Zaloguj się, aby obserwować  
Niflheim

Fallout: New Vegas

2572 postów w tym temacie

Ha, wiedziałem że gdzieś już spotkałem się z proszkiem leczniczym. Chyba z godzinę odtwarzałem sobie w głowie Fallouta 3, ale nic nie znalazłem. Dopiero gdy zebrałem składniki na owy proszek, zaskoczyłem :) Trzeba się było cofnąć jeszcze dalej - do początku Fallouta 2 :) Miły akcent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2010 o 23:10, Pupu2 napisał:

Udało się komuś użyć umiejętności "obalenie strażnika", której można się nauczyć od strażnika
w Novac?


Owszem, trzeba wyekwipować broń i cofając się przytrzymać LPM jeśli w tym problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2010 o 01:08, Pupu2 napisał:

Gdzie zdobyć łopatę? :P

Najwcześniej to już w Goodsprings w general store, zaraz obok saloonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Modpak wersja 06 dla F:NV:

1. Poprawki w mechanice, w większości te same co w Fallout 3, wzmocnione pancerze, sensowniejsze obrażenia itp.
2. Kompanieros mogą zmieniać stroje i są ładniejsi
3. Dodatkowe modele oczu, włosów itp.
4. Drobne poprawki karabinka M4 i innych plus sensowne, realne nazwy
5. Tagskille jak w Fallout/Fallout 2
6. Zmieniony udźwig, do sensownych rozmiarów (zmniejszony do bazowych 45 lbs = ok. 22 kg), prędkość poruszania itp.
7. W ekwipunku znajdziecie drobny przedmiot do odczytu podstawowych parametrów otoczenia, fajna zabawka
8. Zmiany niektórych napojów na sensowne efekty i waga
9. Poprawiony skopany treshold broni/obrażeń
10. Dwa nowe modele -karabin P94 zamiast Q35 oraz Remington 7615 zamiast "karabinu z dźwignią", Mossberg 590 i wersja krótka, Remington 870, nowy-stary wygląd karabinu DKS-501, Magnum M500 (unikalny), podmieniony model pistoletu masz. 10 mm na MP9 Steyr
11. Zmienione modele pancerzy bojowych - nie mogę patrzeć na te brzydactwa z Fallout 3
12. Poprawki questów, nazw i opisów.
13. Dodano karabin Ak47 oraz amunicję 7,62x39 mm
14. Perk "Finezja" jest teraz traitem,
15. Dodano trait "Zdolniacha", "Skupienie w walce", "Szybki Pedro", "Ciężki Łeb"
16. Dodano kilka nowych wersji pancerza bojowego, podmieniony model pancerza bojowego Van Grafów,
17. Dodatkowe kolory hełmów bojowych
18. Nowe pistolety: Desert Eagle, M1911 MEU, Beretta M9, pist. maszynowy Ingam MAC10 i M1 Thompson, snajperka PSG-1,
19. Podmieniony celownik na taki, jak w module do Fallout 3 (radiator)
20. Dodano plecaki +10, +15 i +25 kg
21. Dodatkowe kolory bandan oraz maska typu balaclava
22. Dodano Lekki Pancerz Skórzany (przypomina ten z filmów Resident Evil) oraz krótką strzelbę Benelli M3; do dostania/znalezienia w Goodsprings, o ile zaczynacie nową grę
23. Dodano ikonki dla różnego złomu
24. Karabin Gaussa jest teraz znowu bronią palną (z oryginalnym dźwiękiem), jak w klasyce, zasilanie amunicją 2mm póżniej ;)

A. Dodany cały update 01 (oficjalny), jeśli go macie (wersja angielska) plik można pominąć (update.esp) - by działał poprawnie z polską wersją należy go dopisać do pliku Fallout.ini

B. Dodałem plik "Skalowanie Czasu W Grze", który jest tłumaczeniem modułu "Imps_TimeScale_Adjuster_r1" - pozwala zmienić skalowanie czasu w grze domyślnie jest 1:30, co powoduje, że po 30 minutach zapada noc/dzień i jest to zdecydowanie zbyt dużo/za szybko. Zalecane, sensowne ustawienie to 1: 15.

C. Opcjonalnie dodałem przywrócone animacje postaci (ruch) z Fallout 3, nowe są sztywne jak kij od szczotki.

Zapraszam:
http://hrothgar.pl/kacik-aurelinusa-vf56.htm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem u znajomych wersję Polską gry i wersję angielską i wiem jedno - "wyrobu" Cenegi nie kupię, choćby UK zatonęło w morzu. Już wolę zakupić via Steam i nie mieć fizycznego nośnika. Tłumaczenie jest kiepskie, nie wiedzieć czemu gra w wersji PL chodzi oporniej, a podejście do łatek woła o pomstę do nieba.

Smaku nabrałem i używam całej siły woli by już nie kupić, tyle że wtedy bym wsiąkł na długie godziny, a do końca Listopada nie mogę sobie na to pozwolić ;)


Off Topic (może narażę się moderatorom, ale muszę się wtrącić)

@ Aurelinus & Siriondel

Panowie, ja was bardzo proszę, nie mylcie pojęć. Zarówno kradzież, jak i naruszenie praw autorskich, popularnie zwane piractwem, są czynami prawnie zabronionymi, ale nie są tożsame. Naruszane są inne prawa (z jednej strony prawo własności, z drugiej prawa autorskie właśnie), czyny te karane są wg innych ustaw i paragrafów. Co najważniejsze zaś, procedury ścigania tych czynów są inne - ściganie piractwa wymaga o wiele więcej zaangażowania właściciela praw (i ponoszenia kosztów), niż kradzieży, gdzie to służby opłacane z naszych wspólnych podatków mają najwięcej roboty.

Więc, choć rozumiem i podzielam sentyment, to nie mieszajcie tych dwóch pojęć.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2010 o 12:28, MarcusBrutus napisał:

nie mieszajcie tych dwóch pojęć.

Niczego nie mieszamy. Sprzedaż czyjegoś samochodu bez zgody właściciela to kradzież i paserstwo w myśl polskiego prawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2010 o 14:43, Wojman napisał:

Dodalem to info do przypietego posta, mam nadzieje, ze komus sie przyda.

Wielkie dzięki. Wypitoliłbym jednak tę starą wersje wogóle, jeśli można, tzn. podwójne podpunkty 1-9.

Albo odpiął stary i przypiął nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2010 o 15:13, Aurelinus napisał:

Wielkie dzięki. Wypitoliłbym jednak tę starą wersje wogóle, jeśli można, tzn. podwójne
podpunkty 1-9.

Albo odpiął stary i przypiął nowy.


Z edytowałem posta :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie można coś naprawić? Od razu mówię, ze do tej pory odkryłem miejsca, do których miałem iść wg. glownego questa, do tej miejscowości z Wielkimi Chanami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2010 o 17:05, RamiroPL napisał:

Gdzie można coś naprawić? Od razu mówię, ze do tej pory odkryłem miejsca, do których
miałem iść wg. glownego questa, do tej miejscowości z Wielkimi Chanami.


Oprócz tego, że w ekwipunku mając dodatkowy egzemplarz danego przedmiotu? To na wysypisku pani Gibson. I chyba w Gun Runners ale nie jestem pewien. Sam sobie wszystko naprawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2010 o 17:05, RamiroPL napisał:

Gdzie można coś naprawić? Od razu mówię, ze do tej pory odkryłem miejsca, do których
miałem iść wg. glownego questa, do tej miejscowości z Wielkimi Chanami.


W Mojave Outspost, na południowym krańcu mapy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie plików update.esp oraz FalloutNV_lang.esp widocznych w okienku Data Files. Powinienem je zaznaczyć do ładowania ? Bo wydaje mi się, że domyślnie od samego początku były odznaczone. Gram na angielskiej wersji od cenegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanie: jak używać zestawu/skrzynek do naprawy broni, bo miałem 3, kliknąłem na nie i znikają a po za tym nic się nie dzieje, a jest napisane pod tym z tego co pamiętam, że "naprawia wybraną broń do maksimum" czy coś takiego... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka pytań co do FNV jeśli można :)

1. Jakie zabezpieczenie użyte jest w wersji ENG oraz wydaniu PL made by cenega?
2. Czy wymagane jest konto na Live do pełnego korzystania z gry?
3. Czy faktycznie jest dużo lepiej, niż w przypadku F3 (w rozbiciu zarówno na fabułę jak i mechanikę gry)?

Z góry dzięki za wszelkie info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2010 o 18:57, Llordus napisał:

Kilka pytań co do FNV jeśli można :)

1. Jakie zabezpieczenie użyte jest w wersji ENG oraz wydaniu PL made by cenega?
2. Czy wymagane jest konto na Live do pełnego korzystania z gry?
3. Czy faktycznie jest dużo lepiej, niż w przypadku F3 (w rozbiciu zarówno na fabułę
jak i mechanikę gry)?

Z góry dzięki za wszelkie info.


1. Wymaga Steam.
2. Nie wymaga. F3 wymagało
3. Nie powiem, bo nie mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować