F3 jak i F:NV mimo spełnionych wymagań chodziły u mnie dość opornie, bez względu na ustawienia poziomu szczegółów, rozdzielczości etc. Jednakże po wrzuceniu tego pliku mogę grać śmiało ciesząc się wysokim poziomem grafiki jak i stałą płynnością gry (40-60FPS).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś nie wytrzymał, dopóki gra nie będzie grywalna, zrobiłem już małego, szybkiego ModPacka:
http://hrothgar.pl/viewtopic.php?t=1150&sid=0b7cd2ffa6dd7c5519f5be61703932b2

UPDATE:
Moduł w wersji 08.01:

1. Poprawki w mechanice, w większości te same co w Fallout 3, wzmocnione pancerze, sensowniejsze obrażenia itp.
2. Kompanieros mogą zmieniać stroje i są ładniejsi
3. Dodatkowe modele oczu, włosów itp.
4. Drobne poprawki karabinka AR-15 i innych plus sensowne, realne nazwy
5. Tagskille jak w Fallout/Fallout 2
6. Zmieniony udźwig, do sensownych rozmiarów (zmniejszony do bazowych 45 lbs = ok. 22 kg), prędkość poruszania itp.
7. W ekwipunku znajdziecie drobny przedmiot do odczytu podstawowych parametrów otoczenia, fajna zabawka
8. Zmiany niektórych napojów na sensowne efekty i waga
9. Poprawiony skopany treshold broni/obrażeń
10. Nowe modele - karabin P94 zamiast Q35 oraz Remington 7615 zamiast "karabinu z dźwignią", Mossberg 590 i wersja krótka, Remington 870, nowy-stary wygląd karabinu DKS-501, Magnum M500 (unikalny), karabin laserowy Van Grafów, podmieniony model pistoletu masz. 10 mm na MP9 Steyr
11. Zmienione modele niektórych pancerzy bojowych - nie mogę patrzeć na te brzydactwa z Fallout 3 (dodano pancerz marines z Crysisa, Fear i z modułu Dragonskin do F3)
12. Poprawki questów, nazw i opisów
13. Dodano karabin Ak47 oraz amunicję 7,632x39 mm
14. Perk "Finezja" jest teraz traitem, dodano traity "Trening strzelecki", "Szybki Pedro", "Ciężki Łeb", "Wyczulone oko" "Zaraźliwy pechowiec" i wszystkie z klasycznego zestawu
15. Dodatkowe kolory hełmów bojowych
16. Nowe pistolety: Desert Eagle, M1911 MEU, Beretta M9, pist. maszynowy Ingam MAC10 i M1 Thompson, snajperka PSG-1, Watzz 1000 i 2000,
17. Podmieniony celownik na taki, jak w module do Fallout 3 (radiator)
18. Dodano plecaki +10, +15 i +25 kg
19. Dodatkowe kolory bandan oraz maska typu balaclava
20. Dodano Lekki Pancerz Skórzany (przypomina ten z filmów Resident Evil) oraz krótką strzelbę Benelli M3; do dostania/znalezienia w Goodsprings, o ile zaczynacie nową grę
21. Dodano ikonki dla różnego złomu
22. Karabin Gaussa jest teraz znowu bronią palną (z oryginalnym dźwiękiem), jak w klasyce, zasilanie amunicją 2mm
23. Poprawione upierdliwe Radio Vegas
24. Reakcje frakcji przeniesione z pancerzy na hełmy, to chyba ma większy sens
25. Dodano perk "Ulepszone krytyki" oraz "Hiena cmentarna"
26. Poprawione dźwięki broni
27. Bardziej stylowi ludzie w kasynie, kilka poprawek postaci niezależnych, więcej postaci w Goodsprings
28. Poprawiona frakcja Boona
29. Poprawione nie działające perki, min. związane z Wyzwaniami
30. Dodano hełm bojowy ducha pustyni oraz hełm infiltracyjny (w nast. wersji będzie umożliwiał włączenie noktowizji) - do znalezienia na pustkowiach/w sklepach.
31. Właściwości pancerza zwiadowcy/nowicjusza są teraz uzależnione od noszenia lub braku kompletu stroju.
32. Dodatkowo poprawiony Andy, by móc go przyłączyć przy kolejnych rozmowach.
33. Nowe stworzenia: świnioszczur, szczur wędrowny, kanalizacyjny i schorowany i tworzenie gulaszu ze świonioszczura
34. Nowe ubrania NPców
35. Nowa wersja pancerza Strażników RNK (oficerska), lepsze staty, ładniejszy wygląd
36. Dotychczasowy karabin wyborowy zastąpiony 2 wersjami karabinu M14 + modyfikacje, nowe rewolwery - CColt python i Ruger GP100, unikalny pistolet maszynowy 9 mm zastąpiony pistoletem MP5k, nowy pistolet maszynowy - P90c i Walther MP oraz karabin maszynowy BAR, karabin Springfield 1903 oraz amunicja 30-06 (zmieniona również w karabinie Garand)
37. Poprawiony quest "Koło fortuny", Bractwa Stali (2 poboczne)
38. Pancerze wspomagane wymagają teraz kompletu by działały niektóre właściwości (np. odp. na promieniowanie) w dowolnej konfiguracji (poprawione też statsy zgodne z klasyką), a pancerz zwiadowcy i chiński również mają lepsze stasy w kompletach (chiński pancerz ma oddzielnie hełm). Niestety nie przywrócę pola maskującego, bo to było grube przegięcie.
39. Poprawiony perk "Heave Ho" (I... w górę!) i "Full maintenace" (Pełen serwis - wogóle nie działał)
40. Poprawki tabel naprawy broni i pancerzy
41. Dodano unikalny karabin M1 Garand z noktowizorem.
42. Hełm infiltracyjny oraz hełmy pancerzy wspomaganych posiadają opcje włączania noktowizji - uruchamiana tak jak latarka pipboya,
43. Hełm infiltracyjny współpracuje z chińskim pancerzem wspomaganym oraz pancerzem zwiadowcy,
44. Zmienione i rozbudowane wizjery lunet,
45. Kilka nowych strojów skórzanych, pled kamuflujący oraz wzmocniona wersja Chińskiego pancerza (jeszcze nie mozna jej dostać)

A. Dodany cały update 01 oraz update 2 (wymaga uprzedniej instalacji plików oryginalnego update'u i dopisania w pliku INI)

Opcjonalne:

B. Dodałem plik "zModSkalowanieCzasuWGrze.esp", który jest tłumaczeniem modułu "Imps_TimeScale_Adjuster_r1" - pozwala zmienić skalowanie czasu w grze domyślnie jest 1:30, co powoduje, że po 30 minutach zapada noc/dzień i jest to zdecydowanie zbyt dużo/za szybko. Zalecane, sensowne ustawienie to 1: 15 (czyli w module wcisnąc 3x(-5)) lub 1:20 (albo cos pomiędzy nimi). Moduł jest zawiły i nie jestem pewien, czy poprawnie wszystko przetłumaczyłem, ani jak go stosować poza głównym ustawieniem skalowania (opcjonalnie mozna zmienic skalowanie wszystkich parametrów trybu "jestem twardzielem")

C. Opcjonalnie dodałem przywrócone animacje postaci (ruch) z Fallout 3, nowe są sztywne jak kij od szczotki (spakowane w osobnym zipie).

D. W drugiej paczce są animacje związane z trzymaniem broni z modułu Fallout 3 reanimated

E. Zmodyfikowany ekran pipboya, który umożliwia śledzenie efektów w trybie "jestem twardzielem" bez koniecznosci przełączania ekranów

Zapraszam:
http://hrothgar.pl/viewtopic.php?t=1150

[m - 007, 26.10.2010 14:41]
[m - Isildur, 05.09.2012 16:40]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2010 o 12:30, Aurelinus napisał:

Tradycyjnie - z góry dziekuję za podwieszenie linka do modułu (i uprzejmie proszę o to szanownych Adminów/Moderatorów).

Uwierzę Ci na słowo że działa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2010 o 12:32, Karharot napisał:

> Tradycyjnie - z góry dziekuję za podwieszenie linka do modułu (i uprzejmie
proszę o to szanownych Adminów/Moderatorów).

Uwierzę Ci na słowo że działa ;)

Dziaaaaaaaaała...
Buziaki 102 ;)

(ale ten cytowany przypis możnaby wykasować, bo sobie jeszcze ktoś-coś pomyśli...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko. F3 nie ukończyłem, właściwie to skończyłem grę praktycznie na samym początku. Będzie to jakoś kolidować w stosunku do NV? To jakaś zupełnie osobna historia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować