Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

13 milionów użytkowników XBL zagrało w Modern Warfare

20 postów w tym temacie

No świetny tytuł. CoD 4 do dzisiaj się świetnie sprzedaje a niedługo stukną 2 lata przy premierze MW2.

Grałem na PC i naprawdę multi daje czadu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech ten staroć wreszcie stanieje, bo nawet używki mają zaporową cenę :) (w wersji na x360)
Planuję zakup MW już od roku, i nie mogę się przemóc, żeby wydać 120 zł za używkę. Już nawet nowszą część można spotkać za mniejsze pieniądze. Ale to tylko świadczy o tym, jaka to dobra gra jest :) Albo o pazernym wydawcy... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ramonek, poczekaj na Modern Warfare 2 . Jeżeli MW2 będzie miało to samo co CoD:MW i w dodatku więcej to o MW2 nie zginie a CoD4:MW ukaże się powiedzmy za rok na coverze w CD-A ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli 13 milionów pudełek z grą poszło jak burza do samych użytkowników X360 grających w sieci. Ładnie. Niech ktoś jeszcze powie coś nt. tego, jak kiepsko gra się padem, to padnę ze śmiechu ;) Ciekawe ile oryginalnych kopii trafiło w ręce graczy pecetowych ;)

A tak na marginesie mam pytanie - gdyby w Polsce różnica cen gier pc/konsola wynosiła tak jak np. w Anglii 20-30 PLN, to czy wolelibyście kupować gry pecetowe, czyt konsolowe? ;) Nowa gra na PC w dniu premiery 99 PLN, ta sama w wersji na konsolę 120 PLN ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aope, zgada się padem gra się dość średnio, piszę to z ręką na sercu jako użytkownik PC i xboxa 360. Wszelkie gry fpp lepiej funkcjonują w systemie myszka klawiaturka, padzik niestety nie jest taki dokładny, nie można robić wielu trików, nie mówiąc już o poważnym graniu w ligach klanowych itp, gdzie większość takich rozgrywek i profesjonalnych lig to ligi PC . Swoją drogą dziwię się dlaczego jeszcze do dziś MS nie wypuścił myszki do xboxa 360, myślę, że znaleźli by ogromną rzeszę nabywców, a tak pozostaje męczyć się na padzie lub pogrywać w te same wersje gier na pc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2009 o 16:23, aope napisał:

Czyli 13 milionów pudełek z grą poszło jak burza do samych użytkowników X360 grających
w sieci. Ładnie. Niech ktoś jeszcze powie coś nt. tego, jak kiepsko gra się padem, to
padnę ze śmiechu ;) Ciekawe ile oryginalnych kopii trafiło w ręce graczy pecetowych ;)

skoro tak świetnie gra się na padzie, to czemu nie ma cross-platformowych serwerów dowcipnisiu? ;> Zresztą, reklama robi swoje, starczy spojrzeć ile syfiastego FC2 się rozeszło.

Dnia 25.05.2009 o 16:23, aope napisał:

A tak na marginesie mam pytanie - gdyby w Polsce różnica cen gier pc/konsola wynosiła
tak jak np. w Anglii 20-30 PLN, to czy wolelibyście kupować gry pecetowe, czyt konsolowe?
;) Nowa gra na PC w dniu premiery 99 PLN, ta sama w wersji na konsolę 120 PLN ;)

zależy w co. FPS to PC only, na konsoli się da, ale komfort nie ten. Zresztą to samo w drugą stronę z platformówkami. No i zawsze jest to 20-30 zł do przodu ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Multi w CoD4 jest genialny. Sam na PC miałem na liczniku ponad 100 godzin. Teraz zamówiłem sobie CoD5 na ixa i zobaczymy co tutaj multiplayer pokaże :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2009 o 16:53, dark_master napisał:

skoro tak świetnie gra się na padzie, to czemu nie ma cross-platformowych serwerów dowcipnisiu?
;> Zresztą, reklama robi swoje, starczy spojrzeć ile syfiastego FC2 się rozeszło.

Bo analog chodzi inaczej niż myszka. Na padzie w FPS''y gra się wygodnie, ale inaczej niż na PC. Nie ma gorzej czy lepiej. FC2 mi tam się podoba. To kwestia gustu, ale prawda że reklama robi swoje.

Dnia 25.05.2009 o 16:53, dark_master napisał:

zależy w co. FPS to PC only, na konsoli się da, ale komfort nie ten. Zresztą to samo
w drugą stronę z platformówkami. No i zawsze jest to 20-30 zł do przodu ;P

Tak też zależy od gatunku gry. Ale też optymalizacja. Takiego GTA IV zdecydowanie wolałbym na konsole kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byłem jednym z tych 13 mln ale dałem spokój z grą i wybrałem QL :]

Dnia 25.05.2009 o 16:23, aope napisał:

Czyli 13 milionów pudełek z grą poszło jak burza do samych użytkowników X360 grających
w sieci. Ładnie. Niech ktoś jeszcze powie coś nt. tego, jak kiepsko gra się padem, to
padnę ze śmiechu ;) Ciekawe ile oryginalnych kopii trafiło w ręce graczy pecetowych ;)


Gadka o padzie jest równie ciekawa co wpływ plam na Słońcu na koloryzowanie trawy w puszczy jakieśtam. Na obu kontrolerach można grac świetnie, a gadanie o pojedynku graczy z padem a klawiaturami? Jest niezbyt sensowne. Zresztą, osoba trzymająca pierwszy raz w rękach myszkę/pad też nie gra za dobrze. Ale już mysli że ma prawo oceniać :] <--(sarkazm)

Dnia 25.05.2009 o 16:23, aope napisał:


A tak na marginesie mam pytanie - gdyby w Polsce różnica cen gier pc/konsola wynosiła
tak jak np. w Anglii 20-30 PLN, to czy wolelibyście kupować gry pecetowe, czyt konsolowe?
;) Nowa gra na PC w dniu premiery 99 PLN, ta sama w wersji na konsolę 120 PLN ;)


Jeśli nie pójdzie na naszym PC i cena będzie spadać równie szybko co pozycje PCtowe to jak najbardziej tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2009 o 16:23, aope napisał:

Czyli 13 milionów pudełek z grą poszło jak burza do samych użytkowników X360 grających
w sieci. Ładnie. Niech ktoś jeszcze powie coś nt. tego, jak kiepsko gra się padem, to
padnę ze śmiechu ;) Ciekawe ile oryginalnych kopii trafiło w ręce graczy pecetowych ;)

Te 13 mln nie ma nic wspólnego z faktyczną sprzedażą CoD MW na xbox360. Najlepiej sprzedającym się fps''em na xboxa360 jest halo 3, które sprzedało się w liczbie ok 9 mln egzemplarzy. Z tego wniosek, że CoD 4 musial się sprzedać słabiej. Bo wiesz... jest coś takiego jak rynek wtórny ;)

Dnia 25.05.2009 o 16:23, aope napisał:

A tak na marginesie mam pytanie - gdyby w Polsce różnica cen gier pc/konsola wynosiła
tak jak np. w Anglii 20-30 PLN, to czy wolelibyście kupować gry pecetowe, czyt konsolowe?
;) Nowa gra na PC w dniu premiery 99 PLN, ta sama w wersji na konsolę 120 PLN ;)


Ja bym wolał na pc. Po pierwsze: lubię grać w fullHD.
Po drugie: mody, mody, MODY! ;)
Po trzecie: na pc jest znacznie większy wybór kontrolerów (głównie ma to znaczenie w ścigałkach i symulatorach lotu).
Po czwarte: na pc często wychodzi darmowe DLC (za które na konsoli trzeba było płacić)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GRałem na Xbox i PC :) Multi jest niezrównane! Nawet słynne Enemy Territory może pozazdrościć :) A CS tym bardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po cholerę znowu dyskusja pad vs myszka i klawiatura ?
Niech każdy gra na czym lubi i tyle. Akurat w tym wypadku, tej jednej konkretnej gry (CoD 4) sprawa jest jasna: preferencje graczy są takie że wolą w tą grę grać padem, o czym świadczy kilkukrotnie większa sprzedaż wersji na 360. I to mimo tego, że wersje blaszakową mozna uruchomić w wyzszych rozdzielczosciach, że mozna przed zakupem sprawdzić demo (ktore wyszło tylko w wersji na PC), że są mody (i "cziterzy", których w wersjach konsolowych się nie uświadczy - ale coz nie ma rózy bez kolców). I mimo tego, że wersja blaszakowa nie miała jakichś wielkich wymagań co do sprzętu. Sprzedaż na poziomie jednego miliona (stare dane, od tego czasu mogło pójśc więcej egzemplarzy) w stosunku do około 13 mln. na samego klocka mówi sama za siebie - ludzie wolą w tą grę grac na konsoli, padem a nie na PC za pomocą klawy i myszki. To jest prosty fakt, którego nie zmieni wypisywanie po raz kolejny że mysz jest bardziej precyzyjna (no bo jest, ale co z tego skoro w CoD 4 ludzie wola grac padem ). Tyle w temacie.

@zermithon
" Najlepiej sprzedającym się fps''em na xboxa360 jest halo 3, które sprzedało się w liczbie ok 9 mln egzemplarzy. Z tego wniosek, że CoD 4 musial się sprzedać słabiej"

Z tego wniosek że masz stare, nieaktualne dane. Bo CoD 4 sprzedawał i sprzedaje się świetnie - pomimo dwoch lat na karku. Do czasu premiery "Modern Warfare 2" jeszcze sporo egzemplarzy pójdzie - na 13 mln. się nie skończy.

Ja swojej "cegielki " jednak nie dołożę - niech wywalą respawn przeciwników, skrypty i zrobią fabułę na więcej niż 5 godzin, to być moze wtedy zainteresuje się MW 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2009 o 19:26, Lordpilot napisał:

(i "cziterzy", których w wersjach konsolowych się nie uświadczy - ale coz nie ma rózy bez kolców).

Jak się gra na pirackich serwerach to są, są... ;)

Dnia 25.05.2009 o 19:26, Lordpilot napisał:

@zermithon
" Najlepiej sprzedającym się fps''em na xboxa360 jest halo 3, które sprzedało się w liczbie
ok 9 mln egzemplarzy. Z tego wniosek, że CoD 4 musial się sprzedać słabiej"

Z tego wniosek że masz stare, nieaktualne dane. Bo CoD 4 sprzedawał i sprzedaje się świetnie
- pomimo dwoch lat na karku. Do czasu premiery "Modern Warfare 2" jeszcze sporo egzemplarzy
pójdzie - na 13 mln. się nie skończy.


Do końca zeszłego roku sprzedało się 7,3 mln CoD 4 na xbox 360. Chcesz mi wmówić, że na klocku przez ostatnie 5 miesięcy sprzedało się blisko 6 mln sztuk (więcej niż w ciągu pierwszych 5 miesięcy po premierze)?! xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/
Podaj jakiegoś linka do tych danych - to raz :)
Dwa - ja Ci nie chcę niczego wmówić, toż to sami tworcy się chwala tym wynikiem. Oczywiscie 13 mln. na xbox live - to liczba kont, więc obejmuje też egzemplarze z rynku wtórnego (ktos gral na multi, sprzedał grę - ale system zarejestrował jego nick), z drugiej strony - są też osoby (mniejszość), które klocka do netu nie podpięły, a grę mają - ich ta statystyka nie obejmuje.
Nie bez powodu też na oficjalnej stronie Infinity Ward przy informacji o sprzedaży (nota - bene, mocno już niekatualnej bo jest tam 11 mln, a jakieś dwa miesiace temu na gram był news o 14 mln. sprzedanych egzemplarzy) jest zdjęcie tej gry w wersji na Xboxa 360. Bo akurat ta wersja się sprzedała najlepiej (i nadal się sprzedaje bardzo dobrze o czym dobitnie świadczą tez dość wysokie ceny tej gry na rynku wtornym) - nie za bardzo rozumiem dlaczego to Cię tak boli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2009 o 20:03, Lordpilot napisał:

/ciach/
Podaj jakiegoś linka do tych danych - to raz :)

Możesz sprawdzić to na vgchartz.com. Oczywiście istnieje pewien margines błędu (który wynosi zwykle 3-5%), no ale sorry, pomylić się o blisko 5,7 mln to lekka przesada...:>

Dnia 25.05.2009 o 20:03, Lordpilot napisał:

Dwa - ja Ci nie chcę niczego wmówić, toż to sami tworcy się chwala tym wynikiem. Oczywiscie
13 mln. na xbox live - to liczba kont, więc obejmuje też egzemplarze z rynku wtórnego
(ktos gral na multi, sprzedał grę - ale system zarejestrował jego nick)

No i o to mi chodzi, realna liczba sprzedanych CoD4 wynosi prawdopodobnie 8,5 - 9mln, czyli mniej niż halo 3 (jakby było więcej to IW już by trąbiło o tym wszem i wobec, że zrobili najlepiej sprzedającą się grę na klocka)

Dnia 25.05.2009 o 20:03, Lordpilot napisał:

, z drugiej strony
- są też osoby (mniejszość), które klocka do netu nie podpięły, a grę mają - ich ta statystyka
nie obejmuje.

Noo ciekawe ile ich jest...;)

Dnia 25.05.2009 o 20:03, Lordpilot napisał:

Nie bez powodu też na oficjalnej stronie Infinity Ward przy informacji o sprzedaży (nota
- bene, mocno już niekatualnej bo jest tam 11 mln, a jakieś dwa miesiace temu na gram
był news o 14 mln. sprzedanych egzemplarzy) jest zdjęcie tej gry w wersji na Xboxa 360.

Przecież to normalne... xD 8,5-9 mln które ja prognozuję to zdecowanie więcej niż połowa wszystkich sprzedanych egzemplarzy CoD4 (których jest, jak sam mówisz, jest 14mln). No wybacz, ale gdyby CoD''a 4 sprzedało się w liczbie 13 mln egzemplarzy, to nieco ponad milion przypadnie na pc+ps3, a chyba tak do końca nie jest.

Dnia 25.05.2009 o 20:03, Lordpilot napisał:

Bo akurat ta wersja się sprzedała najlepiej (i nadal się sprzedaje bardzo dobrze o czym
dobitnie świadczą tez dość wysokie ceny tej gry na rynku wtornym) - nie za bardzo rozumiem
dlaczego to Cię tak boli.

Ależ wcale mnie to nie boli. Umiesz czytać ze zrozumieniem? To chyba Ciebie (jako fana CoD 4 jak rozumiem) boli to, że na x-ie jakaś gra mogła się sprzedać lepiej. Pisząc o blisko 9 mln sprzedanych egzemplarzy jednocześnie wykazałem, że wersja na klocka jest jednocześnie najlepiej się sprzedającą (ale to trzeba umieć wykonywać podstawowe operacje matematyczne aby to dostrzec).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/

Spierał się nie będe - w sieci niestety nie znalazłem dokładnych danych sprzedaży na poszczegolne platformy (ostatni news mówił o 13 mln sprzedanych egzemplarzy na wszystkie platformy), więc moze byc tak że masz rację - to Halo 3 jest najlepiej sprzedajacym sie fpsem na klocka, mnie to tam rybka - kłócic sie nie ma o co, dokładnych danych nie znalazłem - więc punkt po Twojej stronie a ja prostuje swój błąd :)

Jedna rzecz sprostuje - ja nie jestem fanem CoD 4 (niezależnie od platformy). Swoją przygodę z serią skonczylem na częsci drugiej. CoD 4 - gralem tylko w demo, zniecheciło mnie ono do kupna pelnej wersji. Dla mnie (żebym to kupił) muszą poprawić kilka rzeczy:
- mniej skryptów
- wywalenie respawnujacych sie wrogów (nawet w demie było to uciążliwe)
- singiel dłuzszy niż pięć godzin (bo dla mnie singiel też jest ważny)

Pisalem o tym zresztą wcześniej, to taka aluzja odnosnie czytania ze zrozumieniem ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2009 o 20:29, Lordpilot napisał:

Jedna rzecz sprostuje - ja nie jestem fanem CoD 4 (niezależnie od platformy). Swoją przygodę
z serią skonczylem na częsci drugiej. CoD 4 - gralem tylko w demo, zniecheciło mnie ono
do kupna pelnej wersji. Dla mnie (żebym to kupił) muszą poprawić kilka rzeczy:
- mniej skryptów
- wywalenie respawnujacych sie wrogów (nawet w demie było to uciążliwe)
- singiel dłuzszy niż pięć godzin (bo dla mnie singiel też jest ważny)

Rzekomo mają to wszystko poprawić w MW2 (podkreślam rzekomo ;]).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować